خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس عمده به صورت ویژه

در سفارش و خرید بسته بندی مورد استفاده و همیشگی یا تبلیغاتی، جعبه های هارد باکس گزینه ای منحصربفرد هستند که بر اساس ارزشمندی کالا و سبک برند ها در انواع مدل ها و دیزاین ها به صورت عمده خریداری میشوند و سفارشات آنها نیز به صورت ویژه برای هر محصول و برندی است.

جعبه های هارد باکس در هر مدل و ساختار تلسکوپی، مگنتی، کتابی و... به صورت ویژه سفارش و آماده سازی میشود که در واقع خرید آن حاشیه سود بهتری را در بر خواهد داشت و سفارش و خرید عمده آن نیاز بسته بندی را در مدل زمان مشخصی رفع می نماید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : سفارش انواع جعبه هارد باکس عمده به صورت ویژه، مدل های مختلف و ویژه جعبه هارد باکس لوکس باکس،  خرید عمده هارد باکس از مجموعه بزرگ لوکس باکس، خواهیم پرداخت و در خصوص هر یک از این موارد توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه میدهیم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

سفارش انواع جعبه هارد باکس عمده به صورت ویژه

مدل های مختلف و ویژه جعبه هارد باکس لوکس باکس

خرید عمده هارد باکس از مجموعه بزرگ لوکس باکس

 

سفارش انواع جعبه هارد باکس عمده به صورت ویژه :

 

انواع جعبه هارد باکس عمده به صورت ویژه متناسب با ظاهر و استایل محصولات و برند ها سفارش داده میشود که این سفارشات بر مبنای ویژگی های خاص محصولات جهت افزایش ارزشمندی آنها به صورت ویژه انجام میشود، در واقع کسب و کار ها و مشاغل هارد باکس مورد نظر خود را در تیراژ بالا ثبت سفارش می نمایند که نیاز بسته بندی را در مدت زمان مشخصی رفع می نماید.

در انجام سفارش عمده جعبه به صورت ویژه، مناسب ترین مدل در بین انواع جعبه هارد باکس بر اساس نیاز و بازار هدف محصولات انتخاب میشود که می بایست در نظر داشت به واسطه طراحی و چاپ و نبود محدودیت در مدل و دیزاین، هارد باکس ها برای هر برندی به صورت ویژه سفارش داده میشوند.

انواع جعبه هارد باکس در مدل های ؛ تلسکوپی، کتابی، سه تکه و دو تکه، کشویی، مگنتی و... به صورت ویژه سفارشی میشود که در نهایت منجربه میگردد که محصولات مختلف دارای بسته بندی منحصربفرد و در مدل خاصی باشند که برندسازی نمایش اصالت برند و محصول به طور مناسب اتفاق بیفتد.

انجام سفارش هارد باکس های ویژه همانطور که برند درخواست طراحی به شکل و مدل دلخواه را داده است پیش می رود، به طوریکه اگر برند به دنبال تبلیغات و معرفی محصولات است و بسته بندی را برای این نیاز میخواهد، در طراحی سفارش نیز هارد باکس مطابق با نوع تبلیغات و مزیت های محصول سفارش داده میشود.

از انواع هارد باکس هایی که به صورت ویژه سفارش سازی شده اند، جعبه های هارد باکس مگنتی جهت صادرات محصولاتی از جمله زعفران، آجیل و خشکبار و... است که به صورت کاملا منحصربفرد و ویژه متناسب با سبک برند در تعداد بالا سفارش داده میشود.

هر یک از انواع هارد باکس هنگام سفارشات عمده، ابعاد، دیزاین، رنگبندی، طراحی و ... آن به صورت دقیق مشخص میشود، چراکه به عنوان بسته بندی همیشگی باید مطابق و هماهنگ با محصولات باشند.

از نمونه سفارشات عمده هارد باکس به صورت ویژه، بسته بندی مواد غذایی یا فست فود است که صاحبان این مشاغل با توجه به میزان بالای عرضه محصولات خود، بسته بندی هارد باکس را در تعداد و تیراژ بالا ثبت سفارش می نمایند، به گونه ای که هارد باکس را در طراحی متناسب با برند خود با چاپ لوگو در پالت رنگی دلخواه برای این گونه محصولات خریداری می نمایند.

تعداد سفارشات عمده و بالا هر یک از هارد باکس ها نیز میتواند بر روی قیمت نهایی آنها به صورت مستقیم تاثیر بگذارد، به طوریکه در برخی از مواقع موجب کاهش چندین درصدی قیمت نیز میشود.

لازم به ذکر است که مشاغل و افراد میتوانند هارد باکس ها را در انواع مدل ها در ساختار های پیچیده و منحصربفرد به صورت ویژه برای هر محصول در هر ابعادی سفارش دهند.

به طور مثال هارد باکس های دو تکه و سه تکه از انواع این بسته بندی ها هستند که به صورت ویژه و عمده برای مشاغلی از جمله؛ بوتیک ها، طلا فروشی ها، کفش فروشی ها، برند های لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر مشاغل سفارش داده میشوند.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای اطلاع از تولید هارد باکس در تیراژ بالا، شما میتوانید به مقاله : تولید و ساخت جعبه هاردباکس و مقوایی در تهران با قیمت ارزان و تیراژ بالا مراجعه نمایید.

 

مدل های مختلف و ویژه جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

مدل های مختلف و ویژه جعبه هارد باکس لوکس باکس در طراحی ها و دیزاین های منحصربفرد به صورت خاص برای هر محصولی تولید شده است که امکان سفارش عمده آنها در ابعاد و رنگبندی مورد نظر وجود دارد که مشاغل با بررسی هر یک میتوانند مدل دلخواه خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند.

در ادامه به بررسی و معرفی مدل های مختلف هارد باکس لوکس باکس می پردازیم که با توجه به سلیقه های مختلف توسط لوکس باکس که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان هارد باکس است به صورت ویژه آماده سازی و تولید شده است.

1.جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774  

جعبه هارد باکس نوشیدنی لوکس باکس

_ این مدل جعبه در طراحی ویژه برای تبلیغات و معرفی محصولاتی مانند نوشیدنی ها سفارش سازی شده است که نام برند در طراحی و فونت دلخواه مشاغل بر روی آن اعمال میشود.

 

2. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس

_ جعبه هارد باکس زعفران یکی از انواع هارد باکس ها در مدل کشویی است که بیشتر در تبلیغات و عرضه مناسب اینگونه کالاها به بازار هدف برند به صورت ویژه جهت نمایش اصالت محصول طراحی و آماده سازی شده است.

 

3. جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس مدل کتابی کد LB0114  

جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس

_ هارد باکس تنقلات در مدل کتابی یکی از انواع بسته بندی های منحصربفرد است که به صورت خاص برای محصولاتی از جمله آجیل و خشکبار، شکلات و ... طراحی شده است.

 

4. جعبه هاردباکس هدیه لوکس باکس چرم 4 سایز مدل مربع کد LB248  

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

_ این جعبه هارد باکس لوکس باکس نیز در مدل دو تکه در 4 سایز مربعی شکل تولید شده است که به صورت ویژه برای انواع هدایا و کادو ها تولید شده است که در مناسبت های مختلف کاربرد دارد.

برای اطلاع از خرید عمده هارد باکس کفش و لیست قیمت، شما عزیزان میتوانید به مقاله : لیست قیمت و خرید عمده جعبه هارد باکس دو تکه کفش لوکس باکس مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ایده های طراحی هارد باکس لوازم آرایشی به مقاله : ایده های طراحی منحصربفرد هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه نمایید.

 

خرید عمده هارد باکس از مجموعه بزرگ لوکس باکس :

 

خرید عمده هارد باکس از مجموعه بزرگ لوکس باکس به این صورت است که هر برند و کسب و کاری میتواند با همکاری خود با لوکس باکس بسته بندی مورد نظر و دلخواه خود را در تیراژ بالا تامین نماید.

خرید عمده از لوکس باکس به این صورت است که مشاغل و افراد میتوانند با بررسی مدل های مختلف هارد باکس و انتخاب طراحی و مدل مورد نظر و مطابق با محصولات خود، دست به ثبت سفارش آن در تیراژ بالا بزنند.

لازم به ذکر است که خرید عمده از لوکس باکس به طور مستقیم و بدون واسطه انجام میشود، به طوریکه هارد باکس ها در قیمت واقعی و کیفیت یکسان در تعداد  بالا ارائه داده میشوند.

خرید عمده و تامین بسته بندی مورد نیاز مشاغل به صورت ویژه و سفارش سازی نیز امکان پذیر بوده و صاحبان مشاغل میتوانند  با همکاری و ثبت درخواست خود، جعبه های هارد باکس را به صورت اختصاصی و عمده خریداری نمایند.

جهت اطلاع از نحوه همکاری و راهنمایی بیشتر در خصوص خرید عمده، شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس تماس حاص نموده و در ارتباط باشید و در خصوص این موضوعات راهنمایی های بیشتری دریافت نمایید.