تولید و ساخت جعبه هاردباکس و مقوایی در تهران با قیمت ارزان و تیراژ بالا

امروزه یکی از عوامل مهم موفقیت در زمینه بازاریابی و صادرات کالا ،  بسته بندی صادراتی  است . به طوری که بسته بندی کالا در حوزه بازاریابی و فروش تاثیر به سزایی دارد و نقش مهمی از صادرات را به خود اختصاص داده است. در همین راستا بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی یک محصول باید متناسب با سلیقه بازار هدف ، جذاب و زیبا و محافظ خوبی از محصول  باشد و ضمن این ویژگی ها ، از استحکام و مقاومت بالا همراه با قیمت مناسب و ارزان برخوردار باشد تا ضمن بهینه کردن هزینه حمل و نقل و بسته بندی و تامین امنیت و سلامت کالا ، معرف برند و نام تجاری شما تولید کنندگان عزیز نیز باشد. بدین منظور پیشنهاد ما به شما بزرگواران انواع بسته بندی و جعبه های سخت هارد باکس مقوایی آماده و صنعتی است که نقش مهمی را در رسیدن به اهداف تجاری شما خواهد داشت .

                                                 جعبه هاردباکس آماده

هدف ما از نشر این مقاله از لوکس باکس معرفی انواع جعبه هارد باکس فانتزی و لوکس به شما عزیزان و خرید هارد باکس ارزان و با کیفیت با هر تعداد و تیراژی  از مرکز بورس جعبه های مقوایی هارد باکس در تهران است تا بتوانید یک خرید بدون واسطه و مستقیم را از کارخانه لوکس باکس با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشید.

  1. جعبه هارد باکس و مقوایی آماده چیست و چگونه تولید می شود ؟

  2. مزایای استفاده از جعبه هارد باکس (سخت ) در بسته بندی تبلیغاتی و صادراتی

  3. مدل های جعبه سخت هارد باکس صنعتی + عکس 8 مدل پر فروش جعبه هارد باکس مقوایی لوکس

  4. قیمت جعبه هارد باکس فانتزی + فروشگاه لوکس باکس

  5. خرید انواع جعبه سخت هارد باکس + طراحی و تولید جعبه هارد باکس (سفارشی سازی )

  6. درباره شرکت جعبه سازی لوکس باکس + بورس و مرکز فروش عمده جدید ترین انواع جعبه مقوایی

                                                  جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

😇جعبه هارد باکس و مقوایی آماده چیست و چگونه تولید می شود ؟

هارد باکس جعبه و کارتنی است که با مقوایی بسیار محکم و چند لایه تولید شده و علاوه بر طراحی خاص در باز و بسته شدن آن ، روکش بسیار محکم با رنگ‌های زیبا نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

جعبه هارد باکس و یا جعبه سخت ، نوع دیگری از محصولاتی است که در صنایع جعبه سازی و بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه های سخت هارد باکس ، از شیک ترین و در عین حال مقاوم ترین نوع بسته بندی به حساب می آیند که با استفاده از مقواهای فشرده شده و ضخیم و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز در ابعاد و اشکال مختلف و گوناگون طراحی و تولید می شوند. در واقع از جعبه های هارد باکس در بسته بندی مواد غذایی ، انواع شیرنی و شکلات ، آجیل و خشکبار ، محصولات صادراتی ، جعبه عطر و ادکلن ، جعبه ساعت و جواهرات و ... می توان استفاده نمود. همچنین هارد باکس (hard box) یا جعبه سخت برای انواع جعبه کادویی برای مناسبت های همانند تولد، سالگرد ازدواج، روز عشاق و ... استفاده می شود که به دلیل بدنه ی سخت و محکمی که دارد از ماندگاری بالاتری نسبت به جعبه مقوایی معمولی برخورداراست.

نحوه طراحی و تولید جعبه هارد باکس :

مرحله اول : در این مرحله تهیه خمیر اولیه  ، ورق کارتن که از خمیر کارتن به دست می آید با مرغوبیت و جنس درجه یک ، تهیه می شود.

مرحله دو : بعد از تهیه خمیر توسط ماشین آلات اتوماتیک ، خمیر بدست آمده به ورق تبدیل شده و این ورق ها با استحکام و مقاومت بالا هستند.

مرحله سه : بعد از مرحله تولید ورق ، بنا بر ابعاد و شکل هندسی مورد نظر ، قالب مورد نظر برای جعبه هارد باکس تولید می شود.

مرحله چهار : در این مرحله برش جعبه هارد باکس به صورت خطی و یا منحنی انجام می گیرد .

مرحله نهایی: در نهایت برای لبه‌های جعبه از چسب‌های مخصوص و محکمی استفاده می‌کنند که در این مرحله نیروی انسانی وارد عمل می‌شود و کار چسباندن لبه‌ها با دست صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع از مفاهیمی در باره تولید هارد باکس ارزان و تبلیغاتی، شما عزیزان میتوانید به مقاله: تولید انواع هارد باکس ارزان و تبلیغاتی مناسب برند ها مراجعه نمایید.  

 

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

😇مزایای استفاده از جعبه هارد باکس (سخت ) در بسته بندی تبلیغاتی و صادراتی

آیا می دانید مزایای استفاده از جعبه هارد باکس (سخت ) چیست ؟

امروزه افراد به طور گسترده ای از انواع جعبه هارد باکس مقوایی استفاده می کنند. زیرا این نوع از بسته بندی بسیار مناسب و کاربردی است . هم زیبایی و جذابیت بصری دارد و هم حمل آسان . در ادامه می خواهیم بیشتر به مزیت های استفاده از جعبه های هارد باکس مقوایی آماده و فانتزی بپردازیم . آن ها بهترین جعبه ها برای نگه داری زیورآلات+ هاردباکس لوکس باکس نیز هستند.این طور به نظر می‌رسد که امروزه جعبه هاردباکس به دلیل مزایایی که دارد صرف‌نظر از هزینه، طرفداران زیادی را نیز پیدا کرده و در هنگام خرید کالا و اجناس لوکس ، بیشتر مورد توجه هستند. از دیگر مزیت های جعبه مقوایی هارد باکس به شرح زیر :

  • - زیبا ، بی نظیر و بسیار لوکس
  • - ارزش بخشیدن به کالا و محصول
  • - متنوع در طرح ، ابعاد و شکل
  • - نمایش زیبایی و جذابیت در عین سادگی با جعبه سخت هارد باکس
  • - مقاوم و با دوام
  • - گزینه مناسب برای حمل و نقل و مقوله صادرات
  • - محافظت هرچه بیشتر از کالا و محصول
  • - حفظ هرچه تمام ‌تر محصولات برند و نام شرکت شما در نزد مشتریان
  • - قابل استفاده به عنوان بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی در صنایع مختلف
  • - معرف برند و نام تجاری شما عزیزان ( امکان چاپ و ثبت لوگو و یا برند بر روی جعبه هارد باکس صنعتی )

                                            جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

😇مدل های جعبه سخت هارد باکس صنعتی + عکس 5 مدل پر فروش جعبه هارد باکس مقوایی لوکس

در این بخش از مقاله شرکت جعبه های چوبی و هاردباکس لوکس باکس می‌خواهیم به بررسی انواع جعبه هارد باکس بپردازیم. هارد باکس ها انواع مختلفی دارند این محصولات در شکل ها و اندازه های متنوعی ساخته می شوند. جعبه های هارد باکس هم مانند سایر محصولات و با گذشت زمان و با توجه به اهمیت در صنایع بسته بندی ، در اشکال و کاربرد های گوناگون طراحی و تولید شدند که در ادامه به مهم ترین و پرکاربرد ترین انواع جعبه سخت هارد باکس فانتزی و لوکس می پردازیم :

مدل جعبه هاردباکس کشویی : این نوع از جعبه های هارد باکس همانند جعبه کبریت هستند . این نوع جعبه ها در دو حالت کشویی یک طرفه ، که یک طرف آن بسته و طرف دیگر باز می باشد و کشویی کبریتی  که دو طرف آن باز است ، تولید می شود. نظیر :

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

مدل جعبه تلسکوپی : نوعی از جعبه هارد باکس که داخل یکدیگر قرار می گیرند . مانند :

👈جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

مدل جعبه کتابی : این جعبه نیز در سه نوع : ساده ، قفلی و مگنتی تولید می شود.

جعبه هارد باکس کتابی ساده : ساده ترین نوع جعبه های مقوایی و سخت است که معمولا با یک ربان بسته می شود. مانند :

👈جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

👈جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هاردباکس شکلات

جعبه هارد باکس قفلی : در این نوع از جعبه های کادویی ، قسمت درب آن ، یک تکه اضافه برای چفت شدن دارد.

جعبه هارد باکس مگنتی : در جعبه های مگنتی  در قسمت درب آن از مگنت (آهن ربا) استفاده می شود. نظیر :

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس مگنتی

👈جهت مشاهده تصاویر بیشتر هر یک از محصولات بالا می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید.

                                           جعبه هاردباکس شکلات

😇قیمت جعبه هارد باکس فانتزی + فروشگاه لوکس باکس

عموما برای تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات مختلف ، قیمت و خرید هارد باکس آماده و ارزان ،  بسیار حائز اهمیت است تا ضمن رساندن آن ها به اهداف تجاری شان ، دارای قیمت مناسب و ارزان نیز باشد. جعبه های هارد باکس بر اساس نوع و جنس مقوا ، لمینت ، ابعاد و نوع روکش ، و ... قیمت گذاری می شوند. قیمت جعبه هارد باکس و سخت نسبت به جعبه های مقوایی بیشتر است که در همین راستا لوکس باکس با طراحی و تولید انواع جعبه هارد باکس و سخت با کیفیت بالا و قیمتی مناسب و ارزان سعی نموده است تا دغدغه شما عزیزان را در این زمینه مرتفع نماید. به طوری که شما مشتریان گرامی می توانید جعبه هاردباکس مقوایی مورد نظر را به صورت تک و یا عمده با هر تعداد و تیراژی با قیمتی ارزان و اقتصادی تهیه و یا سفارشی سازی نمایید تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد و متناسب با طرح و ابعاد مورد نظر برای شما ساخته شود.

جهت کسب اطلاع از مفاهیمی مثل قیمت و نحوه چاپ بر روی هارد باکس میتوانید به مقاله : نحوه و قیمت چاپ روی جعبه هارد باکس آماده برای انواع صنایع مراجعه نمایید. 

😇خرید انواع جعبه سخت هارد باکس + طراحی و تولید جعبه هارد باکس (سفارشی سازی )

مشتریان فروشگاه اینترنتی لوکس باکس معمولا پس از انجام بررسی های گوناگون ،جعبه های چوبی و یا جعبه هارد باکس را برای بسته بندی کالاهای مختلف انتخاب می کنند که به نظر شما علت این امر چیست ؟!

درواقع جعبه های چوبی و هارد باکس لوکس باکس با تنوع بالا در متریال ، ابعاد ، شکل ظاهری و طراحی ، کارآیی و ... گزینه بسیار مناسبی برای مصارف شخصی و یا هدایای تبلیغاتی ، سازمانی و مدیریتی و یا بسته بندی صادراتی کالاهای با ارزش و نفیس است که با کیفیت بسیار بالا و درجه یک ، ماندگاری و دوام طولانی مدت و قیمت مناسب و اقتصادی، بهترین گزینه و پیشنهاد برای هدیه دادن و یا مصارف روزانه و شخصی هستند.

خوشبختانه همان طور که می بینید تنوع جعبه های فروشگاه لوکس باکس بسیار زیاد است و تمامی سلیقه ها و نیاز شما عزیزان را پوشش می دهد. از انواع جعبه های چوبی پذیرایی ، جعبه دمنوش و تی بگ ، جعبه آجیل و خشکبار ، جعبه ساعت و جواهرات ، جعبه کادویی ، سینی چوبی و مزه ، اکسسوری و ظروف چوبی گرفته تا انواع جعبه هارد باکس و سخت مقوایی با قیمت ارزان و کیفیت عالی . به این ترتیب مطمئن هستیم که برای هر سلیقه و نیازی در این فروشگاه معتبر و شناخته شده ، یک محصول منتخب پیدا می شود. برای خرید تک و عمده جعبه هارد باکس و محصول مورد نظر می توانید به وب سایت ما وارد شوید و با سرچ و بررسی محصول مورد نظر ، یک خرید هوشمندانه و دقیق را با ما تجربه نمایید.

                                            جعبه هاردباکس کیف و کمربند مردانه

😇درباره شرکت جعبه سازی لوکس باکس + بورس و مرکز فروش عمده جدید ترین انواع جعبه مقوایی (هارد باکس) آماده و صنعتی

وقتی زمان بسته بندی یک کالا و یا یک هدیه فرا می رسد. بسیاری از تولید کنندگان و صادرکنندگان مایل هستند تا محصول و کالای خود را به بهترین شکل ممکن با بهترین نوع بسته بندی لوکس ارائه دهند و در اختیار مشتریان خود قرار دهند. به خصوص این که اگر کالای آن ها نفیس و ارزشمند باشد. در همین راستا جعبه های چوبی و یا جعبه های هارد باکس و سخت ، مناسب ترین گزینه برای این کارو هدایای تبلیغاتی کادویی مقوایی هستند که ضمن زیبایی بصری و جذب مشتری ، با دوام بوده و می توانند معرف برند و نام تجاری شما با بازده تبلیغاتی بالا نیز باشند. شرکت تولید جعبه هارد باکس و جعبه های چوبی لوکس باکس یک مجموعه طراحی و تولید انواع جعبه های چوبی و هارد باکس است که با استفاده از متریال با کیفیت ، یراق آلات درجه یک و نیروی متخصص و ماشین آلات صنعتی پیشرفته ، اقدام به طراحی و تولید انواع جعبه های چوبی و هارد باکس سخت و مقوایی با تنوع بالا در شکل و رنگ و مواد اولیه کرده است. برای اطلاع بیشتر در مورد تمامی محصولاتی که توسط کارخانه لوکس باکس تولید می شود ، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس مراجعه نمایید و انواع تولیدات و نمونه کارهای سفارشی این مجموعه تولیدی را مشاهده نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره و یا راهنمایی می توانید با بخش پشتیبانی و فروش شرکت لوکس باکس تماس حاصل نمایید و از راهنمایی متخصصان این حوزه بهره مند شوید و بهترین نوع جعبه سخت را برای کالای مورد نظر سفارشی سازی نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خرید انواع هارد باکس عمده و ویژه، شما میتوانید به مقاله : خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس عمده به صورت ویژه مراجعه فرمایید.

yesو سخن پایانی ...

پس می توان نتیجه گرفت که اگر شما به دنبال یک بسته بندی متفاوت برای محصولات خود هستید که هم دارای کیفیت بالا باشد و هم ظاهری زیبا و خاص تا مشتری را جذب خود کند ، جعبه هارد باکس سخت و مقوایی  لوکس باکس ، می تواند بهترین گزینه برای این کار باشد .شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله تولید انواع هارد باکس و سفارش جعبه هاردباکس مقوایی ارزان و با کیفیت مراجعه فرمایید.

 

همچنین شما می‌توانید بهترین نوع هاردباکس‌ها را در تعداد بالا و هر تیراژی و با کیفیت از شرکت لوکس باکس خریداری کنید. شرکت ما با سابقه ای 15ساله  در امر خدمات‌رسانی توانسته مشتریان زیادی را با خود همراه کند. از همین حالا به جمع مشتریان وفادار لوکس باکس بپیوندید. امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده از لوکس باکس مورد پسندتان واقع شده باشد.