تولید انواع هارد باکس ارزان و تبلیغاتی مناسب برند ها

در انتخاب و سفارش تولید جعبه ها، گزینه ها و مدل های مختلفی پیش روی برند ها جهت معرفی و تبلیغات برند و محصولات قرار دارد که هارد باکس به عنوان مناسب ترین گزینه در مدل های مختلفی بدون محدودیت تولید میشود و مناسب برند های مختلف و همچنین هر گونه محصولی است.

انواع هارد باکس بر اساس میزان ارزشمندی و همچنین بازار هدف و مشتریان تولید میشود چراکه بسته بندی تبلیغاتی طبق همین معیار برای محصولات انتخاب و آماده سازی شده است.

معمولا جعبه های هارد باکس به دلیل ساختار و نوع تولید گزینه ای مقرون به صرفه و ارزان هستند که طبق محصولات و مناسب برند ها  در انواع مدل ها و رنگبندی، برای تبلیغات تولید میشوند.

 در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ تولید انواع هارد باکس ارزان و تبلیغاتی مناسب برند ها، انواع هارد باکس تبلیغاتی لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص تولید هارد باکس، خوایم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

تولید انواع جعبه هارد باکس ارزان و تبلیغاتی مناسب برند ها

انواع جعبه هارد باکس تبلیغاتی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید انواع جعبه هارد باکس

 

تولید انواع جعبه هارد باکس ارزان و تبلیغاتی مناسب برند ها :

 

انواع جعبه هارد باکس ارزان و تبلیغاتی مناسب برند ها بدون محدودیت در هر مدلی تولید میشود، به طوریکه در روند تولید به دلیل ساختار متریال، میتواند آن را در هر ابعادی مناسب محصولات مختلف آماده سازی نمود.

تولید انواع هارد باکس معمولا تمام اتوماتیک است که با توجه به نیاز تبلیغاتی مشتریان، طی مراحل مختلفی از جمله ؛ برش، پرس رویه به بدنه و درب جعبه، اعمال و چاپ، رنگبندی و دیزاین و... است.

هارد باکس ها به دلیل جنس مواد متفاوت و مراحل تولید که بیشتر به صورت نیمه اتومات یا تمام اتومات است، در مقایسه با سایر بسته بندی ها، قیمت مقرون به صرفه تری داشته، به طوریکه زمان تولید کوتاهی دارد.

هارد باکس ها در انواع مدل های، کتابی، کشویی، شیار دار، مگنتی، کمربندی تولید میشوند که معمولا برند ها با توجه به نوع محصولات و استایل برند خود، دست به انتخاب و تولید آن میزنند.

جعبه های هاردا باکس به دلیل ساختار و جنس متفاوتی که نسبت به بسته بندی های دیگر دارند، به عنوان یک گزینه مناسب برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند و علاوه بر آن ارزش محصولات را افزایش میدهند و در بازار های مختلف و حتی صادرات نیز اصالت محصولات را به نمایش گذاشته و گزینه ای ارزان و باکیفیت می باشد.

این مدل هارد باکس ها از جمله بسته بندی هایی هستند که برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند، چراکه محصولات را در معرفی در مناسب ترین حالت به نمایش میگذارند و به عنوان ویترین محصول، تاثیر بسزایی در فروش آنها دارند.

با وجود بسته بندی های موجود در بازار با قیمت های بیشتر، تولید هارد باکس ارزان در هر مدل و ابعادی سبب شده که برند ها در تبلیغات با صرف هزینه مقرون به صرفه و نازال تر، پیروز شوند و کسب و کار خود را ارتقا دهند.

عرضه محصولات و کالاهای مختلف جهت تبلیغات، با بسته بندی هارد باکس تولید شده و مشابه با آن منجربه افزایش رغبت بازار و جذب بیشتر مشتریان میشود.

یکی از انواع جعبه تبلیغاتی، هارد باکس کشویی است که به منظور بسته بندی نمودن چندین مدل محصول، تولید میشود و برند ها میتوانند با قرار دادن کالاها در یک پک به صورت همزمان، آن را در تبلیغات نیز به مشتریان معرفی نموده و نتایج مثبتی در این باره کسب نمایند.

بیشتر برند ها اغلب با در نظر داشتن یک بسته بندی مناسب و اختصاصی شده برای محصولات خود، هارد باکس را سفارشی می نمایند که مطابق با هر طرح و رنگبندی، میتوان آن را آماده نمود.

تولید هارد باکس مناسب تبلیغات باید طبق اصول انجام شود، این مدل جعبه ها محصولات را در تعداد  مختلف یا به صورت پک به بازار عرضه میشوند و مناسب هر مشاغلی هستند، هچنین آن دسته از مشاغل که آنلاین شاپ هستند یا به تازگی محصولات خود را تولید و عرضه می نمایند و میخواهند بسته بندی ویژه خود را داشته باشند.

جزئیات تولید جعبه های هارد باکس به شکلی است که بدون هیچ گونه خط و خش یا آسیب دیدگی، عدم تقارن در بخش های مختلف درب و بدنه، تولید و آماده میشود.

برند های مختلف تولید کننده انواع محصولات از جمله، کفش، کیف، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات و مواد خوراکی و دارو، میتوانند با به کارگیری هارد باکس به عنوان بسته بندی مخصوص در تبلیغات عملکرد مثبتی داشته و مطابق با سلیقه مخاطبان و طرح روز آنها را آماده نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید جعبه سخت ارزان، میتوانید به مقاله: تولید و ساخت جعبه هاردباکس و مقوایی در تهران با قیمت ارزان و تیراژ بالا مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی و موارد استفاده از جعبه هارد باکس بازی فکری میتوانید به مقاله: سفارش سازی و موارد استفاده از جعبه هارد باکس بازی فکری مراجعه فرمایید.

 

انواع جعبه هارد باکس تبلیغاتی لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس تبلیغاتی لوکس باکس در ابعاد و رنگبندی های مخصوص هر گونه کالا و محصولات به صورت منحصربفردی توسط لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده، طراحی و تولید میشود.

این مدل جعبه ها مناسب محصولاتی هستند که در تبلیغات به بسته بندی تبلیغاتی نیاز داشته، به طوریکه طراحی هر مدل همخوانی و هماهنگی با محصولات را دارد، در دیزاین هارد باکس هایی لوکس باکس از ورقه های طلا و نقره جهت درج لوگو، انواع رویه ها برای دیزاین و زیبا سازی بسته بندی استفاده شده است.

در این بخش ما چندین مدل از جعبه های لوکس باکس که مناسب تبلیغات هستند را معرفی خواهیم کرد، لازم به ذکر است که هر مدل از این جعبه ها میتوانند طبق سفارشات چاپ و در رنگبندی متفاوت تری سفارش داده شوند ؛

1. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس زعفران در مدل کشویی از جمله هارد باکس هایی تبلیغاتی و مورد استفاده بیشتر مشاغل زعفران است که معمولا در تبلیغات و صادرات مناسب ترین عملکرد را دارد.

 

2.جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این مدل جعبه برای معرفی و تبلیغات انواع نوشیدنی طراحی و تولید شده است.

 

3.جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس کد LB767

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه بازی لوکس باکس، برای بسته بندی عنوان بازی فکری طراحی شده است که مناسب تبلیغات نیز می باشد.

 

4.جعبه شکلات و تنقلات هارد باکس لوکس باکس مدل کتابی کد LB0115

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این مدل جعبه برای انواع آجیل و خشکبار و تبلیغات این دسته محصولات به صورت ویژه و با طرح ورنگبندی متفاوتی تولید شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بررسی ساختار و طراحی جعبه هارد باکس کشویی، شما میتوانید به مقاله : بررسی ساختار و سفارش جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 خدمات لوکس باکس در حوزه تولید انواع جعبه هارد باکس :

 

لوکس باکس در حوزه تولید انواع جعبه هارد باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین ها در این صنعت خدماتی را در این خصوص به برند ها ارائه میدهد که در نهایت منجربه تامین بسته بندی مناسب تبلیغاتی میشود.

خدمات لوکس باکس قبل از تولید هارد باکس شامل مشاوره رایگان جهت اطلاع از نیاز مشتریان و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و تعداد و ابعاد آنها به برند ها ارائه داده میشود. در نهایت پس از انتخاب مدل بسته بندی هارد باکس، تیم لوکس باکس پس از عقد قرار داد اقدام به تولید انبوه جعبه ها می نمایند، در این خصوص نیز نمونه تولید شده هارد باکس به مشتریان جهت اطمینان بیشتر ارائه میگردد.

ان امکان برای آن دسته از مشتریان و برند  ها که بسته بندی تبلیغاتی مناسب و مخصوص خود را سفارش میدهد وجود دارد که بتوانند هارد باکس را در تعداد بالا و به صورت آماده سفارش دهند تا در خط تولید کارخانه قرار گیرد.

لازم به ذکر است که لوکس باکس به دلیل حذف واسطه ها،  جعبه های هارد باکس را در مناسب ترین و ارزان ترین قیمت تولید و عرضه می نماید.

جهت اطلاع از نحوه سفارش و همکاری با لوکس باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید.