بهترین جعبه ها برای نگه داری زیورآلات +هارد باکس لوکس باکس

این روز ها بسته بندی ها به دلیل تنوع مختلفی که دارند با توجه به ساختارشان برای نیاز های مختلفی از جمله نگه داری مورد استفاده قرار گرفته و دارای مزیت هایی برای محصولات هستند، هارد باکس جزو بهترین جعبه ها برای نگهداری زیورآلات که جز دسته کالاهای با ارزشی که هستند می باشد که در مدل ها، ابعاد، دیزاین های متنوعی برای اینگونه کالاها با توجه به فرم و ابعاد آنها طراحی و تولید میشود و گزینه ای ایدآل برای محافظت و نگه داری اصولی زیورآلات، جواهرات، بدلیجات و... می باشد.

کیفیت و مقاومت بالا، ساختار اصولی، زیبایی، دیزاین و... هارد باکس از جمله مواردی هستند که بهترین جعبه های نگهداری زیورآلات از آنها برخوردار می باشند، چراکه تلفیق این موارد بهترین جعبه را برای محصولات می سازد.

لوکس باکس یکی از تولید کنندگان هارد باکس است که در راستای نگهداری و بسته بندی اصولی، بهترین هارد باکس زیورآلات را در مدل ها و تنوع های مختلفی تولید نموده است، به طوریکه امکان ساخت بهترین جعبه  ها از این مجموعه برای هر برند و مشاغلی جهت تامین بسته بندی مناسب وجود دارد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : بررسی بهترین جعبه ها برای نگه دارای زیورآلات+ هارد باکس، معرفی بهترین هارد باکس زیورآلات لوکس باکس، راهنمای خرید بهترین هارد باکس از مجموعه لوکس باکس، خواهیم پرداخت و در خصوص هر یک از این موضاعات نیز توضیحاتی کامل به شما عزیزان ارائه می دهیم.

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی بهترین جعبه ها برای نگه دارای زیورآلات+ هارد باکس

معرفی انواع بهترین هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

راهنمای خرید بهترین هارد باکس از مجموعه لوکس باکس

 

بررسی بهترین جعبه ها برای نگه دارای زیورآلات+ هارد باکس :

 

یکی از بهترین جعبه ها برای نگه دارای زیورآلات هارد باکس است که در ساختار و دیزاین های مختلفی برای این نوع محصولات در هر ابعاد و سایزی طراحی و ساخته میشود که به دلیل طراحی و امکان تولید آن در مدل های مختلف از بهترین نوع بسته بندی محسوب میشود که در آن هر نوع زیورآلات زنانه ای را میتوان قرار داد و بسته بندی نمود.

هارد باکس در مدل های مختلفی از جمله ؛

- کشویی

- کتابی

-  مگنتی

- دو تکه و سه تکه

-  تلسکوپی

- شیار دار

- سیگاری

در حالات مختلفی ساخته و طراحی میشوند که بسته به نوع زیورآلات و یا جواهرات بهترین جعبه ها برای نگهداری انتخاب میشود که انتخاب آنها بر اساس سلیقه مخاطبان و مشتریان، سبک برند و به دلخواه برند ها می باشد.

هارد باکس ها به دلیل دیزاین زیبا و منحصربفردی که دارند برای نگه داری کالاهای گران قیمت همانند زیورآلات و جواهرات در مدل های مختلفی استفاده میشوند، چراکه جعبه های هارد باکس از ضربف و آسیب های مختلف جلوگیری نموده و اینگونه کالای با ارزش را در شرایط مناسبی نگه داری نمایند.

علاوه بر نگه داری از زیورآلات، ماندگاری نام برند و لوگو نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، در واقع جعبه های هارد باکس به دلیل کیفیت بالایی که دارند علاوه بر نمایش نام برند، تصویر بهتری از زیورآلات را به نمایش می گذارند.

در واقع زیورآلات در دسته بندی های مختلفی هستند که هر کدام به دلیل تنوع و ابعادی که دارند نیازمند بهترین جعبه برای نگه داری و بسته بندی دارند، چراکه برخی از این زیورآلات به صورت ست و سرویس کامل در جعبه قرار میگیرند که بهرین جعبه برای این ست، هارد باکس با سایز بزرگ در مدل مشخصی است.

بهترین جعبه های نگهداری انواع زیورآلات، جواهرات، بدلیجات و... هارد باکس هایی با چاپ اختصاصی برای آنها و برند ها می باشند، در صورت تنوع اینگونه کالا ها، جعبه ها در بهترین طراحی و حالت ساخته میشوند که علاوه بر نگهداری اصولی این نوع محصولات در افزایش فروش آنها نیز نقش دارند.

هارد باکس مربعی دو تکه انگشتر نمونه ای از بهترین جعبه برای این نوع زیوآلات است که در ساختار داخلی آن برای نگهداری بهتر و قرار گیری اصولی انگشتر از فوم در سایز هماهنگ با جعبه استفاده میشود.

علاوه بر متریالی مانند فوم از پارچه های مختلف و زیبایی برای نگهداری زیورآلات و جواهرات در قسمت داخلی جعبه استفاده میشود، این نوع متریال موجب ایجاد فضایی مناسب برای اینگونه محصولات زیبا می شود و مشتریان و مشاغل میتوانند هر نوع زیورآلات را در بهترین حالت نگه داری نمایند.

معمولا جعبه های هارد باکس دارای متریالی با ضخامت و کیفیت بالایی هستند که درب و قسمت های مختلف این نوع جعبه با استفاده از این نوع متریال استفاده شده است که علاوه بر کیفیت شرایط مناسبی را برای نگه داری زیورآلات و جواهرات ایجاد نموده است.

هارد باکس کشویی جزو جعبه هایی است که به دلیل ساختاری که همانند جعبه کبریت است برای نگهداری زیورآلات بهترین گزینه می باشد، چراکه با به کاربردن دستگیره در قسمت بدنه جعبه، امکان استفاده آسان از جعبه وجود دارد.

هارد باکس های مگنتی نیز از جمله باکس های مناسبی برای زیرآلات هستند که به دلیل استفاده از مگنت در قسمت درب و بدنه، درب جعبه به طور کامل چفت و یا بسته می شود و زیورآلات در شرایط بهتری قرار میگیرند.

مشاغلی مانند برند های طلا و جواهرات، طلا فروشی ها، برند های بدلیجات و... میتوانند با طراحی و ساخت اختصاصی هارد باکس، این بسته بندی منحصربفرد را برای نگه داری، فروش، تبلیغات محصولات خود تامین نمایند.

بیشتر مشاغل زیورآلات به دلیل تنوع محصولاتی که دارند، برای نگه داری هر یک از زیورآلات از جعبه ها در ابعاد متناسب با سایز اینگونه محصولات استفاده می نمایند، برای مثال گردنبند به جعبه ای در ابعاد متوسط برای نگه داری استفاده میشود، در صورت بسته بندی چندین زیورآلات به صورت همزمان از هارد باکس های بزرگ استفاده خواهد شد.

ویژگی های مختلف دیگری مانند ؛ چاپ و درج نام برند و طرح های مختلف، اعمال روکش ها و رویه های مختلف و.. هارد باکس را بهترین گزینه برای نگه داری زیورآلات می نماید به گونه ای که این نوع بسته بندی علاوه بر ساختاری که دارد در تنوع بالایی نیز ساخته می شود و قیمت مناسبی نیز نسبت به سایر بسته بندی ها دارد.  

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

* این مدل جعبه هارد باکس لوکس باکس که در مدل دو تکه و مربعی ساخته شده، گزینه ای مناسب برای نگهداری انواع زیورآلات است که میتوان از آن علاوه بر نگه داری برای هدایا نیز استفاده نمود و مشاغل میتوانند با توجه به ساختاری که دارد بر روی آن چاپ طلاکوب و یا نقره کوب اعمال نمایند، هارد باکس دو تکه مربعی لوکی باکس در سایز های مختلفی ساخته میشود و امکان اختصاصی سازی آن برای برند ها و هر نوع طلا و زیورآلاتی وجود دارد.

 

با مراجعه به مقاله : انواع بسته بندی هارد باکس +کاربرد و قیمت در خصوص هر یک از انواع جعبه های هارد باکس اطلاعات بیشتری را کسب خواهید نمود.

 

معرفی انواع بهترین هارد باکس زیورآلات لوکس باکس :

 

انواع بهترین هارد باکس زیورآلات لوکس باکس در انواع گوناگونی از طرح ها و مدل ها برای اینگونه محصولات در تنوع بالا توسط لوکس باکس طراحی  آماده سازی گردیده، این جعبه ها در سبک و ساختاری مختلف تولید شده اند که هر کدام با توجه به دیزاین و طراحی خارجی و داخلی خود برای زیورآلات در هر فرم و شکلی مناسب هستند.

هارد باکس زیورآلات لوکس باکس به دلیل کیفیت بالا، مقاومت، ضخامت مناسب، ساختار و مکانیزم منحصربفردی که دارند، جرو بهترین جعبه های جواهر محسوب میشوند.

در این بخش ما به معرفی انواع بهترین هارد باکس زیورآلات لوکس باکس می پردازیم :

 

1. جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

- جعبه زیورآلات مدل کشویی لوکس باکس

- رنگبندی متنوع

- روکش سلفون مات معمولی

- برای نگهداری انواع زیورآلات و جواهرات

 

2. جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

- جعبه هارد باکس زیورآلات مدل کتابی لوکس باکس

- دارای رنگبندی متنوع

- روکش سلفون مات معمولی

- برای نگهداری، کادو و بسته بندی انواع زیورآلات و بدلیجات

 

3. جعبه کادو بدلیجات مقوایی هاردباکس لوکس باکس با بالشتک کد LB245  

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

- جعبه هارد باکس زیورآلات و بدلیجات مدل دو تکه لوکس باکس

- رنگبندی متنوع

- دارای بالشتک

- برای نگهداری و بسته بندی و کادو انواع زیورآلات و بدلیجات

 

4. جعبه کادویی مقوایی هارد باکس مدل 3 تیکه لوکس باکس کد LB243

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

- جعبه هارد باکس کادویی مدل سه تکه زیورآلات

- دارای رنگبندی و طراحی متفاوت

- مناسب برای بسته بندی و نگه داری انواع زیورآلات و جواهرات و اکسسوری

 

5. جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس 4 سایز کد LB254

جعبه هارد باکس ساعت مچی لوکس باکس

- جعبه هارد باکس زیورآلات مدل دو تکه مربعی لوکس باکس

- دارای رنگبندی

- مناسب بسته بندی و نگهداری انواع زیورآلات

 

6. جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس کد LB760

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

- هارد باکس زیورآلات مدل دو تکه لوکس باکس

- چاپ چهار رنگ

- روکش سلفون مات معمولی

- برای بسته بندی و نگه داری انواع زیورآلات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت و تولید هارد باکس در تهران و... شما عزیزان میتوانید به مقاله : تولید و ساخت جعبه هاردباکس و مقوایی در تهران با قیمت ارزان و تیراژ بالا مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

راهنمای خرید بهترین هارد باکس از مجموعه لوکس باکس :

 

خرید بهترین هارد باکس از مجموعه لوکس باکس در تعداد، تیراژ مختلف در هر طرح و رنگی برای بسته بندی و نگه داری اصولی انواع محصولات است که بیشتر مشتریان و مشاغل برای تامین اینگونه بسته بندی که جزوی از بهترین جعبه ها می باشد که شما عزیزان میتوانید برای خرید آنها به صورت عمده و یا سفارشی با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید.

همچنین امکان سفارش سازی اینگونه جعبه ها برای مشاغل مختلف و کسب و کار ها به صورت دلخواه وجود داشته و خدماتی نیز در حوزه ساخت آنها به شما عزیزان ارائه داده می شود.

لازم به ذکر است که هارد باکس های لوکس باکس به دلیل طراحی و ساخت اصولی، به کار گیری بهترین متریال و مواد اولیه درجه یک، بهترین بسته بندی برای هر محصول می باشند و برای نیاز های مختلفی علاوه بر نگه داری مانند تبلیغات، جذب مشتریان، صادرات محصولات و... بهترین گزینه هستند.

لوکس باکس این امکان برای مشتریان عزیز فراهم نموده است که هارد باکس را با هر ابعاد، طرح و رنگی بر مبنای نیاز خود و ویژگی محصولات سفارش سازی نمایند که در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرند.

برای اطلاع از مفاهیمی در خصوص بهترین هارد باکس ها برای تبلیغات و صادرات میتوانید به مقاله : بهترین هاردباکس ها برای محصولات تبلیغاتی و صادراتی مراجعه کنید.