انواع بسته بندی هارد باکس +کاربرد و قیمت

بسته بندی هارد باکس به عنوان نوعی بسته بندی زیبا و با کیفیت، به دلیل امکان تولید در مدل های پیچیده معمولا در انواع مدل ها و ساختار ها طراحی و تولید گردیده که میتوان با در نظر داشتن ابعاد و ویژگی محصولات و کاربرد هر یک از انواع هارد باکس مناسب ترین جعبه را انتخاب نمود.

بسته بندی هارد باکس در انواع ؛ تلسکوپی، دو تکه و سه تکه، مگنتی، کشویی، کتابی و... در مدل های متنوعی از جمله فانتزی، مربعی، مستعطیلی، دایره ای، دستگیره دار و... برای هر نوع محصولی آماده سازی شده اند، کار برد هر یک نیز با توجه به ساختار جعبه متفاوت و نیاز برند ها متفاوت می باشد، چراکه هر یک از انواع هارد باکس ها با توجه به کیفیت و مقاومت بالایی که حین بسته بندی محصولات دارند کاربردی هستند.

انواع هارد باکس ها برای بسته بندی، نگهداری، کادو، صادرات، تبلیغات، معرفی اصولی برند، نمایش ویژگی محصولات و... هر نوع کالا کاربردی می باشند، قیمت هر یک از انواع جعبه ها نیز با توجه به نوع متریال، مقدار استفاده شده از متریال، نوع مدل و تعداد و... مشخص می شود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشد که به بررسی مفاهیمی از جمله ؛ انواع بسته بندی هارد باکس، کاربرد هارد باکس ها، بررسی قیمت هارد باکس، معرفی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس و طریقه خرید آن از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

انواع بسته بندی هارد باکس

کاربرد انواع جعبه هارد باکس

بررسی قیمت جعبه هارد باکس

معرفی انواع بسته بندی هارد باکس لوکس باکس

طریقه سفارش جعبه های هارد باکس از لوکس باکس

 

انواع بسته بندی هارد باکس :

 

انواع بسته بندی هارد باکس در تنوع ساختار و مدل، طراحی و آماده سازی گردیده که به واسطه تولید در مدل های پیچیده، این بسته بندی ها در انواع مختلفی با توجه به محصولات ساخته میشوند، در واقع هارد باکس ها برای محصولات متنوع در هر ابعادی مناسب هستند که میتوان آن را برای قرار گیری مناسب و اصولی هر نوع محصولی انتخاب نمود.

در ادامه به بررسی انواع این جعبه ها می پردازیم :

جعبه هارد باکس کتابی ؛

هارد باکس کتابی نمونه ای از انواع این بسته بندی ها می باشد که در مدلی متفاوت با مکانیزم دربی که همانند جلد کتاب می باشد طراحی و ساخته شده است، این مدل جعبه در انواع مدل های؛ مربعی، مستعطیلی، مگنتی، قفل دار و ... ساخته می شوند که در واقع درب این مدل جعبه به قسمتی از بدنه متصل گردیده است.

 

جعبه هارد باکس دو تکه و سه تکه ؛

هارد باکس دو تکه و سه تکه هر دو از جمله انواع هارد باکس هستند که در  شکل و مدل های مختلفی از جمله چند ضلعی و مربعی و دایره ای و... تولید میشوند، هارد باکس سه تکه به عنوان نوعی از هارد باکس در ساختار سه تکه تولید شده که در واقع از سه بخش درب، کفی، بدنه یا میانه ساخته شده است، هارد باکس دو تکه نیز از دو بخش مشخص درب و بدنه طراحی شده که قابلیت تغییر ساختار و تولید انواع مختلفی از این نوع مدل ها وجود دارد. لازم به ذکر است که امکان تولید هارد باکس دو تکه در مدل تلسکوپی نیز وجود دارد.

 

جعبه هارد باکس کشویی ؛

هارد باکس کشویی ساختاری مشابه با ظاهر جعبه کبریت دارد که در مدل ها و ابعاد مختلفی برای محصولات در هر سایز تولید می گردد، این جعبه در مدل های دستگیره دار و ... ساخته میشود، به طوریکه این مدل جعبه دارای دو قسمت درب که همانند یک روکش و بدنه می باشد.

 

جعبه هارد باکس تلسکوپی ؛

این مدل هارد باکس به گونه ای می باشد که درب و زیره ارتفاع یکسان داشته و در انواع و اقسار شکل ها ساخته می شود، به طوریکه میتوان از این مدل هارد باکس برای بسه بندی انواع هدیه، کادو، محصولات متنوع و... استفاده نمود.

 

جعبه هارد باکس مگنتی ؛

هارد باکس مگنتس از جمله انواع این بسته بندی ها می باشد که جزو دسته جعبه هایی با ساختاری منحصربفرد برای انواع محصولات با ارزش است، به طوریکه این جعبه دارای چندین مگنت یا همان آهنربا در قسمت درب و بدنه است که عملکرد آن چفت کامل درب است که برای بسه بندی هر نوع محصول و ستی مناسب می باشد.

 

هر یک از انواع این جعبه ها برای هر نوع محصول و برندی مناسب می باشد که سفارش و انتخاب آنها بر طبق سبک برند بوده و هر مشاغلی می تواند به دلخواه خود هر جعبه را انتخاب و خریداری نماید.

لازم به ذکر است که هر جعبه برای هر صنعت و محصولی کاربردی بوده و طبق استاندارد های لازم تولید می شود، چراکه با توجه به ساختار انواع هر جمله مشخص است که کدام نوع بسته بندی هارد باکس مناسب می باشد.

جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس

کاربرد انواع جعبه هارد باکس :

 

کاربرد انواع جعبه هارد باکس با توجه به ظاهر و ساختاری که دارند متفاوت می باشد که بر همین اساس در هنگام انتخاب با توجه به نیاز و هدف مناسب ترین جعبه هارد باکس انتخاب می شود، چراکه جعبه ها مکانیزم منحصربفردی داشته و هر یک در جهت بسته بندی اصولی کالاها و محصولات به کار برده می شوند.

بسته بندی هارد باکس در صنایع مختلفی برای هر نوع برندی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و مزیت ها و کاربرد های متفاوتی با در نظر داشتن نیاز دارند، چراکه هارد باکس ها در انواع مدل ها با توجه به ساختار، دیزاین کلی جعبه، ابعاد، نوع متریال به کار رفته در تولید و موارد دیگر برای هر کسب و کاری کاربرد دارد.

جعبه های هارد باکس برای بسته بندی محصولات تبلیغاتی و صادراتی به کار برده میشود، چراکه اینگونه محصولات برای دیده شدن و فروش بیشتر به جعبه ای با دیزاینی هماهنگ با ویژگی های محصول نیازمند هستند که به واسطه چاپ و درج هر گونه تصاویر و اطلاعات میتوان هر نوع محصولی را تبلیغ و صادر نمود که جززوی از کاربرد های این جعبه ها می باشد.

هارد باکس کشویی جزوی از انواع این بسته بندی ها می باشد که کاربرد های متنوعی در صنایع مختلف دارد، بسته بندی جواهرات و زیورآلات از جمله موارد استفاده از این جعبه است که میتوان این جعبه را در سایز های متنوع برای محصولی مثل کفش نیز استفاده نمود.

هارد باکس برای تنقلات و مواد خوراکی نیز مورد استفاده قرار گرفته و کاربردی می باشد، چراکه با توجه به مقاومت و ساخت اصولی این جعبه ها امکان قرار دادن انواع شیرینی های مختلف مثل شیرینی ماکارون، شکلات ها، مغزیجات و... در این جبعه ها امکان پذیر می باشد.

هارد باکس ها در انواع مدل های تلسکوپی، کتابی دو تکه، مگنتی و... برای انواع هدایا و کادو مناسب هستند و جهت بسته بندی این نوع محتویات کاربردی می باشند، چراکه با اضافه نمودن روبان پارچه ای و رنگبندی و ایجاد طرح و نقش، می توان هر یک از این جعبه ها متناسب با هر مناسبتی آماده سازی نمود.

مقاومت و کیفیت بالا، افزایش فروش محصولات، افزایش ارزش کالا، محافظت و دیزاین منحصربفرد و زیبای هر یک از انواع هارد باکس جزو کاربرد های این بسته بندی می باشد.

هارد باکس دو تکه معمولا جزو بسته بندی ها پر استفاده است که برای بسته بندی انواع کفش، کیف، ست هدایا، انوع پوشاک، ست کیف و کمربند چرم مردانه، کیف پول، گل، بدلیجات، اکسسوری، عینک و ... کاربرد دارد، چراکه به دلیل امکان تولید این جعبه در مدل های الماسی، مربعی، دایره ای، مستعطیلی، چند ضلعی و... بهترین انتخاب می باشد و ساختار ساده و مناسبی برای هر نوع کالایی دارد.

لازم به ذکر است میتوان بر روی انواع هارد باکس هر نوع اطلاعاتی از قبیل تصاویر مختلف و نام تجاری برند را حکاکی و درج نمود که کاربرد مناسبی جهت معرفی محصول و حفظ ارزش محصولات دارد.

هر نوع اقلامی را میتون در بهترین حالت با توجه به ساختار منحصربفرد داخلی هر مدل جعبه بسته بندی نمود، جعبه هارد باکس سه تکه به عنوان نوعی بسته بندی سخت، دارای سه قسمت است که میتوان محصولاتی مانند آلبوم عکس آتلیه را در این مدل جعبه بسته بندی نمود، چراکه علاوه بر تمایز برند، موجب بسته بندی اصولی هر محصولی از جمله جواهرات، ساعت مچی و... می شود.

جعبه هارد باکس تلسکوپی لوکس باکس

بررسی قیمت جعبه هارد باکس :

 

در بررسی قیمت جعبه هارد باکس معیار ها و مواردی وجود دارد که عامل تعیین قیمت هر مدل جعبه می باشد، نوع متریال، ابعاد جعبه، مدل جعبه و.. از جمله مواردی است که قیمت هارد باکس ها را مشخص می نمایند.

قیمت جعبه ها با توجه به طراحی و دیزاین نیز می تواند متفاوت باشد، چراکه قیمت هر یک از انواع هارد باکس ها که در انواع مدل های مگنتی، ساده، دو تکه و سه تکه، تلسکوپی و کتابی و... تولید شده اند به پارامتر هایی مانند شکل جعبه، جنس آن، نوع طراحی، روش چاپ و... وابسته است.

به عنوان مثال جعبه هارد باکس مگنتی نوع متفاوتی از این مدل جعبه ها می باشد که با توجه به  بکار رفتن مگنت و آهن ربا، مکانیزم آن، مدل طراحی و...  قیمت گذاری می شود و میتوان گفت که نسبت به سایر مدل ها قیمت متفاوت تری نیز دارد.

انواع هارد باکس ها به صورت آماده و سفارشی خریداری می شوند که هر یک نیز قیمت مشخصی دارند، در صورتی که برند ها جعبه های هارد باکی را در ابعاد و ظاهر مد نظر خود تولید و سفارش دهند قیمت آن متفاوت تر از بسته بندی هارد باکس آماده است، چراکه در روند تولید هارد باکس، صفر تا صد ساخت آن مطابق با نظر برند ها می باشد.

به طور خلاصه عوامل و مواردی که بر روی قیمت هر جعبه تاثیر گذار هستند شامل :

1- درجه کیفیت جعبه و طراحی آن

2- نوع روش چاپ هارد باکس ( طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و.. )

3- میزان متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید

4- جنس متریال

5- ابعاد هارد باکس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین هارد باکس زیورآلات شما عزیزان میتوانید به مقاله : بهترین جعبه ها برای نگه داری زیورآلات +هارد باکس لوکس باکس مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

معرفی انواع بسته بندی هارد باکس لوکس باکس :

 

انواع بسته بندی هارد باکس لوکس باکس در طراحی ها و دیزاین های مختلفی ساخته و برای هر محصول و هدف طراحی و تولید گردیده، چراکه انواع این جعبه ها ساختاری متفاوت داشته و موارد مناسبی برای هر برند و کالایی می باشند، چراکه هر کدام از هارد باکس های لوکس باکس برای نگهداری و بسته بندی انواع کالاها از جمله؛ لوازم آرایشی، کیف و کفش، زیورآلات، اکسسوری، لوازم لوکس و با ارزش، ساعت مچی و انواع هدایا کاربرد دارند.

در این بخش به معرفی انواع هارد باکس لوکس باکس می پردازیم :

 

1. جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس تلسکوپی لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس کد LB767  

جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس

3. جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس 4 سایز کد LB254  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4. جعبه باکس فانتزی مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB244

جعبه هارد باکس فانتزی لوکس باکس

5. جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس کد LB772

جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس

این جعبه ها جزو بهترین هارد باکس های آماده هستند که در انواع مدل های، دو تکه، سه تکه، تلسکوپی، فانتزی و... برای هر نوع محصولی کاربرد دارند، چراکه هر کدام از جعبه ها دارای رنگبندی هستند و میتوان نام و لوگوی برند را به زیبایی در قسمت مشخصی درج نمود.

برای کسب اطاعات بیشتر در خصوص نکات مهم در چاپ هارد باکس میتوانید به مقاله : نکات مهم در چاپ بسته بندی جعبه هارد باکس سفارشی مراجعه نمایید. 

جعبه هارد باکس کتابی لوکس باکس

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هارد باکس میتوانید به مقاله :  هاردباکس، انتخابی ایدآل و لوکس برای بسته بندی محصولات مراجعه نمایید.

 

طریقه سفارش جعبه های هارد باکس از لوکس باکس :

 

طریقه سفارش جعبه های هارد باکس از لوکس باکس به این شکل است که برند ها و سماغل می توانند هر نوع هارد باکس را با توجه به محصولات خود انتخاب نموده و به صورت عمده و سفارشی از لوکس باکس خریداری نمایند، چراکه مجموعه لوکس باکس انواع بسته بندی هارد باکس را در ظاهر و ساختار های ویژه، سفارشی و آماده جهت تامین بسته بندی مودر نیاز مشاغل ارائه می دهد.

شما عزیزان میتوانید این جعبه ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه، از طریق تماس با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس خریداری نمایید، تیم پشتیبانی پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

جهت کسب اطلاع از خرید هارد باکس و موارد استفاده از هر مدل، میتوانید به مقاله : خرید هارد باکس و موارد استفاده از انواع جعبه سخت مراجعه کنید.