نکات مهم در چاپ بسته بندی جعبه هارد باکس سفارشی

چاپ بسته بندی جعبه هارد باکس یکی از معیار های مد نظر بیشتر مصرف کنندگان، برند ها و صاحبان مشاغل می باشد که میخواهند بسته بندی هایی کاملا مناسب و اختصاصی برند، کالا، محصولات و لوازم را سفارش دهند چراکه چاپ سفارشی و اصولی نقش بسزایی در افزایش ارزش محصولات و نمایش آنها دارد. 

از جمله نکات مهمی که در چاپ جعبه هارد باکس پر اهمیت است انتخاب نوع چاپ و رنگ و اندازه آن می باشد که تمامی این موارد با توجه به محصول صورت میگیرد، به طوریکه ویژگی های محصول و لوگو از جمله مواردی هستند که طراحی ها و توضیحات بر اساس آنها بر روی جعبه چاپ و پیاده سازی می شوند. معمولا هر یک از هارد باکس های سفارشی و اختصاصی دارای چاپ و طراحی منحصربفردی است که با استفاده از روش های مختلف چاپ و توجه به نکات چاپ بر روی این بسته بندی ها اعمال گردیده. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ نکات مهم در خصوص چاپ بسته بندی هارد باکس، بسته بندی جعبه هارد باکس سفارشی، چاپ هارد باکس سفارشی  لوکس باکس، معرفی مدل های مختلف هارد باکس لوکس باکس، خواهیم پرداخت. 

 

جعبه هارد باکس  تنقلات لوکس باکس

ما در این مقاله  به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

نکات مهم در خصوص چاپ بسته بندی هارد باکس

بسته بندی جعبه هارد باکس سفارشی

چاپ هارد باکس سفارشی  لوکس باکس

معرفی مدل های مختلف هارد باکس لوکس باکس

طریقه چاپ و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس

 

نکات مهم در خصوص چاپ بسته بندی هارد باکس :

 

نکات مهمی که در چاپ بسته بندی هارد باکس باید به آن توجه شود شامل دقت و مهارت و همچنین استفاده از ابزارآلات به روز است که چاپی دقیق و باکیفیت بر روی جعبه های هارد باکس پیاده سازی شود. 

بعد از تولید بدنه این جعبه ها و انتخاب رنگ، انواع طرح ها و لوگوی مشخص شده بر مبنای نیاز برند و نوع محصولات، اطلاعات مربوط به کالا، طرح روز و موارد دیگر در ابعاد و روش های مختلف بر روی جعبه ها چاپ می گردد که این فرآیند موجب می شود که برند ها بسته بندی ویژه و مخصوص خود برای محصولات آماده سازی و خریداری نمایند. 

هر کسب و کاری برای محصولات خود جعبه هایی را سفارش میدهد که متناسب محصولات و به نوعی نشان دهنده اصالت و ارزش محصولات باشد، رعایت نکات مهم از جمله توجه به کیفیت چاپ، ابعاد آن و... بسته بندی را هماهنگ با محصولات می سازد. 

جعبه های هارد باکس به دلیل جنس بدنه و متریالی که در ساخت آنها استفاده میشود بهترین و مناسب ترین گزینه برای چاپ انواع طرح ها می باشند و به زیبایی هر طرح و شکلی بر روی آنها می توان درج نمود، چاپ اعمال شده بر روی بسته بندی هارد باکس باید درخور برند و محصولات باشد، چراکه مشتریان طبق بسته بندی و باکس محصولات دست به خرید آنها می زنند.

از جمله نکات مهمی دیگری که در چاپ که اهمیت بالایی در فروش و جذابیت محصولات دارد به کار بردن متریالی درجه یک و به روز مانند انواع ورقه های طلایی و نقره ای است که به محصولات ارزش بیشتری می دهد، به گونه ای که این  بسته بندی ها هستند که به عنوان ویترین نقشی اساسی در دیده شدن محصولات و تبلیغات موثر دارند.

 برند های معروف و مشاغل برای محصولات با ارزش خود با رعایت نکات و اصول چاپ، برای آماده سازی تکمیلی جعبه برای عرضه محصولات، از روش های مختلفی برای اعمال چاپ استفاده می نمایند، از جمله این روش ها چاپ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و... می باشد که به دلخواه برند و بر اساس طراحی کلی جعبه یکی ز این موارد انتخاب می شود. 

در چاپ هارد باکس مهم ترین ها عبارتند از ؛ رنگ ، متریال جعبه، طرح، متن و ... که بعد از بررسی نوع و مدل محصول فرآیند چاپ و درج انجام میشود، مهم ترین نکته مورد توجه کسب و کار ها، هارمونی و تناسب بین بسته بندی هارد باکس و محصولات است که با به کارگیری یکی از روش های چاپ و تناسب سازی طرح و رنگبدی چاپ می توان هارد باکس را برای محصولات آماده سازی نمود.

به کار بردن فونت ها و نوشته های خوانا با درج نام برند مهم ترین مقوله های مورد توجه بیشتر مشاغل و مشتریان است که بسیار به آن توجه می شود.

همچنین در چاپ نیز دقت طراحی و تناسب جعبه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مهم است که طرح هاو مشخصاتی که بر روی بسته بندی چاپ میشوند چیدمان کاملا دقیقی داشته و روند چاپ با توجه به اتودی کاملا مشخص شده و دقیق پیش رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله : سفارش ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی و ارزان + چاپ مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

* این مدل جعبه هارد باکس لوکس باکس به عنوان یک باکس منحصربفرد کشویی در شکل مربعی برای انواع محصولات و پک های آموزشی از قبیل سی دی و پک های درسی و انواع بازی و سرگرمی مناسب می باشد که چاپ اعمال شده بر روی آن با دقت و رعایت نکات مهم انجام شده، به طوریکه فونت و نوع نوشتار برند به شکل لوگو درج شده است، نوشته و توضیحات مربوطه نیز اعمال گردیده که تمامی این چاپ ها بر روی قسمت درب پیاده سازی شده است که قابل نمایش برای مشتریان می باشد.

 

بسته بندی جعبه هارد باکس سفارشی :

 

بسته بندی جعبه هارد باکس سفارشی نوعی جعبه اختصاصی مورد استفاده هر کسب و کار برای بسته بندی هر محصول مشخصی می باشند و در روند تولید و حتی چاپ، نوع محصولات و نیاز مشاغل اولویت است و متناسب با نظرات و طرح های ارائه شده تولید این نوع جعبه ها انجام میشود.

این جعبه ها توسط خود تولید کننده کاملا مشابه طرح مد نظر طراحی میشوند و میتوان گفت کاملا اختصاصی و منحصر به فرد برند ، محصولات و هدف برند ها این طراحی و آماده سازی ها پیش می رود. 

در تولید هارد باکس سفارشی یا سفارشی سازی شده، از صفر تا صد ؛ انتخاب متریال، طرح، رنگبندی، نوع چاپ و... توسط خود کسب و کار است و نظر مشتری و برند نقش موثری در طراحی، تولید و آماده سازی نهایی هارد باکس سفارشی دارد، چراکه هر یک از جعبه های اختصاصی دارای ویژگی های منحصربفرد و مربوط به محصولات هستند و برای نیاز های مختلفی تولید می شوند.

سفارش سازی هارد باکس اختصاصی معمولا برای تبلیغات، معرفی برند، نمایش محصولات، صادرات و... انجام می شود و باید دقت داشت که بیشتر برند ها و مشاغل با رعایت نکات مهم چاپ، تولید و آماده سازی، بسته بندی مخصوص و منحصربفردی را برای کالاهای خود ایجاد می نمایند.

به عنوان مثال اگر محصول کفش باشد، جعبه هارد باکس در ابعاد و طرح مشخص شده از جمله مستعطیلی شکل طراحی میشود، نوع کفش و ویژگی های آن از جمله مدل که در دسته بندی زنانه، مردانه، بچگانه قرار دارد از جمله عواملی هستند که در نهایت سفارش سازی و چاپ اختصاصی بر اساس آنها صورت میگیرد. 

هر برند و مشاغلی میتواند جعبه هایی را کاملا متناسب در هر تعداد سفارشی نماید و هیچ گونه محدودیتی در ساخت مدل دلخواه وجود نداشته، چراکه امکان ساخت این مدل بسته بندی ها در ساختار های پیچیده نیز وجود دارد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص قیمت انواع بسته بندی هارد باکس شما میتوانید به مقاله : انواع بسته بندی هارد باکس + کاربرد و قیمت مراجعه نمایید. 

 

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

 

چاپ هارد باکس سفارشی لوکس باکس :

 

 چاپ هارد باکس سفارشی لوکس باکس دقیقا همانطور که مد نظر کسب و کار است انجام می شود و شامل نکاتی است که لوکس باکس در حین انجام چاپ و درج  به آنها توجه می نماید، از جمله این نکات، انتخاب دقیق نوع متریال مورد استفاده است که با بررسی نیاز مشتریان و محصول مناسب ترین روش چاپ انتخاب می شود.

بیشتر کسب و کار ها جعبه هارد باکس هایی را مد نظر دارند که همانند محصولات ارزش بالایی داشته باشد، در این صورت است که لوکس باکس با استفاده از روش های؛ طلاکوب و نقره کوب، برجسته سازی متن و طرح ها، یا چاپ انواع طرح های مینیمال، رنگی و لوکس و... بر روی جعبه ها، بسته بندی اختصاصی هر محصول و برند را آماده سازی می نماید. 

معمولا جعبه های آماده و تولید شده توسط لوکس باکس قابل سفارش سازی نیز می باشد و خدمات چاپ و درج نیز در صو ت نیاز شما عزیزان بر روی آنها انجام میشود. 

جعبه های هارد باکس در انواع مختلف طرح ها و ابعاد و مدل ها توسط مجموعه و کارخانه بزرگ لوکس باکس طراحی و ساخته میشود که مناسب برای بسته بندی و نگهداری هر محصول و لوازمی هستند و میتوان با ایجاد تغییراتی در آنها برای بسته بندی هر محصولی آنها را سفارش سازی و خریداری نمود، چراکه هر برندی میتواند با توجه به اندازه و شکل محصولات خود، هارد باکس را از فروشگاه لوکس باکس سفارش دهد.

 

معرفی مدل های مختلف هارد باکس لوکس باکس :

 

هارد باکس های لوکس باکس در انواع مختلفی از طرح ها و مدل ها با چاپ های منحصربه فردی توسط لوکس باکس ساخته شده است که قابل سفارش سازی و چاپ اختصاصی نیز می باشد.

این جعبه ها در وب سایت فروشگاهی لوکس باکس به صورت آماده برای بسته بندی انواع محصولات بهترین گزینه می باشند و می توان بر حسب ویژگی محصولات و نیاز خود هر یک از ان جعبه ها را انتخاب نمود، در واقع جعبه های هارد باکس لوکس باکس دارای کیفیت بالا و مقاومت هستند که میتوان هر محصولی را در آنها بسته بندی نمود.

در ادامه ما چندین مدل هارد باکس را به شما عزیزان معرفی نموده ایم که هر کدام از آنها کارایی هایی منحصربفرد دارند :

1. جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

- این جعبه علاوه بر بسته بندی انواع کفش مناسب بسته بندی و نگهداری لوازم و محصولات مختلف نیز میباشد که بر روی درب آن طرحی زیبا و منحصربه فرد چاپ شده است.

 

2. جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس کد LB766

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

این مدل جعبه کاملا متفاوت طراحی شده و از آن برای بسته بندی انواع هدیا استفاده میشود که چاپ نام برند محصولات و هدایایی که در آن قرار گرفته است مانند گل و.. به صورت طلاکوب چاپ صورت گرفته است. 

 

3. جعبه هارد باکس آلبوم عکس آتلیه لوکس باکس مدل سه تکه کدLB791

جعبه هارد باکس آلبوم عکس لوکس باکس

- این جعبه هارد باکس لوکس باکس به عنوان یکی از کاربردی ترین جعبه در صنعت عکاسی و آتلیته برای بسته بندی آلبوم عکس طراحی و تولید شده که نام کسب و کار به طور دقیق بر روی آن چاپ شده است.

 

4. جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

این مدل هارد باکس لوکس باکس اختصاصی کسب و کار های جواهرات و زیورآلات با ارزش می باشد که در مدل کشویی برای اینگونه محصولات و لوازم در طرح ها و رنگبندی مختلفی ساخته شده است،که نام برند به زیبایی به صورت طلاکوب بر روی آن چاپ شده است.

 

5. جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس مدل کتابی کد LB0114

جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس

- این مدل جعبه هارد باکس با ساختار کتابی از جمله بسته بندی های منحصربفردی است که برای انواع تنقلات، خوراکی ها، شکلات ها و... با طراحی داخلی پارتیشن بندی ساخته و آماده سازی گردیده.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آشنایی با فرآیند تولید و سفارش هارد باکس غذایی شما عزیزان میتوانید به مقاله :آشنایی با فرآیند تولید و سفارش انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

طریقه چاپ و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس : 

 

طریقه چاپ و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس برای محصولات و برند ها معمولا به طور مستقیم و بدون واسطه می باشد که شما عزیزان میتوانید با بررسی محصولات خود و ویژگی ها و مزیت های آنها مناسب ترین جعبه را برای آنها سفارش سازی نمایید، چراکه مجموعه بزرگ لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع هارد باکس را مطابق با نیاز شما در چاپ و رنگبندی دلخواه شما آماده سازی می نماید، در این فرآیند صفر تا صد تولید بر مبنای درخواست و نیاز برند پیش می رود. 

چاپ بر روی هارد باکس یکی از خدمات لوکس باکس است که پس از آماده سازی بر اساس محصول بر روی جعبه ها اعمال می گردد و مشتریان میتوانند هارد باکس ها را در تیراژ بالا چاپ و مطابق با خواسته خود از لوکس باکس سفارش دهند. 

برای سفارش سازی و خرید جعبه های هارد باکس، شما عزیزان میتوانید از طریق تماس با تیم پشتیبانی لوکس باکس که 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان است، این جعبه ها را برای محصولات خود خریداری و ثبت سفارش سازی نمایید.