آشنایی با فرآیند تولید و سفارش انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود

فرآیند تولید و سفارش از جمله موضوعاتی است که برای مشتریان و خریداران هارد باکس مواد غذایی و فست فود از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه بسته بندی مورد استفاده برای اینگونه محصولات باید طبق اصول و استاندارد بهداشتی ساخته شود. 

 به طوریکه آشنایی و توجه به این موارد به تصمیم گیری هنگام سفارش و رعایت نکات و انتخاب بسته بندی هارد باکس مناسب با نوع مواد غذایی مهم می باشد. 

هر یک از مدل های جعبه هارد باکس برای انواع محصولات غذایی و فست فود در ساختار و ابعاد متنوع تولید شده است و فقط متناسب این محصولات است که در چاپ و برچسب زنی توضیحات بر روی آن نام برند و موارد دیگر درج میشود، با توجه به مکانیزم و مدل هر یک از انواع هارد باکس فرآیند تولید آن نیز متفاوت می باشد و از مقدار متریال مشخصی نیز استفاده می شود. 

در ادامه با ما همراه باشید که میخواهیم شما را با مفاهیمی پر اهمیت از جمله ؛ فرآیند تولید و سفارش انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود و هارد باکس های لوکس باکس آشنا نماییم تا با در نظرداشتن تمامی این موارد جعبه هارد باکسی را سفارش دهید که پروسه تولید آن مطابق با استاندارد های مناسب و بهداشتی پیش رفته باشد. 

جعبه هارد باکس خوراکی لوکس باکس

 

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

فرآیند تولید انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود

آشنایی با فرآیند سفارش انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود

فرآیند تولید انواع هارد باکس مواد غذایی لوکس باکس و سفارش آن  

معرفی انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود لوکس باکس

طریقه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس 

 

فرآیند تولید انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود :

 

در فرآیند تولید انواع هارد باکس مواد غذایی و فست و فود، بیشترین توجه به نوع سفارش و محصول است که با توجه به آنها بسته بندی تولید میشود، اندازه این نوع محصولات، حجم و مقدار آنها و ... از جمله مواردی است که بسته بندی مواد غذایی طبق آن تولید می شود.

در مرحله اول پروسه تولید، خود کسب و کار یا مشتری طرح و ابعاد مد نظر را ارائه میدهد که با توجه به آن روند تولید آغاز شود، اطلاعات مربوط به نوع مواد غذایی، فست و فود، مشخص نمودن بسته بندی دلخواه خود مشتریان و برند ها جزو اولین مرحله از تولید بوده که با توجه به آن طراحی جعبه صورت میگیرد. 

فرآیند تولید هارد باکس فست و فود و مواد غذایی به طور خلاصه :

1. طراحی شکل اولیه جعبه هارد باکس با توجه به محصولات و ابعاد آنها

2. انتخاب متریال و رنگبندی جعبه

3. برش متریال(مقوا یا ام دی اف) متناسب با ابعاد مشخص شده.

4. اتصال قطعات برش خورده و تولید شکل اولیه جعبه هارد باکس

5. دیزاین سازی و ایجاد روکش و درج چاپ مد نظر

فرآیند تولید هر هارد باکس بسته بندی مواد غذایی با توجه به مواردی از جمله سفارش سازی، ابعاد و تعداد، کیفیت مورد تایید و متناسب با محصول و... متفاوت می باشد، به طوریکه هر یک از جعبه های درخواستی و طراحی شده با توجه به ساختاری که دارند تولید آنها به گونه ای دیگر است.

بعد از انتخاب و مشخص نمودن ابعاد جعبه، متریال مورد استفاده نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است، در ساخت و تولید این نوع بسته بندی ها از متریال درجه یک استفاده میشود تا دوام و استحکام جعبه هارد باکس در طولانی مدت حفظ شود، چراکه باید در ساخت چنین بسته بندی هایی از متریال بهداشتی استفاده گردد.

هارد باکس فست فود مورد استفاده تمامی رستوان ها و کافه ها وکسب و کار های فست فود می باشد که معیار مورد نظر برای آنها شرایط مناسب و استاندارد جعبه هارد باکس برای نگهداری غذای فست فودی در حین حمل و نقل است، به گونه ای که محافظت از این نوع محصولات در هنگام ارسال به مقصد مهم بوده و نقش مهمی نیز در ایجاد اعتماد سازی مشتریان دارد. 

هارد باکس فست فود در انواع مختلفی از اشکال و مدل ها با طراحی های مختلف با گذراندن مراحل و فرآیند، تولید میشود، تولید این گونه بسته بندی نیازمند دقت و توجه به استاندارد می باشد، از جمله این شکل ها ؛ دایره ای، مربعی ای، مستعطیلی، چند ضلعی، کتابی، کشویی و... است. 

معمولا پروسه و روند تولید این جعبه ها، شامل مواردی از جمله در نظر گرفتن مواد غذایی پیش میرود، به عنوان مثال اگر مواد غذایی آجیل و خشکبار باشد معمولا هارد باکس تولید شده برای این محصول، پارتیشن بندی شده است و همچنین به دلیل ارزش بالای این مواد غذایی جعبه نیز طراحی شیک و منحصر به فردی دارد.

هارد باکس های مواد غذایی استحکام و محافظت بالایی نسبت به بسته بندی های دیگر دارند و در تولید آن از چندین لایه مقوا و یا ام دی اف و.. استفاده شده که به خوبی از فساد محصولات جلوگیری میکند و همچنین آنها را در مدت زمان طولانی تازه  نگه میدارد، بسته بندی مواد غذایی تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت اینگونه محصولات دارد. 

درب که یکی از قسمت های پر اهمیت این نوع هارد باکس ها است که مانع از عبور رطوبت و آسیب به مواد غذایی میشود در روند تولید درب جعبه نیز مانند سایر قسمت های جعبه، از استاندارد و کیفیت مناسبی برخوردار است، استفاده از مکانیزم های مختلف جهت چفت نمودن کامل درب نیز جزو فرآیند تولید اینگونه بسته بندی ها بوده که نقش مهمی در حفظ محصولات غذایی و فست و فود دارد. 

بعد از تولید بدنه و قسمت های مهم جعبه هارد باکس نوبت به برچسب زنی، یا چاپ طرح، لوگو و نام محصولات غذایی، رستوان و...  بر روی قسمت مشخص شده می رسد که در ابعاد مشخصی بر روی بسته بندی پیاده سازی می گردد. 

چاپ و درج توضیحات و نام برند جزو مهمی از روند و یا فرآیند ساخت جعبه ها می باشد که به رشد و موفقیت در تبلیغات و معرفی محصولات کمک نموده و در نهایت موجب دیده شدن مواد غذایی می شود، مشتریان در هنگام تحویل فست فود و خرید اینگونه محصولات به بسته بندی بیرون بر آن دقت نموده و همین امر موجب جذب بیشتر مشتریان و فروش بیشتر نیز می شود. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هارد باکس مناسب مواد غذایی به مقاله : معرفی انواع جعبه هاردباکس مناسب لوازم خودرو و محصولات سفارشی و مواد غذایی مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

آشنایی با فرآیند سفارش هارد باکس مواد غذایی و فست فود :

 

فرآیند سفارش انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود با توجه به خود محصولات صورت میگیرد و آشنایی با این فرآیند مورد توجه بیشتر کسب و کار های مواد غذایی و مشتریان می باشد، به طوریکه روند سفارش مهم ترین فرآیند جهت تامین بسته بندی مورد نظر پیش می رود. 

قبل از سفارش جعبه هارد باکس مورد هایی از جمله ابعاد پر اهیمت و مهم می باشد به طوریکه حجم قابل بسته بندی هر نوع محصول و مواد غذایی و حتی اندازه آن نیز باید متناسب با خود بسته بندی هارد باکس باشد.

معمولا تعیین تعداد جعبه ها نیز ، جزو پروسه ای از سفارش می باشد، سفارش هارد باکس در تعداد و تیراژ بالا و یا مشخص توسط خود کسب و کار و یا مصرف کننده معمولا جهت تامین بسته بندی مورد استفاده است.

بیشتر صنایع مواد غذایی هارد باکس را به صورت عمده سفارش میدهند این بسته بندی هارد باکس یکی از ملزومات مواد خوراکی و غذایی و فست فود و این دسته محصولات می باشد.

بیشتر جعبه های خریداری شده توسط مشتریان، سفارش سازی میشود، سفارشی نمودن بسته بندی نوعی تمایز است که برند محصولات غذایی را به گونه ای منحصر به فرد میکند ونقشی مهم در معرفی مواد خوراکی و فست فود دارد.

فرآیند سفارشات بسته بندی برای محصولات غذایی و فست فود ها با در نظر گرفتن تمامی نکات به صورت عمده و با سفارشی است که از خود تولید کننده می باشد، طی نمودن روند سفارشات با انتخاب مناسب ترین بسته بندی، مشخص نمودن تعداد و بررسی ساختار و قیمت آنها می باشد.

بعد از انتخاب هارد باکس در مدل مشخص سفارشات با پرداخت هزینه به راحتی انجام میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نکات مهم در هنگام چاپ جعبه هارد باکس شما عزیزان میتوانید به مقاله : نکات مهم در چاپ بسته بندی جعبه هارد باکس سفارشی مراجعه نمایید.  

جعبه هارد باکس شیرینی لوکس باکس

 

فرآیند تولید انواع هارد باکس مواد غذایی لوکس باکس و سفارش آن :

 

پروسه تولید انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود لوکس باکس با توجه به استاندارد های کیفیت و بهداشت پیش میرود که مورد تایید مشتریان و مصرف کنندگان است.

تولید هر مدل هارد باکس توسط لوکس باکس، فرآیند متفاوتی دارد به گونه ای که هر کدام از مدل های هارد باکس برای محصولات مختلف غذایی از جمله شیرینی و شکلات، آجیل و خشکبار و.. طراحی شده اند.

روند تولید این جعبه های لوکس باکس در مرحله اول و مهم با توجه به مسائلی مثل طراحی ها و حجم مواد غذایی، نظرات و نوع برند و کسب و کار و... طراحی میشود.

بعد از طراحی نوبت به تایید طرح و مدل جعبه است که با گذراندن این مرحله و نهایی شدن مدل و ابعاد و رنگبندی، لوکس باکس با استفاده از متریال با کیفیت، جعبه هارد باکس را تولید می نماید.

بعد از تولید بدنه و درب جعبه نوبت به چاپ و درج مشخصات مواد غذایی و فست فود میرسد که این موارد نیز با جزئیات دقیق و همچنین مواد با کیفیت انجام میشود.

جعبه هارد باکس فست فود لوکس باکس

 

معرفی انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود لوکس باکس :

 

انواع هارد باکس مواد غذایی و فست و فود لوکس باکس در ساختار ها و مدل های مختلفی برای محصولات تولید و طراحی گردیده، چراکه هر یک دارای دیزاین لوکس و منحصربفردی هستند که برای هر سلیقه ای مناسب می باشند.

لوکس باکس انواع مختلفی از هارد باکس مواد غذایی را به صورت آماده تولید نموده است که قابل سفارش در رنگبندی و ابعاد مختلف می باشد:

1. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2. جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3. جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4. جعبه شکلات و تنقلات هارد باکس لوکس باکس مدل کتابی کد LB0115

جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس

 

 طریقه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس :

 

طریقه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس معمولا به صورت عمده و سفارشی می باشد که مشتریان متناسب با بودجه و نیاز خود میتوانند هر تعداد و تیراژی از این نوع بسته بندی را برای انواع محصولات خوراکی و غذایی، فست و فود، تنقلات و ... خریداری نمایند، طریقه خرید به این صورت است که شما عزیزان میتوانید با تماس با تیم پشتیبانی لوکس باکس که 24 ساعته پاسخگو می باشد، هارد باکس را در دیزاین و ابعاد مد نظر خریداری نمایید. 

کسب و کار های فست فود از جمله رستوان ها، کافه ها و صنایع مواد غذایی این جعبه ها را با طی کردن روند سفارش که شامل انتخاب رنگبندی و تعداد مورد نیاز و پرداخت هزینه به صورت ایمن میتوانند بسته بندی خود را با اطمینان از فروشگاه لوکس باکس به صورت مستقیم خریداری کنند.