نحوه و قیمت چاپ روی جعبه هارد باکس آماده برای انواع صنایع

چاپ روی جعبه های هارد باکس آماده معمولا در اشکال و ابعاد مختلفی بوده و در روش های متنوع برای انواع صنایع قابل اجرا می باشند. نحوه چاپ با توجه به انتخاب مشاغل و مدل محصولات،  تعیین شده و معمولا بیشترین طرحی که مد نظر کسب و کار ها می باشد ؛ اطلاعات و مشخصات، نام برند و نام محصولات است که در قسمتی از بدنه، درب هارد باکس اعمال می گردد که در واقع چاپ بر روی هارد باکس برای صنایع مختلف باید با کیفیت و با دقت انجام شود. 

قیمت چاپ نیز با توجه به مسائلی همچون درجه کیفیت چاپ و نحوه چاپ و تعداد و ابعاد هارد باکس ها مشخص میشود، که در صورت سفارش سازی هارد باکس آماده به صورت اختصاصی برای محصولات، قیمت نهایی جعبه ها محاسبه می شود. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد داریم تا شما را با مفاهیم و موضوعاتی از جمله ؛ نحوه چاپ روی هارد باکس و قیمت چاپ و هارد باکس آماده لوکس باکس، راهنمای خرید هارد باکس از لوکس باکس، آشنا نماییم تا نحوه چاپی را کاملا متناسب با هارد باکس خود است را انتخاب نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

نحوه چاپ روی جعبه هارد باکس آماده

قیمت چاپ روی هارد باکس آماده برای انواع صنایع

قیمت و روش چاپ بر روی هارد باکس آماده لوکس باکس

جعبه های هارد باکس لوکس باکس با چاپ های متنوع

راهنمای خرید و سفارش هارد باکس آماده لوکس باکس

 

نحوه چاپ روی جعبه هارد باکس آماده :

 

نحوه چاپ روی جعبه هارد باکس آماده معمولا با توجه به مواردی از جمله نوع چاپ و طرح چاپ، مختلف است و چاپ یکی از خدماتی است که جعبه آماده را کاملا اختصاصی برند میسازد و میتوان با استفاده از این روش محصولات را در بسته بندی های مناسب و هماهنگ با نام خود قرار داد.

جعبه های هارد باکس آماده از قبل تولید شده اند و به درخواست کسب و کار ها سفارش سازی میشود، سفارش سازی جعبه شامل درج و چاپ اطلاعات درخواستی است که با انتخاب مناسب ترین هارد باکس آماده این روند نیز پیش می رود که بر اساس اطلاعات محصولات جعبه های آماده نیز تغییرات نموده و آماده می شوند. 

کار چاپ به روش های مختلفی انجام میشود و هر یک از این روش ها مختص به محصولات و نظرات می باشد و معمولا تجهیزات و ابزارآلات مشخصی دارد، در بیشتر موراد نیز روش چاپ بر مبنای دیزاین کلی هارد باکس آماده است که با توجه به ابعاد جعبه در سایز مشخصی اعمال می گردد.

قبل از چاپ، موضوعی که از اهمیت بالایی برخوردار است، طرح و تصاویر و یا مشخصات و توضیحات محصولات است که باید به دقت چینش و متناسب با قسمتی از هارد باکس که بر روی آن چاپ میشود اندازه گیری و مشخص شود، چراکه تعیین دقیق این موارد موجب شده که در نهایت چاپ در بهترن حالت و کیفیت اعمال شود.

بعد از تایید طرح و مشخص نمودن ابعاد چاپ، نوع چاپ انتخاب میشود و با توجه به این انتخاب چاپ بر روی هارد باکس با روش و نحوه های مختلف اعمال میشود که هر روش نیز نیازمند متریال مورد نیازی است که با استفاده از آن چاپ و درج صورت می گیرد.

روش های چاپ در انواع مختلفی وجود دارند که عبارتند از؛ چاپ هات فویل، طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و برجسته سازی، رنگی و..

به عنوان مثال چاپ نقره کوب یا طلاکوب نحوه ای از چاپ است که به صورت های مختلف متناسب با نیاز برند برای محصولات با ارزشی از جمله ساعت و یا هدایا، بر روی هارد باکس اختصاصی آنها اعمال میشود که این چاپ شامل درج لوگو و یا نماد و تصاویر مخصوص است. 

کار چاپ بر روی هارد باکس با کیفیت تر است و از هر نوع روش چاپ برای آنها میتوان استفاده کرد، چراکه جنس مواد استفاده شده و ساختار کلی هارد باکس موجب شده که چاپ در کیفیت بالایی بر روی هارد باکس ها اعمال شود. 

هدف از چاپ برای هر کسب و کار و برندی متفاوت است و معمولا بیشترین چاپی که اعمال میشود درج نام برند با ابعادی کاملا مشخص برای دیده شدن و تبلیغات می باشد که تاثیر بسزایی در افزایش فروش محصول صنایع مختلف دارد. 

برند ها معمولا از نماد ها و لوگو های اختصاصی خود برای ایجاد اعتبار و اصالت محصولات استفاده و بر روی قسمت مشخصی از هارد باکس که معمولا درب و یا بدنه جعبه است چاپ می نمایند که در واقع موجب اعتماد سازی و کسب اطمینان مشتریان نیز می شود. 

به عنوان مثال روش چاپ روی جعبه های کادویی و هدیه هارد باکس متفاوت تر از بسته بندی های محصولات مختلف است، طرح انتخاب شده در بیشتر مواقع طرحی مینیمال با رنگبندی متنوع است و معمولا هیچ توضیحات و مطالبی بر روی این مدل جعبه ها چاپ نمی شود، چراکه محتویات داخل جعبه هدیه است، به عنوان مثال جعبه کادو هارد باکس برای صنایع مختلف تنها دارای چاپ لوگو و یا نوشته مربوط به مناسبت های مختلف از جمله تولد می باشد. 

کسب و کار پس از سفارش تعداد مشخص از هارد باکس کادویی آماده برای محصولات مختلفی که هدیه داده میشوند، میتواند در سفارش سازی و چاپ تنها نام برند و لوگوی خود را با روش طلاکوب و یا یووی بر روی جعبه چاپ کند.

هارد باکس های آماده معمولا برای محصولاتی از جمله کالاهای خوراکی و تنقلات مانند آجیل و خشکبار، زعفران، انواع پوشاک، کفش و کیف، اکسسوری، انواع بازی فکری ( بر روی این نوع هارد باکس معمولا وضیحات مربوط به بازی و نحوه بازی و نام برندو... اعمال می شود) و... آماده سازی و خریداری می شوند که به دلیل استفاده از این نوع بسته بندی برای صنایع مختلف بر روی هر کدام از آنها که در تعداد بالایی نیز خریداری می شوند چاپ اختصاصی برند اعمال می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص قیمت چاپ و خرید هارد باکس بازی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید و قیمت چاپ انواع جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

جعبه هارد باکس لوکس باکس

* هارد باکس زیورآلات لوکس باکس در مدل کشویی برای انواع ست های طلا و جوهرات مخصوص صنایع مختلف آماده شده است که چاپ بر روی آن لوگوی برند بوده و برند های مختلف می توانند با استفاده از این باکس انواع این محصولات را در بهترین حالت به مشتریان ارائه دهند، چاپ این مدل هارد باکس رنگی بوده در روش طلاکوب است که در ابعاد مناسبی مطابق با سایز کلی جعبه بر روی قسمت درب جعبه اعمال شده است.

جهت بررسی و سفارش هارد باکس مگنتی میتوانید به مقاله : بررسی،سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

قیمت چاپ روی هارد باکس آماده برای انواع صنایع :

 

قیمت چاپ روی هارد باکس آماده برای انوع صنایع با توجه به تعداد سفارش و نحوه چاپ با تعرفه های مختلف وجود دارد و محاسبه می شود.

جعبه های هارد باکس آماده برای انواع صنایع ساخته و طراحی شده اند و کسب و کار ها میتوانند از این جعبه های آماده برای بسته بندی و حتی تبلیغات کالای خود استفاده کنند چراکه چاپ بهترین گزینه ای است که جعبه های آماده را کاملا اختصاصی و منحصربفرد کالا و محصولات می نماید.

معمولا قیمت چاپ با توجه به متریالی که در چاپ استفاده میشود مثل ورقه های طلایی و رنگ های با کیفیت و حتی ابعاد و اندازه طرح قابل اعمال، تعداد چاپ ها و... مشخص میشود.

چاپ های طرح رنگی و ساده که از قبل توسط کسب و کار ها درخواست شده و در زمان کوتاهی انجام میشود به طوریکه این نوع چاپ با توجه به طرح ساده و یا تنها لوگوی که بر روی هارد باکس ها اعمال می گردد هزینه کاملا مناسبی دارد.

ابعاد و اندازه جعبه هارد باکس نیز در مشخص نمودن قیمت چاپ موثر می باشد، به طوری ها اگر قسمت انتخابی جعبه که چاپ بر روی آن اعمال میشود در ابعادی بزرگ تر باشد، از متریال و مواد بیشتری برای چاپ استفاده میشود که هزینه درج را بیشتر می نماید.

صنایع مختلف هنگام خرید جعبه هارد باکس آماده با چاپی دلخواه معمولا تعداد بالایی را سفارش میدهند که این مورد نیز با توجه به موضوعاتی از جمله خرید عمده و تخفیفات و.. قیمت مشخصی دارد که در نهایت محاسبه می گردد. 

 برای اطلاع جعبه هارد باکس آماده و استفاده آن برای صنایع شما میتوانید به مقاله : جعبه هارد باکس آماده برای چه مشاغلی استفاده میشود؟ مراجعه نمایید. 

 

جعبه هارد باکس لوکس باکس

قیمت و روش چاپ بر روی هارد باکس آماده لوکس باکس :

 

قیمت و روش چاپ بر روی هارد باکس لوکس باکس متفاوت و متنوع است، به طوریکه لوکس باکس از روش های چاپ متفاوت و منحصر به فردی برای درج بر روی جعبه ها استفاده نموده است.

قیمت جعبه های هارد باکس آماده لوکس باکس با توجه به متریال و زمان چاپ و خدماتی که بر روی جعبه به صورت سفارشی به درخواست صنایع انجام میشود مشخص و تعیین میشود.

روش های مورد استفاده لوکس باکس برای انجام نحوه چاپ شامل انواع مختلفی است از جمله؛ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و... است که هر کدام از نحوه و روش های چاپ با توجه به نوع محصولات و نظر صاحبان صنایع توسط تیم لوکس باکس بر روی قسمت های مشخص شده از جعبه هارد باکس آماده اعمال میشود.

خرید عمده با تیراژ بالا جعبه هارد باکس های آماده لوکس باکس با دریافت خدمات چاپ بر روی آنها میتواند درصد مشخصی از قیمت نهایی را کاش دهد که در واقع هارد باکس آماده از قبل تولید شده و قیمت عمده آن برای صنایع و مشاغل مختلف مقرون به صرفه و ارزان می باشد. 

انواع مختلفی از هارد باکس آماده توسط لوکس باکس برای صنایع مختلف تولید شده است که با به کار گیری چاپ میتوان آنها را کاملا اختصاصی محصول ساخت، چراکه هر مدل هارد باکس آماده بر اساس محصولات مختلف و سلایق متنوع تولید گردیده است. 

 

برای اطلاع از موضوعاتی از جمله تولید هارد باکس قیمت ارزان میتوانید به مقاله : تولید و ساخت جعبه هاردباکس و مقوایی در تهران با قیمت ارزان و تیراژ بالا مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه های هارد باکس لوکس باکس با چاپ های متنوع :

 

جعبه های هارد باکس لوکس باکس با چاپ های متنوعی ای آماده سفارش هستند که برای هر محصولی مناسب می باشند، این جعبه ها در ساختار های مختلف و مکانیزم منحصربفرد خود در ابعاد و سایز ها مختلفی تولید شده اند که دارای رنگبندی و دیزاین زیبا و لوکس نیز می باشند. 

در اینجا چندین مدل هارد باکس آماده لوکس باکس را معرفی می نماییم که نحوه چاپ روی آنها متفاوت و منحصر به فرد هر صنایع و محصولاتی که برای آن طراحی گردیده می باشد؛

1.جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس کد LB767

چاپ این جعبه بر روی تمامی قسمت ها اعمال شده و کاملا متناسب با محصول می باشد.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2.جعبه بازی هارد باکس آماده لوکس باکس کد LB768

چاپ این جعبه نیز کاملا اختصاصی محصول است.

جعبه هارد باکس  لوکس باکس

 

3.جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

تنها نام برند و تصویر و مشخصات محصول است که بر روی این مدل هارد باکس چاپ شده است و نحوه چاپ طلاکوب می باشد.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 

4. جعبه کادویی مقوایی هارد باکس مدل 3 تیکه لوکس باکس کد LB243

چاپ این جعبه رنگی و کاملا مناسب محصولات و لوازم کادویی می باشد.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 

با مراجعه به مقاله : آشنایی با فرآیند تولید و سفارش انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود شما متیوانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید. 

بر روی هر کدام از این جعبه های سخت آماده لوکس باکس با توجه به نیاز و نظرات شما عزیزان خدمات چاپ با روش های مختلف انجام میشود.

برای دیدن مدل های دیگر میتوانید به صفحه محصولات در وب سایت فروشگاه لوکس باکس مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

راهنمای خرید و سفارش هارد باکس آماده لوکس باکس :

 

خرید و سفارش هارد باکس آماده لوکس باکس معمولا عمده و تعداد بالا می باشد که با توجه به محصولات خدماتی از جمله چاپ نیز بر روی آنها اعمال می گردد، این نوع بسته بندی ها با کیفیت هستند و خرید و سفارش آنها از مجموعه لوکس باکس از طریق تماس با تیم پشتیبانی لوکس باکس می باشد که 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان است.