خرید و قیمت چاپ انواع جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس

در بین انواع هارد باکس مناسب بازی های مختلف فکری، کودکانه و سرگرمی و... برند ها با توجه به محصولات خود دست به انتخاب مدل مشخصی از هارد باکس بازی میزنند که در نهایت آن را در تعداد مشخص برای کالای خود خریداری می نمایند.

چاپ بر روی هارد باکس های بازی که مدل ها و انواع مختلفی نیز دارند در روش های مختلفی انجام میشود که قیمت هر روش چاپ بر مبنای نوع چاپ، میزان متریال مورد استفاده، ابعاد چاپ و نوع طرح مشخص میشود.

انواع جعبه های هارد باکس بازی در انواع مدل های کشویی، کتابی، تلسکوپی و... خریداری میشود که هر یک با توجه به سلیقه برند برای بازی مشخصی انتخاب میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : خرید انواع جعبه هارد باکس بازی ، قیمت چاپ هارد باکس بازی، انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس، نحوه خرید هارد باکس از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

خرید انواع جعبه هارد باکس بازی

قیمت چاپ انواع جعبه هارد باکس بازی

بررسی انواع هارد باکس بازی لوکس باکس

نحوه خرید هارد باکس از مجموعه لوکس باکس

 

خرید انواع جعبه هارد باکس بازی :

 

خرید انواع جعبه هارد باکس بازی با توجه به تنوع اینگونه محصولات و جهت ارائه بهتر آنها در بسته بندی منحصربفرد و متناسب با سبک محصولات، انجام میشود، در واقع هارد باکس های بازی مخصوص خود برند و به صورت اختصاصی خریداری میشوند که نوع و مدل جعبه هماهنگی کامل را با محصول و کسب و کار داشته باشد.

معمولا خرید جعبه هارد باکس با در نظر داشتن بازی، تعداد و نوع نیاز صورت میگیرد، اکثر کسب و کار ها با بررسی قیمت ها و مقایسه انواع هارد باکس دست به انتخاب مناسب ترین گزینه میزنند و خرید خود را انجام میدهند.

انواع هارد باکس بازی در مدل ها و تنوع مختلف ؛ تلسکوپی، دو تکه، سه تکه، کشویی، کتابی و... خریداری میشود که هر کدام بیشترین استفاده را در صنعت بازی های مختلف فکری، کودکانه، اسباب بازی و... دارند.

هر یک از انواع جعبه های هارد باکس نیز در مدل های مختلفی آماده و طراحی میشوند که بر مبنای نظر برند ها هنگام خرید، دیزاین، رنگبندی و مدل جعبه ها تغییر داده میشود.

انواع هارد باکس بازی معمولا به صورت عمده و در تیراژ بالا خریداری میشود، به طوریکه مشاغل برای تامین بسته بندی مورد استفاده جهت عرضه محصولات خود به بازار، بسته بندی خود را در تعداد بالایی ثبت خرید می نمایند.

جعبه های هارد باکس ویترین دار نیز نمونه از بسته بندی های بازی هستند که به دلیل ساختار و محفظه ی پنجره دار خود، محصولاتی مانند اسباب بازی به خوبی در این جعبه های هارد باکس قابل نمایش هستند و معمولا برای هر اسباب بازی و عروسک این مدل جعبه هارد باکس بازی خریداری میشود.

بسته بندی های بازی در دیزاین و طراحی های متنوعی با توجه به مدل بازی خریداری میشوند، در واقع اگر بازی مخصوص کودکان باشد، هارد باکس بازی نیز متناسب با این معیار در طراحی کودکانه و رنگبندی های شاد، انتخاب میشود.

معمولا در هنگام خرید هارد باکس بازی، باید دقت داشت که تصاویر جعبه، دیزاین و رنگ آمیزی آن اهمیت زیادی در فروش محصولات دارد، به شکلی که تصاویر ها و نوع طراحی جعبه ارتباط مستقیمی در جلب توجه کودکان، بزرگسالان دارد.

هارد باکس های بازی برای تبلیغات و معرفی اینگونه محصولات به بازار و مشتریان، در مدل ویژه و منحصربفردی خریداری میشوند، نمایش بازی در یک قاب و بسته بندی هماهنگ میتواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش داشته باشد.

هارد باکس های کتابی و کشویی  برای انواع بازی های فکری و سرگرمی بزرگسالان در اندازه های بزرگ، کوچک و متوسط و معمولا در چاپ های رنگی، خریداری و به فروش میرسند.

جعبه هارد باکس فانتزی لوکس باکس

قیمت چاپ انواع جعبه هارد باکس بازی :

 

قیمت چاپ انواع جعبه هارد باکس بازی با در نظر داشتن نوع و روش چاپ و مواردی از جمله ابعاد و میزان متریالی مورد استفاده در چاپ، مشخص میشود.

انواع جعبه های هارد باکس بازی در دسته بندی های مختلفی قرار دارند که هر کدام با توجه به نوع بازی و سبک برند خود چاپ های مختلفی بر روی آنها اعمال شده است.

به عنوان مثال، بر روی جعبه هارد باکس بازی فکری و بازی های کودکانه طرح های متنوع با توضیحات مرتبط به محصول اعمال شده است که بر اساس آن قیمت نیز مشخص میشود.

روش های چاپ بر روی جعبه هارد باکس بازی، شامل درج طلاکوب، یووی موضعی، نقره کوب، تصاویر و... است که استفاده از هر روش قیمت را مشخص می نماید، ترکیب هر یک از این روش ها نیز منجربه تغییرات در قیمت نهایی چاپ میشود.

به کارگیری استراتژی چاپ تصاویر و طرح های مناسب با نوع بازی میتواند موجب جلب توجه مشتریان و نمایش بهتر محصول در قفسه فروشگاها شود، با در نظر داشتن قیمت چاپ هر برند میتواند طرح دلخواه خود را با بررسی محصول خود بر روی جعبه ها با قیمت مناسبی درج نماید.

طرح های اعمال شده بر روی جعبه های هارد باکس بازی در رنگبندی های متنوع و ترکیب رنگی در روش مشخصی از چاپ است که قیمت آن نیز بر همین اساس تعیین میگردد.

هزینه و قیمت چاپ هر تعداد جعبه بازی و ابعاد آن متفاوت است، به طوریکه اگر جعبه های هارد باکس بازی فکری در تعداد بالایی چاپ بر روی آنها انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و قیمت چاپ بر روی هارد باکس به مقاله : نحوه و قیمت چاپ روی جعبه هارد باکس آماده برای انواع صنایع مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس

شما میتوانید با مراجعه به مقاله : سفارش سازی اختصاصی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی میتوانید درباره سفارش سازی اختصاصی هارد باکس ست لوازم آرایشی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

بررسی انواع هارد باکس بازی لوکس باکس :

 

انواع هارد باکس بازی لوکس باکس در مدل های مختلفی طراحی شده است که هر کدام از این مدل ها مناسب محصولات و بازی های فکری و سرگرمی و حتی پک های آموزشی هستند.

در این بخش به بررسی چند نمونه هارد باکس بازی لوکس باکس میپردازیم که به عنوان بسته بندی برای اینگونه کالاها جایگزن کاملا مناسب و منحصرفردی هستند در ابعاد و اندازه های مختلفی موجود می باشند :

 

1.جعبه بازی هارد باکس آماده لوکس باکس کد LB768

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس کد LB767

جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس

مدل های دیگر جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

3. جعبه باکس فانتزی مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB244

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4. جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

5. جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس کد LB760

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

هر یک از این جعبه های هارد باکس متناسب با سلیقه مشتریان و برند ها در رنگبندی های متنوعی قابل سفارش هستند که میتوان با توجه به محصولات آنها را در دیزاین منحصربفردی آماده سازی نمود.

برای اطلاع از تولید و آماده سازی هارد باکس دو تکه، شما میتوانید به مقاله : تولید و آماده سازی انواع هارد باکس دو تکه و مزایای آن مراجعه نمایید.

 

نحوه خرید هارد باکس از مجموعه لوکس باکس :

 

نحوه خرید هارد باکس از مجموعه لوکس باکس با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس انجام میشود، در واقع مشتریان و کسب و کار ها میتوانند با بررسی جعبه های هارد باکس آماده بسته بندی مورد نظر خود را به دلخواه انتخاب نموده و در تعداد مورد نیاز ثبت سفارش نمایند.

سفارش و خرید به صورت حضوری نیز امکان پذیر بوده و از برند ها و مشتریان عزیز میتوانند با حضور خود دست به خرید هارد باکس مورد نظر و همکاری با لوکس باکس بزنند.

خرید از مجموعه لوکس باکس بدون هیچ واسطه ای انجام میشود که در نهایت مشتریان با پرداخت هزینه ای مناسب و منصفانه میتوانند جعبه های هارد باکس خود به صورت عمده خریداری نمایند.

نحوه خرید هارد باکس از طریق وب سایت لوکس باکس به صورت خلاصه :  

_ انتخاب هارد باکس و تعیین رنگبندی

_ مشخص نمودن تعداد مورد نیاز و افزودن آن به سبد خرید

_ وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز از جمله آدرس و شماره تماس و...

_ پرداخت هزینه

_ دریافت سفارشات در زمان تعیین شده

برای اطلاع از همکاری با لوکس باکس و سفارش سازی هارد باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید.