تولید و آماده سازی انواع هارد باکس دو تکه و مزایای آن

در زمان تامین بسته بندی های اختصاصی و مناسب با محصولات، گزینه ها و مدل های مختلفی پیش روی مشتریان قرار میگیرد که هر کدام بر اساس سبک و استایل برند ها و بازار هدف، تولید و آماده سازی میشوند.

هارد باکس های دو تکه از جمله بسته بندی هایی هستند که در ساختار و طرح های متنوعی تولید میشوند، از جمله انواع آنها ؛ مربعی، دایره ای، چند ضلعی است که آماده سازی آنها بر مبنای ساختار محصولات مختلفی مثل کفش، پوشاک و انواع خوراکی ها و مواد غذایی صورت میگیرد.

 از جمله مزایای هارد باکس دو تکه، امکان تولید در طرح دلخواه و ابعاد متنوع، چاپ مختلف است که در تعدا و تیراژ بالا نیز آماده سازی میشود و قیمت آن نیز نازل تر و مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که با مفاهیمی از جمله : تولید و آماده سازی انواع هارد باکس دو تکه، بررسی انواع هارد باکس دو تکه لوکس باکس و مزایای آن، خدمات لوکس باکس در حوزه تولید هارد باکس ، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

تولید و آماده سازی انواع هارد باکس دو تکه

بررسی انواع هارد باکس دو تکه لوکس باکس و مزایای آن

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید هارد باکس

 

تولید و آماده سازی انواع هارد باکس دو تکه :

 

تولید و آماده سازی انواع هارد باکس دو تکه در راستای تامین نیاز بسته بندی برای هر مشاغلی انجام میشود، به طوریکه انواع این جعبه ها با توجه به فرم و ظاهر محصولات در مدل های پیچیده در تنوع بسیار بالا در طرح های مختلفی آماده و تولید میشوند.

تولید هارد باکس دو تکه به شکلی است که این ابتدا متریال های مورد استفاده مشخص میشود و با توجه به ابعاد و اندازه طراحی و تعیین شده برش داده میشود، این نوع هارد باکس شامل دو قسمت درب و زیره یا همان بدنه است که در تولید برای ایجاد تنوع و مدل دهی این دو قسمت را میتوان در هر طرحی آماده سازی نمود.

جعبه های هارد باکس دو تکه به شکلی تولید و آماده سازی میشوند که درب و بدنه کاملا از یکدیگر مجزا بوده و با ساختار و مکانیزم منحصربفردی که دارد میتوان آن را هماهنگ با کالا و ابعاد آن در هر رنگبندی و طرحی آماده سازی نمود.

در واقع تولید هارد باکس دوتکه در انواع مختلف سبب شده که بازار هدف برند ها و مشاغل رغبت بیشتری نشان داده و تقاضای افزایش عرضه محصولات با بسته بندی های مناسب را دهند.

جعبه های هارد باکس دو تکه در انواع مختلف مدل های ؛ مربعی، مستعطیلی، الماسی، هشت ضلعی، چند ضلعی، دایره ای و... تولید میشود که هر کدام با در نظر داشتن مدل محصول و سلیقه برند مطابق با آماده و مورد استفاده قرار میگیرد.

جعبه دو تکه هارد باکس برای بیشتر برند ها و صنایع مختلف تولیدی کفش، کیف، پوشاک، محصولات غذایی، انواع اکسسوری و زیورآلات مانند ساعت مچی و همچنین انواع هدایا در مناسبت های مختلف تولید و در طرح های منحصربفرد و زیبا آماده سازی میشود.

بسته بندی دو تکه هارد باکس به دلیل تنوع بالا در مدل هایی که دارد ممکن است به دلخواه برند ها در طراحی ها و مدل های مختلفی تولید گردد که متناسب با نیاز های مختلف صادرات و تبلیغات مناسب باشد.

از جمله نمونه های تولید شده هارد باکس دوتکه برای محصولاتی که بیشترین استفاده را از این بسته بندی دارند، جعبه دو تکه کفش است که مورد استفاده بیشتر برند ها و کفش فروشی ها می باشد، این جعبه در طرح و چاپ لوگوی مشخص مخصوص برند در سایز و تعداد سفارش مشخص آماده سازی و تولید میشود.

انواع هارد باکس دو تکه الماسی و دایره ای و چند ضلعی برای بسته بندی هدایا نیز آماده میشود که در این خصوص در تولید، طرح و رنگبندی نیز بر مبنای مناسب های مختلفی از جمله ولنتاین، تولد و... تعیین میشود.

در فرآیند تولید و آماده سازی هارد باکس دو تکه، روکش و روش چاپ از جمله مواردی هستند که در آماده سازی نهایی بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرند، در واقع چاپ در روش های مختلف با توجه به نوع برند و محصولات انتخاب میشود که در انواع مختلف یووی، طلاکوب، نقره کوب و... مورد استفاده قرار میگیرد که با استفاده از آنها میتوان هر نوع طرح و لوگویی را بر روی جعبه های تولید شده جهت آماده سازی اعمال نمود.

روکش یا رویه های استفاده شده بر روی هارد باکس دو تکه نیز در انواع مدل های سلفون مات، حرارتی، گالینگور، گالینگور متالیک، مخملی و... جهت جذابیت و منحصربفرد نمود دیزاین در مرحله آماده سازی هارد باکس دو تکه مورد استفاده قرار میگیرد.

در واقع در زمان آماده سازی هارد باکس دو تکه تمرکز بر این است که تمامی هارد باکس ها با جزئیات و کیفیت مناسبی تولید و ساخته شده باشند، چراکه یکشان بودن کیفیت و جزئیات هر یک از جعبه ها در تعداد سفارشات بالا برای هر برندی اهمیت دارد.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای اطلاع از مراحل آماده سازی انواع هارد باکس میتوانید به مقاله : مراحل تولید و آماده سازی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس مراجعه کنید.

 

بررسی انواع هارد باکس دو تکه لوکس باکس و مزایای آن :

 

انواع هارد باکس دو تکه لوکس باکس در طرح ها و ساختار های متنوعی تولید و آماده سازی شده است که هر کدام از آنها دارای مزایای مختلفی برای برند ها و محصولات هستند، به طوریکه به دلیل تنوع بالا در رنگبندی و طراحی های زیبا و منحصربفرد، جعبه های هارد باکس دو تکه لوکس باکس گزینه ای مناسب برای انواع محصولات و سبک های مختلف برند ها هستند.

از جمله مهم ترین مزیت های هارد باکس دو تکه، امکان تولید آن در طرح ها و ساختار های پیچیده است که به واسطه، چاپ، طراحی و نظر مشتریان می باشد.

 در واقع تنوع بالای مدل های هارد باکس دو تکه منجر گردیده که برند ها بسته بندی های منحصربفرد و مناسبی را برای محصولات خود تامین نمایند که در نهایت موجب برندینگ و افرایش فروش میشود.

در این بخش به بررسی هر یک از جعبه های هارد باکس دو تکه لوکس باکس و مزایای هر کدام می پردازیم ؛

1.جعبه هاردباکس کادو هدیه فانتزی لوکس باکس مدل دایره 4 سایز کد LB246

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2. جعبه هاردباکس کادویی روبان دار طرح الماس لوکس باکس 4 سایز کد LB247  

جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس

3. جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771  

جعبه هارد باکس دو تکه کفش لوکس باکس

4. جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757  

جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس

5. جعبه هاردباکس مقوایی هدیه ولنتاین لوکس باکس سایز 3 عددی کد LB252  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 از مزیت دیگر هارد باکس لوکس باکس قیمت تمام شده مقرون به صرفه و پایین است که موجب شده برند ها با هر بودجه ای دست به سفارشات این بسته بندی ها جهت تامین هارد باکس مورد استفاده خود بزنند.

تنوع مدل ها و طرح های این جعبه های دو تکه موجب شده که برند ها بشته بندی مناسبی را برای محصولات خود انتخاب نمایند که در نهایت بازار هدف برند رغبت بیشتری نشان می دهند که در نهایت تقاضای عرضه محصولات نیز بیشتر میشود.

جهت کسب اطلاع از خرید و موارد استفاده از انواع هارد باکس، شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید هارد باکس و موارد استفاده از انواع جعبه سخت مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید هارد باکس :

 

مجموعه لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان هارد باکس در انواع مدل ها، خدماتی را در خصوص تولید در اختیار مشتریان خود قرار میدهد که شامل؛  مشاوره رایگان در خصوص راهنمایی های خرید و سفارش سازی تولید هارد باکس است، در واقع تیم لوکس باکس بعد از بررسی نظرات و سلیقه برند، نوع و ظاهر محصولات و... بر همین اساس روند تولید را پیش می برد.

همچنین لوکس باکس این امکان را فراهم نموده که مشتریان و برند ها به صورت مستقیم و بدون واسطه، هارد باکس مورد نظر خود را تولید و تامین نمایند.

برای اطلاع از مفاهیمی درخصوص قیمت چاپ و خرید هارد باکس بازی، میتوانید به مقاله : خرید و قیمت چاپ انواع جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس مراجعه نمایید.

شما میتوانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر در خصوص همکاری و سفارش تولید هارد باکس، با تیم لوکس باکس و تیم پشتیبانی 24 ساعته در ارتباط باشید.