جعبه هاردباکس آماده برای چه مشاغلی استفاده می شود؟

در هنگام خرید بسته بندی، بیشتر کسب و کار هایی که محصولات متنوع ای را عرضه میکنند به جعبه های آماده و متناسبی برای استفاده در صنعت خود و بسته بندی محصولات و نگهداری آنها و... نیازمند هستند، چراکه جعبه هارد باکس آماده در هر مدل و ساختاری طراحی و تولید شده و کاملا مناسب هر کسب و کاری است، سفارش این مدل جعبه های آماده زمان و هزینه کمتری را در بر دارد، به طوریکه این مدل بسته بندی ها از قبل تولید و آماده سازی شده اند و تنها با تغییرات جزئی بر روی آنها مانند چاپ و تغییر رنگبندی آماده استفاده برای مشاغل و بسته بندی هر نوع محصولاتی هستند. 

جعبه های آماده یک فضا و بسته بندی همیشگی برای انواع کسب و کار ها و مشاغل مختلفی از جمله عرضه کننده لوازم التحریر، کفش و کیف، اکسسوری، تنقلات، زیورآلات، طلا و جواهرات و... است، لازم به ذکر است برای مشاغلی که چندین محصول را عرضه و تولید می نمایند هارد باکس آماده بهترین انتخاب می باشد که در واقع این نوع مشاغل می توانند چندین جعبه آماده را برای هر محصول خود خریداری و استفاده نمایند. 

به طور خلاصه بیشترین استفاده از هارد باکس آماده ، بسته بندی و نگهداری انواع محصولات، هدایا، کادو ها، تنقلات و ... است که با ایجاد تغییرات می توان این بسته بندی ها را در تبلیغ و صادرات نیز استفاده نمود. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد داریم شما را با مفاهیمی از جمله؛ جعبه هارد باکس آماده مناسب چه مشاغلی است؟ + جعبه هارد باکس های آماده لوکس باکس+ خدمات لوکس باکس+ نحوه خرید هارد باکس آماده آشنا نماییم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

جعبه هارد باکس آماده برای چه مشاغلی استفاده میشود؟

جعبه هارد باکس های آماده لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه هارد باکس آماده

راهنمای خرید هارد باکس آماده از لوکس باکس 

 

جعبه هارد باکس آماده برای چه مشاغلی استفاده میشود؟

 

جعبه هارد باکس آماده معمولا برای مشاغلی استفاده میشود و کاربرد دارد که میخواهند بسته بندی کاملا متناسب و قیمت مناسب را برای هر یک از محصولات خود در کمترین زمان سفارش و خریداری نمایند، به گونه ای که این باکس های آماده در تنوعی از مدل ها، رنگبندی، طراحی، دیزاین و... تولید می شوند. 

بیشتر مشاغل با توجه به تنوع محصول خود به بسته بندی های آماده نیاز دارند که متناسب و منحصر به فرد باشد، به طوریکه هماهنگی لازم را با نوع محصول و سبک برند را داشته باشد، به عنوان مثال مشاغل و برند های اکسسوری در بیشتر مواقع هارد باکس آماده با دیزاین ولنتاین و کادویی را برای مناسبت های مختلفی خریداری می نمایند که موجب افزایش فروش محصولات می شود، چراکه چنین بسته بندی های آماده ای اگر با دقت انتخاب گردد موجب دیده شدن محصول نیز می شود.  

جعبه های هارد باکس آماده بهترین گزینه برای کسب و کار های بزرگ و حتی کوچک می باشد و هر نوع مشاغلی میتواند آن را برای بسته بندی هر محصولی سفارش دهد که سفارش این جعبه ها با بررسی تنوع محصولات و نوع هارد باکس و موارد دیگر صورت میگیرد. 

معمولا هارد باکس های آماده در هر ابعادی تولید شده اند و به درخواست برند و مشاغل میتوان بر روی آنها چاپ و درج نام برند و لوگو را انجام داد که موجب ایجاد هماهنگی این نوع بسته بندی ها با محصولات می شود. 

مشاغلی که میخواهند در زمان خود صرفه جویی کنند اغلب هارد باکس آماده را انتخاب می نمایند و با بررسی تناسب بین آنها و محصول دست به خرید آنها میزنند که راهکاری مناسب برای هر مشاغل و کسب و کاری می باشد.

مشاغلی از جمله کسب و کار های کفش، کیف، زیورآلات و طلا و... هارد باکس آماده را برای محصولات انتخاب می نمایند که معمولا این کسب و کار ها بسته بندی آماده را برای کالاهای خود خریداری می کنند که در واقع دارای تنوع بالا بوده و ابعاد مختلفی از این نوع جعبه ها نیز تولید می گردد که دیگر نیازی به سفارش سازی جعبه به درخواست مشاغل نیست. 

لوگو، نوشته و هیچ نوع طرح خاصی بر روی هارد باکس های آماده درج یا چاپ نشده است که برند ها و مشاغل میتواند از آنها برای هر نوع محصولی استفاده نموده و بهترین هارد باکس تولید شده را خریداری کنند، یا در هنگام سفارش آنها را متناسب با نوع برند سفارشی نماید که با ایجاد تغییر و دیزاین سازی این روند پیش می رود. 

جعبه هارد باکس آماده معمولا برای کسب و کار هایی مثل آنلاین شاپ ها کاربرد دارد و این مشاغل نیز میتوانند محصولات خود را در بسته بندی کاملا مناسبی و منحصر به فردی  به مشتریان خود ارائه دهند که در واقع راهکاری کم هزینه و مقرون به صرفه برای این نوع مشاغل می باشد که به تازگی کسب و کار خود را آغاز نموده اند. 

به عنوان مثال بیشتر کسب و کار های کفش دست به انتخاب هارد باکس آماده و سفارش این بسته بندی در تیراژ بالا میزنند که مورد نیاز آنها است چراکه عرضه کفش به بازار معمولا به صورت عمده بوده و اینگونه محصولات باید در بسته بندی های با کیفیت و مناسبی قرار داده شوند. 

این جعبه ها در تعداد بالا یا مشخصی تولید میشود و زمان کمتری نسبت به جعبه های اختصاصی و سفارش سازی شده در ساخت آنها صرف شده است، به این دلیل قیمت مناسبی دارند و هر مشاغلی با هر بودجه ای میتواند اقدام سفارش آنها نماید. 

شرکت ها و صاحبان مشاغلی که چندین محصول را تولید و به فروش میرسانند، بسته بندی های آماده ای را برای محصولات انتخاب می نمایند و آنها را با توجه به تعداد محصول سفارش داده و بعد اقدام به چاپ نام برند خود بر روی این مدل جعبه ها نمایند.

یکی از مزیت های مهم جعبه های آماده هارد باکس تنوع بالای آنها است که مشتریان میتوانند از بین تمامی آنها بسته بندی ایدآل خود را انتخاب نمایند. 

جعبه هارد باکس لوکس باکس

* جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه لوکس باکس در مدل مربعی و دو تکه از قبل تولید و طراحی شده است که برای انواع مشاغل کاربرد های مختلفی را دارد، این جعبه معمولا توسط مشاغلی و تولید کننده های ست کیف پول و کمربند مردانه جهت معرفی محصول، تبلیغات، صادرات، عرضه به بازار به عنوان بسته بندی همیشگی مورد استفاده قرار میگیرد، این هارد باکس کیفیت و مقاومت بالایی داشته و موجب افزایش فروش کالا و جذب مشتریان نیز می شود، چراکه به عنوان یک بسته بندی آماده دارای دیزاین و ساختاری منحصربفرد و زیبا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص بورس و مرکز فروش عمده جعبه هارد باکس آماده شما عزیزان میتوانید به مقاله : بورس و مرکز فروش عمده جدید ترین انواع جعبه مقوایی (هارد باکس) آماده و صنعتی مراجعه نمایید.

 

جعبه هارد باکس های آماده لوکس باکس :

 

جعبه هارد باکس های آماده لوکس باکس در انواع طرح ها در رنگبندی های سفارشی و مشخص شده در ابعاد کاملا متناسب با هر محصول و لوازمی موجود می باشد و با دقت و اصول تولید گردیده، لوکس باکس بیش از 10 مدل از این جعبه های با کیفیت هارد باکس را در رنگبندی و طراحی منحصربفرد ساخته است که هر کدام مناسب بسته بندی محصول و کالای خاص و لوکسی هستند.

هر نوع مشاغلی میتواند آنها را با توجه به نوع محصولات خود سفارش دهد و برای نیاز و اهداف خود استفاده نماید. 

ما دراین بخش به چندین مدل جعبه هارد باکس لوکس باکس را معرفی و بررسی می نماییم ؛

 

1.جعبه هارد باکس آلبوم عکس آتلیه لوکس باکس مدل سه تکه کدLB791

جعبه هارد باکس لوکس باکس

- این جعبه هارد باکس آماده برای بسته بندی انواع آلبوم آتلیه کاربرد دارد که مشاغل این حوزه می توانند از آن بررای بسته بندی عکس ها و آلبوم های خود حین ارائه به مشتریان استفاده نمایند. 

- کسب و کار ها میتوانند آنها را برای محصولاتی از جمله کتاب ها، لوازمی در اندازه متناسب با آن سفارش دهند.

 

2.جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس لوکس باکس

- این مدل جعبه آماده برای بسته بندی انواع زیورآلات و اکسسوری و... کاربرد دارد و مشاغلی مانند طلا فروشی ها و برند های زیورآلات و آنلاین شاپ ها می توانند این جعبه زیبا و آماده را برای بسته بندی کالاهای خود استفاده نمایند. 

- مشاغل مختلف میتوانند آن را برای محصولات خود در رنگبندی مختلف به صورت آماده سفارش دهند.

 

3.جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771

جعبه هارد باکس لوکس باکس

- این جعبه به گونه ای تولید شده که علاوه بر بسته بندی کفش، میتوان هر نوع محصول دیگری را در آن بسته بندی نمود و  مشاغلی مانند کفش و کیف فروشی ها، برند های پوشاک و آنلاین شاپ ها میتواند آن را سفارش دهد.

 

4.جعبه هاردباکس مدل کشو دار مخصوص هدیه و گل لوکس باکس شش ضلعی کد LB250

جعبه هارد باکس لوکس باکس

- این نوع جعبه آماده اغلب برای مشاغل مانند گل فروشی ها مناسب است و با توجه به سلیقه مشتریان گل های مختلفی برای هدیه دهی در آن بسته بندی میشوند. 

- باکس کشویی این هارد باکس آماده مخصوص بسته بندی انواع زیورآلات و عطر و ادکلن و... برای کادو طراحی شده است.

 

5. جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس مدل کتابی کد LB0114  

جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس

 - این مدل هارد باکس برای انواع تنقلات توسط مشاغل و برند ها برای بسته بندی آجیل ، شکلات، شیرینی، بیسکویت، آبنبات، دمنوش و تی بگ مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که بیشتر جعبه هارد باکس های آماده لوکس باکس رنگبندی متنوع و قابل سفارشی دارند که می توان با توجه به محصول مناسب ترین جعبه را انتخاب نمود. 

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و سفارش هارد باکس طلا و جواهرات به مقاله : سفارش و خرید جعبه های آماده هارد باکس طلا و جواهرات لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه هارد باکس آماده :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه هارد باکس آماده شامل مواردی از جمله سفارش سازی ظاهر جعبه است که شامل چاپ و درج نام برند، لوگو، توضیحات، طرح و... می باشد که به درخواست مشتریان توسط لوکس باکس بر روی جعبه ها اجرا می گردد. 

علاوه بر سفارش سازی صفر تا صد جعبه هارد باکس، لوکس باکس خدماتی مربوط به جعبه های هارد باکس از قبل تولید شده و آماده را به کسب و کار ها و مشاغل مختلف ارائه میدهد که این نوع خدمات در راستای آماده سازی تعداد بالای هارد باکس برای مشاغل های مختلف و محصولات متنوع است. 

ابعاد جعبه های آماده لوکس باکس متناسب با محصولات و محتویات است و بر اساس این موضوع نیز آماده می شود، به طوریکه بسته بندی آماده در مدل های مختلف معمولا در سایز بندی تک یا چند عددی تولید می شود که با توجه به محصول مشاغل می توانند مناسب ترین جعبه را انتخاب نمایند که در واقع هارد باکس های آماده لوکس باکس معمولا در سایز و ابعادی مناسب و استاندارد تولید شده اند و هر مشاغلی میتوانند آنها را در تعداد بالا و مشخص شده سفارش دهند به طوریکه هر هارد باکس ظرفیت مشخصی را دارا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و قیمت چاپ انواع هارد باکس میتوانید یه مقاله : نحوه و قیمت چاپ روی جعبه هارد باکس آماده برای انواع صنایع مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

راهنمای خرید هارد باکس آماده از لوکس باکس :

 

خرید هارد باکس آماده از لوکس باکس معمولا توسط بیشتر مشتریان به صورت عمده و تعداد دلخواه است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس با تیم پشتیبانی لوکس باکس که 24 ساعته پاسخگوی شما است این جعبه ها خریداری نموده و بسته بندی مورد نیاز خود را تامین نمایید.

مشاغل مختلف میتوانند برای اطلاع و بررسی جعبه ها به سایت فروشگاه اینترینی لوکس باکس مراجعه نموده و سفارشات خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین ثبت نمایند.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در سفارش جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس تماس حاصل نمایید.