ایده های طراحی منحصربفرد هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی

هر یک از جعبه های هارد باکس بر اساس ایده های طراحی منحصربفرد متناسب با محصولات تولید میشوند که با توجه به امکان تولید هارد باکس در ساختار ها و مدل های پیچیده میتوان گفت که هر ایده ای خلاقانه را در طراحی هر مدل مورد استفاده قرار داد.

جعبه های هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی معمولا در طراحی های متنوعی آماده سازی میشوند که هر طراحی نیز بر مبنای ویژگی ها و مزایای هر یک از این محصولات است، به طوریکه با به کارگیری هر ایده در هنگام طراحی، بسته بندی به صورت منحصربفرد و اختصاصی برای برند ها تولید میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : ایده های طراحی هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی، طراحی هارد باکس های لوکس باکس،خدمات لوکس باکس در خصوص تولید هارد باکس خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد نیز اطلاعات جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

ایده های طراحی هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی

طراحی های منحصربفرد هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید و آماده سازی هارد باکس

 

ایده های طراحی هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی :

 

ایده های طراحی هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی معمولا برای هر محصول و کالا و هر سبک برندی مورد استفاده قرار میگیرد، در واقع جعبه های هارد باکس به دلیل اینکه در هر طرح و مدلی میتوان آن را طراحی و تولید نمود امکان ساخت آن بر اساس ایده های منحصربفرد وجود دارد.

لازم به ذکر است که ایده های طراحی منحصربفرد و اختصاصی هارد باکس برای لوازم بهداشتی و آرایشی میتواند به صورت خلاقانه باشد که در نهایت منجربه

ایده های طراحی منحصربفرد هارد باکس لوازم آرایشی در دسته های متنوع و متناسب با سلیقه های مختلفی تقسیم بندی شده است، به طوریکه هر هارد باکس طراحی شده در هر ابعادی مناسب بسته بندی هر مدل لوازم بهداشتی یا لوازم آرایشی می باشد.

یکی از ایده های طراحی، خلاقیت در دیزاین سازی قسمت های داخلی و خارجی جعبه های هارد باکس کتابی است، این مدل طراحی معمولا همانند جلد کتاب است که درب متصل شده به بدنه مانند جلد کتاب باز و بسته میشود، این مدل طراحی مناسب معرفی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت پک چندین عددی و محصول تک است.

استفاده از الگوی فرم محصولات در طراحی ظاهری بسته بندی و یا مدل جعبه یکی از ایده های طراحی می باشد، به صورتی که اگر محصول بهداشتی کرم ضد آفتاب باشد، جعبه نیز متناسب با این موضوع و مطابق با فرم بسته بندی اصلی کرم در فرم مربعی یا مستعطیلی آماده سازی میشود.

معمولا بیشتر برند های معروف از ایده های مختلف طراحی برای بسته بندی مخصوص خود استفاده نموده اند که یکی از این طراحی ها، هارد باکس پک یا ست محصولات بهداشتی یا لوازم آرایشی می باشد، یکی از مدل های طراحی ویژه هارد باکس مگنتی برای یک محصول آرایشی در رنگبندی متنوع است ؛

جعبه هارد باکس لوکس باکس

نمونه دیگر از ایده طراحی هارد باکس برای محصولات و لوازم بهداشتی، بسته بندی کشویی به شکل طبقه بندی شده است، در واقع این مدل جعبه دارای دو کشو و بدنه به صورت طبقه ای است که در هر قسمت یا کشو چندین محصول بهداشتی مانند کرم های مختلف صورت و دیگر محصولات در یک قسمت بندی مخصوص بسته بندی میشوند ؛

جعبه هارد باکس لوکس باکس

معمولا از رنگ های ملایم و همچنین روش چاپ ساده و یا یووی برای اینگونه محصولات در طراحی منحصربفرد یک جعبه استفاده می شود که معمولا متناسب با هر محصول و لوازم بهداشتی است.

ایده های طراحی هارد باکس معمولا مطابق با ویژگی های محصول و کاربرد آنها می باشند، به طوریکه بسته بندی هر مدل لوازم آرایشی صورت مطابق با نقش و عملکرد آن طراحی میشود.

ایده دیگر طراحی منحصربفرد، هارد باکس به شکل کتاب است که برای یک شوینده صورت که جزو لوازم بهداشتی است در رنگبندی و طرح و دیزاین کاملا متفاوت و زیبایی طراحی شده است، این هارد باکس همانند یک کتاب می باشد که در قسمت خارجی آن طرح کتاب و قسمت داخلی یک محفظه مخصوص برای محصول است که در هنگام باز نمودن جعبه در قسمت درب توضیحات مربوطه بر روی دفترچه درج شده است؛

جعبه هارد باکس لوکس باکس

هارد باکس در مدل و ساختار شکلاتی کادویی نیز نمونه دیگر از طراحی منحصربفرد این جعبه است که جهت بسته بندی چندین محصول و لوازم بهداشتی ساخته شده است ؛

جعبه هارد باکس لوکس باکس

هر یک از ایده های طراحی پس بررسی سبک برند، نوع محصولات، کارایی آنها، سلیقه مشتریان، بازار هدف و نیاز تبلیغاتی یا معرفی و... به وجود می آید که در نهایت محصولات دارای بسته بندی های منحصربفرد باشند.

از دیگر ایده های طراحی؛

_ جعبه هارد باکس لوازم آرایشی پک در مدل های مختلف

_ جعبه هارد باکس فانتزی و ویترین دار مخصوص لوازم آرایشی و بهداشتی

_ هارد باکس ست لوازم آرایشی چشم مدل سه تکه

_ جعبه هارد باکس کشویی ست لوازم بهداشتی و مراقبت پوستی مدل کتابی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مفاهیمی درباره هارد باکس انتخابی ایدآل، شما عزیزان میتوانید به مقاله : هاردباکس، انتخابی ایدآل و لوکس برای بسته بندی محصولات مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس لوازم آرایشی لوکس بامس

طراحی های منحصربفرد هارد باکس لوکس باکس :

 

هارد باکس لوکس باکس در طراحی های منحصربفردی تولید و ساخه شده اند که هر کدام از این طراحی ها متناسب با محصولات متنوع توسط تیم طراحان لوکس باکس انجام شده است که در ادامه به بررسی چندین مدل بسته بندی هارد باکس در رنگبندی و دیزاین متنوع میپردازیم :

1.جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

_ این مدل جعبه در طراحی منحصربفرد و ساختاری متفاوت برای بسته بندی لوازم و محصولات متنوعی در رنگبندی سفید و صورتی و استفاده از روبان تولید شده است.

 

2. جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس 4 سایز کد LB254

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

_ جعبه هارد باکس کادویی نیز در چهار سایز متفاوت برای بسته بندی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب بوده و با توجه ابعاد متنوعی ای که دارد میتواند در هر سایز تعداد مشخصی از محصولات را به صورت مخصوص بسته بندی نمود.

 

3. جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس کد LB760

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل جعبه نیز طراحی ساده و منحصربفردی دارد که برای بسته بندی محصولات مختلفی طراحی شده است.

 

4. جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

_ این هارد باکس نیز در مدل کتابی برای بسته بندی ست یا پک لوازم آرایشی و یا بهداشتی به صورت هدیه طراحی شده است.

 

هر کدام از این جعبه ها دارای رنگبندی متنوع و سفارشی هستند که با توجه به سلیقه و استایل محصولات و برند ها و نظرات و نیاز های آنها در ابعاد مناسب آماده سازی میشوند.

جهت اطلاع از سفارش انواع هارد باکس عمده و ویژه شما میتوانید به مقاله : خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس عمده به صورت ویژه مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید و آماده سازی هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید و آماده سازی هارد باکس در اولین مرحله شامل ارائه مشاوره رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و نیاز مشاغل است که قبل از طراحی و تولید است، چاپ و درج اطلاعات مربوط به محصولاتی اعم از لوازم آرایشی و بهداشتی از دیگر خدمات لوکس باکس است که در هنگام تولید بر روی جعبه ها اعمال میشود.

لازم به ذکر است که لوکس باکس قبل از تولید انبوه هارد باکس ها در هر تعداد، برای ایجاد اطمینان مشتریان خود نمونه اولیه جعبه هارد باکس را به مشتریان ارائه میدهند.

جهت اطلاع از همکاری با لوکس باکس و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت سفارشات جعبه هارد باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید و تماس حاصل نمایید.