سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی برند های کفش و کیف

معمولا در هنگام خرید بسته بندی مورد نیاز به شکل هماهنگ با برند و کالاها، سفارش سازی عمده به عنوان یکی از راه های تامین بسته بندی پیش روی برند ها قرار دارد که میتوانند از این طریق، بسته بندی اختصاصی و مناسب کالاهایی مانند کیف و کفش را خریداری نمایند.

سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی برند های کیف و کفش به این صورت است که طی مراحل اولیه نیاز برند و مشخصات کالا به صورت دقیق مشخص میشود که فرآیند سفارش سازی بر همین اساس پیش برود و جعبه مناسب ظاهر و مدل کیف یا کفش باشد.

در ادامه با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی برند های کیف و کفش، انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش لوکس باکس و نحوه سفارش عمده هارد باکس از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی برند های کفش و کیف

بررسی انواع جعبه هارد باکس کفش و کیف لوکس باکس

نحوه سفارش عمده هارد باکس از لوکس باکس

 

سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی برند های کفش و کیف :

 

سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی برند های کفش و کیف در واقع برای آن دسته از مشاغل و تولید کنندگانی است که جهت تامین بسته بندی در طولانی مدت و صرف کمتر هزینه و زمان،آن را در تیراژ بالا خریداری میکنند.

جعبه های هارد باکس طبق مراحل اصولی متناسب با ظاهر و ابعاد کیف و کفش برای برند ها به صورت عمده سفارش سازی می شوند که قبل از تولید عمده، مشاوره ای در این خصوص جهت تایین مشخصات کلی بسته بندی به برند ها ارائه داده میشود.

هارد باکس کیف و کفش در سفارش سازی عمده طبق رنگبندی و متریال انتخاب شده آماده سازی میشوند و در این باره مهم ترین مسئله نظر و سبک برند است، به عنوان مثال اگر کفش و کیف زنانه به عنوان کالای تولیدی برند مشخص شده باشد، هارد باکس نیز در مدل منحصربفرد و متناسب با این مدل کالا سفارشی و به صورت اختصاصی تولید میشود.

معمولا جعبه های مورد استفاده برای بسته بندی کیف و کفش اختصاصی برند ها به عنوان نماد کالا و به نوعی ویترین آنها هستند که اصالت محصولات را به نمایش میگذارند، به همین خاطر جهت فروش بیشتر و جذب مشتریان، برند ها سفارش سازی هارد باکس به صورت عمده را انتخاب می نمایند.

بسته بندی نهایی و سفارشی شده باید همانند سفارشات و مدل محصولات باشند که در واقع حین سفارش سازی رویه، روش چاپ، لیبل ها و درج تصاویر و لوگو هر کدام طبق سلیقه برند مشخص و با ابعاد مشخص در قسمت تعیین شده هارد باکس اعمال میشود، به طور مثال، بر روی جعبه های عمده سفارشی لوگو معمولا در قسمتی درج میشود که به صورت واضح قابل مشاهده باشد.

هارد باکس های اختصاصی در دیزاین و ساختار ایدآل با محصولات به صورت عمده سفارشی میشوند که ابعاد آنها کاملا هماهنگ با کیف یا کفش است.

جهت اطلاع از سفارش هارد باکس عمده و تک آماده میتوانید به مقاله : سفارش هارد باکس عمده و تک آماده + لیست قیمت و نحوه خرید مراجعه فرمایید.

سفارش سازی های عمده هارد باکس اغلب به صورت یک شکل در مدلی مشخص برای یک نوع کالا کیف یا کفش می باشد، در واقع برند هایی که تنوع محصولات آنها بالا است برای هر یک از آنها جعبه هایی در طراحی یکسان یا متفاوت و کاملا متناسب با ابعاد آنها سفارشی می نمایند.

معمولا کیف ها به دلیل تنوع بالایی که دارند در هارد باکس اختصاصی بسته بندی میشوند که اغلب مشتریان آن را به عنوان هدیه از برند ها خریداری می نمایند، در واقع سفارش سازی باید به شکلی باشد که هارد باکس ظاهر منحصربفردی داشته و منجربه جذب بیشتر مشتریان شود.

جهت کسب اطلاع از مفاهیمی درباره مراحل سفارش سازی هارد باکس مگنتی میتوانید به مقاله : مراحل سفارش سازی جعبه هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا و صادرات مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی انواع جعبه هارد باکس کفش و کیف لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس کفش و کیف لوکس باکس در طراحی های منحصربفرد و متناسب با سبک برند های مختلف طراحی و تولید شده است که به دلیل تنوع، برند ها میتوانند آنها را بررسی نموده و یک یا چندین مدل از انواع هارد باکس آماده را انتخاب نمیاند.

در بررسی جعبه های هارد باکس کفش و کیف لوکش باکس باید دقت داشت که رنگبندی و دیزاین آنها طوری طراحی شده است که منجربه نمایش مناسب کالاهای کفش و کیف در بوتیک ها میشود.

هر مدل رنگبندی مخصوص به ساختار و دیزاین را دارد که قابل تغییر و سفارشی است.

انواع هارد باکس لوکس باکس در مدل های دو تکه، تلسکوپی، مستعطیلی و مربعی تولید شده اند؛

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس مدل کشویی کد LB758

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771  

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس کد LB772  

جعبه هارد باکس کیف لوکس باکس

جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756  

جعبه کیف هارد باکس لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عمده هارد باکس کیف و کفش، شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید عمده و طراحی اختصاصی برای انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

نحوه سفارش عمده هارد باکس از لوکس باکس :

 

نحوه سفارش عمده هارد باکس از لوکس باکس معمولا از طریق وب سایت و تماس با تیم لوکس باکس می باشد که مشتریان و برند ها میتوانند به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای این نوع سفارش که به صورت عمده است را ثبت و انجام دهند، سفارشات طبق خواسته و نیاز هر برند انجام میشود، که در این خصوص نیز مشاوره رایگان به آنها ارائه داده میشود، که در واقع مشخصات و مدل جعبه تعیین شود و تیم طراحان بر همین اساس جعبه را طراحی و سفارشی نمایند.

از طریق مراجعه حضوری نیز این نوع سفارشات ثبت میشود که برند ها میتوانند جهت همکاری و بعد از عقد قرار داد برای هر نوع محصول سفارشات خود را با اطمینان ثبت و بسته بندی مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس تماس حاصل نمایید و با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس از هارد باکس ها دیدن نمایید.