سفارش هارد باکس عمده و تک آماده + لیست قیمت و نحوه خرید

هنگام خرید و انتخاب هارد باکس آماده، هر برند و کسب و کاری با در نظر تعداد محصولات، بسته بندی مورد نیاز خود را تعیین و بر همین اساس دست به سفارش تک یا عمده میزند، در واقع سفارشات عمده توسط مشاغل های بزرگ جهت تامین بسته بندی برای تعداد محصولات بیشتری انجام میشود، در مقابل سفارشات تک برای کسب و کار های کوچک یا افراد است و یک مدل جعبه آماده انتخاب و خریداری میشود.

لیست قیمت هارد باکس آماده با توجه به متریال، نوع رویه، ابعاد و تعداد سفارش مشخص میشود که برند ها قبل از خرید، قیمت بسته بندی هارد باکس آماده را بررسی می نمیاند، نحوه خرید هارد باکس نیز مطابق با نیاز از طریق راه های پیش روی مشتریان انجام میشود.

در ادامه با ما همراه باشید که قصد داریم به مفاهیمی از جمله؛ سفارش هارد باکس عمده و تک آماده،لیست قیمت، انواع هارد باکس آماده لوکس باکس و نحوه خرید آن از لوکس باکس بپردازیم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

سفارش هارد باکس عمده و تک آماده

لیست قیمت هارد باکس عمده و تک آماده

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس

نحوه خرید هارد باکس عمده و تک از لوکس باکس

 

 

سفارش هارد باکس عمده و تک آماده :

 

هارد باکس عمده و تک آماده معمولا توسط شرکت ها و برند ها با توجه به میزان محصولات و تعداد آنها سفارش داده میشوند، در سفارش عمده، مشتریان هارد باکس را در تعداد بالا خریداری می نمایند که منجربه تامین بسته بندی در مدت زمانی طولانیی میشود.

در مقابل، سفارش سازی تک هارد باکس آماده برای افراد و کسب و کار های کوچک مناسب است که نیاز به تعداد محدودی از جعبه هارد باکس دارند.

در بیشتر مواقع سفارش سازی تک برای مشاغلی است که میخواهند یک یا چند محصول را در بهترین بسته بندی برای تبلیغات آماده و یا محصول تستر را به مشتریان معرفی نمایند.

شرکت ها و برند ها با توجه به تنوع محصولات خود دست به انتخاب و سفارش هارد باکس آماده میزنند که از قبل تولید شده که تنها با اعمال و درج نام  برند و لوگو آنها را برای بسته بندی مورد استفاده آماده می نمایند.

معمولا جعبه های سفارش داده شده تک، آماده هستند و از قبل روند طراحی و تولید آنها طی شده است، به طوریکه مشتریان از بین تمامی مدل های هارد باکس آماده، بهترین و مناسب ترین جعبه را خریداری می نمایند.

سفارش جعبه بسته بندی آماده به صورت عمده برای هر گونه محصولی سبب شده که یک فضای همیشگی و تضمین شده تامین شود که میتوان با اعمال تغییرات بر روی آنها، تناسب بین هارد باکس و کالا را یکسان نمود.

اغلب شرکت ها چندین مدل محصول متفاوت دارند که بسته بندی آماده را انتخاب می نمایند که معمولا در تعداد سفارش بالا یا عمده، هارد باکس مورد نیاز خود را سفارش و خریداری می نمایند.

سفارش عمده هارد باکس توسط بیشتر مشاغل، کسب و کار حوزه های مختلف، برند ها در تعداد استثنایی و مشخص شده ای  نهایی میشود، تامین بسته بندی عمده معمولا در بازه زمانی مشخصی است که محصولات به بازار عرضه میشوند.

سفارشات هارد باکس، طبق روندی مشخص با توجه به شکل و ظاهر محصولات، نیاز مشتریان، بررسی میزان کیفیت هارد باکس آماده، قیمت، ابعاد و موارد دیگر انجام میشود که در نهایت جعبه مورد نیاز کاملا مناسب باشد.

برای اطلاع از خرید عمده هارد باکس و نحوه سفارش، میتوانید به مقاله : خرید عمده و نحوه سفارش انواع جعبه هارد باکس آماده مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

لیست قیمت هارد باکس عمده و تک آماده :

 

لیست قیمت هارد باکس عمده و تک آماده با توجه به مواردی که در تعیین قیمت نقش دارند و تاثیر گذار هستند، مشخص میشود. تیراژ، ابعاد، میزان متریال استفاده شده و... از جمله مواردی هستند که لیست قیمت را تعیین می نمایند و مشتریان بر همین اساس سفارشات خود را انجام میدهند.

هارد باکس های آماده که به صورت عمده به فروش می رسند در لیست، قیمت تمام شده ای آنها کاهش می یابد که بسته به تعداد سفارش است.

تعداد سفارش هارد باکی عامل تعیین کننده قیمت است که در لیست درج و مشخص شده است.

قیمت هر جعبه هارد باکس آماده در ابعاد مختلف با توجه به اندازه و سایز کلی بسته بندی تعیین میشود، به عنوان مثال هر چه محصول یا کالا در ابعاد کوچک تری باشد، از مواد و متریال کمتری در تولید جعبه ها استفاده می‌شود که در نتیجه قیمت آن نیز در لیست با توجه به این موضوع مشخص شده است.

جعبه های تک آماده قیمت مشخصی دارند که تنها با تقبل هزینه، سفارش آن انجام میشود و مشتریان و افراد آن را برای خود خریداری می نمایند.

جعبه های عمده هارد باکس، به تعداد سفارشی که تعیین شده اند در لیست قیمت، نیز هر مدل با هر تعداد، قیمت آن مشخص شده است؛

حداقل سفارش جعبه هارد باکس لوکس باکس 1000 عدد است که هر مدل در هر ساختاری که دارد در لیست قیمت آن نیز تعیین شده، این موضوع میتواند برای هر کسب و کار و مشاغل بزرگ مهم باشد که تعداد سفارشات یا سفارش عمده میتواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد و حتی موجب کاهش قیمت نیز شود.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و ساخت هارد باکس محصولات پزشکی میتوانید به مقاله : بررسی طراحی و اصول ساخت جعبه هارد باکس محصولات پزشکی مراجعه نمایید.

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس در تنوع رنگبندی، مدل و ابعاد تولید شده است که به صورت آماده مشتریان میتوانند آنها بررسی و برای محصولات خود خریداری نمایند، هر مدل جعبه ساختار متفاوتی دارد که در ادامه ما چندین مدل را بررسی می نماییم؛

1.جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این مدل جعبه هارد باکس در تعداد بالا برای محصولاتی از جمله زیورآلات، اکسسوری، جواهرات و... آماده شده است، مدل این جعبه کشویی و دارای رنگبندی متنوعی است.

 

2.جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس آماده مخصوص نوشیدنی نیز از جمله بسته بندی های منحصربفرد لوکس باکس است، مدل این جعبه کتابی می باشد و سایز و ابعاد آن نیز مطابق با قوطی های نوشیدنی طراحی شده است.

 

3.جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس کد LB766   

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این مدل جعبه مناسب بسته بندی همزمان هدیه، گل و موارد دیگر است که به عنوان یک باکس کادویی مورد استفاده افراد قرار میگیرد و به صورت عمده و تک نیز خریداری میشود.

 

4.جعبه شکلات و تنقلات هارد باکس لوکس باکس مدل کتابی کد LB0115

جعبه هارد باکس لوکس باکس

طراحی این مدل جعبه به شکلی است که محصولاتی از جمله تنقلات، آجیل و انواع شکلات را به خوبی به نمایش گذاشته و برای پذیرایی این نوع محصولات نیز مناسب است، در واقع قسمت داخلی آن پارتیشن بندی شده می باشد که هر نوع مغزیجات و تنقلاتی به صورت همزمان و مجزا از هم در آن بسته بندی شوند.

جهت اطلاع از سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی می توانید به مقاله : سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی برند های کفش و کیف مراجعه نمایید.

 

نحوه خرید هارد باکس عمده و تک از لوکس باکس :

نحوه خرید هارد باکس عمده و تک از لوکس باکس به این صورت است که مشاغل میتوانند با تعیین مدل جعبه، بررسی قیمت و موارد دیگر از طریق وب سایت لوکس باکس یا به صورت حضوری، خرید خود را انجام دهند.

نحوه خرید هارد باکس تک از لوکس باکس در واقع با توجه به نوع نیاز هر فرد است که میتواند هر مدل جعبه ای که محدودیت ندارد را انتخاب نمیاید و پیس از طی نمودن فرآیند ثبت سفارش در سایت جعبه را خریداری نماید.

خرید عمده هارد باکس آماده از لوکس باکس به طور خلاصه طی گذراند مراحل این مراحل انجام میشود؛

_ بررسی انواع جعبه هارد باکس آماده

_ بررسی ابعاد

_بررسی طراحی و دیزاین جعبه

_ انتخاب هارد باکس و مشخص نمودن تعداد آن

_ تماس با تیم لوکس باکس و ثبت سفارشات

مشاغل میتوانند با همکاری با مجموعه بزرگ لوکس باکس، جعبه های اختصاصی خود را سفارشی نمایند که در واقع بسته بندی با محصولات و سبک برند هماهنگی داشته باشد.  

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید، سفارش و طراحی هارد باکس میتوانید به مقاله : هر آنچه باید درباره طراحی،سفارش و خرید هارد باکس بدانید مراجعه فرمایید.