خرید عمده و نحوه سفارش انواع جعبه هارد باکس آماده

بیشتر مشاغل و برند ها جهت تامین بسته بندی مناسب برای محصولات در مدل ها و تنوع مختلف، دست به خرید عمده انواع هارد باکس آماده میزنند که بر اساس سلیقه های افراد و طرح روز، این جعبه ها از قبل طراحی و تولید شده اند.

خرید عمده انواع هارد باکس در واقع توسط مشاغلی انجام میشود که تنوع محصولات ان بالا بوده و میخواهند برای هر بک از آنها جعبه هایی مخصوص و منحصربفرد خریداری و سفارش دهند.

از انواع هارد باکس آماده میتوان به جعبه های؛ کادویی، دو تکه، تبلیغاتی، صادراتی و... اشاره نمود که هر یک از آنها به صورت عمده و در تیراژ بالا خریداری می شوند.

نحوه سفارش هارد باکس آماده نیز با بررسی مدل های مختلف از بین تنوع این بسته بندی ها و انتخاب بهترین جعبه و پرداخت هزینه صورت میگیرد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : خرید عمده انواع جعبه هارد باکس آماده، بررسی انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس، نحوه سفارش و خرید عمده انواع هارد باکس آماده از لوکس باکس خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

خرید عمده انواع جعبه هارد باکس آماده

بررسی انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس

نحوه سفارش و خرید عمده انواع هارد باکس آماده از لوکس باکس

 

خرید عمده انواع جعبه هارد باکس آماده :

 

خرید عمده انواع جعبه هارد باکس آماده توسط مشاغل و کسب و کار ها در حوزه های مختلف جهت تامین بسه بندی مورد نیاز متناسب با تعداد و میزان محصولات صورت میگیرد.

جعبه های هارد باکس آماده معمولا از قبل بر مبنای سلیقه ها، طرح روز، تنوع محصولات و نیاز برند ها، طراحی، تولید و آماده سازی شده اند که به صورت آماده در ابعاد و اندازه های مختلفی موجود هستند.

جعبه آماده هارد باکس در انواع رنگبندی و مدل و ابعاد مختلف و متنوعی از قبل ساخته شده است که برند ها بر اساس محصولات و کالاهای متنوع خود، مدل مناسبی از هارد باکس آماده را انتخاب و به صورت عمده خریداری می نمایند.

خرید عمده در واقع منجربه تامین بسته بندی مورد نیاز هر برند و مشاغلی را در مدت زمان مشخصی با توجه به میزان عرضه کالا به بازار می شود که در زمان افزایش تقاضا، این جعبه ها نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

جعبه های هارد باکس آماده در انواع مدل های : تلسکوپی، دو تکه، سه تکه، کشویی، شیاردار، کتابی و... تولید شده است که برند ها میتوانند با بررسی هر کدام، دست به خرید عمده بزنند.

اغلب شرکت ها و برند ها به دلیل تنوع بالای محصولات، برای هر کدام از آنها هارد باکس آماده در مدل مشخصی را انتخاب نموده و هنگام خرید از هر مدل بسته بندی تعداد بالایی را خریداری می نمایند.

خرید عمده هارد باکس آماده منجربه صرفه جویی در هزینه ها میشود و همچنین این امکان را فراهم آورده که مشاغل بتوانند با بررسی هر جعبه در کمترین زمان، دست به خرید بسته بندی هارد باکس در تیراژ بالا بزنند.

لازم به ذکر است که خرید عمده و تیراژ بالای هارد باکس آماده به صورت مستقیم از خود تولید کننده صورت میگیرد که این امر موجب کاهش هزینه ها و همچنین حذف هزینه های اضافی میشود.

از انواع رایج ترین مدل های هارد باکس آماده، جعبه های دو تکه هستند که از دو قسمت درب و بدنه تشکیل شده اند که این مدل هارد باکس ها معمولا برای بسه بندی هر گونه محصولاتی از جمله کفش و کیف، به صوت عمده خریداری میشوند.

جعبه های هارد باکس آماده هدایا و کادویی نیز از جمله انواع این بسته بندی ها می باشند که به صورت عمده توسط مشاغل مختلف به صورت عمده خریداری میشوند، به طوریکه تقاضای آن در بازار بسیار بالا بوده و معمولا سفارش آن عمده و در تیراژ بالا می باشد.

نمونه ای دیگر از انواع هارد باکس آماده، جعبه های مواد غذایی و خوراکی می باشد که برای بسته بندی شکلات و انواع شیرینی ها توسط مشاغل این حوزه به صورت عمده خریداری میشود.

جعبه های هارد باکی معمولا هنگام خرید عمده، به صورت یک شکل و با جزئیات یکسانی ارائه داده میشوند، در واقع هر کدام از هارد باکس ها ساختار، کیفیت یکسانی دارند.

جعبه های صادراتی و تبلیغاتی نیز از جمله انواع هارد باکس آماده هستند که در مدل های مگنتی، کتابی و.. از قبل آماده سازی میشوند که خرید آنها به صورت عمده و تعداد بالا توسط برند ها انجام میشود.

هارد باکس های آماده تبلیغاتی در واقع تنها با اعمال و درج لوگو و توضیحات مربوط به محصولات برای تبلغ به صورت عمده خریداری میشوند که هر مدل جعبه هارد باکس بر اساس سلیقه مشتریان و جهت جذب آنها و افزایش فروش انتخاب میشوند.

خرید عمده اغلب موجب کاهش چندین درصدی هزینه شده و بسته بندی هارد باکس مورد نیاز را برای مدت زمان مشخصی تامین می نمایند، به طوریکه هارد باکس عمده و آماده قیمت نازل تر و مقرون به صرفه تری دارد.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس در مدل ها و دیزاین های متفاوت و متنوعی از قبل آماده سازی شده اند که هر کدام از آنها مناسب بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف می باشد.

در این بخش به بررسی چندین مدل هارد باکس آماده لوکس باکس می پردازیم که هر یک از این جعبه ها به صورت منحصربفرد توسط طراحان لوکس باکس به صورت خلاقانه طراحی شده است و بعد از آن تولید شده است.

1.جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس مدل کتابی کد LB0114

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل هارد باکس آماده لوکس باکس مخصوص بسته بندی انواع تنقلات، آجیل و خشکبار و شکلات و... است که مدل آن نیز کتابی می باشد که به صورت عمده برای بسته بندی و صادرات اینگونه محصولات به صورت عمده خریداری میشود.  

 

2. جعبه هاردباکس مدل کشو دار مخصوص هدیه و گل لوکس باکس شش ضلعی کد LB250  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ جعبه هارد باکس مدل کشو دار نیز از جمله انواع هارد باکس لوکس باکس است که در مدلی شش ضلعی برای بسته بندی هدایا و گول توسط لوکس باکس آماده سازی شده است که فروش عمده آن اغلب جهت تامین بسته بندی بازار هذف صورت میگیرد.

3. جعبه هاردباکس کادو هدیه فانتزی لوکس باکس مدل دایره 4 سایز کد LB246

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل هارد باکس هدایا نیز در مدلی دایزه ای دو تکه در 4 سایز آماده سازی شده است که مناسب بسته بندی انواع هدایا در اندازه های مختلف نیز می باشد، خرید عمده آن با توجه به محصولات مختلف توسط مشتریان و برند ها انجام میشود.

4. جعبه بازی هارد باکس آماده لوکس باکس کد LB768

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ جعبه های هارد باکس بازی لوکس باکس از دیگر بسته بندی های آماده می باشد که به صورت عمده جهت بسته بندی انواع بازی فکری، پازل ها، اسباب بازی، پک های آموزش درسی و... خریداری میشود.

لازم به ذکر است که جعبه های آماده لوکس باکس رنگبندی متنوع و سفارشی دارند و میتوان در آنها تغییراتی اعم از درج و چاپ لوگو، تصاویر، طرح ها و... بر روی آنها اعمال نمود و بستته بندی را هماهنگ با برند و محصولات ساخت.

هر یک از جعبه ها بر اساس محصولات متنوعی تولید شده اند که نمونه منحصربفرد آن جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس است که به صورت عمده توسط برند خریداری و به بازار جهانی عرضه میشود؛

5. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل جعبه کشویی است که در دیزاین هماهنگ با زعفران آماده سازی شده است که در واقع به صورت عمده به فروش می رسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و سفارش سازی هارد باکس محصولات پزشکی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید و سفارش سازی انواع جعبه هارد باکس محصولات پزشکی مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت گذاری و خرید هارد باکس سفارشی و آماده، شما عزیزان میتوانید به مقاله : نحوه قیمت گذاری و خرید هارد باکس آماده و سفارشی مراجعه نمایید.

 

نحوه سفارش و خرید عمده انواع هارد باکس آماده از لوکس باکس :

 

نحوه سفارش و خرید عمده انواع هارد باکس آماده از لوکس باکس به صورت اینترنتی و حضوری است که مشاغل میتوانند از قبل از انجام و ثبت سفارش و خرید خود، جعبه های هارد باکس آماده  لوکس باکس را در وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس مشاهده نمایند.

نحوه سفارش اینترنتی به این صورت است که شما با مراجعه به صفحه بسته بندی مورد نظر خود میتوانید از بین مدل های مختلف دست به انتخاب بزنید و بعد هارد باکس را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

بعد از انتخاب مدل، ابعاد و رنگبندی، باید تعداد سفارش هارد باکس مشخص شود که بر اساس میزان و تعداد محصولات و کالا، تعداد هارد باکس تعیین میشود.

لازم به ذکر است که سفارش و خرید عمده از لوکس باکس که یکی از بزرگ ترین تولید کننده های هارد باکس می باشد، به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای است.

نحوه سفارش و خرید عمده به صورت حضوری نیز با مراجعه شما عزیزان انجام میشود.

برای اطلاع از سفارش عمده و تک هارد باکس میتوانید به مقاله : سفارش هارد باکس عمده و تک آماده + لیست قیمت و نحوه خرید مراجعه نمایید.

جهت اطلاع از همکاری با لوکس باکس و دریافت راهنمایی های بیشتر در خصوص سفارش عمده، شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس در تماس باشید.