بررسی طراحی و اصول ساخت جعبه هارد باکس محصولات پزشکی

در هنگام استفاده و خرید بسته بندی های مورد استفاده در حوزه محصولات پزشکی، باید طراحی و ساخت آن بررسی شود، به طوریکه ساخت هارد باکس طبق اصول برای اینگونه کالاها انجام میشود و جعبه هارد باکس برای محصولات پزشکی از قبیل؛ داروها، لوازم پزشکی و... به شکلی طراحی میشود که استاندارد های کیفیت رعایت شود که مراحل ساخت اصولی نیز بر همین اساس پیش رود.

معمولا اصول ساخت این مدل هارد باکس متفاوت تر از سایر بسته بندی ها برای محصولات دیگر است، به گونه ای که باید تمامی مراحل تولید در شرایط بهداشتی صورت گیرد و بسته بندی مورد تایید برای انواع محصولات پزشکی باشد.  

در ادامه این مقاله همراه ما باشید که به مفاهیمی از جمله؛ بررسی طراحی جعبه هارد باکس محصولات پزشکی ، اصول ساخت جعبه هارد باکس محصولات پزشکی ، بررسی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس، نحوه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی طراحی جعبه هارد باکس محصولات پزشکی

اصول ساخت هارد باکس محصولات پزشکی

 بررسی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس

نحوه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس

 

 

بررسی طراحی جعبه هارد باکس محصولات پزشکی :

 

جعبه هارد باکس محصولات پزشکی به شکلی طراحی شده است که مطابق استاندارد ها و نوع محصول می باشد، به طوریکه این مدل بسته بندی ها در طراحی متفاوت تری ساخته میشوند و معمولا تصاویر محصولات پزشکی مانند ؛ تجهیزات پزشکی، دارو ها، لوازم مختلف بر روی این جعبه ها درج میشود یا مشخصات دقیق آن اعمال میشود.

طراحی بسته بندی این محصولات به شکلی حرفه ای انجام میشود، که در واقع دیزاین و ظاهر کلی جعبه نشان دهنده کیفیت و ارزشمندی این لوازم است.

در مرحله اول طراحی، نوع جعبه و الزمات یک بسته بندی برای محصولات پزشکی مشخص میشود، که شامل ظرفیت هارد باکس و ابعاد آن، دیزاین، خصوصیات مد نظر مثل میزان مقاومت و کیفیت و.... می باشد.

در مرحله بعدی، بعد از بررسی خصوصیات های جعبه لوازم پزشکی، هارد باکس بر اساس ظاهر و نوع محصول، به طور دقیق طراحی میشود که تولید انبوه بر اساس آن طی شود.

بعد از طراحی شکل اولیه جعبه هارد باکس، مواد و متریال مورد استفاده در تولید هر قسمت از جعبه انتخاب میشود، به عنوان مثال، رنگبندیر هارد باکس محصولات پزشکی در این قسمت تعیین می شود که این رنگبندی بر اساس محصولات است.

در طراحی ظاهری و دیزاین، معیار اصلی همخوانی محصول با بسته بندی است که طبق این مورد، از رنگ ها، نماد ها، طرح ها و لیبل های مخصوص برند و این حوززه استفاده میشود که باید منحصربفرد و سازگار با محتویات و برند باشد، همین امر موجب معرفی کالا و افزایش فروش میشود.

معمولا این مدل بسته بندی ها به دلیل استفاده در داروخانه ها و سایر مکان های مربوطه، به شکلی طراحی میشوند که درجه کیفیت بالایی داشته و همچنین تایید نهایی را برای تولید انبوه کسب نمایند.

 در طراحی و اعمال مشخصات بر روی هارد باکس محصولات پزشکی، از توضیحات مربوط به کالا که شامل نحوه استفاده، تاریخ تولید و انقضای محصول، نشان استاندارد و موارد مهم دیگر نیز استفاده میشود که راهنمای مناسبی برای مشتریان می باشد و درج آنها مهم است.

در طراحی جعبه دارویی و محصولات پزشکی، نام برند دارو و لوازم به طور واضح بر روی جعبه ها اعمال میشود که از مهم ترین اطلاعات محصولات است.

نمونه ای از طراحی هارد باکس محصولات پزشکی، بسته بندی پماد است که در آن توضیحات مربوط به نحوه استفاده از این دارو درج شده است، این مدل بسته بندی برای برند های تولید دارو، به شکل مناسبی طراحی میشود.

جعبه تجهیزات و پک پزشکی نیز به عنوان یکی از بسته بندی های مورد استفاده برند ها است که در آن چندین محصول پزشکی به شکل همزمان قرار میگیرد، طراحی این جعبه ها در فروش کالاها تاثیر بسزایی گذاشته است.

این جعبه ها در شکل های مختلف طلاکوب، نقره کوب، برجسته سازی با رویه های متنوع، از جمله سلفون مات یا براق طراحی و آماده سازی میشوند.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص بررسی ساختار و سفارش هارد باکس کشویی شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی ساختار و سفارش جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس مراجعه نمایید.

اصول ساخت هارد باکس محصولات پزشکی  :

 

اصول ساخت هارد باکس محصولات پزشکی برای این دسته کالاها با تولید دیگر جعبه ها متفاوت بوده و کاملا طبق استاندارد های مشخص شده ای است.

ساخت هارد باکس محصولات پزشکی طبق اصول بهداشت و استاندارد های کیفیت است در شرایط بهداشتی طی میشود که در این فرآیند، نکات و موارد لازم سازمان بهداشتی در تولید ایین جعبه ها رعایت شود.

لازم به ذکر است که این مدل جعبه ها، در شرایط مختلف گرما و سرما از دارو ها و محصولات پزشکی محافظ می نمایند.

این مدل جعبه ها معمولا در اشکال و ابعاد مختلفی برای برند های تولید کننده محصولات پزشکی و دارویی ساخته میشوند، به طوریکه به عنوان یک محافظ از گرما، رطوبت، میکروب ها و... جلوگیری نموده و این کالاها را در شرایط مناسبی نگهداری می نمایند.

 

بررسی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس در اشکال و رنگبندی های مختلفی طراحی و تولید شده است که مورد استفاده برای بسته بندی انواع محصولات، همچنین لوازم پزشکی قرار میگیرد، در واقع به دلیل ساختار و اصول رعایت شده در تولید، انتخاب مناسب و ایدآلی می باشد.

 در ادامه به بررسی چندین مدل جعبه هارد باکس لوکس باکس می پردازیم که در رنگبندی، دیزاین های منحصربفردی، به صورت آماده هستند که ابعاد هر کدام از آنها نیز مناسب محصولات است.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس کد LB760

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس 4 سایز کد LB254

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 با مراجعه به مقاله : هاردباکس (جعبه مقوایی ) چیست ؟ اطلاعاتی درخصوص این بسته بندی میتوانید دریافت نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای اطلاع از خرید و سفارش سازی هارد باکس محصولات پزشکی شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید و سفارش سازی انواع جعبه هارد باکس محصولات پزشکی مراجعه نمایید.

 

نحوه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس :

 

نحوه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس به صورت اینترینتی است، سفارش اینترنتی هارد باکس از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس انجام میشود که مشتریان میتوانند با بررسی مدل های مختلف هارد باکس، دست به انتخاب، مشخص نمودن ابعاد و تعداد و سفارش بزنند، به طوریکه در این زمینه نیز میتوانند راهنمایی و مشاوره را دریافت نمایند که بسته بندی مورد نیاز خود را سفارشی نمایند.

به طور خلاصه نحوه سفارش هارد باکس شامل:

_ انتخاب هارد باکس

_ افزودن آن در تعداد مورد نیاز به سبد خرید

_ وارد نمودن اطلاعات جهت تکمیل خرید ( آدرس، نام، شماره تلفن و..)

_ پرداخت هزینه

همچنین شما عزیزان میتواند برای تامین بسته بندی اختصاصی مربوط به محصولات پزشکی را در ابعاد و دیزاین مناسب سفارش سازی نمایید که در این خصوص نیز می توانید با لوکس باکس همکاری نموده و بسته بندی خود را در شکل مخصوص و ویژه خریداری نمایید.

برای اطلاع از نحوه سفارش هارد باکس عمده و تک میتوانید به مقاله : سفارش هارد باکس عمده و تک آماده + لیست قیمت و نحوه خرید مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتردرباره همکاری و سفارش، شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی 24 لوکس باکس در ارتباط باشد.