هاردباکس (جعبه مقوایی ) چیست ؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید برخی از کالاها برای کادو دادن (به‌خصوص کادوهای گران‌قیمت مانند ساعت مچی، طلا و جواهرات ، زیورآلات و عطر) یا دریافت آن‌ها، با یک جعبه سخت و محکم اما زیبا و لوکس مواجه شده باشید. این جعبه‌ها که هارد باکس نام دارند امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. وقتی سخن از بسته بندی محصولات لوکس یا خاص در میان است ، جعبه هارد باکس یا جعبه سخت ، بهترین گزینه می باشد که می تواند شناخت بلند مدتی از برند و یا نام تجاری شما را ایجاد کند. هاردباکس که به اصطلاح جعبه سخت نام دارد ، یک جعبه ترکیبی از مقوای سخت و روکشی از جنس کاغذ با سایر تزیینات است که حس لوکس بودن و محافظت از محصول را به همراه دارد. جعبه های هاردباکس یا سخت ، از نظر ظاهری بسیار جذاب بوده و از لحاظ ساختار موجب تبلیغ برند و نام تجاری شما عزیزان خواهد شد.

 

                                                   جعبه هاردباکس ساعت

ما در این مقاله از لوکس باکس ، سعی کردیم تا شما عزیزان را با جعبه و بسته بندی هاردباکس ارزان و آماده ، ویژگی هارد باکس‌ها، انواع و کاربرد آن‌ها آشنا نماییم ، بنابراین همراهی با ما را در این مطلب از لوکس باکس دست ندهید.

  1. هارد باکس

  2. انواع جعبه مقوایی هاردباکس آماده و ارزان

  3. ویژگی های جعبه سخت هارد باکس

  4. نقش هاردباکس صنعتی در بسته بندی های صادراتی و تبلیغاتی

  5. کاربرد جعبه هارد باکس آماده (مقوایی سخت )

  6. مرکز بورس فروش جعبه مقوایی هارد باکس ارزان و با کیفیت

هارد باکس 

جعبه هاردباکس hard box)) همان طور که از نامش مشخص است به جعبه سخت چند لایه محکم گفته می شود که علاوه بر زیبایی ظاهری از محصول مورد نظر شما نیز به بهترین شکل ممکن محافظت می کند و استحکام آن زیاد بوده و از ظاهری کاملا لوکس و نفیس برخوردار است. عموما در طراحی و تولید جعبه هادر باکس یا جعبه سخت ، از لایه های MDF و چوب و یا مقوا نیز استفاده می شود که به آن ها جعبه چوبی هاردباکس گفته می شود.

انواع جعبه مقوایی هاردباکس آماده و ارزان

در این بخش از مقاله انواع هارد باکس (جعبه سخت ) +شرکت جعبه سازی مقوایی هارد باکس لوکس باکس ، می‌خواهیم به بررسی انواع جعبه هارد باکس و مقوایی ارزان و فانتزی بپردازیم . هاردباکس نیز مانند سایر محصولات از تنوع بالایی در بازار برخوردار است که با گذشت زمان و اهمیت وجودی این نوع از جعبه های مقوایی آماده در صنایع بسته بندی و تبلیغات ، در اشکال و ابعاد مختلف بسته به نوع محصول ، طراحی و تولید می شوند . در ادامه به معرفی مهم ترین و پرکاربرد ترین انواع جعبه سخت هاردباکس خواهیم پرداخت :

جعبه هاردباکس تلسکوپی : مدل رایج از جعبه هارد باکس ، جعبه تلسکوپی می باشد که داخل یکدیگر قرار می گیرند تا از کالا به طور کامل محافظت شود. این جعبه ها به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که امکان جدا کردن درب و کفه از هم وجود داشته باشد. مانند 

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

  جعبه هاردباکس کیف و کمربند

جعبه سخت هاردباکس کشویی : یکی از انواع جعبه های لوکسی می باشد  که این مدل از جعبه های لوکس همانند جعبه کبریت است که بر روی یکدیگر بسته می شوند و از روی قسمت درب از یکدیگر به طور کامل از هم جدا می شوند. جعبه های هاردباکس کشویی قابل ساخت به دو طور دو طرفه کشویی و یک طرفه کشویی می باشند. نظیر 

جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

 جعبه هاردباکس ساعت مچی

جعبه مقوایی هاردباکس مگنتی : هارد باکس مگنتی لوکس یکی از پرکاربرد ترین و در دسترس ‌ترین انواع هارد باکس است که در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در هنگام ساخت این مدل جعبه های هارد باکس مقوایی ارزان و آماده ، دو آهنربای کوچک اما نسبتا قوی زیر روکش محصول تعبیه می ‌شود. مانند 

جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

 جعبه هاردباکس صنعتی

هارد باکس کتابی : نوعی از هارد باکس است که به صورت کتاب باز و بسته می شود . جعبه های هاردباکس کتابی در سه مدل قفل‌دار، قفل مگنتی، قفل با روبان تولید می‌شود. نظیر 

جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

 جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

هارد باکس استوانه ای : یکی از مدل های جدید و زیبا ، مدل استوانه ای می باشد .

هارد باکس سفارشی : شما می توانید هر مدلی از هارد باکس را که مدنظرتان می باشد را سفارش دهید تقریبا هر مدلی از هارد باکس امروزه توسط لوکس باکس ، قابل ساخت و سفارش می باشد.مانند 

جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس مدل دو تکه کد LB750

جعبه هاردباکس دو تکه

ویژگی های جعبه سخت هارد باکس

از جمله دلایلی که سبب شده است تا جعبه هاردباکس صنعتی وآماده ، محبوبیت زیادی داشته باشد ، ویژگی مقاومت و استحکام بالای آن است که ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری ، بسیار کاربردی نیز می باشد. از دیگر ویژگی های جعبه مقوایی سخت هاردباکس عبارت اند از :

  • بسیار لوکس و جذاب
  • با استحکام و مقاومت بالا
  • محافظت و حفظ امنیت ویژه از محصول
  • افزایش و حفظ ماندگاری برند و نام تجاری شما نزد مشتریان
  • افزودن ارزش بیشتر به محصول و کیفیت آن
  • مناسب برای انواع بسته بندی هدایای تبلیغاتی و صادراتی

                                                   جعبه هاردباکس کادویی

نقش هاردباکس صنعتی در بسته بندی های صادراتی و تبلیغاتی

امروزه اهمیت بسته بندی در صنایع مختلف بر کسی پوشیده نیست . به طوری که همواره بسته بندی ، یکی از بزرگ ترین چالش تولیدکنندگان محصولات مختلف است که با حائز اهمیت بودن قیمت و خرید هارد باکس آماده و ارزان ، نوع بسته بندی برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی و یا بسته بندی صادراتی محصولات مختلف ، از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین منظور جعبه و بسته بندی هاردباکس و مقوایی صنعتی را می توان بهترین نوع بسته بندی تبلیغاتی و صادراتی دانست. هاردباکس ، یک نوع بسته بندی سخت و با کیفیت با هزینه مقرون به صرفه ، ماندگاری بالا و تاثیر زیاد است که برند و نام تجاری شما را به بهترین شکل ممکن تبلیغ خواهد کرد و تاثیر بسزایی در فروش محصولات شما خواهد داشت.

                                                   جعبه هاردباکس کادویی

کاربرد جعبه هارد باکس آماده (مقوایی سخت )

جعبه‌‌های سخت هاردباکس همان‌طور که گفته شد امروزه بسیار پر کاربرد هستند و در صنایع مختلف از آن ها استفاده می شود به طوری که از این جعبه های مقوایی سخت تقریبا در هر صنعتی استفاده می شود . از جمله صنایع پرکاربردی که از انواع جعبه های سخت هاردباکس فانتزی برای بسته بندی آن ها استفاده می شود ، می توان به صنایع زیر اشاره نمود:

  • صنعت عطر و ادکلن
  • بسته بندی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی
  • صنایع زیورآلات و ساعت
  • بسته بندی تبلیغاتی محصولات صادراتی
  • بسته بندی نفیس و صادراتی انواع آجیل و خشکبار و زعفران
  • صنایع مواد غذایی و خوراکی
  • بسته بندی سخت و مقوایی انواع محصولات صادراتی ، فانتزی ، شکلات و شیرینی و
  • هدایای تبلیغاتی به عنوان جعبه مقوایی کادویی لوکس

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طراحی و ساخت هارد باکس محصولات پزشکی شما  عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی طراحی و اصول ساخت جعبه هارد باکس محصولات پزشکی مراجعه فرمایید.

مرکز بورس فروش جعبه مقوایی هارد باکس ارزان و با کیفیت

تولید و سفارش انواع جعبه سخت و یا هاردباکس اختصاصی همراه با چاپ برند و نام تجاری ، بهترین نوع بسته بندی برای هر کالا با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان ضمن زیبایی و کیفیت بالا از دغدغه های اصلی بسیاری از تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات مختلف است تا برند و نام تجاری آن ها به بهترین شکل ممکن تبلیغ شود. در همین راستا می خواهیم تا شما را در این قسمت از مقاله با لوکس باکس ، مرکز بورس فروش تک و عمده انواع جعبه هاردباکس آماده و ارزان و انواع جعبه چوبی آشنا نماییم تا بتوانید بسته بندی سخت و جعبه هاردباکس مورد نظر را با قیمتی مناسب و کیفیتی درجه یک با حذف واسطه ها و به طور مستقیم از کارخانه لوکس باکس تهیه نمایید . البته شایان به ذکر است که در صورت داشتن طرح و ایده برای طراحی و ساخت جعبه هاردباکس مقوایی متناسب با کالا و محصول مورد نظر ، می توانید جعبه هاردباکس مورد نظر را سفارشی سازی نمایید تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد.

yesو در پایان ...

چنانچه قصد خرید ارزان و با کیفیت جعبه سخت را دارید می توانید از محصولات ما در وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس دیدن فرمایید . ما در مجموعه تولیدی جعبه هاردباکس لوکس باکس ، با فروش انواع جعبه هاردباکس و جعبه های سخت مقوایی با قیمت مناسب و ارزان و به شکل عمده ، خدمات رسانی ویژه ای را به شما مشتریان عزیز خواهیم داشت. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید . امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده در مورد جعبه هادرباکس مورد پسندتان واقع شده باشد.