انواع هارد باکس (جعبه سخت )  + شرکت جعبه سازی لوکس باکس

شاید تصور کنید که جعبه های سخت هاردباکس ، فقط محدود به یک سری کسب و کارهای خاص و یا محصولات خاص می شود و عموما برای سایر بسته بندی ها از جعبه های مقوایی معمولی استفاده می شود ، اما این طور نیست ! بلکه جعبه های هارد باکس با توجه به جنس سخت و مقاومی که از مقواهای فشرده شده دارند در مقایسه با سایر جعبه های مقوایی ، از کیفیت قابل قبول تری برخوردار هستند. به طوری که وقتی به مناسبت های گوناگون نظیر تولد ، سالگرد ازدواج و ... برمی خوریم علاوه بر یک هدیه ارزشمند و نفیس و  جدا از بحث هدیه دادن ، بسته بندی محصول و یا کادو و هدیه حائز اهمیت است و به دنبال یک بسته بندی لوکس و شیک هستیم تا ضمن محافظت از هدیه ما ، بر ارزش آن نیز بیفراید و جلوه بیشتری داشته باشد . که در همین راستا امروزه از جعبه های هاردباکس و یا سخت به عنوان جعبه مقوایی کادویی و یا بسته بندی صادراتی محصولات نفیس استفاده می شود و این نوع از بسته بندی های مقوایی سخت ، بسیارمورد استقبال قرار گرفته است چراکه بسته بندی یک محصول می تواند سهم بزرگی در رسیدن به اهداف تجاری یک شرکت و یا کارگاه تولیدی داشته باشد.

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با جدید ترین انواع جعبه هارد باکس چوبی لوکس باکس و شرکت جعبه سازی لوکس باکس ، تولید کننده جعبه مقوایی ارزان و با کیفیت در تهران آشنا نماییم ، بنابراین همراهی با ما را در این مقاله ازلوکس باکس ، دست ندهید:

  1. هاردباکس و یا جعبه سخت مقوایی چیست؟

  2. انواع هاردباکس آماده و صنعتی

  3. از جعبه سخت یا هارد باکس چه استفاده هایی می شود؟

  4. 8 مدل جعبه آماده  هارد باکس لوکس

  5. قیمت جعبه سخت و هارد باکس فانتزی

  6. ساخت و سفارش انواع جعبه هارد باکس مقوایی ارزان در تهران

                                                   جعبه هاردباکس دوتکه

🧐هاردباکس و یا جعبه سخت مقوایی چیست؟

همان طور که از نام این جعبه ها پیداست ، هارد باکس به جعبه ای با استحکام زیاد گفته می شود که با استفاده از مقوای ضخیم و فشرده شده همراه با یک لایه روکش ، طراحی و تولید شده است. در واقع هاردباکس به جعبه ای سخت و مقاوم اطلاق می شود که ترکیبی از مقوای سخت و روکشی از جنس کاغذ بوده و نسبت به سایر جعبه های مقوایی دارای ساختار سخت تر و مقاوم تر می باشد . جعبه های مقوایی هارد باکس معمولا از دو یا سه لایه ساخته می شوند که ضمن ظاهری زیبا ، بسیار کاربردی بوده و به عنوان بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرندو ضمن جذابیت ظاهری از لحاظ ساختار، حسی از اعتبار، تجمل و ظرافت را نیز به شما منتقل می کند. در ادامه می خواهیم شما عزیزان را بیشتر با جعبه های مقوایی لوکس آشنا نماییم ، همراه ما باشید:

🧐انواع هارد باکس آماده و صنعتی

جعبه های هاردباکس و سخت بنا بر شکل ظاهری و نوع باز شدن درب در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که ما در این قسمت از مقاله به معرفی انواع هاردباکس مقوایی و سخت آماده و صنعتی می پردازیم . به شرح زیر :

جعبه هاردباکس مگنتی : جعبه هاردباکس مگنتی نمونه ای جدید از جعبه های مقوایی سخت موجود در بازار هستند که دارای درب هایی هستند که به وسیله مگنت به یکدیگر متصل می شوند ( دارای آهن ربا است و گران ترین نوع است) و همین مورد سبب بسته شدن درب جعبه به طور کامل خواهد شد. نا گفته نماند که جعبه هارد باکس مدل مگنتی  یک نوع خاص و بسیار ایده آل از انواع جعبه سخت هارد باکس محسوب می‌شود که به خاطر کاربرد آهنربا در درب جعبه و استفاده از خاصیت مغناطیسی ، امنیت و حفاظت بیشتری برای محصول ایجاد می‌کند و گزینه بسیار خوبی برای بسته بندی تبلیغاتی و صادراتی هستند.

هاردباکس کتابی : نمونه ای از جعبه های سخت به صورت ساده ، قفل دار و مگنتی که به صورت کتاب به آسانی باز و بسته می شوند.

برای اطلاع از معرفی انواع هارد باکس مناسب برند های آرایشی و بهداشتی شما عزیزان میتوانید به مقاله : معرفی انواع هارد باکس مناسب برای برند های آرایشی و بهداشتی مراجعه فرمایید.

جعبه هاردباکس کشویی : جعبه های کشویی همان طور که از نام آن ها پیداست به صورت کشویی و افقی باز و بسته می شوند . در واقع جعبه هارد باکس کشویی همانند جعبه کبریت است که برروی یکدیگر بسته می‌شوند اما بدنه و درب کاملا از یکدیگر جدا هستند.

جعبه سخت هاردباکس تلسکوپی : ساده ترین و معروف ترین نوع هارد باکس می باشد . این نوع از جعبه‌های هارد باکس از دو قسمت جدا تشکیل شده‌اند که درون یکدیگر قرار می‌گیرند تا از محصول داخل بسته بندی محافظت کامل کنند. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جعبه هارد باکس عطر و ادکلن آماده تستر دارید میتواند به مقاله : بررسی مقایسه و ساخت انواع جعبه های عطر و ادکلن آماده تستر اورجینال وارداتی مراجعه نمایید. 

جعبه هارد باکس سه تکه : نوعی از جعبه تلسکوپی با این تفاوت که به جای دو تکه از سه تکه استفاده شده است و این باعث می شود که جعبه زیباتر نشان داده شود .

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

🧐از جعبه سخت یا هارد باکس چه استفاده هایی می شود؟

به طور کلی از جعبه های سخت هاردباکس برای بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی محصولات و کالاهای لوکس در بسیاری از صنایع  استفاده می شود. ما در مقاله: ویژگی و قیمت ارزان هارد باکس عطر و ادکلن اورجینال لوکس باکس به مطالب مفید و مهمی پرداختیم. تو به طور کلی از جعبه مقوایی هارد باکس آماده  برای بسته بندی محصولات و کالاهای لوکس و نفیس استفاده می ‌شود. از محصولات غذایی گرفته تا بسته بندی کالا های دیجیتال ، جعبه هارد باکس مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله دیگر کاربرد های جعبه های سخت و یا هاردباکس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • - استفاده به عنوان جعبه مقوایی کادویی
  • - بسته بندی کالاهای لوکس مانند طلا و جواهرات
  • - جعبه هاردباکس ساعت و زیورآلات
  • - جعبه هاردباکس عطر و ادکلن
  • - بسته بندی مقوایی و سخت شکلات
  • - جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار
  • - بسته بندی محصولات غذایی ، صنعتی و ...
  • - بسته بندی محصولات صادراتی و یا محصولات تبلیغاتی

                                                   جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

🧐8 مدل جعبه آماده  هارد باکس لوکس

ما در این قسمت از مطلب می خواهیم شما را با جدید ترین انواع جعبه هارد باکس آماده و ارزان آشنا نماییم که ضمن کیفیت بالا به عنوان بسته بندی تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی برای معرفی برند و کسب و کار شما عزیزان هستند . به شرح زیر :

👈جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس مدل دو تکه کد LB750

جعبه هاردباکس دو تکه

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس صنعتی

👈جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

👈جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هاردباکس شکلات

👈جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

👈جعبه هاردباکس ست کادویی مقوایی مدل سه تیکه لوکس باکس کد LB756

جعبه هاردباکس کادویی

👈جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کمربند و کیف

شما عزیزان جهت مشاهده نمونه عکس های بیشتر هر یک از محصولات بالا می توانید بر روی کد مورد نظر کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                  جعبه هاردباکس کمربند و کیف

🧐قیمت جعبه سخت و هارد باکس فانتزی

با توجه به تنوع بالای جعبه های سخت و هاردباکس موجود در بازار ، قیمت جعبه سخت هارد باکس یکی از موارد بسیار مهم به ویژه برای تولیدکنندگان است که می خواهند محصول خود را با یک بسته بندی لوکس و تبلیغاتی ارائه دهند. در واقع می توان گفت که قیمت و خرید هارد باکس آماده و ارزان ، بر اساس کیفیت تولید ، نوع متریال و مواد اولیه و مرغوبیت آن، مقواهای استفاده شده ، سایز و ابعاد و نوع روکش و جعبه هاردباکس ، نوع طراحی و چاپ جعبه و تعداد و تیراژ آن متفاوت و متغییر است . حال اگر بخواهید بسته بندی مقوایی و سخت مورد نظرتان را با هر طرح و ابعادی سفارشی سازی نمایید ، هزینه جعبه سخت هاردباکس باید برآورد شود که در همین راستا لوکس باکس به عنوان شرکت و کارخانه جعبه سازی این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم آورده است تا بتوانند جعبه مقوایی سخت مورد نظر خود را با هر تعداد و تیراژی به صورت تک و عمده خریداری و تهیه نمایند . به طوری که اگر تعداد سفارشات شما عزیزان حداقل 70 عدد باشد ، قیمت جعبه مقوایی هاردباکس فانتزی با قیمت عمده لحاظ می شود.

🧐 ساخت و سفارش انواع جعبه هارد باکس مقوایی ارزان در تهران

اگر می خواهید با بسته بندی شیک و لوکس، نظر مشتریان خود را جلب کنید، پس بهتر است اهمیت سفارش جعبه هارد باکس را جدی بگیرید و از مزایای آن غافل نشوید.

ما در مجموعه تولیدی لوکس باکس ، بورس و مرکز فروش جدید ترین انواع جعبه مقوایی (هارد باکس ) ، با سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه های هاردباکس و مقوایی به صورت خلاق همراه با ایده های نو و جدید با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت عالی ، جعبه های سختی را عرضه و ارائه کرده ایم که علاوه بر ماندگاری و طول عمر بالا موجب افزایش تمایل و انگیزه در مشتری خواهد شد و بر همین اساس سفارش این جعبه های مقوایی ، زمینه ساز پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد و همچنان موجب ارتقاء و رشد محصول شما در بازار رقابتی و تبلیغاتی می شود.

yesسخن پایانی ....

قطعا اگر شما یک تولید کننده باشید ، متوجه ارزش بسته بندی محصول شده اید !!! بنابراین طراحی و تولید جعبه هاردباکس مقوایی برای انتخاب توسط مشتری و خرید آن اهمیت فراوانی دارد. در واقع جعبه هاردباکس مقوایی فروشگاه لوکس باکس  ضمن القای حس ارزشمندی ، وجهه والایی را به محصول شما می بخشد . سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید.