بررسی طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی

در هنگام تولید و انتخاب هارد باکس مخصوص ست لوازم آرایشی، طراحی دیزاین داخلی و خارجی این مدل بسته بندی مورد بررسی قرار میگیرد که در این بررسی میزان هماهنگی بین محصول و بسته بندی، نوع متریال و طراحی داخلی جعبه از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه طراحی دیزاین قسمت داخلی باید به گونه ای باشد که محصولات در هر ابعادی که به صورت همزمان بسته بندی میشوند، فضای کافی را داشته باشند.

در بیشتر مواقع طراحی قسمت داخلی جعبه هارد باکس لوازم آرایشی مطابق با دیزاین خارجی است که از رنگبندی، متریالی از جمله فوم، پارچه و... استفاده شده است که متناسب با ست هدایا می باشد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ بررسی طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی، انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص تولید هارد باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی

انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید هارد باکس

 

بررسی طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی :

 

طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی متفاوت تر از سایر بسته بندی ها می باشد که در واقع این طراحی بر اساس تعداد محصولات و نوع آنها انجام میشود و نقش مهمی نمایش محصولات در بازار و هنگام معرفی برند دارند.

دیزاین قسمت داخلی جعبه ست لوازم آرایشی معمولا دارای قسمت بندی است که در این گونه طراحی از فوم و یا سایر متریال استفاده میشود، به طوریکه این طراحی بر اساس ابعاد لوازم آرایشی و تعداد آنها است.

جعبه های هارد باکس در ابعاد مختلفی برای انواع ست لوازم آرایشی آماده میشوند که قسمت داخلی آنها مطابق با نوع قرار گیری لوازم و محصولات، و برحسب سبک برند و دیزاین خارجی جعبه، در انواع طرح ها، طراحی میشود.

در طراحی دیزاین قسمت داخلی بیشتر جعبه های هارد باکس از پارتیشن بندی ها در قسمت های مساوی و یا مطابق با نوع لوازم آرایشی استفاده میشود که این نوع طراحی داخلی کاملا منحصربفرد و مناسب محصولات و برند ها می باشد.

در طراحی قسم داخلی جعبه های هارد باکس لوازم آرایشی معمولا از طرح گلدار، ساده، مینیمال استفاده میشود که همچون طراحی قسمت خارجی و دیزاین جعبه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی قسمت داخلی جعبه ست لوازم آرایشی همانند دیزاین خارجی مورد توجه قرار میگیرد، و در فروش محصولات آرایشی تاثیر گذار عمل می کند، به طوریکه مشتریان هنگام باز نمودن بسته بندی های ست لوازم آرایشی به طراحی داخلی جعبه نیز توجه می نمایند.

به عنوان مثال جعبه ست لوازم آرایشی چشم که شامل، سایه، ریمل، براش ابرو و...طراحی قسمت داخلی متفاوتی دارند که به صورت قسمت بندی شده هر مدل محصول در جای خود بسته بندی میشود و به بازار هدف عرضه میگردد.

در طراحی قسمت داخلی جعبه لوازم آرایشی هارد باکس از رنگبندی های متنوع و لیبل ها و برچسب های مختلف استفاده میشود که هنگام باز نمودن بسته بندی محصولات در ظاهری متفاوت و منحصربفرد دیده شوند.

رنگبندی دیزاین داخلی هارد باکس با توجه به قسمت خارجی انتخاب شده است، به طوریکه این رنگبندی در بیشتر مواقع هماهنگ با رنگبندی محصولات آرایشی انتخاب و در طراحی استفاده میشوند.

بیشتر برند های لوازم آرایشی نام و لوگوی خود را در قسمت داخلی جعبه هارد باکس درج نموده اند که متناسب با دیزاین در روش های مختلفی اعمال و انتخاب میشود.

به دلیل نبود محدودیت در تلولید هارد باکس در مدل های پیچیده، امکان طراحی جعبه ست به صورت طبقه ای نیز وجود دارد که در این باره نیز قسمت داخلی این مدل هارد باکس دارای بخش های جدا شده و متفاوت است که متناسب با محصولات میتوان از انواع پارچه ها و فوم ها استفاده نمود.

جعبه های ست لوازم آرایشی یا همان هارد باکس پک آرایشی در مدل های مختلف مربعی، تلسکوپی، کشویی، مستعطیلی، شیاردار و... طراحی میشود که قیمت داخلی هر مدل نیز دارای پارتیشن بندی هایی به شکل های مختلف مربع، دایره و.. هماهنگ با ابعاد محصولات طراحی میشود.

 دیزاین داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی معمولا در اغلب مواقع با توجه به مناسب های مختلف مانند ولنتاین در رنگبندی و ظاهری متفاوت نسبت به بسته  بندی اصلی محصولات آرایشی، طراحی میشوند.

طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس لوازم آرایشی به شکلی است که مشتریان میتوانند از جعبه برای نگهداری این محصولات بارها و بارها استفاده نمایند.

با مراجعه به مقاله : جعبه های هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک در طراحی و ابعاد متنوع ، شما میتوانید در خصوص طراحی این مدل بسته بندی ها اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 برای اطلاع از معرفی انواه هارد باکس مناسب برند های لوازم آرایشی،  شما عزیزان میتوانید به مقاله: معرفی انواع هارد باکس مناسب برای برند های آرایشی و بهداشتی مراجعه نمایید.

 

انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی لوکس باکس در طراحی ها و دیزاین های مختلفی تولید شده اند که هر کدام مناسب بسته بندی ست اختصاصی از لوازم آرایشی هستند، به طوریکه میتوان در هر مدل هر ست لوازم آرایشی را به صورت پک بسته بندی نمود.

جعبه های هارد باکس لوکس باکس در بیش از ده مدل طراحی و تولید شده اند که در این بخش تنها چندین نمونه را معرفی می نماییم که مناسب محصولات آرایشی در هر ابعاد و تعدادی هستند؛

 

1. جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2. جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس کد LB772  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3. جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4. جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس کد LB760  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

هر یک از این مدل هارد باکس های لوکس باکس در رنگبندی های متنوع نو سفارشی خریداری میشوند که امکان استفاده از آنها برای بسته بندی ست لوازم آرایشی وجود داشته و در صوت درخواست برند ها میتوانند دیزاین داخلی جعبه و ابعاد جعبه را تغییر دهند.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : بررسی ساخت هارد باکس مگنتی مناسب برای بسته بندی کالاهای صادراتی ، در خصوص ساخت هارد باکس مگنتی صنعتی،اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

جعبه های هارد باکس ست لوازم آرایشی لوکس باکس هر کدام دیزاین خارجی متفاوتی دارند که دیزاین داخلی را میتوان همانند این موضوع طراحی نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی رنگبندی و طراحی هارد باکس فانتزی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی رنگبندی و مدل های مختلف هارد باکس فانتزی لوکس باکس مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید هارد باکس در اولین مرحله شامل ارائه مشاوره رایگان در خصوص دریافت اطلاعات مربوط به محصولات و نیاز مشتریان می باشد، در این باره برند ها و کسب و کار های لوازم آرایشی میتوانند با ارائه درخواست خود در خصوص سفارش سازی هارد باکس، بسته بندی اختصاصی خود را از مجموعه لوکس باکس سفارش سازی نمایند.

از جمله خدمات دیگر لوکس باکس، تولید نمونه ای از هارد باکس ست لوازم آرایشی است که جهت اطمینان مشتریان به انها ارائه داده میشود که قبل از تولیدات انبوه است.

در هنگام تولید هارد باکس، جعبه های لوازم آرایشی همانطور که طراحی و مشخص شده اند با جزئیات دقیق و با استفاده از بهترین متریال ساخته میشوند که در این زمینه برند ها میتوانند همکاری خود را با مجموعه لوکس باکس آغاز نمایند.

شما عزیزان میتوانید با تعیین مدل، رنبگندی، ابعاد و طراحی هارد باکس، بسته بندی خود را سفارش سازی نمایید، که در خطر تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد.

جهت دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص ثبت سفارش، همکاری با لوکس باکس، دریافت مشاوره با تیم لوکس باکس تماس حاصل نمایید.