لوکس باکس ، بازار جعبه مقوایی در تهران + صنایع بسته بندی و جعبه هاردباکس مگنتی

امروزه استفاده از جعبه هارد باکس با کارآیی زیاد ، بسیار رایج شده و در اغلب موارد نیز برای هدایای تبلیغاتی و سازمانی ، هدیه دادن در مناسبت های مختلف ، جلب توجه بیشتر مشتری و شیک تر به نظر رسیدن کالا ، توسط تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات مختلف در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع شاید جعبه هارد باکس فانتزی را در بسیاری از موارد دیده باشید. جعبه هایی سخت و مقاوم با ظاهری زیبا و جذاب که ضمن اعتبار بخشیدن به نوع کالا و محصول شما ، یک بسته بندی مناسب و با کیفیت جهت ارسال کالاهای مختلف و یا هدیه دادن هستند.

                                                  جعبه هاردباکس ساعت مچی

ما در این مقاله از لوکس باکس می خواهیم به توضیحات بیشتر در مورد جعبه هارد باکس (جعبه مقوایی) چیست و چه کاربردی دارد و به موارد دیگرنیز بپردازیم . بنابراین همراهی با ما را از دست ندهید .

  1. آیا شما هم در کسب وکار خود به جعبه هارد باکس نیاز دارید ؟

  2. انواع جعبه هارد باکس (جعبه مقوایی سخت )

  3. بسته بندی صنایع دستی با جعبه هارد باکس فانتزی

  4. بسته بندی با جعبه سخت هارد باکس چه مزایایی دارد؟

  5. طراحی و تولید هارد باکس اختصاصی و لوکس

  6. خرید اینترنتی جعبه هارد باکس در تهران  + فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

  7. چرا با شرکت جعبه سازی لوکس باکس کار کنید !!!

                                                  جعبه هاردباکس شکلات

🤓آیا شما هم در کسب وکار خود به جعبه هارد باکس نیاز دارید ؟

همزمان با افزایش نیاز مشتریان به جعبه هایی نفیس با مقاومت بالا و تقاضای تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات متنوع به یک بسته بندی با کیفیت ، لوکس و ارزان قیمت ، جعبه های چوبی و جعبه های هارد باکس و سخت ، به عنوان یک بسته بندی زیبا و جذاب ، مستحکم و مقاوم مورد توجه بسیاری از افراد در حوزه صنایع مختلف قرار گرفته است. در واقع با توجه به افزایش رقابت و نیاز به بهبود کیفیت بسته بندی ، حضور هارد باکس در عرصه بسته بندی و تبلیغات گسترده شده است و در صنایع گوناگون مانند بسته بندی مقوایی آجیل و شکلات ، بسته بندی هارد باکس مواد غذایی ، محصولات صادراتی ، انواع کالاهای فانتزی ، جعبه مقوایی هارد باکس عطر و ادکلن ، جعبه سخت هارد باکس ساعت و جواهرات و ... کاربرد دارد.

🤓انواع جعبه هارد باکس (جعبه مقوایی سخت )

در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی انواع جعبه هارد باکس آماده و صنعتی بپردازیم . جعبه های مقوایی و سخت نیز مانند سایر محصولات از تنوع بالایی در اشکال هندسی ، متریال ، ابعاد و کارآیی برخوردار هستند که در ادامه به بررسی کامل هر یک همراه با نمونه خواهیم پرداخت :

 👈جعبه هارد باکس تلسکوپی : جعبه هارد باکس مدل تلسکوپی ، از دو قسمت جداگانه تشکیل شده است که درون یکدیگر قرار می گیرند. مانند :

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کیف و کمربند مردانه

 👈جعبه هارد باکس کتابی : جعبه های هارد باکس مدل کتابی همانند کتاب طراحی شده و باز و بسته می شوند و در سه مدل ساده ، مگنتی و قفل دار عرضه می شوند. نظیر :

جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

 👈جعبه هارد باکس ساده :  ساده ترین آنها است که معمولا با یک ربان بسته می شود و به خاطر همین حالت جعبه کادویی نام دارد. مانند:

جعبه هاردباکس ست کادویی مقوایی مدل سه تیکه لوکس باکس کد LB756

جعبه هاردباکس کادویی

 👈جعبه هارد باکس قفل دار : در طراحی این نوع از جعبه های کتابی ،  ، یک تکه اضافه برای چفت شدن در نظر گرفته شده است.

جعبه هارد باکس مگنتی : نوعی از جعبه های کتابی که در طراحی این مدل از جعبه های سخت ، یک قطعه آهن ربا در قسمت درب تعبیه شده است و به همین دلیل است که به آن هارد باکس مگنتی گفته می شود. مانند :

جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس مگنتی

 

برای کسب اطلاعات بیشر در خصوص طراحی جعبه هارد باکس مگنتی میتوانید به مقاله : طراحی جعبه هارد باکس مگنتی و آماده سازی آن برای بسته بندی محصولات مختلف مراجعه فرمایید.

👈جعبه هارد باکس کشویی : جعبه هارد باکس مدل کشویی به دو صورت یک طرفه باز و دو طرفه باز ( جعبه کبریت ) طراحی و تولید می شوند. نظیر :

جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

 👈هارد باکس سفارشی : جعبه هایی که با توجه به ابعاد ، طرح و نوع مواد اولیه مورد نظرتان طراحی و تولید می شوند.

برای اطلاع از شرایط سفارش و خرید هارد باکس لوکس باکس می توانید به مقاله سفارش و خرید اینترنتی جعبه مقوایی ارزان و فانتزی + فروشگاه لوکس باکس مراجعه فرمایید.

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

🤓بسته بندی صنایع دستی با جعبه هارد باکس فانتزی

قطعا تا کنون به ارتقاء بسته بندی محصولات و ارتقاء کسب و کار خود اندیشیده اید . در حال حاضر استفاده از جعبه های هارد باکس و مقوایی ، برای معرفی محصولات و برند شرکت های بزرگ و تولید کننده بسیار مرسوم شده است. به کمک بسته بندی هارد باکس آماده و صنعتی ، مسلما به نقطه عطف مهمی در تجارتتان دست خواهید یافت . جعبه های هارد باکس جذاب برای بسته بندی اجناس و کالاهای گوناگون ، بسیار کارآمد و ایده آل بوده و از نظر ماهیت و کیفیت نیز بسیار قابل اعتماد و ماندگار هستند.

🤓بسته بندی با جعبه سخت هارد باکس چه مزایایی دارد؟

اگر بخواهیم تاثیر جعبه هارد باکس بر بسته بندی را بگوییم این جعبه ها  دارای مزایایی هستند که برخی از این مزایا عبارتند از:

  • زیبایی بی نظیر لوکس کردن هر چه بیشتر کالا و محصولات
  • برخورداری از مقاومت بالا و محافظت هر چه بیشتر کالا در حمل و نقل
  • داشتن طول عمر و ماندگاری بالا
  • تنوع گوناگون در طرح‌ ، ابعاد و شکل
  • امکان استفاده از جعبه سخت برای انواع کالا و صنایع مختلف
  • امکان ثبت لوگو و نشان روی جعبه هارد باکس + چاپ
  • امکان استفاده از آهنربا در هارد باکس مدل مگنتی
  • مقاومت و ماندگاری بالا نسبت به جعبه مقوایی ساده
  • نمایش زیبایی در عین سادگی با جعبه سخت هارد باکس لوکس باکس

                                                  جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

🤓طراحی و تولید هارد باکس اختصاصی و لوکس

برای طراحی و تولید جعبه هارد باکس در طرح ، ابعاد و تعداد دلخواه می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده انواع جعبه های چوبی و هارد باکس فانتزی در تهران ، کارخانه لوکس باکس ، به صورت کاملا سفارشی در تیراژ بالا و دلخواه به صورت تلفنی و آنلاین و یا حضوری جعبه هارد باکس (جعبه سخت ) مورد نظرتان را ثبت سفارش نمایید . ما در مجموعه تولید لوکس باکس توانسته ایم با طراحی و تولید جعبه آماده هارد باکس در تیراژ و مدل های مختلف بخشی از نیاز شما عزیزان را برطرف نماییم. شایان به ذکر است که جنس این جعبه ها ، سخت و از مقواهای مرغوب بوده و در سایز های مختلف قابل طراحی و تولید است که تحویل سریع و کوتاه مدت با پرداخت هزینه پایین و مناسب از مزیت های خرید عمده جعبه هارد باکس آماده و فانتزی از لوکس باکس است.

🤓خرید اینترنتی جعبه هارد باکس در تهران  + فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

اگر قصد خرید هارد باکس آماده و ارزان و یک بسته بندی شکیل تری را برای کالاهای خود دارید ، جعبه هارد باکس ، ایده آل ترین نوع بسته بندی مقوایی و سخت برای محصولات لوکس و محصولات کادویی و ... است که می توانید این جعبه های سخت را به صورت آماده از فروشگاه معتبر و شناخته شده لوکس باکس ، فروشگاه اینترنتی و آنلاین اکسسوری و ظروف چوبی در تهران به صورت حضوری و یا آنلاین با تنوع بالا در طرح ، شکل و جنس و ... و با هر میزان بودجه ای تهیه نمایید.

 👈برای ارتباط با بخش فروش جعبه سخت هارد باکس لوکس باکس می‌توانید از روشهای زیر با ما در ارتباط باشید :

تماس با بخش فروش: 44051339-021

تماس با بخش فروش عمده و تولید انواع هارد باکس و سفارش جعبه هارد باکس مقوایی  : 09125267289

تماس از طریق واتساپ و دریافت کاتالوگ و لیست قیمت : 09026625040-09026625060

آدرس جهت بازدید از شوروم و نمایشگاه دائمی جعبه های چوبی و هارد باکس فانتزی لوکس باکس :  تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

جهت اطلاع از روند سفارش عمده هاردباکس می توانید به مقاله فروش عمده و خرید ارزان جعبه مقوایی (جعبه سخت ) + تولیدکننده هاردباکس صنعتی مراجعه فرمایید.

                                                  جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

🤓چرا با شرکت جعبه سازی لوکس باکس کار کنید !!!

ما در این قسمت از مقاله می خواهیم دلایل همکاری با شرکت جعبه سازی لوکس باکس در تهران را متذکر شویم تا با اطمینان خاطر بتوانید به خرید ارزان و با کیفیت جعبه هارد باکس و مقوایی و جعبه چوبی مورد نظرتان با هر سبک و سلیقه و بودجه ای بپردازید.

  1. مجهز ترین و تخصصی ترین کارخانه جعبه های چوبی و جعبه هارد باکس در ایران
  2. دارای سابقه و تجربه چندین ساله طراحی و تولید انواع جعبه های فانتزی و لوکس
  3. دارای تیم متخصص و هنرمند در زمینه گرافیک و طراحی جعبه هارد باکس و چوبی
  4. استفاده از درجه یک ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و متریال
  5. قادر به ساخت و تولید جعبه هارد باکس سفارشی متناسب با نیاز مشتری
  6. امکان حک ، لیزر و پلاک نام و برند تجاری مشتری بر روی جعبه
  7. امکان تولید تیراژ بالاو  تحویل سریع در کوتاه مدت
  8. دارای تنوع بالا در محصولات
  9. ایجاد بستری برای خرید تک و عمده
  10. امکان خرید حضوری و غیر حضوری فروشگاه لوکس باکس
  11. ارسال به سراسر کشور

yesو سخن پایانی ...

در این نوشتار ما سعی کردیم برای شما همراهان در خصوص جعبه هارد باکس (جعبه مقوایی ) چیست ؟ و نکاتی در مورد مرکز بورس انواع جعبه هارد باکس در تهران و معرفی یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین معتبر ، شرکت جعبه سازی لوکس باکس اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . امیدواریم که با استفاده از مطالبی که در قسمت بالا گفته شد ، بتوانید بهترین خرید ارزان جعبه مقوایی (جعبه سخت ) ، را تجربه نمایید .