فروش عمده و خرید ارزان جعبه مقوایی (جعبه سخت ) + تولیدکننده هاردباکس صنعتی

آیا برای معرفی و فروش اجناس و کالاهای خود به یک جعبه و بسته بندی شیک و خاص و در عین حال سخت ، مقاوم و با دوام نیاز دارید ؟؟؟ اگر کالایی لوکس می فروشید و یا می خواهید به کالای خود احساس لوکس بودن و ظرافت بدهید ، جعبه هارد باکس یک انتخاب ایده آل و عالی برای هر نوع کالایی است . این جعبه ها به دلیل بالا بودن استحکام ، دوام و همچنین ظاهری زیبا و با کیفیت ، از محبوبیت بسیار بالایی در بازار جعبه مقوایی در تهران و همچنین در بین افرادو  به ویژه تولید کنندگان محصولات مختلف بر خوردار هستند .

                                                  جعبه هاردباکس دو تکه

از این رو در این مقاله قصد داریم تا به معرفی هارد باکس ( جعبه مقوایی ) چیست و فروش عمده انواع جعبه سخت هارد باکس لوکس باکس بپردازیم که امیدوار هستیم مطالب ارائه شده ، برایتان مفید و کاربردی باشد . بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

  • هارد باکس

  • انواع هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس  

  • ویژگی های یک جعبه هارد باکس با کیفیت و ارزان

  • کاربرد و قیمت هارد باکس آماده و صنعتی

  • تولید و فروش عمده انواع جعبه هارد باکس فانتزی

  • مزایای فروش عمده جعبه مقوایی هارد باکس (جعبه سخت )

  • مرکز فروش عمده جعبه هارد باکس در تهران + فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

😇هارد باکس

لوکس باکس ، بازار جعبه مقوایی در تهران + صنایع بسته بندی و جعبه هاردباکس مگنتی

شاید در بسیاری از موارد نام جعبه هارد باکس را شنیده باشید . جعبه هارد باکس همان طور که از نامش پیداست به جعبه سخت چند لایه و محکم گفته می شود که با ترکیبی از مقوای سخت و روکش های متنوع در ابعاد ، اشکال هندسی و کاربرد های گوناگون طراحی و تولید می شوند. جعبه هایی سخت ومقوایی که ضمن جلب نظر مشتری و زیبایی ظاهری ، از محصول و کالای داخل خود به بهترین شکل ممکن ، محافظت کرده و به ارزش کالا و محصول بسته بندی شده می افزایند. در واقع جعبه هارد باکس آماده و فانتزی ، بهترین و مناسب ترین نوع بسته بندی با کیفیت و مقرون به صرفه در حوزه صنایع مختلف است و برای بسته بندی محصولات لوکس و یا محصولات کادویی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

😇انواع هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس 

👈جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس مدل دو تکه کد LB750

جعبه هاردباکس دو تکه

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس مگنتی

👈جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

👈جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هاردباکس شکلات

👈جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

👈جعبه هاردباکس ست کادویی مقوایی مدل سه تیکه لوکس باکس کد LB756

جعبه هاردباکس کادویی

👈جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کیف و کمربند

👈جهت بررسی کامل تر ، به مقاله قیمت و خرید هارد باکس آماده و ارزان + ویژگی ها و مزایای آن مراجعه فرمایید و با مشاهده نمونه تصاویر بیشتر هر کدام از جعبه های هارد باکس فانتزی در بالا ، می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی مورد نظر منتقل شوید.

                                                  جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص سفارش سازی هارد باکس در دیزاین دلخواه، شما میتوانید به مقاله : خرید و سفارش سازی هارد باکس ارزان در ابعاد و دیزاین دلخواه مراجعه فرمایید.

😇ویژگی های یک جعبه هارد باکس با کیفیت و ارزان

از آن جا که امروزه جعبه هارد باکس و مقوایی از مهم ترین و پر کاربرد ترین نوع بسته بندی تبلیغاتی هستند و تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات و کالاهای مختلف از جعبه هارد باکس فانتزی برای ارائه محصولات خود استفاده و به رقابت می پردازند ، در ادامه می خواهیم به ویژگی های یک هارد باکس با کیفیت و لوکس بپردازیم :

  1. کیفیت طراحی و تولید جعبه هارد باکس : اولین ویژگی که در تولید یک جعبه سخت و هارد باکس با کیفیت ، اهمیت دارد، کیفیت تولید است. کیفیت تولید جعبه هارد باکس سخت و مقوایی  به عوامل مختلفی بستگی دارد ، اما رعایت اصول مدیریت پروژه و همچنین مدیریت کیفیت در خط تولید، یک عامل تعیین کننده در سطح کیفی یک هارد باکس یا جعبه سخت است.
  2. کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه و متریال استفاد شده در ساخت جعبه هارد باکس : مواد اولیه در واقع پایه سازنده یک جعبه هارد باکس لوکس است که عموما برای طراحی و تولید این نوع از جعبه های سخت ، از مقواهای ضخیم و فشرده شده استفاده می شود و کیفیت مواد اولیه یک عامل کلیدی در تعیین سطح کیفی یک جعبه هارد باکس ( جعبه سخت ) مرغوب است.
  3. ارائه تنوع بالا در ابعاد ، طراحی بیرونی و داخلی جعبه هارد باکس فانتزی : یک تولید کننده خوب به مشتریان حق انتخاب می دهد تاهر مشتری با توجه به سلیقه ، نیاز و بودجه خود بتواند برای خدمات یا محصول مورد نظر خود، یک هارد باکس شیک و مناسب تهیه کند.
  4. قیمت مناسب و ارزان جعبه هارد باکس : قیمت تولید و ساخت جعبه هارد باکس یا جعبه‌ های سخت براساس مواد اولیه و متریال ، امکانات چاپ به کار رفته در آن، ابعاد و اندازه، نوع چاپ و دیگر موارد مشابه تعیین می شود که البته شایان به ذکر است که قیمت جعبه های هارد باکس و سخت با کیفیت و سختی بیشتر ، مناسب تر از قیمت جعبه های مقوایی ارزان است.

                                            جعبه هاردباکس کیف و کمربند مردانه

😇کاربرد و قیمت هارد باکس آماده و صنعتی

بسته بندی با هارد باکس یک انتخاب محبوب برای انواع خاصی از محصولات و کالاهای مختلف است. عمدتا به دلیل القای حس کیفیت و لوکس بودنی که این نوع از جعبه های سخت ارائه می دهند، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند . به طور کلی از جعبه های سخت و هارد باکس برای بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف و لوکس استفاده می شود . از محصولات بهداشتی گرفته تا بسته بندی کالاهای الکترونیکی و دیجیتال . البته هارد باکس دربسته بندی کالاهای لوکس  مانند جعبه هارد باکس عطر و ادکلن ، جعبه کادویی مقوایی ساعت و جواهرات ، جعبه هارد باکس آجیل و شکلات و ... کاربرد گسترده ای دارد و از لحاظ قیمت ، نسبت به جعبه های مقوایی ، قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری را دارند. شما میتوانید با مراجعه به مقاله : هارد باکس عطر و ادکلن برترین بسته بندی کادوئی و صنعتی اطلاعاتی راجب هارد باکس عطر و ادکلن و روند تولید آن کسب کنید. 

😇تولید و فروش عمده انواع جعبه هارد باکس فانتزی

با توجه به درخواست زیاد و روز افزون انواع جعبه هارد باکس در بازار از سوی تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات مختلف ، برخی از تولید کنندگان سعی می کنند تا با عرضه جعبه های هارد باکس آماده با قیمت و کیفیت پایین ، مشتریان بیشتری را جذب کنند. اما ما به عنوان تنها کارخانه طراحی و تولید انواع جعبه های چوبی و جعبه هارد باکس و سخت در تهران با تولید و عرضه  جعبه های با کیفیت و قیمت مناسب ، و ایجاد بستری برای خرید اینترنتی جعبه مقوایی ارزان و فانتزی ، درصدد این هستیم تا با فروش تک و عمده جعبه هارد باکس و سخت ، ضمن کسب رضایت و نظر مشتریان خود ( مشتری مداری ) ، با کیفیت ترین و مرغوب ترین جعبه هارد باکس ارزان و لوکس را برای بسته بندی محصولات مختلف ارائه دهیم . بنابراین اگر قصد خرید عمده انواع جعبه هارد باکس فانتزی را دارید ، لوکس باکس یک انتخاب مطمئن و تضمین شده است .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش و خرید هارد باکس آماده جواهرات میتوانید به مقاله : سفارش و خرید جعبه های آماده هارد باکس طلا و جواهرات لوکس باکس مراجعه نمایید. 

                                                   جعبه هاردباکس ساعت مچی

😇مزایای فروش عمده جعبه مقوایی هارد باکس (جعبه سخت )

جعبه های هارد باکس و سخت به دو صورت تک و عمده به فروش می رسند که در این بین ، فروش عمده انواع جعبه مقوایی و سخت هارد باکس لوکس باکس  به طور کلی دو مزیت بزرگ و مهم دارد:

  • با خرید عمده جعبه هارد باکس آماده ، هزینه و قیمت این جعبه های سخت رو تعداد بالا و تیراژ ، کاهش می باید و زمانی که خرید جعبه هارد باکس مورد نظر شما با قیمت عمده صورت می گیرد ، از تخفیف هایی قابل ملاحظه برخوردار خواهید شد که همین ویژگی منجر به سود بیشتر شما عزیزان خواهد شد.
  • با خرید عمده جعبه هارد باکس و با تیراژ بالا ، پروسه فروش و انجام کارهای شما سریع تر صورت خواهد گرفت و همین ویژگی منجر به صرفه جویی در زمان خواهد شد.

                                                   جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

😇مرکز فروش عمده جعبه هارد باکس در تهران + فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

در مرکز فروش و شرکت جعبه سازی لوکس باکس ،بورس و مرکز بورس و مرکز فروش عمده جدید ترین انواع جعبه مقوایی ( هارد باکس ) آماده و صنعتی ، طراحی و تولید جعبه هارد باکس در طرح ، ابعاد و اشکال هندسی مختلف با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، توسط پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در نهایت دقت و ظرافت صورت می گیرد و از آن جا که لوکس باکس ، همواره در پی جلب رضایت و نظر مشتریان خود است ، این امکان را برای آن ها فراهم آورده است تا در صورت داشتن طرح و ایده ، بتوانند جعبه هارد باکس اختصاصی مورد نظر را همراه با چاپ برند و نام تجاری خود ، سفارشی سازی نمایند . اما مشروط بر این که تعداد سفارش عمده جعبه سخت و هارد باکس آن ها روی تیراژ هزار تایی باشد. بنابراین در هر کجای کشور که باشید ، می توانید جعبه چوبی و یا جعبه مقوایی هارد باکس آماده مورد نظر خود را همراه با حک و یا چاپ برند و لوگو ، به صورت تک و یا عمده سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل شما عزیزان شود.

yesو در پایان ...

مجموعه ما ، فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، یکی از تولیدکنندگان تخصصی و بزرگ جعبه های هاردباکس و سخت در تهران است که با هدف ارائه خدمات متمرکز در زمینه طراحی و تولید انواع بسته بندی جعبه سخت مقوایی در تهران – لوکس باکس -  تولید کننده هاردباکس ، جعبه های چوبی فانتزی ، جعبه هارد باکس مقوایی یا جعبه سخت فعالیت می نماید و با داشتن نماد اعتماد ، این اطمینان را به شما همراهان و مشتریان عزیز می دهد تا بتوانید با خیالی آسوده و با هرسلیقه و میزان بودجه ای به خرید عمده ، ارزان و با کیفیت جعبه هارد باکس و مقوایی مورد نظر بپردازید. سپاس گزار هستیم که ما را در مقاله ای دیگر از لوکس باکس همراهی نمودید.