خرید و سفارش سازی هارد باکس ارزان در ابعاد و دیزاین دلخواه

هنگام تامین بسته بندی مورد نیاز و دلخواه، گزینه های مختلفی پیش روی مشتریان قرار دارد که مناسب ترین روش سفارش سازی هارد باکس است که برند ها میتوانند با ایجاد هرگونه تغییراتی بر روی جعبه هارد باکس، این بسته بندی منحصربفرد را در ابعاد و دیزاین دلخواه آماده و استفاده نمایند.

خرید هارد باکس در ابعاد و دیزاین دلخواه معمولا جهت اختصاصی نمودن بسته بندی برای برند و محصولات در هر نوع و فرمی می باشد، هارد باکس ها در مناسب ترین و نازل ترین قیمت خریداری میشوند، به طوریکه جعبه هارد باکس ارزان یک گزینه مناسب جهت افزایش فروش محصولات در بسته بندی مرتبط و همچنین صرفه جویی در هزینه میشود.

هارد باکس ها در ابعاد دلخواه به صورت بزرگ و کوچک مطابق با فرم محصولات و همچنین در دیزاین ها و طرح های روز و به شکل دلخواه، سفارش سازی میشوند.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید که به مفاهیمی از جمله؛ سفارش سازی هارد باکس ارزان در ابعاد و دیزاین دلخواه، خرید هارد باکس ارزان در ابعاد مختلف، انواع هارد باکس آماده لوکس باکس، نحوه خرید هارد باکس از مجموعه لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

سفارش سازی هارد باکس در ابعاد و دیزاین دلخواه

خرید جعبه هارد باکس ارزان در ابعاد مختلف

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس

نحوه خرید هارد باکس از مجموعه لوکس باکس

 

سفارش سازی هارد باکس در ابعاد و دیزاین دلخواه :

 

سفارش سازی هارد باکس در ابعاد و دیزاین دلخواه متناسب با محصولات در هر فرمی و ظاهری جهت ایجاد یک بسته بندی اختصاصی برای برند ها انجام میشود.

سفارش سازی هارد باکس در دیزاین دلخواه به این معنی است که برند ها و کسب و کار ها میتوانند ظاهر و دیزاین بسته بندی را همانگونه که مد نظر و هماهنگ با سبک برند می باشد را انتخاب و بر روی جعبه ها اعمال نمایند.

روند سفارش سازی جعبه هارد باکس معمولا همانطور که مشتریان میخواهند طی میشود، ابعاد جعبه یکی از مهم ترین موارد است که باید همانند فرم کالا و مناسب بسته بندی استاندارد آن باشد.

جعبه های هارد باکس به دلیل نبودن مدودیت در تولید در هر مدل و ابعادی تولید میشوند، و در سایز های بزرگ و کوچک مناسب هر نوع کالایی می باشند، در واقع برند ها هنگام سفارش سازی سایز و ابعاد جعبه را به دلخواه و متناسب با محصولات خود انتخاب و تعیین می نمایند.

دیزاین جعبه هارد باکس در هنگام سفارش سازی بسته به نوع محصولات و استایل و سبک برند ها و به دلخواه آنها، مشخص میشود، به طوریکه در آماده سازی جعبه، دیزاین هارد باکس بعد از  تولید شکل اولیه بسته بندی می باشد که شامل بخش های مختلف روکش، درج طرح، رنگبندی است که با انتخاب هر کدام کنار یکدیگر دیزاین هارد باکس به دلخواه برند سفارش سازی میشود.

روکش جعبه هارد باکس در انواع مدل های گالینگور، گالینگور متالیک، سلفون مات، سلفون مات حرارتی و... قابل اجرا بر روی جعبه هارد باکس می باشد که در فرآیند سفارش سازی به شکل دلخواه، متناسب با سلیقه برند ها انتخاب میشود.

درج و چاپ طرح نیز در روش های مختلف به صورت طلاکوب، نقره کوب، یوویی موضعی و... طبق نظر برند در ابعاد مناسب بر روی قسمت مشخص شده ای از جعبه اعمال میشود.

آماده سفارش جعبه هارد باکس در ابعاد و دیزاین دلخواه در واقع این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید طبق سلیقه خود جعبه هارد باکس را متناسب با هر نیازی از جمله تبلیغات، معرفی برند و... تامین نمایید.

لازم به ذکر است که جعبه های هارد باکس آماده نیز از جمله بسته بندی هایی هستند که میتوان دیزاین و ابعاد آنها را مطابق با محصولات و به دلخواه سفارش سازی نمود، به طوریکه رنگبندی و روکش و چاپ آن را تغییر داد.

انجام چاپ با طرح دلخواه، رنگبندی و استفاده از ترکیب رنگ طبق سلیقه و نوع محصولات در سفارش سازی میتواند منجربه افزایش فروش محصولات و همچنین تمایز برند در بین دیگر کسب و کار ها و برند ها شود.

برای اطلاع از مفاهیمی در خصوص ساخت و سفارش هارد باکس تعداد کم، میتوانید به مقاله : ساخت و سفارش هارد باکس تعداد کم مناسب بسته بندی زعفران مراجعه نمایید.  

 

جعبه هارد باکس لوکس باکس

خرید جعبه هارد باکس ارزان در ابعاد مختلف :

 

هنگام خرید جعبه هارد باکس ارزان در ابعاد مختلف  باید به این نکته دقت دلست که به دلیل نوع متریال به کار رفته در تولید هارد باکس، قیمت آن نازل تر و به صرفه تر از سایر بسته بندی ها می باشد.

به همین دلیل است که هارد باکس ها در هر مدلی ارزان هستند ولی در عین حال، کیفیت بالایی نیز دارند، تنوع رنگبندی و ابعاد این جعبه ها بسیار بالا می باشد که برند ها میتوانند مطابق با محصولات خود آنها را به صورت ارزان خریداری نمایند.

هارد باکس ها در تعداد بالا و یا به صورت خرد و محدود نیز خریداری میشوند، که به دلیل قیمت به صرفه ای که دارد، بیشتر برند ها آن را به صورت عمده خریداری می نمایند.

در برخی موارد کسب و کار ها، جعبه های هارد باکس را با توجه به تعداد و تنوع محصولاتی که دارند، جعبه هارد باکس را در ابعاد مختلف و یا در یک سایز، خریداری می نمایند.

جهت اطلاه عز مفاهیم بیشتر درباره خرید ارزان جعبه هارد باکس شما عزیزان میتوانید به مقاله : فروش عمده و خرید ارزان جعبه مقوایی (جعبه سخت ) + تولیدکننده هاردباکس صنعتی مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس در ابعاد و دیزاین های مختلف و متناسب با سلیقه و به دلخواه برند ها و کسب و کار ها تولید میشود که تنوع بالایی دارد.

این بسته بندی ها بیش از ده مدل توسط لوکس باکس طراحی و تولید شده اند که در این بخش ما چندین مدل را بررسی می نماییم .

هر مدل هارد باکس آماده لوکس باکس در دیزاین طلاکوب و روکش سلفون و در تنوع رنگبندی بالا تولید میشود؛

1.جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس مدل کشویی کد LB758

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2. جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3. جعبه کادو هدیه ولنتاین هاردباکس لوکس باکس کد LB242  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4. جعبه هاردباکس هدیه لوکس باکس چرم 4 سایز مدل مربع کد LB248

جعبه هارد باکس لوکس باکس

5. جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 برند ها و کسب و کار ها میتوانند با اعمال تغییرات بر روی این مدل جعبه ها به دلخواه، بسته بندی مورد نظر خود را تامین نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش هارد باکس سه تکه ست هدایا، شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارش ویژه جعبه هارد باکس سه تکه مخصوص ست هدایا مراجعه نمایید.

 

 نحوه خرید هارد باکس از مجموعه لوکس باکس :

 

نحوه خرید هارد باکس از مجموعه لوکس باکس به این صورت است که با توجه به شرایط مشتریان، آنها میتوانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید هارد باکس نموده و بسته بندی مد نظر خود را به صورت عمده و سفارش سازی خریداری کنند.

نحوه خرید هارد باکس به صورت غیر حضوری به این شکل است که، برند و کسب و کارها میتوانند با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس، و انتخاب مدل جعبه هارد باکس، آن را به سبد خرید خود افزوده و پس از آنها اطلاعات سفارش را جهت تحویل هارد باکس وارد نمایند.

همچنین امکان خرید عمده هارد باکس نیز وجود دارد که متریان میتوانند بون وجود هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم و با اطمینان، جعبه هارد باکس را با قیمت تمام شده واقعی و به صرفه خریداری نمایند.

مجموعه بزرگ لوکس باکس در خصوص خرید راهنمایی های بیشتری را به شما عزیزان ارائه میدهد که جهت کسب اطلاع از این مورد، میتوانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و سفارشات خود را با همکاری با لوکس باکس، ثبت نمایید.