سفارش ویژه جعبه هارد باکس سه تکه مخصوص ست هدایا

جعبه هارد باکس سه تکه نمونه ای از بسته بندی هارد باکس می باشد که ساخار آن متفاوت تر است، به طوریکه از سه قسمت تشکیل شده و سفارش ویژه آن معمولا برای برند ها و محصولات برحسب ارزشمندی آنها و درخواست مشتریان و همچنین سلیقه مخاطبان می باشد.

جعبه هارد باکس سه تکه مخصوص ست هدایا در واقع در رنگبندی متفاوت و طراحی متناسب با چندین محصول که همزمان بسته بندی میشوند، به صورت ویژه سفارشی میشود، سفارش ویژه جهت ایجاد بسته بندی منحصربفردی و هماهنگ با محصولات است که منجربه فروش بیشتر و همچنین نمایش بهتر ست هدایا میشود.

جعبه های هارد باکس سه تکه مخصوص ست هدایا برای انواع هدیه و ست هدای طلا و جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، ست کیف و کمربند و... مناسب هستند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ سفارش ویژه جعبه هارد باکس سه تکه مخصوص ست هدایا، جعبه هارد باکس لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در حوزه سفارش سازی هارد باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

سفارش ویژه جعبه هارد باکس سه تکه مخصوص ست هدایا

بررسی جعبه هارد باکس سه تکه لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی ویژه هارد باکس

 

 

سفارش ویژه جعبه هارد باکس سه تکه مخصوص ست هدایا :

 

سفارش ویژه جعبه هارد باکس سه تکه مخصوص ست هدایا در ابعاد و رنگبندی های مختلفی توسط هر کسب و کار و برندی جهت اختصاصی نمودن بسته بندی و هماهنگی آن با سبک برند انجام میشود.

معمولا در سفارش سازی ویژه تمرکز بر روی نیاز برند و دیزاین درخواستی است که در این خصوص نیز در کنار هم قرار دادن طراحی، رنگبندی و ابعاد جعبه به صورت دقیق و تایید شده، تولیدات هارد باکس ویژه طی میشود.

جعبه های هارد باکس سه تکه از سه قسمت تشکیل شده اند که دو قسمت آن درب و کفی و قسمت سوم ما بین این دو قسمت یعنی بدنه که در آن محصولات قرار میگیرد می باشد، به دلیل ساختار و مکانیزم منحصربفرد خود، میتوان آن را در ابعاد های مختلف بزرگ و کوچک جهت بسته بندی انواع ست هدیه سفارشی نمود.

میتوان حتی از متریالی مانند فوم یا پارچه مخصوص برای ایجاد یک محفظه مناسب در قسمت داخلی جعبه استفاده نمود، به گونه ای که بر اساس ست هدایا برش خورده و ویژه محتویات باشد.

سفارش ویژه این مدل جعبه در واقع بر اساس میزان ارزشمندی محصول، بازار هدف و خود محصولات است که باید طبق اصول پیش رود.

هارد باکس سه تکه ست هدایا در مدل های مختلف از جمله مربعی، مستعطیلی قابل تولید است و میتوان با توجه به هدایا آنها را آماده و قسمت داخلی جعبه را مطابق با تعداد ست محصولات و هدایا سفارشی نمود.

معمولا بسته بندی های مورد استفاده ست هدایا در دیزاین و رنگبندی متفاوت تری هستند و سفارش سازی ویژه آنها در واقع هماهنگی لازم را با مناسب های مختلف مانند تولد، سالگرد ازدواج و ... را دارد.

نمونه ای پر استفاده ای هارد باکس سه تکه، بسته بندی انواع طلا و جواهرات از جمله؛ گوشواره، انگشتر، دستبند، گردنبند و... می باشد، که معمولا در این مدل هارد باکس ست و یا نیم ست طلا بسته بندی شده که به منظور ارائه هدایا خریداری میشود.

روند سفارش سازی ویژه اینگونه بسته بندی بستگی به نظرات مشتریان دارد، معمولا برخی میخواهند آنها همانند بسته بندی های دیگر محصولاتشان، در ابعاد بزرگ تر تولید شود و یا متفاوت تر و مطابق با مناسبت ها و سلیقه مشتریان در بازار باشد.

در سفارش سازی ویژه روکش ها، رنگبندی، روش چاپ ، تعداد جعبه مورد نیاز مشخص شده و کسب و کار ها میتوانند با ارائه اطلاعات محصول و لوگوی خود، بسته بندی مناسب خود را تامین کنند.

در برخی از سفارش های ویژه هارد باکس ست هدایا، از طرح های شلوغ و یا مینیمال استفاده میشود که مناسب هر هدیه ای باشد، در این جعبه ها میتوان حتی گل و هدیه را به صورت همزمان بسته بندی نمود.

جعبه های سه تکه هارد باکس به دلیل ساختار سه قسمتی که دارند، میتوان رنگبندی هر قسمت را به صورت هماهنگ انتخاب و بر روی آنها اعمال نمود، همچنین به دلیل کاربرد اصلی آن که هدایا است، از روبان ها، لیبل و برچسب های متفاوتی میتوان استفاده نمود.

جعبه های هارد باکس سه تکه کادویی یا هدایا گزینه مناسبی جهت ارائه انواع ست های هدایا در ولنتاین نیز می باشد که در رنگ بندی قرمز به صورت ویژه سفارشی میشود.

در انجام سفارشات ویژه تیراژ جعبه ها با توجه به نیاز مشتری مشخص میشود و این موضوع با توجه به مدت زمان استفاده و میزان فروش و تعداد محصولات است.

هارد باکس سه تکه ست هدایا همچنین جهت بسته بندی انواع پک کیف پول و کمربند، لوازم آرایشی، اکسسوری، انواع صنایع دستی و سوغاتی مورد استفاده قرار گرفته و مناسب با این موارد می باشد.

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره سفارش سازی هارد باکس سه تکه شما میتوانید به مقاله : تولید و سفارشی سازی جعبه هاردباکس دو تکه و سه تکه برای انواع محصولات مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش سازی هارد باکس در دیزاین دلخواه، شما عزیزان  میتوانید به مقاله : خرید و سفارش سازی هارد باکس ارزان در ابعاد و دیزاین دلخواه مراجعه فرمایید.

بررسی جعبه هارد باکس سه تکه لوکس باکس :

 

جعبه هارد باکس سه تکه لوکس باکس در دیزاین و رنگبندی متفاوت طراحی شده است که مناسب بسته بندی محصول به صورت ویژه است، شکل ظاهری و کارایی این مدل هارد باکس لوکس باکس این امکان را برای شما فراهم نموده که بتوانید مطابق با محصولات خود آن را سفارش دهید.

 

جعبه هارد باکس آلبوم عکس آتلیه لوکس باکس مدل سه تکه کدLB791

جعبه هارد باکس سه تکه لوکس باکس

این مدل جعبه در چند رنگبندی و در چندین سایز طراحی و آماده سازی شده است که مناسب آلبوم عکس آتلیه و یا قاب عکس نیز می باشد که مشتریان میتوانند از این جعبه جهت بسته بندی محصولات دیگری نیز استفاده نمایند.

مدل های دیگر هارد باکس لوکس باکس؛

 

جعبه هاردباکس مدل کشو دار مخصوص هدیه و گل لوکس باکس شش ضلعی کد LB250

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هاردباکس مقوایی هدیه ولنتاین لوکس باکس سایز 3 عددی کد LB252

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس کد LB766

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی هارد باکس بازی فکری، شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارش سازی و موارد استفاده از جعبه هارد باکس بازی فکری مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی ویژه هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی ویژه هارد باکس در اولین مرحله قبل از تولید سفارشات شامل ارائه مشاوره و دریافت اطلاعات لازم در خصوص ظاهر و دیزاین جعبه و ابعاد و مشخصات محصولات است، بعد از آن جعبه هارد باکس همانند درخواست برند و مشتریان توسط تیم لوکس باکس طراحی میشود، لازم به ذکر است که قبل از انجام سفارش سازی ویژه نمونه ای از جعبه طراحی شده برای اطمینان به مشتریان ارائه داده میشود.

جعبه ها در انواع رنگبندی، ابعاد  تولید میشوند، و متریان میتوانند انتخاب نمایند که با چه روشی چاپ لوگو و طررح بر روی آنها انجام شود و یا چه نوع روکش یا رویه ای برای بدنه و درب جعبه هارد باکس استفاده شود.  

برای اطلاع از طراحی و لیست قیمت هارد باکس سه تکه مربع و مستعطیل، شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی و لیست قیمت جعبه هارد باکس سه تکه مستعطیل و مربع مراجعه نمایید.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از نحوه همکاری با لوکس باکس و سفارش سازی ویژه جعبه های خود، با تیم لوکس باکس تماس حاصل نمایید.