هارد باکس ارزان ترین روش بسته بندی تبلیغاتی صادراتی+ ارائه پیشنهادات ویژه به همراه قیمت

یکی از مهم ترین عوامل در بازاریابی ، تبلیغات است و اخیرا هم بسته بندی به عنوان یکی از عناصر قدرتمند در بازاریابی و فروش محسوب می شود. در واقع نقش بسته بندی یک محصول و کالا در بازار یابی و فروش از تبلیغات برجسته تر است ، چراکه اولین چیزی که مشتری با آن ارتباط می گیرد ، بسته بندی یک کالا و محصول است . گرچه برخی دیگر نیز بر این باور هستند که هدف بازاریابی، بسیار والاتر بوده و فقط تبلیغات است که مهم می باشد ،اما ما بر این باور هستیم که بسته بندی نیز خود یک نوع تبلیغات است و در بازاریابی و فروش بسیار حائز اهمیت می باشد.

                                                 جعبه هاردباکس ساعت مچی

بنابراین در صورتی که قصد خرید ارزان و با کیفیت بسته بندی انواع هارد باکس تبلیغاتی صادراتی را به طور مستقیم از کارخانه و بدون واسطه دارید ، باید در مورد هارد باکس و انواع هارد باکس تبلیغاتی ، اطلاعاتی را داشته باشید ، تا انتخاب شما هوشمندانه و دقیق باشد . پس همراه ما باشید در این مقاله از لوکس باکس .

1)        جعبه هارد باکس بسته بندی تبلیغاتی

2)        ویژگی های هارد باکس آماده و فانتزی

3)        انواع هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی

4)        کاربردهای متنوع هارد باکس ارزان

5)        قیمت و هزینه جعبه هارد باکس بسته بندی

6)        سفارش ساخت هارد باکس در شرکت جعبه سازی لوکس باکس

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

😇جعبه هارد باکس بسته بندی تبلیغاتی

اگر بخواهیم به اختصار ، بسته بندی را تعریف کنیم در واقع بسته بندی به مجموعه ای از فرآیندهایی گفته می شود که هدف آن حمل و نقل آسان و درست ، انبار کردن صحیح ، توزیع مناسب ، معرفی برند و نام تجاری محصول تولید شده ، جلب توجه نظر مشتری و محافظت از کالا در مقابل آسیب های محیطی است . اما خب باید توجه داشته باشید که هر چقدر بسته بندی یک محصول و کالا ، خلاقانه تر و متفاوت تر باشد ، در جلب نظر و رضایت مشتری و ایجاد حس وفاداری نسبت به برند و نام تجاری شما ، تاثیر گذار تر خواهد بود. درهمین راستا ما به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین کارخانه طراحی و تولید انواع بسته بندی و جعبه های چوبی و هارد باکس فانتزی و آماده در تهران ، جعبه های هارد باکس را به شما تولید کنندگان و صادرکنندگان عزیز پیشنهاد می دهیم که ضمن طراحی منحصر به فرد ، زیبایی و جذابیت ظاهری ، مستحکم ، سخت و ماندگار بودن ، از قیمت مناسب و اقتصادی نیز برخوردار هستند.  در ادامه می خواهیم شما را بیشتر با هارد باکس آشنا نماییم .

هارد باکس ( جعبه مقوایی )

هارد باکس به جعبه ای سخت ، مستحکم و مقاوم در برابر ضربه گفته می شود که به عنوان یک بسته بندی آماده و تبلیغاتی ، ایده آل ترین نوع بسته بندی خاص و متفاوت برای بسته بندی انواع کالا و محصولات است. جعبه هایی سخت که طراحی و ساخته شده از مقواهای ضخیم و چندلایه ، محکم و مقاوم همراه با روکش های تزیینی زیبا هستند . در واقع هارد باکس به دلیل القای حس زیبا و خاص بودن ، محبوب ترین نوع بسته بندی برای محصولات و کالاهای لوکس است.

                                                 جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

😇ویژگی های هارد باکس آماده و فانتزی

اگر شما هم دغدغه خرید هارد باکس آماده و ارزان و با کیفیت را دارید ، باید در مورد ویژگی های هارد باکس ( جعبه مقوایی ) اطلاعاتی را داشته باشید تا بدانید چه نوع بسته بندی را برای محصولات و کالاهای خود تهیه و خریداری می نمایید. پس همراه ما باشید :

  • دارای جنسی سخت ، مستحکم و مقاوم که مهمترین مزیت های انواع هارد باکس ( جعبه های مقوایی ) همین سخت بودن آن ها است.
  • ماندگار و با دوام : عموما جعبه های هارد باکس آماده و فانتزی ، مقاوم تر و ماندگار تر نسبت به دیگر جعبه های مقوایی معمولی هستند.
  • محافظت تمام عیار از محصول و کالای داخل جعبه به واسطه هارد باکس آماده که یکی از مزیت های این نوع از بسته بندی سخت و مقوایی است.
  • متنوع در طرح ، شکل ، ابعاد و رنگ که موجب می شود شما عزیزان هیچ محدودیتی را در انتخاب هارد باکس اختصاصی مورد نظر نداشته باشید.
  • قابل استفاده برای مصارف مختلف در صنعت ، نظیر انواع جعبه هارد باکس ساعت ، طلا و جواهرات ، هارد باکس عطر و ادکلن ارزان ، هارد باکس مواد غذایی و لوازم جانبی خودرو و ... .
  • ایجاد تصویر لوکس و مناسب از کالای مورد نظر در دید مشتری .
  • هارد باکس ، یک نوع بسته بندی مقرون به صرفه و دارای قیمتی مناسب و ارزان به نسبت جعبه های مقوایی .
  • هارد باکس ، با کیفیت ترین و ارزان ترین نوع بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی .
  • لوکس باکس ، بزرگ ترین تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی مدیریتی خاص و ارزان

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

😇انواع هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی

معمولا صاحبان مشاغل گوناگون ، مدیران و کارفرمایان و یا تولید کنندگان برای معرفی بهتر و خاص تر محصولات و یا هدایای تبلیغاتی خود از هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی استفاده می کنند . در واقع هارد باکس تبلیغاتی می تواند علاوه بر بسته بندی مقوایی جعبه هارد باکس و محافظت از محصول شما در حمل و نقل ، ویترین برند و نام تجاری شما عزیزان به بهترین شکل ممکن باشد و ضمن اعتماد سازی مشتریان ، می تواند پرستیژ محصول و کالای تولید شده توسط شما را تا حد زیادی بالا ببرد. ناگفته نماند که هارد باکس های تبلیغاتی و صادراتی با توجه به ماهیت محصول و کالای مورد نظر ، از ویژگی ها و اشکال هندسی مختلفی برخوردار هستند . از انواع جعبه هارد باکس می توان به نمونه هارد باکس کتابی ، مگنتی ، کشویی ، شیار دار ، تلسکوپی و ... اشاره نمود.

برای مطالعه بیشتر در باره انواد بسته بندی هارد باکس ها به مقاله معرفی انواع جعبه هاردباکس مناسب لوازم خودرو و محصولات سفارشی و مواد غذایی مراجعه فرمایید.

👈به همین منظور ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با انواع هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس آشنا نماییم . همراه ما باشید :

👈جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس مدل دو تکه کد LB750

جعبه هاردباکس آماده

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس صنعتی

👈جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

👈جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هاردباکس کادویی

👈جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

👈جعبه هاردباکس ست کادویی مقوایی مدل سه تیکه لوکس باکس کد LB756

جعبه هاردباکس کادویی

👈جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کیف و کمربند

👈جهت مشاهده هر یک از هارد باکس های بالا می توانید بر روی کد و لینک آبی محصول کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید. شما میتوانید با کلیک بر روی : فروش عمده و سفارش سازی هارد باکس عطر و ادکلن اختصاصی و شیک این مقاله را مطالعه و اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

😇کاربردهای متنوع هارد باکس ارزان

از جمله مهمترین صنایعی که روی به استفاده از جعبه سخت هارد باکس آماده آورده اند، می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1.        شرکت های آرایشی و بهداشتی

2.        شرکت های تولید کننده انواع لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی

3.        بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی انواع محصولات و کالاهای نفیس نظیر جعبه هارد باکس آجیل و خشکبار ، هارد باکس شکلات و شیرینی ، هارد باکس ساعت ، جعبه مقوایی عطر و ادکلن و ...

4.        هارد باکس در بسته بندی صنایع غذایی

5.        فروشگاه‌های کیف و کفش و پوشاک

6.        محصولات کادویی و اکسسوری به عنوان جعبه مقوایی کادویی لوکس

7.        فروشگاه ‌های جواهرات و زیورآلات

                                                  جعبه هاردباکس صنعتی

😇قیمت و هزینه جعبه هارد باکس بسته بندی

قیمت جعبه های هارد باکس لوکس باکس ، بسته به جنس کار ، تعداد ، ابعاد جعبه ، ضخامت و نوع چاپ ، روش ساخت و نوع پوشش آن و ... متفاوت و متغییر است اما با توجه به این که اگر هارد باکس در تعداد انبوه تولید شود ، به علت خرید عمده ، از قیمت پایین تری برخورداراست. نا گفته نماند که امروزه با وجود تمامی شرایط و ویژگی های مناسب و منحصر به فرد هارد باکس ها نظیر کیفیت بالا و استحکام بی نظیر ،ظاهری لوکس و زیبا، حفاظت تمام عیار از محصول و ترغیب مخاطب به خرید محصول، ایجاد احساس خوشایند در مخاطب، افزایش ارزش برند و اعتبار نام تجاری شما عزیزان  و با وجود اندک هزینه بیشتر در تهیه و تولید هارد باکس ، افراد زیادی در صنایع مختلف به ویژه طلا و جواهر ، عطر و ادکلن و ... تمایل دارند که برای بسته بندی کالا و محصولات خود از هارد باکس آماده و سفارشی استفاده کنند که خوشبختانه لوکس باکس به عنوان یک کارخانه تولید کننده انواع هارد باکس این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است که بتوانند هارد باکس مورد نیاز خود را با هر میزان بودجه ای و با هر تعداد و تیراژی تهیه نمایند. جعبه هایی لوکس و با کیفیت که از قیمت مناسب ، ارزان و اقتصادی برخوردار هستند.

                                                  جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

😇سفارش ساخت هارد باکس در لوکس باکس

به دلیل ساختار لوکس و منحصر به فرد بودن طراحی بی نظیر جعبه های هارد باکس به صورت اشکال هندسی مختلف و همچنین استحکام و مقاومت بالا و کیفیت عالی و ... بسیاری از تولید کنندگان در صنایع مختلف و صاحبان کسب و کارهای مختلف در بخش صادرات ، صنایع غذایی ، هدایا تبلیغاتی و ... خواستار بسته بندی محصولات و کالاهای خود به وسیله هارد باکس اختصاصی و سفارشی و کاملا انحصاری هستند . به همین منظور ، لوکس باکس ، شرکت جعبه سازی هارد باکس در تهران ، این امکان را برای آن دسته از مشتریان خود که تمایل به ساخت هارد باکس اختصاصی خود را دارند ، فراهم نموده است تا در صورت داشتن طرح و ایده بتوانند جعبه هارد باکس مورد نظر را همراه با چاپ برند و نام تجاری خود ، طراحی و تولید نمایند . بنابراین جهت طراحی و تولید جعبه هارد باکس مورد نظر می توانید با تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس باکس در تماس باشید تا بتوانید با مشاوره و راهنمایی توسط همکاران و تیم پشتیبانی ما بهترین نوع بسته بندی و هارد باکس اختصاصی خود را سفارشی سازی نمایید.

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

yesو در پایان ...

با توجه به توضیحاتی که درباره جعبه های بسته بندی هارد باکس ( جعبه سخت ) و انواع جعبه مقوایی و سخت ارائه کردیم، انتخاب یک مجموعه معتبر و قابل اعتماد برای خرید ارزان و باکیفیت هارد باکس و یا طراحی و ساخت جعبه هارد باکس مورد نظر، بسیار مهم است.شما عزیزان میتوانید جهت تکمیل اطلاعات خود درباره هارد باکس به مقاله هر آنچه که باید در مورد جعبه هارد باکس ( جعبه سخت مقوایی ) بدانید !!! مراجعه فرمایید.

بنابراین اگر قصد دارید برای محصولات خود ، هارد باکس با کیفیت و لوکس و همراه با قیمت مناسب و ارزان را طراحی و چاپ کنید، پیشنهاد ما گروه مشاوران لوکس باکس ، است. در این مجموعه علاوه بر ساخت و چاپ انواع جعبه هاردباکس، جعبه کادویی مقوایی، بسته بندی محصول و باکس های متنوع چوبی، خدمات رایگان مشاوره تخصصی چاپ و طراحی جعبه ، توسط کارشناسان حرفه‌ای به شما ارائه می‌شود. لوکس باکس، به شما مشتریان عزیز این امکان را می دهد تا با هر نوع تنوع و متریالی بتوانید سفارش محصول خود را ثبت نمایید. سپاس گزار هستیم که ما را در مقاله دیگری از لوکس باکس در مورد جعبه های سخت و مقوایی ، هارد باکس همراهی نمودید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جدید ترین هارد باکس ها می توانید به مقاله جعبه هاردباکس آماده و فانتزی، یک بسته بندی لوکس، تبلیغاتی و صادراتی مراجعه فرمایید.