انواع جعبه هدایای سازمانی ، گیفت و هدیه شرکتی تبلیغاتی خاص و لوکس

امروزه کسب و کارهای تجاری ، سازمان ها و ارگان های مختلف از قدرت هدایای سازمانی لوکس برای قدردانی از کارکنان ، آگاهی و شناخت محصول خود به مشتریان ، معرفی برند و نام تجاری شان ، سرمایه گذاری و یا فروش بیشتر و ... در مناسبت های مختلف استفاده می کنند. در واقع یک هدیه تبلیغاتی لوکس و خاص با یک تیر چند نشان می زند ! چراکه ایجاد حس وفاداری ، ارتباط قوی با مشتری ، توسعه کسب و کار و ایجاد تصویری بهتردر ذهن مخاطب از مزیت های جدید ترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه است .

بدین منظور ما در این مقاله از لوکس باکس ، سعی نموده ایم تا شما عزیزان را با انواع  هدایای سازمانی، گیفت و هدیه شرکتی تبلیغاتی خاص لوکس باکس ،آشنا نماییم ، همراه ما باشید :

                                                  

  1. هدایای سازمانی چیست؟

  2. جدید ترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی در سال 1401

  3. مهمترین ویژگی هدایای مناسبتی هدایا تبلیغاتی

  4. مزایای استفاده از هدیه تبلیغاتی سازمانی خاص و خلاقانه

  5. نکات مهم درباره خرید گیفت سازمانی هدیه تبلیغاتی سازمانی لوکس

  6. از چه شرکتی هدایای سازمانی تبلیغاتی چوبی بخریم؟

                                                   

😇هدایای سازمانی چیست؟

هدایای سازمانی در حقیقت همان هدایای تبلیغاتی شرکتی هستند که با یک بسته‌بندی شکیل همراه با نام تجاری شرکت یا سازمانی خاص به مخاطبان که عموما کارمندان و مدیران سازمانی هستند، ارائه می‌شود. هدیه سازمانی از جمله محصولات و هدایای تبلیغاتی هستند که همراه با برند و لوگو تجاری شما به منظور بالقوه ساختن روابط با مشتریان و کارکنان ، بازاریابی و القای حس ارزشمندی به پرسنل و یا مشتریان به کاربرده می شوند. هدایای سازمانی مناسبتی لوکس باکس ، انواع گوناگونی دارند از ماگ و تقویم چوبی تبلیغاتی رومیزی گرفته تا جعبه پذیرایی چوبی لوکس که بسیار زیبا و کاربردی هستند . می توان گفت استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان، ضمن افزایش ضریب نفوذ برند و نام تجاری شما و وفاداری مشتریان ، یک راهکار مفید برای بازاریابی موثر نیز هست که امروزه توسط شرکت ها و سازمان های مختلفی به کاربرده می شود.

😇جدید ترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی در سال 1401

گرفتن و دادن هدیه همیشه یکی از لذت بخش ترین کارها در زندگی هر فرد است . در واقع گرفتن هدیه و کادو فارغ از قیمت آن ، خوشایند بوده و حس خوبی را به مخاطب القا می کند. از این رو عموما شرکت ها و سازمان ها در مناسبت های مختلف نظیر شب یلدا ، عید نوروز و ... اقدام به ارائه هدیه سازمانی شرکتی می کنند تا نظر دیگران را به خود جلب کنند. برخی از از جدید ترین و لوکس ترین هدایای تبلیغاتی لاکچری و خاص   1401 که شما قادر خواهید بود آن ها را هم به عنوان هدیه و هم به عنوان تبلیغات به مخاطبان کسب و کار خود بدهید عبارت اند از: هدایای خوراکی و غذایی مثل انواع شکلات ،آجیل و خشکبار و...، انواع لوازم جانبی موبایل، لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی، انواع لوازم التحریرانواع خودکار ها، انواع لوازم خانگی، انواع لوازم آشپزخانه، و... است . البته این که از کدام یک از این نوع هدایا استفاده کنید در ابتدا به نوع کسب و کار و تجارتی که دارید و سپس به سلیقه شخصی و استراتژی کاری و تبلیغاتی تان، باز می گردد. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با جدید ترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی لوکس باکس ،آشنا نماییم تا ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری ، کارآیی نیز داشته باشد و پاسخگوی هر سبک و سلیقه ای نیز باشد :

                                                   

انواع هدایای لوکس مدیریتی

گیفت مدیریتی ( گیفت تبلیغاتی شرکتی ، گیفت سازمانی )

هدایای تبلیغاتی ویژه بانوان

هدیه چوبی و جعبه پذیرایی لوکس ( جعبه هدیه سازمانی، جعبه شکلات هدیه سازمانی ، جعبه هدیه سازمانی ، باکس کادویی شب یلدا ، گیفت نوروزی شرکتی )

نظیر نمونه هدایای سازمانی تبلیغاتی لوکس باکس که ضمن جذابیت ظاهری و زیبایی ، بسیار کاربردی نیز هستند :

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

👈جعبه چوبی تبلیغاتی دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه لوکس باکس کد LBL55

👈تقویم تبلیغاتی رومیزی چوبی چندکاره ماندگار لوکس باکس به همراه استند گلدان کد LB860

👈جعبه آجیل تبلیغاتی چوبی خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB046

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

👈باکس کادویی آجیل و خشکبار چوبی شب یلدا لوکس باکس کد YALDA02

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA03

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

👈جعبه آجیل و شکلات سفارشی تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

 

👈گلدان تبلیغاتی هدیه ای استند گل رومیزی چوبی لوکس باکس کد LB871

👈ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی تبلیغاتی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

👈جعبه دستمال کاغذی چوبی تبلیغاتی طرح ساده لوکس باکس کد LB830

👈جهت مشاهده هریک از نمونه هدایای سازمانی و مناسبتی لوکس باکس می توانید بر روی لینک آبی رنگ محصول کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                    

😇مهمترین ویژگی هدایای مناسبتی هدایا تبلیغاتی

لزوما یک هدیه سازمانی باید از خصوصیات و ویژگی هایی برخوردار باشد تا بتواند مخاطب را شگفت زده کند  . به همین منظورتهیه و خرید گیفت تبلیغاتی شرکتی دارای ویژگی‌هایی است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  1. مهم‌ترین ویژگی هدایای تبلیغاتی لاکچری ، زیبایی و جذابیت آن‌ها است که باید لوکس ، خاص و متفاوت باشد .
  2. متناسب بودن هدیه سازمانی با ارزش و جایگاه مخاطب: هدایای مناسبتی هدایا تبلیغاتی انتخاب شده، باید متناسب با موقعیت و مقام اشخاص ، کارمندان و مشتریان باشد.
  3. کیفیت و مرغوبیت بالای هدیه سازمانی تبلیغاتی  ضمن معرفی کسب و کار و خدمات شما.
  4. کاربردی و مفید باشد  : هدایای لوکس مدیریتی باید علاوه بر شیک بودن، کاربردی نیز بوده و به گونه ‌ای باشد که مخاطب علاقه مند به استفاده از این هدیه لوکس در هر لحظه باشد.
  5. خلاقانه و ماندگار باشد تا فرد دریافت کننده نسبت به نگه داشتن آن علاقه‌مند باشد.
  6. در نظر گرفتن نوع مناسبت هدیه دادن به مخاطب : باید متناسب با مناسبت هدیه باشد نظیر یلدا و نوروز با انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی نوروزی و یا پک های شب یلدا.
  7. تمامی هدایای تبلیغاتی لاکچری باید مزین به برند و لوگوی سازمان و شرکت شما بوده و از قیمت مناسب و کیفیت خوبی برخوردار باشند.(قیمت ست هدیه مدیریتی هدایای تبلیغاتی)

                                                  

😇مزایای استفاده از هدیه تبلیغاتی سازمانی خاص و خلاقانه

تهیه و تولید هدایای سازمانی تبلیغاتی نمایشگاهی به منظور محقق نمودن اهداف شرکت  در کسب و کار ، یکی از مهم‌ترین هدایا به شمار می‌روند که در ادامه ما به مزیت های حاصل از خرید گیفت سازمانی لوکس و جعبه هدیه سازمانی مناسبتی، اشاره می نماییم به شرح زیر :

  • افزایش میزان آگاهی از برند و توسعه مشتری
  • تثبیت  برند و نام تجاری تان در ذهن مشتری
  • تضمین حس وفاداری و ایجاد حس مثبت در مشتری و کارکنان
  • متمایز نمودن برند و نام تجاری تان از رقبا
  • ایجاد انگیزه و تقدیر و قدردانی از پرسنل سازمانی و کارکنان
  • هدیه سازمانی تبلیغاتی لوکس ، یک ابزار بازاریابی مؤثردر افزایش فروش

                                                  

😇نکات مهم درباره خرید گیفت سازمانی هدیه تبلیغاتی سازمانی لوکس

برای خرید و تهیه جدید ترین هدایای تبلیغاتی 1401، پس از گذشت دو مرحله یعنی مرحله انتخاب کردن نوع استراتژی مناسب و مرحله انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی سازمانی بر اساس استراتژی و سلیقه فردی و شرکت ، نوبت به تهیه این هدایا می رسد که ما در ادامه به نکات مهمی که در خرید هدیه سازمانی مناسبتی ، باید به آن ها توجه نمایید ، اشاره خواهیم کرد :

  • در نظر گرفتن و شناسایی کامل مخاطب هدف
  • مناسب بودن هدیه سازمانی و تبلیغاتی برای تمامی جامعه هدف
  • در نظر گرفتن عوامل مختلفی نظیر سن و سلایق مخاطب
  • طراحی متفاوت ، خلاقانه و کاملا انحصاری برای هدیه سازمانی و شرکتی مورد نظر .
  • کیفیت ، ماندگاری و کارآیی داشتن هدیه سازمانی .
  • چاپ و یا حک لوگو و نام تجاریتان با بهترین کیفیت روی هدایای تبلیغاتی لاکچری .
  • تهیه و خرید گیفت سازمانی در موقعیت مکانی و زمانی درست  و سورپرایز کردن مخاطب مورد نظر در مناسبت های مختلف و سازمانی نظیر شب یلدا و عید نوروز و یا روز کارمند .
  • در نظر گرفتن میزان بودجه شرکت و قیمت مناسب هدیه تبلیغاتی مدیریتی .
  • توجه به بسته بندی لوکس و شیک هدیه سازمانی شرکتی لوکس .

                                                  

😇از چه شرکتی هدایای سازمانی تبلیغاتی چوبی لوکس بخریم؟

اگر شما هم دغدغه خرید ارزان و با کیفیت هدیه سازمانی و شرکتی را در مناسبت های مختلف برای پرسنل و یا مشتریان و مدیران خود دارید اما نمی دانید که باید هدیه سازمانی لوکس مورد نظر تان را از کجا تهیه نمایید !!! ما برای شما یک پیشنهاد شگفت انگیز و جذاب داریم تا بتوانید هدیه و گیفت تبلیغاتی شرکتی مورد نظر تان را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به طور مستقیم از کارخانه و با حذف واسطه ها با هر تعداد و تیراژی در کوتاه ترین زمان ممکن ، تهیه و خریداری نمایید. بله پیشنهاد ما به شما عزیزان لوکس باکس ، بزرگ ترین و تخصصی ترین تولید کننده انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی خاص است که با توجه به تنوع بالای محصولات خود در رنگ ، متریال و جنس ، شکل و کارآیی توانسته است تا پاسخگوی هر نیاز و سلیقه ای با هر میزان بودجه ای باشد که مطمئنا با هدایای سازمانی و شرکتی لوکس باکس ، نام و برند تجاری و همچنین خدمات ارزنده شما در ذهن مخاطبتان ماندگار و یاد آور خواهد بود و همچنان باعث ایجاد حس وفاداری در کارکنان و مشتریان شما خواهد شد.

لوکس باکس با دارا بودن جدید ترین و به روز ترین انواع محصولات و صنایع دستی چوبی ، هارد باکس تبلیغاتی ، پی وی سی و شیشه ای خاص ، نفیس ، لوکس و خلاقانه  و انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی و ... با تنوع بالا ، کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب توانسته است تا شما عزیزان را در جهت رسیدن به اهداف تجاریتان یاری نماید.

قابل ذکر است که لوکس باکس این امکان را نیز برای مشتریان خود  فراهم نموده است تا در صورت داشتن طرح و ایده برای طراحی و تولید هدایای سازمانی تبلیغاتی، بتوانند هدیه سازمانی سفارشی خود را همراه با چاپ و حک لوگو تولید نمایند.

                                                   

yesو در پایان ...

حال که می‌دانید هدایای سازمانی چیست و با بهترین نمونه‌های آن آشنا شده‌اید، بهتر است برای استحکام روابط کارمندان خود با سازمان و ایجاد ارتباط‌های تجاری بیشتر با استفاده از هدیه سازمانی ، تلاش کنید. با توجه به مطالب بالا و این که هدایا سازمانی ، همان هدایای تبلیغاتی شرکتی هستند و متناسب با سلیقه و همراه با خلاقیت برای کارمندان و مشتریان طراحی و تولید می شوند ، لوکس باکس ، ایده آل ترین و مناسب ترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی برای انواع هدیه سازمانی لوکس و کاربردی است که با تضمین کیفیت ، قیمت اقتصادی و مناسب ، ارسال فوری و سریع ، امکان مرجوع و تعویض کالا و تولید هدایای سفارشی و خاص این اطمینان را به شما می دهد تا با خیالی آسوده بتوانید یک خرید ارزان و با کیفیت و هوشمندانه ای را تجربه نمایید. همچنین برای مشاهده نمونه کارها و جعبه های پذیرایی و سایر هدایای سازمانی و شرکتی لوکس باکس ، می توانید به وب سایت فروشگاه لوکس باکس مراجعه نمایید . سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید.