جدید ترین و لوکس ترین هدایای تبلیغاتی لاکچری و خاص 1401

امروزه  و از دیر باز هدایای تبلیغاتی یکی از سیاست های بازاریابی و برندینگ و یک راه موثر و مفید برای تبلیغات برند در کسب و کارهای مختلف است تا از این طریق ضمن ماندگارشدن در ذهن پرسنل و یا مشتریان ، افراد بیشتری متوجه و جذب برند و خدمات تجاری شما شوند. از جمله کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی لوکس می توان به هدایای لوکس مدیریتی، هدایای سازمانی و تبلیغاتی نوروزی، گیفت تبلیغاتی شرکتی، باکس کادویی شب یلدا اشاره نمود. حال اگر دغدغه خرید گیفت سازمانی تبلیغاتی ارزان و با کیفیت را دارید ، به سراغ هدایای تبلیغاتی خاص و جدید بروید تا برند و نام تجاری شما را در ذهن مشتری ماندگار تر کند. به ویژه اگر کمی ذوق هنری به خرج دهید ، می توانید از صنایع دستی چوبی و یا هارد باکس تبلیغاتی استفاده نمایید تا تبلیغات شما موثر تر و کاربردی تر باشد.

به همین منظر ما جهت رفع دغدغه خرید گیفت و هدیه سازمانی مناسبتی و پک هدیه شرکتی ،می خواهیم در این مقاله از لوکس باکس ، شما را با جدید ترین و لوکس ترین انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری و خاص لوکس باکس آشنا نماییم تا بتوانید یک خرید هوشمندانه را با ما تجربه نمایید.

                                                  

  • هدایای تبلیغاتی

  • انواع گیفت و هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان + فروشگاه لوکس باکس

  • چرا برند ها و شرکت ها از هدایای مناسبتی تبلیغاتی استفاده می کنند؟

  • قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان

  • در سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • خرید پکیج هدایای سازمانی از لوکس باکس چه مزایایی دارد؟

                                                   

😇هدایای تبلیغاتی

هدایای لوکس سازمانی و تبلیغاتی ، بیشتر به عنوان ماندگاری بیشتر و رسمی تر کردن برند و نام شرکت در میان عموم مردم و صاحبان مشاغل انجام می شود که بسیار اثر بخش بوده و مورد استقبال قرار گرفته اند. در مقابل بسیاری از روش های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی باتوجه به کاربرد و تاثیر فراوان آن نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد.این هدایا به دلیل ماندگاری فیزیکی برای دریافت کنندگان بسیار جذاب و موثر هستند. نظیر نمونه جعبه های پذیرایی چوبی رومیزی ، تقویم تبلیغاتی چوبی ، ست جعبه دستمال کاغذی چوبی ، اکسسوری چوبی تبلیغاتی به عنوان ست هدیه مدیریتی و یا هدیه سازمانی مناسبتی  که ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری بسیار کارآیی داشته و حس خوبی را به مخاطب انتقال و او را علاقه مند به نگهداری هدیه می کند.

                                                  

 😇انواع گیفت و هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان + فروشگاه لوکس باکس

هدایای تبلیغاتی لوکس ، یکی از پر کاربرد ترین هدایای سازمانی و مناسبتی هستند که متناسب با نیاز و سلیقه مدیران ، افراد صاحب منصب  و متناسب با مشخصات برند و نشان تجاری تان طراحی و تولید می شوند. در واقع هدیه سازمانی لوکس ، با توجه به هدف سازمان و شرکت ، متریال و مواد اولیه و زمینه فعالیت و کاری مشتریان با تنوع قابل توجهی عرضه می شوند. هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری شامل انواع ست های مدیریتی ، هدیه چوبی لوکس و خاص ، جعبه پذیرایی چوبی ، صنایع دستی چوبی ، ماگ و لیوان چوبی ، باکس کادویی آجیل و خشکبار ویژه شب یلدا و ... است تا شما عزیزان بتوانید بر اساس نظر و سلیقه مورد نظر ، هدیه سازمانی تبلیغاتی خود را انتخاب نمایید. با ما همراه شوید تا در زیر به هدیه سازمانی -معرفی انواع هدایای سازمانی تبلیغاتی خاص اشاره نماییم:

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

👈جعبه چوبی تبلیغاتی دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه لوکس باکس کد LBL55

👈تقویم تبلیغاتی رومیزی چوبی چندکاره ماندگار لوکس باکس به همراه استند گلدان کد LB860


 

👈جعبه آجیل تبلیغاتی چوبی خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB046

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

👈باکس کادویی آجیل و خشکبار چوبی شب یلدا لوکس باکس کد YALDA02

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA03

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

👈جعبه آجیل و شکلات سفارشی تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

👈گلدان تبلیغاتی هدیه ای استند گل رومیزی چوبی لوکس باکس کد LB871

 

👈ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی تبلیغاتی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

👈جعبه دستمال کاغذی چوبی تبلیغاتی طرح ساده لوکس باکس کد LB830

👈شما عزیزان جهت مشاهده نمونه های بیشتری از جعبه هدیه تبلیغاتی سازمانی لوکس باکس و یا نمونه هدایای تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی بالا ، بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                  

 😇چرا برند ها و شرکت ها از هدایای مناسبتی تبلیغاتی استفاده می کنند؟

در دنیای رقابتی کنونی، اگر هر روز جلوی چشمان مخاطبان خود نباشید، دیر یا زود شما را فراموش می کنند.

اما چطور می توان اطمینان پیدا کرد که برند شما همواره جلوی چشمان مشتریانتان است؟ چطور در این رقابت دیده می شوید؟  پیشنهاد ما به شما همراهان ، انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی لوکس باکس با جعبه های هدیه پذیرایی لوکس باکس است !!!

برندها و سازمان های مختلف برای آن که بتوانند خدمات و نام تجاری خود را در ذهن کارکنان و یا مشتریان بالقوه خود همیشگی کنند ، به یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و لوکس و  گیفت و هدیه شرکتی تبلیغاتی خاص و لوکس،  نیاز دارند . در واقع هدیه تبلیغاتی سازمانی یک روش بازاریابی موثر است که به افزایش شناخت برند و محصولات و یا خدمات شرکت شما کمک فراوانی می کند. ضمن مطلب بیان شده ما در ادامه  اثرات و نتایج درخشان حاصل از خرید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را یادآور خواهیم شد . به شرح ذیل :

  • ساخت هویت برای برند و نام تجاری تان
  • دیده شدن برند و نام تجاری تان
  • افزایش انگیزه و وفاداری پرسنل و مشتریان
  • القای حس احترام و ارزش به پرسنل و مشتریان بالقوه و در نهایت حس رضایت در آن ها
  • افزایش آگاهی و شناخت دیگران از محصولات و خدمات شرکت شما
  • ماندگاری برند در ذهن مخاطبین و مشتریان هدف
  • روشی کم هزینه اما تاثیر گذار
  • افراد به صورت مداوم کسب‌ وکار شما را می‌بینند.
  • هدایای سازمانی و مناسبتی مانند جعبه شکلات هدیه سازمانی در مناسبت های خاص مانند عید نوروز ، شب یلدا می توانند بهانه ای برای یادآوری همکاری به مشتریانی باشند که مدتی است به سمت سایر شرکت ها گرایش پیدا کرده اند.

                                                   

 😇در سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

از آن جا که به این نکته پی بریم که هدیه تبلیغاتی سازمانی ، روشی موثر و مقرون به صرفه  برای شناساندن و معرفی برند و نام تجاری و جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتریان بالقوه است ، انتخاب هدایای سازمانی و تبلیغاتی لوکس بسیار حائز اهمیت است . به همین منظور با رعایت نکات طلایی برای سفارش هدایای تبلیغاتی لوکس، می‌توانید مخاطبان خود را شگفت‌انگیز سازید. از جمله نکات خرید گیفت سازمانی تبلیغاتی عبارت اند از :

  1. هدف از ارائه هدیه سازمانی و تبیلغاتی خود را مشخص نمایید.
  2. درباره مخاطب هدف تحقیق نمایید.
  3. یک گیفت  تبلیغاتی شرکتی خلاقانه ، لوکس و کاربردی را انتخاب نمایید.
  4. متناسب بودن هدیه با ارزش و مقام مخاطب مورد نظر .
  5. به کیفیت هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی توجه نمایید تا ماندگار و با دوام باشد.
  6. امکان چاپ و یا حک نام تجاری و لوگوتان بر روی هدیه تبلیغاتی .
  7. دقت فرمایید که هدیه مورد نظر ، بسته بندی زیبا و شکیلی را داشته باشد.

 😇قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی و جعبه هدیه سازمانی مناسبتی با قیمت مناسب و ارزان ، یکی از روش های جلب نظر و رضایت کارمندان و مشتریان است و حسی مثبت را در آن ها ایجاد خواهد کرد. اما توجه داشته باشید که قیمت پایین هدیه تبلیغاتی سازمانی به معنای بی کیفیت بودن آن نیست ، بلکه بسیاری از هدایای تبلیغاتی لاکچری ، کیفیت بسیار بالایی دارند اما از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند. در واقع یک هدیه و گیفیت سازمانی مناسب، باید با کیفیت و دارای اصالت باشد و سبب ارزش آفرینی برای سازمان و شرکت شما شود و با در نظر گرفتن تعداد مخاطب هدف در نمایشگاه‌ها و جلسات ، عرضه هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب باعث برگشت سرمایه بسیاری برای شما خواهد شد. به همین منظور با توجه به تنوع بالای شرکت های تولید کننده انواع هدایای سازمانی ، پیشنهاد ما به شما عزیزان فروشگاه لوکس باکس است چراکه لوکس باکس خود ، تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی خاص و کاربردی در تهران است و شما عزیزان می توانید هدیه و پکیج سازمانی تبلیغاتی خود را با کیفیت درجه یک و قیمتی مناسب و ارزان و با حذف واسطه ها و به طور مستقیم از کارخانه تهیه نمایید.

مجموعه ای از با کیفیت ترین  هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب را می‌ توانید در فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس مشاهده و سفارش دهید.

                                                   

😇خرید پکیج هدایای سازمانی از لوکس باکس چه مزایایی دارد؟

اگر به دنبال فروشگاهی معتبر و شناخته‌شده برای سفارش هدایای تبلیغاتی هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان لوکس باکس خواهد بود.لوکس باکس نامی معتبر و آشنا در زمینه طراحی و تولید انواع هدایا ی سازمانی و مرکز هدایای تبلیغاتی در تهران است که با عرضه و ارائه انواع هدایای سازمانی چوبی لوکس و ارزان با بهترین کیفیت و قیمت ، توانسته است تا پاسخگوی هر نیاز و سلیقه ای باشد. حال ما در ادامه به عواملی که موجب اطمینان خاطر شما جهت خرید ارزان و با کیفیت هدایای سازمانی تبلیغاتی می شود ، اشاره خواهیم نمود . به شرح زیر :

  • بزرگ ترین و تخصصی ترین مرکز هدایای تبلیغاتی در تهران
  • دارای تنوع بالا در متریال ، شکل ، ابعاد و کارآیی و ...
  • استفاده از درجه یک ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و متریال و یراق آلات
  • ارسال به سراسر کشور
  • امکان سفارشی سازی ، طراحی و ساخت هدیه سازمانی تبلیغاتی متناسب با نیاز ، سلیقه و طرح شما
  • امکان چاپ و حک لوگو و برند تان بر روی هدیه تبلیغاتی لاکچری
  • امکان خرید حضوری و غیر حضوری
  • ارائه انواع هدایا سازمانی لوکس متناسب با بودجه شما
  • فروش تک و فروش عمده هدایا سازمانی تبلیغاتی با تخفیف
  • امکان تولید تیراژ بالا در کوتاه ترین زمان ممکن
  • معتبر و شناخته شده و دارای نماد اعتماد .

                                                                    

👈جمع‌بندی

 در بسیاری از موارد شرکت‌ها و افراد به منظور شناساندن کسب و کار خود اقدام به تولید و خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی می‌کنند تا بیشتر بتوانند فروش داشته باشند. هدایای مدیریتی در دسته‌های مختلف و با کاربری‌های متفاوت توسط افراد خریداری می‌شود. اگر فعالیت بازاریابی خود را به عالی ترین و اصولی ترین روش پیش ببرید ، بودجه کمتری را نیز مصرف می کنید. بنابراین هدایای تبلیغاتی لوکس باکس با قیمت مناسب معمولا از پر مصرف ترین  و دوست داشتنی ترین هدایای سازمانی و مناسبتی است ، زیرا با پایین ترین بودجه می توانید با هدیه سازمانی شرکتی و تبلیغات لوکس باکس ،  توجه مشتریان را به کسب و کار خود جلب نمایید و از طرفی معرف دائمی کسب و کار خود باشید . امیدوار هستیم مطلب ارائه شده از سوی لوکس باکس مورد پسندتان واقع شده باشد.