انواع جعبه هدیه سازمانی مناسبتی برای کارمندان

همیشه در مناسبت های مختلف برای مدیران شرکت ها ، ارگان ها و سازمان ها این سوال پیش می آید که برای کارمندان خود هدیه مناسبتی چی بخریم ؟؟؟

بدون شک با توجه به اهمیت تاثیر هدایای سازمانی و شرکتی در زمینه تقویت و تداوم روحیه همکاری پرسنل و یا ایجاد حس وفاداری مشتریان و تکراری شدن هدایای سازمانی نظیر خودکار تبلیغاتی و یا سررسید و ... و نداشتن جذابیت برای کارمندان ، مدیران در هنگام خرید گیفت سازمانی به دنبال کمی ایده و خلاقیت هستند تا هدیه تبلیغاتی سازمانی خلاقانه و لوکسی را برای هدیه به کارمندان و یا مشتریان خود ارائه نمایند. هدایای شرکتی سازمانی متنوعی برای کادو دادن به پرسنل سازمانی و یا مشتریان به مناسبت های مختلف از جمله عید نوروز ، شب یلدا ، تبریک روز کارمند و ... وجود داد که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان ، هدیه ای خاص و متفاوت را برای کارمندان و پرسنل خود تهیه فرمایید.

                                                   

بدین منظور ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با جدید ترین و کاربردی ترین هدایای سازمانی و تبلیغاتی لوکس باکس ،آشنا نماییم تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید ارزان و با کیفیت هدیه سازمانی و شرکتی خود را به طور مستقیم از کارخانه لوکس باکس و با حذف واسطه ها تهیه و تدارک ببینید .

  1. هدیه سازمانی لوکس چیست ؟؟؟

  2. انواع هدایای سازمانی - جدید ترین هدیه تبلیغاتی خلاقانه و لوکس

  3. مزایای هدیه سازمانی مناسبتی

  4. چه هدایایی برای هدیه سازمانی و تبلیغاتی مناسب‌ ترند؟

  5. سفارش و خرید گیفت سازمانی شرکتی خاص

  6. هدیه سازمانی مناسبتی برای کارمندان از کجا بخرم ؟

                                                   

🧐 هدیه سازمانی لوکس چیست ؟؟؟

موقعیت و مناسبت های مختلفی در ایام سال وجود دارد که هر شرکت و سازمانی برای جلب نظر و رضایت کارمندان و مشتریان خود و نشان دادن حس ارزش قائل شدن نسبت به آن ها ، دغدغه خرید گیفت سازمانی ارزان  را دارد ، نظیر مناسبت هایی همچون شب یلدا ، عید نوروز ، روز کارمند و ... که مسئولین سازمان ها و شرکت ها از این موقعیت به منظور قدردانی و یا ایجاد حس وفاداری بین کارکنان با شرکت و یا جلب نظر و رضایت مشتریان خود اقدام به تهیه هدیه سازمانی لوکس می کنند.

ضمن مطالب بالا سوال اصلی باقی می ماند که هدیه سازمانی چیست ؟؟؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که هدیه سازمانی لوکس ، در حقیقت همان هدایای تبلیغاتی خاص و شرکتی هستند که همراه با نام و برند تجاری شرکت و سازمان مربوطه به مخاطبان ارائه می شوند. هدایای سازمانی طیف گسترده ای دارند و هر سازمان و شرکتی با توجه به ارزش های شرکت ، نگرش ، نیاز و سلیقه کارمندان و میزان بودجه خود ، اقدام به انتخاب و یا سفارشی سازی هدیه تبلیغاتی سازمانی خاص و لوکس خود می کند.

حال که با مفهوم هدایای سازمانی چیست آشنا شدید، زمان آن می‌رسد که از تنوع انواع  هدایای سازمانی ،آگاهی یابید و از آن‌ها برای توسعه کسب ‌وکار خود و جلب رضایت بیشتر کارمندان بهره ببرید ، با ما همراه باشید .

                                                  

🧐 انواع هدایای سازمانی - جدید ترین هدیه تبلیغاتی خلاقانه و لوکس

با توجه به تعریف هدیه سازمانی در قسمت بالا ، هدایا سازمانی و تبلیغاتی با توجه به هدف سازمان و یا شرکت ، نوع کارآیی و متریال و ... دسته بندی می شوند و همین موضوع موجب تنوع بالای هدایای سازمانی و مناسبتی شده است . با تمام این تعاریف ، هدایای سازمانی باید متفاوت ، جدید ، کاربردی ، ماندگار ، خلاقانه و متفاوت باشد که در ادامه به برخی از جدید ترین هدیه تبلیغاتی سازمانی لوکس اشاره می نماییم :

هدیه سازمانی برای کارمندان نظیر :

 👈جعبه هدیه سازمانی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

هدیه شب یلدا برای کارمندان

 👈جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

هدیه نوروزی برای کارمندان

 👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

هدیه روز زن برای کارمندان

 👈جعبه چوبی تبلیغاتی دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه لوکس باکس کد LBL55

ست هدیه مدیریتی

 👈تقویم تبلیغاتی رومیزی چوبی چندکاره ماندگار لوکس باکس به همراه استند گلدان کد LB860

هدایای سازمانی و تبلیغاتی نوروزی

 👈جعبه آجیل و شکلات سفارشی تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

پکیج سازمانی شب یلدا

 👈باکس کادویی آجیل و خشکبار چوبی شب یلدا لوکس باکس کد YALDA02

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

 👈گلدان تبلیغاتی هدیه ای استند گل رومیزی چوبی لوکس باکس کد LB871

 👈جهت مشاهده هریک از هدایای تبلیغاتی لاکچری که در قسمت بالا عنوان شد ، می توانید بر روی لینک آبی رنگ محصول مورد نظر کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی باکس کادویی شب یلدا مورد نظر منتقل شوید.

                                                   

🧐 مزایای هدیه سازمانی مناسبتی

هدیه سازمانی می تواند برای شرکت ها و ارگان های مختلف مزایای زیادی را به همراه داشته باشد . برخی از مهم ترین مزایای خرید گیفت سازمانی عبارت اند از :

  • معرفی برند و نام تجاری شما به بهترین شکل ممکن
  • ایجاد حس وفاداری بین کارکنان با شرکت و مشتریان
  • برقراری روابط مستحکم بین سازمان ها و ایجاد ترفند مناسب برای بازاریابی
  • رونق کسب و کار و توسعه مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی
  • القای حس ارزشمندی کارمندان
  • ایجاد تمایز با برندهای دیگر

🧐 چه هدایایی برای هدیه سازمانی و تبلیغاتی مناسب‌ ترند؟

همان طور که گفته شد هدایای سازمانی که برای تیم کاری و یا مشتریان در نظر گرفته می شود ، باید با هدایای معمولی تفاوت داشته باشد و در عین حال خاص و لاکچری باشد . در واقع ارائه هدایای سازمانی و شرکتی از سوی هر برند و کسب و کاری ، برای مخاطبان جذاب است و تاثیر خاصی بر نام تجاری شما دارد اما با این حال هدایای سازمانی و مناسبتی باید با توجه به هدف نهایی شرکت  تهیه شود . به طوری که هدیه سازمانی باید متفاوت ، خاص ، کاربردی و ماندگار باشد تا مخاطب و دریافت کننده آن نسبت به نگه داشتن آن علاقه مند باشد . در واقع هدایای سازمانی لوکس باید با شناخت از دریافت کننده هدیه و نزدیک به سلیقه او باشد نظیر پک هدیه شرکتی جعبه شکلات هدیه سازمانی تبلیغاتی .

با اوصاف بالا می توان هدیه سازمانی تبلیغاتی لوکس باکس را ایده آل ترین و کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی لوکس دانست چراکه ضمن طراحی منحصر به فرد بیرونی و داخلی ، ظاهری جذاب و چشم نواز ، کیفیت بالا و قیمت مناسب ، کاربردی بودن و داشتن کارآیی مختلف و از همه مهم تر ماندگاری و دوام طولانی مدت ، مناسب ترین و جدید ترین هدیه سازمانی مناسبتی در ایام مختلف نظیر شب یلدا ، عید نوروز به عنوان باکس کادویی شب یلدا و یا جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی مقوایی ( هارد باکس ) است.

                                                  

🧐 سفارش و خرید گیفت سازمانی شرکتی خاص

اگر به دنبال خرید هدیه سازمانی خلاقانه  و کاملا انحصاری برای برند و نام تجاری تان در تعداد بالا هستید ، لوکس باکس این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده است تا با توجه به میزان بودجه و سبک سلیقه خود بتوانید هدیه سازمانی تبلیغاتی مورد نظر را با حک و یا چاپ لوگو و برندتان ، تهیه و یا با ارائه ایده ، طرح و ابعاد مورد نظر ، هدیه سازمانی تبلیغاتی خود را سفارشی سازی نمایید. برای این امر شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را به ما اعلام کنید تا بر اساس آن چند  طراحی  به شما پیشنهاد شود و هر کدام را که دوست داشتید ، انتخاب نمایید و یا در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس باکس ، تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش هدایای سازمانی تبلیغاتی با حوصله به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند. همراهی شما در مسیر ایجاد لحظه‌های خوب برای کارمندان‌تان باعث افتخار ماست.

🧐 هدیه سازمانی مناسبتی برای کارمندان از کجا بخرم ؟

امروزه یکی از دغدغه های مهم افراد و صاحبان مشاغل ، انتخاب یک هدیه کارمندی و پکیج سازمانی شرکتی لوکس است.  از سوی دیگر انتخاب ست هدیه مدیریتی نیز بسیار دشوار است چراکه ضمن خفظ رسمیت ، شیک و لوکس بودن و کاربردی بودن باید از کیفیت بالا و مرغوب همراه با قیمت ارزان و اقتصادی برخوردار باشد . در همین راستا لوکس باکس ، تنها و بزرگ ترین تولید کننده انواع هدایای سازمانی تبلیغاتی خلاقانه و لاکچری ، با عرضه و ارائه انواع هدیه سازمانی و مناسبتی ، تقویم تبلیغاتی رومیزی ، جعبه هدیه سازمانی و انواع  جعبه شکلات آجیل و خشکبار هدیه سازمانی و ...  توانسته است تا دغدغه شما مشتریان عزیز را در جهت خرید ارزان و با کیفیت هدیه سازمانی مرتفع نماید .

yesسخن پایانی ...

تدارک و تهیه هدایای سازمانی تبلیغاتی یکی از روش های بسیار قدرتمند در امر بازاریابی است. به همین دلیل توصیه می کنیم تا جایی که زمان دارید ، فرصت های پیش رو مانند شب یلدا ، عید نوروز و ... را از دست ندهید و با اهدای هدایای سازمانی لوکس باکس ، می توانید مخاطبان بیشتری را از خدمات کسب و کار خود مطلع و جذب نمایید . همچنین در این مسیر از انواع پک و گیفت تبلیغاتی شرکتی خلاقانه و متفاوت لوکس باکس ، غافل نشوید تا بتوانید با عرضه هدایای سازمانی تبلیغاتی لوکس ، با بالاترین کیفیت و کارآیی ، نظر و رضایت کارمندان و مشتریان خود را جلب نمایید . سپاس گزار هستیم ما را در مقاله ای دیگر از لوکس باکس همراهی نمودید.