هدیه سازمانی – معرفی انواع هدایای سازمانی تبلیغاتی خاص

امروزه هدایای سازمانی تبلیغاتی ، کاربرد بسیار فروانی دارند به طوری که برای بسیاری از سازمان ها و ارگان ها و سایر موسسات بزرگ چه دولتی و چه خصوصی ، انتخاب و خرید هدیه سازمانی تبلیغاتی در مناسبت های مختلف به پاس قدردانی و تقویت روحیه کاری کارکنان و پرسنل به دغدغه بزرگی تبدیل شده است . این که چه هدیه تبلیغاتی را انتخاب و اهدا نمایند که ضمن کارآیی داشتن و زیبایی ظاهری ، به نحوی شایسته نیات و اهداف اولیه از اهدای هدیه شرکتی باشد ، کار را برای انتخاب و خرید ارزان و با کیفیت هدیه تبلیغاتی سازمانی ، دشوار کرده است .

                                                  

اما خب ما در این مقاله از لوکس باکس ، سعی نموده ایم تا با معرفی انواع هدیه سازمانی شرکتی لوکس،  به همراه  معرفی تولید کننده هدایای تبلیغاتی در تهران ، گامی را در جهت راهنمایی و کمک کردن به شما عزیزان در این زمینه بر داریم . بنابراین اگر شما به دنبال ایده ای مناسب برای هدیه سازمانی برای کارمندان و یا مخاطبین خود هستید، همراهی با ما را در این مطلب از دست ندهید .

  • هدیه سازمانی چیست ؟

  • جدید ترین انواع هدیه سازمانی لوکس در سال 1401

  • انتخاب هدیه تبلیغاتی صنایع دستی چوبی لوکس باکس به عنوان مناسب ترین هدیه سازمانی تبلیغاتی

  • تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندینگ و نام تجاری شما !!!

  • نکات مهم در خصوص خرید هدیه سازمانی تبلیغاتی + فروشگاه آنلاین لوکس باکس

                                                   

😇هدیه سازمانی چیست ؟

شاید برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که اصلا هدیه سازمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟

در واقع هدیه سازمانی تبلیغاتی ، هدیه ای است که از سوی مدیران سازمان ها و موسسات برای مشتریان و یا پرسنل و کارمندان در نظر گرفته می شود تا در مناسبت های گوناگون جهت قدردانی و یا تبریک رویدادی خاص به آنان اهدا شود. دلایل ارائه هدیه سازمانی و شرکتی می تواند کاملا متفاوت باشد ، مثلا ایجاد حس وفاداری مشتریان همیشگی و یا تشکر از کارمندان که وقت زیادی را صرف کار خود می کنند. اما دلیلی که می توان گفت هدف بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از هدیه تبلیغاتی سازمانی خاص و لوکس است ، تقویت رابطه تجاری خود با کارکنان ، مشتریان و دیگر همکاران است . لذا با توجه به این مسئله که هدیه سازمانی مناسبتی چگونه انتخاب و تهیه شود ، می توان از این هدایای تبلیغاتی لوکس و با توجه به نوع کارآیی ، ماندگاری و جنسی که دارند، برای مصارف مختلف استفاده نمود. نظیر جعبه آجیل هدیه تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز و یا شب یلدا برای قرار دادن و نگهداری انواع آجیل و خشکبار و ... در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه .

                                                    

😇جدید ترین انواع هدیه سازمانی لوکس در سال 1401

همانطور که می‌دانید، هدایای سازمانی تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه کارمندان یک شرکت و یا تقویت رابطه پایداربا مشتریان شرکت دارد ، بنابراین انتخاب جدید ترین و کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی لوکس که ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری ، کارآیی نیز داشته باشد و بتوان از آن نیز برای مصارف مختلف استفاده کرد ، نکته مهمی است که باید در خرید گیفت سازمانی ، بدان توجه نمود . از انواع هدیه سازمانی تبلیغاتی ، می توان به ماگ و خودکار تبلیغاتی ، سر رسید ، تقویم رومیزی ،  تابلوفرش‌های نفیس و خوراکی های مختلف و ... اشاره نمود . اما ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با جدید ترین و خاص ترین هدایای سازمانی مناسبتی و صنایع دستی چوبی مقوایی لوکس باکس آشنا نماییم که ضمن جنبه تزیینی و دکوری ، کارآیی نیز داشته و می توان از آن ها به عنوان اکسسوری تبلیغاتی ، جعبه شکلات هدیه سازمانی ، جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار هدیه سازمانی در مراسم ها و میزبانی ها استفاده نمود. نظیر

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

👈جعبه چوبی تبلیغاتی دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه لوکس باکس کد LBL55

👈تقویم تبلیغاتی رومیزی چوبی چندکاره ماندگار لوکس باکس به همراه استند گلدان کد LB860

👈جعبه آجیل تبلیغاتی چوبی خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB046

                                                   

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

👈باکس کادویی آجیل و خشکبار چوبی شب یلدا لوکس باکس کد YALDA02

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA03

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

👈جعبه آجیل و شکلات سفارشی تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

👈گلدان تبلیغاتی هدیه ای استند گل رومیزی چوبی لوکس باکس کد LB871


👈ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی تبلیغاتی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

👈جهت مشاهده هریک از نمونه هدایای تبلیغاتی سازمانی که در قسمت بالا عنوان شد ، می توانید بر روی لینک آبی رنگ هر یک کلیک نمایید تا به صفحه محصول مورد نظر منتقل شوید.

                                                  

😇انتخاب هدیه تبلیغاتی صنایع دستی چوبی لوکس باکس به عنوان مناسب ترین هدیه سازمانی تبلیغاتی

به جرات می‌توان گفت که تقدیم بهترین هدایای سازمانی و انواع جعبه هدیه سازمانی مناسبتی برای کارمندان ، یکی از حرفه‌ای ترین روش‌ها برای القا حس اهمیت نسبت به منابع انسانی و مشتریان است. هدایای سازمانی و شرکتی هم همچون بسیاری از محصولات دیگر در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند . این که چه نوع هدیه تبلیغاتی را بخرید که هم متناسب با سلیقه شما ، هدف برند تجاری تان ، نوع مشتریان و کارمندان شما باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد و بسیار تاثیر گذار باشد ، به انتخاب شما بستگی دارد . یک جعبه هدیه سازمانی که ضمن معرفی برند و نام تجاریتان برای مدت زمان طولانی ، قابل استفاده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد و لذا قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد گزینه بسیار مناسبی است که تمام این قابلیت ها در انواع هدایای مناسبتی هدایا تبلیغاتی لوکس باکس دیده می شود.

😇تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندینگ و نام تجاری شما !!!

امروزه که اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی و هدایای لوکس مدیریتی اقتصادی و اختصاصی برای پیشرفت کسب‌ و‌کار و تبلیغ برند ، برای مدیران و صاحبان برند کاملا آشکار شده است ، مسئله انتخاب و خرید هدیه سازمانی بیش از قبل برای سازمان ها و ارگان ها ، مورد اهیمت و توجه قرار گرفته است . اغلب کسب و کارها امروزه از این روش ، هدیه سازمانی تبلیغاتی، برای معرفی بیشتر برند و یا خدمات خود همچنین جذب بیشتر مشتریان استفاده می کنند. استفاده از روش اهدای هدایای تبلیغاتی برای تمامی کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای تازه تاسیس بسیار مهم و ضروری می باشد . در همین راستا هدایا تبلیغاتی سازمانی ، یکی از پر کاربرد ترین گزینه ها در توسعه برند و تجارت است . در ادامه با مهم ترین تاثیرات هدایای سازمانی تبلیغاتی در برندینگ آشنا خواهید شد:

  1. شناخت بیشتر برند و خدمات کسب و کار
  2. افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی مناسب
  3. مقرون به صرفه بودن هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی
  4. تاثیر گذاری طولانی مدت هدایای لوکس مدیریتی
  5. ایجاد رابطه پایدار با مخاطبان و مشتریان
  6. ایجاد انگیزه در کارکنان
  7. القای احساس اطمینان و خوشایندی در مخاطبان و مشتریان

                                                   

😇نکات مهم در خصوص خرید هدیه سازمانی تبلیغاتی + فروشگاه آنلاین لوکس باکس

پیدا کردن مرکز فروش هدایای تبلیغاتی و پک هدیه شرکتی سازمانی و هدیه تبلیغاتی و یا ست هدیه مدیریتی متناسب با نیاز پرسنل و یا مشتریان کاری بس دشوار است . چراکه در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب  و خرید گیفت سازمانی لوکس ، باید به یک سری نکات و فاکتورهایی توجه نمود . از جمله فاکتورهایی که در انتخاب  هدایای تبلیغاتی لاکچری،  باید به آن ها توجه کرد :

  • تناسب محصول و مخاطب
  • خلاقیت و نوآوری
  • کاربردی بودن و کارآیی داشتن
  • با کیفیت و با دوام بودن
  • امکان شخصی سازی هدیه سازمانی با چاپ لوگو ، آرم و برند تجاری
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • و ...

علاوه بر موارد بالا ، متفاوت بودن و تکراری نبودن هدیه سازمانی و تبلیغاتی مدیریتی، از دغدغه های بسیاری از مدیران هر شرکتی است که در همین راستا لوکس باکس ، به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین تولید کننده هدایای سازمانی و تبلیغاتی چوبی مقوایی با تنوع بسیار بالا در متریال ، کارآیی ، ابعاد ، طراحی ظاهری و داخلی و ... و با توجه به تامین انواع هدایای سازمانی خاص و هدایای تبلیغاتی خلاقانه و مرتفع نمودن نیاز مشتریان خود اقدام به طراحی و تولید انواع هدیه تبلیغاتی و ست مدیریتی ، هدیه یلدایی سازمانی ، هدایای سازمانی و تبلیغاتی نوروزی نفیس نموده است که ضمن نفیس و ارزشمند بودن ، همراه با بسته بندی خاص و زیبا ، ارزش هدایای شما را نیز دو چندان می کنند.

همچنین کارخانه لوکس باکس با دسترسی به پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات ، این امکان را به مشتریان عزیزخود می دهد تا هدایای تبلیغاتی و سازمانی خاص و سفارشی با طراحی انحصاری خود ، مرتبط با زمینه فعالیت تجاری که قصد تبلیغات آن را دارند ، را بتوانند تولید نمایند.

yesو در پایان ...

بنابراین اگر می‌خواهید متفاوت باشید، غافلگیر کنید و واقعا تأثیرگذار باشید ، هدیه سازمانی تبلیغاتی،  ایده آل ترین پیشنهاد است که اگر به وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس وارد شوید با تنوع بالایی از هدیه سازمانی و شرکتی مواجه می شوید و می توانید با آسودگی خاطر و با هر میزان بودجه ای که دارید ، جدید ترین هدیه تبلیغاتی را با هر تعداد و تیراژی تهیه نمایید. ما در این مطلب ضمن معرفی انواع هدایای سازمانی لوکس ، سعی نمودیم تا بیشتر با اهمیت و نقش هدایای تبلیغاتی سازمانی در برند سازی آشنا شوید . امیدوار هستیم مطلب ارائه شده از سوی لوکس باکس مورد پسندتان واقع شده باشد .