جدیدترین هدایای لوکس مدیریتی، اقتصادی و اختصاصی

ایجاد یک پل ارتباطی قوی با مدیران و معاونان همیشه یک دغدغه همیشگی برای بسیاری از کسب و کارهای مختلف است . به همین دلیل است که وجود هدایای تبلیغاتی لوکس، امروزه بسیار حائز اهمیت شده است. اما خب با توجه به جایگاه و مقام مدیران و افراد صاحب منصب ، هر چیزی را نمی توان به عنوان هدیه مدیریتی تقدیم نمود. بلکه هدیه مدیریتی تبلیغاتی، باید متمایز با بقیه و  متناسب با جایگاه مدیران باشد. معمولا هدایای مدیریتی خاص برای دو منظور هدایای شخصی و یا هدایای تبلیغاتی تهیه می شوند که در هر دو صورت هدیه مدیریتی موجب توسعه همکاری و کسب و کار با شرکت های مرتبط و توسعه احترام و محبت خواهد شد.

به همین دلیل است که ما  در این مقاله سعی نموده ایم تا با معرفی انواع هدایای لوکس مدیریتی و انواع جعبه هدیه سازمانی مناسبتی ، شما را در جهت خرید ست تبلیغاتی مدیریتی لوکس با قیمت مناسب ، یاری نماییم . اگر در آستانه خرید هدایای مدیریتی هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. کافی است ما را  در این مطلب تا انتها ، همراهی نمایید تا با تولید کننده هدایای تبلیغاتی لوکس و اقتصادی در تهران ، لوکس باکس آشنا شوید .

                                                   

  1. منظور از ست هدیه مدیریتی  چیست ؟

  2. انواع هدایای سازمانی تبلیغاتی مدیریتی خاص و ارزان

  3. ضرورت و اهمیت هدایای مدیریتی تبلیغاتی

  4. راهنمای خرید هدیه مدیریتی لوکس

  5. خرید و لیست قیمت بهترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی عمده و تک

  6. معرفی نمایشگاه هدایای لوکس مدیریتی در تهران + فروشگاه لوکس باکس

                                                   

😇منظور از ست هدیه مدیریتی  چیست ؟

هدیه دادن می تواند روشی جهت تقدیر و تشکر و قدردانی از شخص مورد نظر باشد. حال هدیه ای که برای مدیران و افراد صاحب منصب در نظر گرفته می شود با هدایای که به افراد عادی ، پرسنل و مشتریان اهدا می شود ، تفاوت دارد.

هدایای مدیریتی و یا ست مدیریتی تبلیغاتی ، هدایای خاص برای مدیران و کارمندان ارشد سازمان ها ، نهاد ها و ارگان های مختلف است که عموما هدایای تبلیغاتی مدیریتی خاص ، طیف گسترده ای دارند و اغلب با توجه به منصب شغلی این افراد که بسیار مورد اهمیت است ، تهیه می شوند و به همین دلیل است که  نمی توان از هدایای تبلیغاتی ارزان و بی کیفیت برای این افراد استفاده نمود. به همین منظور ،هدیه مدیریتی و یا ست تبلیغاتی مدیریتی لوکس ، نیز به عنوان زیر مجموعه ای از انواع هدایای تبلیغاتی باید لوکس ، نفیس ، با کیفیت ، خلاقانه و کاربردی باشد تا پاسخگوی سلیقه و نیاز مدیران باشد و برای مدت طولانی قابل استفاده و ماندگار باشد.

                                                   

😇انواع هدایای سازمانی تبلیغاتی مدیریتی خاص و ارزان

در دنیای کسب و کار های امروزی ، هر شغلی برای آن که دیده شود و رونق اقتصادی پیدا کند ، اقدام به طراحی و تولید انواع هدیه سازمانی مناسبتی مدیریتی و اهدای هدایای تبلیغاتی سازمانی و یا ست مدیریتی نفیس می کند . البته با توجه به جایگاه ویژه افراد صاحب منصب و مدیران ، باید توجه داشت که هدایای مدیریتی باید ارزنده و نفیس باشد و از ویژگی های خاصی برخوردار باشد. نظیر صنایع دستی چوبی نفیس لوکس باکس که ضمن جنبه دکوری و تزیینی ، کاربردی و خلاقانه هستند و مناسب ترین گزینه به عنوان هدیه تبلیغاتی مدیریتی هستند. لزومی ندارد هدیه تبلیغاتی شما حتما به صورت ست و پکیج باشد، کافیست یک هدیه خاص برای فردی که در سطح مدیریت است تهیه نمایید و با یک بسته بندی شیک در یک جلسه کاری یا مناسبت تقویمی به وی اهدا نمایید.  به همین منظورما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با جدید ترین و کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی لوکس باکس ،آشنا نماییم ، به شرح زیر :

جعبه هدیه سازمانی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

جعبه چوبی تبلیغاتی دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه لوکس باکس کد LBL55

تقویم تبلیغاتی رومیزی چوبی چندکاره ماندگار لوکس باکس به همراه استند گلدان کد LB860

جعبه آجیل تبلیغاتی چوبی خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB046

جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

باکس کادویی آجیل و خشکبار چوبی شب یلدا لوکس باکس کد YALDA02

جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA03

جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

جعبه آجیل و شکلات سفارشی تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

گلدان تبلیغاتی هدیه ای استند گل رومیزی چوبی لوکس باکس کد LB871

ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی تبلیغاتی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

جعبه دستمال کاغذی چوبی تبلیغاتی طرح ساده لوکس باکس کد LB830

yesجهت مشاهده هدیه سازمانی و جعبه های تبلیغاتی مدیریتی بالا می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                   

😇ضرورت و اهمیت هدایای مدیریتی تبلیغاتی

همانطور که قطعا می دانید هدیه سازمانی و هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از اثرگذارترین و موفق ترین روش های بازاریابی و تبلیغات در سراسر جهان به حساب می آید. فرقی نمی‌کند شما کارمند باشید یا مدیر و یا یک دوست، همه ما علاقمند هستیم در ذهن افراد مهم زندگی خود ماندگار شویم و از حضور آن‌ها قدردانی کنیم. یکی از بهترین راه‌ها برای این منظور، تهیه هدایای مدیریتی خاص و خلاقانه است . در این بین هدایای تبلیغاتی مدیریتی ، نیز از اهمیتی ویژه برخوردار هستند چراکه در بسیاری از موارد می‌توانند آغازگر یک معامله، شراکت تجاری و یا جذب سرمایه‌گذار باشند! در واقع شاید به این موضوع بیندیشید که چگونه یک آیتم و هدیه ساده می تواند تاثیر شگرفی در معرفی برند و نام تجاری شما داشته باشد.اما با تحقیقات انجام شده می توان گفت که هدایای تبلیغاتی تاثیر مثبتی در بازار یابی و بهبود استراتژی بازاریابی شما دارد.  لذا هدایای تبلیغاتی مدیریتی نسبت به سایر روش ها ، در ایجاد حس وفاداری ، انتقال حس قدردانی و بازخورد مثبت نسبت به هزینه مناسب و اقتصادی که دارند ، موثر تر از سایر روش ها است. از جمله دلایل ضرورت و اهمیت هدایای مدیریتی تبلیغاتی ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • معرف برند و نام تجاری شما و افزایش آگاهی از برند تجاری تان
  • ایجاد رابطه بالقوه و حفظ وفاداری مشتریان بالقوه
  • در معرض قرار دادن و دیده شدن نام تجاری و کسب  کار شما

                                                   

😇راهنمای خرید هدیه مدیریتی لوکس

برای بسیاری از افراد و ارگان های مختلف ، خرید یک ست هدیه مدیریتی تبلیغاتی لوکس و مناسب به دغدغه تبدیل شده است و اکثر مجموعه های کاری در پی این مساله هستند که چگونه بهترین ست هدیه مدیریتی را انتخاب کنند ؟! لذا جزئیات برای مدیران همیشه در اولویت قرار دارد، بنابراین خرید هدیه برای یک مدیر، کار سخت و دشواری است. در همین راستا ، ما در این قسمت می خواهیم به نکات اساسی و ضروری در جهت خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی اشاره کنیم تا بتوانید بهترین و ایده آل ترین هدیه و ست تبلیغاتی مدیریتی لاکچری را خریداری نمایید. نکات خرید ارزان و با کیفیت پک هدیه مدیریتی عبارت اند از :

  • در نظر گرفتن شخصیت مدیران و افراد صاحب منصب
  • مشاهده و بررسی انواع گیفت های مدیریتی
  • هدیه مدیریتی باید خلاقانه ، خاص، شیک و متفاوت بوده و تکراری نباشد.
  • هدیه مدیریتی تبلیغاتی باید با اصالت ، رسمی ، جذاب ، نفیس ، با کیفیت و با ارزش بالا باشد.
  • ست تبلیغاتی مدیریتی باید کاربردی و مفید باشد .
  • ماندگار و با دوام باشد .
  • امکان درج لوگو روی هدایای مدیریتی باید باشد.
  • قیمت ست هدیه مدیریتی هدایای تبلیغاتی
  • و در نهایت همراه با یک بسته بندی شیک و لوکس باشد.

                                                   

😇خرید و لیست قیمت بهترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی عمده و تک

مجموعه تولیدی لوکس باکس ، به عنوان مرکز فروش و تولید انواع هدیه تبلیغاتی ، هدیه مدیریتی ، هدیه سازمانی و مناسبتی با تمرکز بر ارائه انواع هدایا تبلیغاتی سازمانی لوکس و با کیفیت سعی نموده است تا با عرضه و ارائه صنایع دستی چوبی تبلیغاتی نفیس و ارزنده از تقویم رومیزی تبلیغاتی چوبی گرفته تا جعبه پذیرایی فانتزی چوبی با استفاده از بهترین و درجه یک ترین متریال و مواد اولیه ، طراحی منحصر به فرد و خلاقانه همراه با کارآیی چند جانبه و با تنوع بالا در قیمت ست هدیه مدیریتی  و نوع جعبه هدیه تبلیغاتی سازمانی  ، نیاز و سلیقه تمامی مشتریان خود را پاسخ دهد . لذا لوکس باکس با ایجاد امکان خرید تک و عمده انواع ست مدیریتی تبلیغاتی و یا سفارشی سازی هدیه تبلیغاتی مدیریتی بنا بر ایده ، طرح و ابعاد مورد نظر شما همراه با چاپ برند و نام تجاری تان به صورت کاملا تخصصی ، سعی نموده است تا رضایت و نظر مشتریان خود را نیز جلب نماید.

                                                   

😇معرفی نمایشگاه هدایای لوکس مدیریتی در تهران + فروشگاه لوکس باکس

آیا به دنبال خرید بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی هستید؟ با بهترین فروشگاه ‌های خرید هدایای تبلیغاتی آشنایی دارید؟ می‌دانید کسب و کارهای مختلف هدایای مدیریتی تبلیغاتی خاص و تاثیرگذار خود را از چه فروشگاه‌هایی تهیه می‌کنند؟ با توجه به تنوع بالای هدایای تبلیغاتی مدیریتی و وجود فروشگاه های مختلف در سطح شهر ، بهترین کاری که در جهت خرید ارزان و با کیفیت هدیه تبلیغاتی مدیریتی می توانید انجام دهید ، انتخاب فروشگاه معتبر و شناخته شده لوکس باکس است . علاوه بر این که خرید آنلاین و اینترنتی از لوکس باکس در زمان شما صرفه جویی می کند ، بسیار راحت بوده و در این صورت در هر زمان و مکانی می توانید اقدام به خرید ست هدیه تبیلغاتی مدیریتی خود نمایید. لذا لوکس باکس ، تنها و بزرگ ترین کارخانه تولید کننده انواع  صنایع دستی چوبی وهدایای مدیریتی سازمانی است که با ایجاد بستری برای خرید حضوری و غیر حضوری ، تنوع بالا در انواع محصولات و هدایای سازمانی مدیریتی تبلیغاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده است تا بتوانید با هر میزان بودجه ، سلیقه و نیازی ، هدیه مدیرتی تبلیغاتی خود را انتخاب و تهیه نمایید. یک خرید ارزان ، مقرون به صرفه ، هوشمندانه و با کیفیت و لوکس که با ما تجربه خواهید نمود.

                                                  

yesسخن پایانی!

در این یادداشت درباره انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی  و پکیج هدایای تبلیغاتی سازمانی ، با شما صحبت کردیم و هدیه مناسب مدیران در مناسبت‌های مختلف را به شما معرفی نمودیم. هدایای مدیریتی از جمله مهم‌ترین هدایایی هستند که هر کسب و کاری باید برای پیشرفت و شناساندن محصولات و خدمات خود در نظر بگیرد. اگر کمی ذوق هنری داشته باشید، با یک تیر دو نشان می‌زنید! به این صورت که یک هدیه تبلیغاتی هنری از میان صنایع دستی چوبی لوکس را انتخاب می‌کنید تا هدیه شما در ردیف اکسسوری‌ها و اشیاء دکوراتیو اتاق مدیریت قرار بگیرند! ما در این مقاله ضمن معرفی جدید ترین و متفاوت ترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی ، سعی نمودیم تا شما را در جهت خرید ارزان هدیه مدیریتی خاص راهنمایی کنیم . امید است که مطلب ارائه شده از سوی لوکس باکس مورد پسندتان واقع شده باشد.