قیمت ست هدیه مدیریتی هدایای تبلیغاتی + فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

امروزه هدایای تبلیغاتی یکی از موثر ترین روش های بازاریابی و تبلیغات می باشد که در این بین ، هدایای لوکس مدیریتی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. در واقع شما با تهیه و ارائه یک ست مدیریتی خاص و لوکس ، می توانید روابط کاری و رسمی خود را بهبود ببخشید و یا اگر به عنوان یک مدیر، قصد خرید هدیه سازمانی لوکس برای کارمندان خود را دارید ، می توانید با این کار ، وفاداری کارمندان خود نسبت به مجموعه و سازمان را بهبود بخشید و راندمان کار خود را بالاببرید و در نهایت جایگاه اقتصادی بهتر را تجربه نمایید. 

🙃در این مطلب می خواهیم شما را با انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی لوکس باکس ،آشنا نماییم و ضرورت خرید ارزان هدیه لوکس مدیریتی تبلیغاتی را برای شما بازگو نماییم. بنابراین اگر در آستانه خرید هدایای مدیریتی و یا سازمانی تبلیغاتی هستید ، جهت کسب اطلاع از قیمت ست مدیریتی خاص و لوکس و نحوه سفارش هدایای تبلیغاتی به صورت تک و عمده ، می توانید ما را در این مقاله همراهی نمایید. 

                                                  

  • ست مدیریتی لوکس چیست ؟

  • چرا هدیه ست مدیریتی تبلیغاتی لوکس باعث برندسازی کسب و کار شما می شود؟

  • انواع هدایای لوکس مدیریتی وست هدیه رومیزی چوبی تبلیغاتی سازمانی

  • چند نکته بسیار مهم در خصوص خرید هدایای لوکس مدیریتی سازمانی

  • قیمت و خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی (خرید ست هدیه مدیریتی لوکس با قیمت مناسب)

  • فروشگاه اینترنتی و آنلاین هدایای تبلیغاتی سازمانی و انواع هدایای لوکس مدیریتی لوکس باکس

                                                  

🧐 ست مدیریتی لوکس چیست ؟

هدیه مدیریتی تبلیغاتی ، امروزه یکی از روش های تبلیغاتی بسیار موثر برای کسب و کارهای مختلف جهت شناساندن و تبلیغ برند تجاری است . به مجموعه ای از هدایای تبلیغاتی نفیس که مخاطب های آنها در سطح مدیریتی یا بالاتر از آن قرار دارند، هدایای مدیریتی می گویند.پک های مدیریتی تبلیغاتی برای هدیه دادن به مسئولان ارشد ، مدیران و کارمندان می باشد که این جعبه های پذیرایی چوبی به عنوان پک های مدیریتی لوکس بر روی میز اداری قرار می گیرد و ضمن زیبایی بخشیدن به میز کار ، یک روش منحصر به فرد برای تبلیغات نیز به شمار می روند. در واقع سازمان و ارگانی اگر بخواهد نام تجاری خود را در ذهن مشتریان خود ثبت کند ، می تواند از هدایای لوکس مدیریتی خاص استفاده کند ، چراکه کاربرد اصلی یک هدیه لوکس مدیریتی در اصل تبلیغات می باشد. در همین راستا جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس باکس ،یک هدیه مدیرتی تبلیغاتی خاص و لوکس برای مدیران است که با کیفیت بالا ، ظاهری زیبا و جذاب و کارآیی زیاد ، مناسب ترین گزینه برای هدیه مدیریتی سازمانی است.

🧐 چرا هدیه ست مدیریتی تبلیغاتی لوکس باعث برندسازی کسب و کار شما می شود؟

همه ی ما می دانیم که مدیران یک مجموعه ، هسته اصلی سازمان ها و ارگان های مختلف هستند و توجه و اهمیت دادن به مدیران یک مجموعه ، موجب سودآوری در کسب و کار خواهد شد . در واقع می توان گفت با اهدای یک هدیه مدیریتی تبلیغاتی لوکس و جدید ترین هدایای لوکس مدیریتی ، ضمن القای حس ارزشمندی و خوشایند در افراد ، بهبود روابط انسانی و کاری ، تحکیم روابط بین سازمان ها ، جلب اعتماد و رضایت مدیران ، سبب پیشرفت کاری ، حسن اعتبار و تبلیغ برند و نام تجاری شما ضمن ماندگاری طولانی مدت به عنوان یک تبلیغ مکرر خواهد بود. 

                                                  

🧐 انواع هدایای لوکس مدیریتی وست هدیه رومیزی چوبی تبلیغاتی سازمانی

با توجه به رقابت زیاد در میان صنایع و شرکت ها و ضروری بودن امر تبلیغات و حائز اهمیت بودن هدیه مدیریتی به عنوان یک وسیله تبلیغاتی ، انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مدیریتی خاص و مناسب ،کاری بس دشوار است . هدیه لوکس مدیریتی باید ضمن کاربردی بودن ، دارای ظاهری زیبا و جذاب نیز باشد چراکه در بسیاری از کسب و کارهای مختلف ، طراحی و دیزاین هم یکی از موارد مهم و تاثیر گذار است به همین دلیل است که نمی توان فقط بر روی کارآیی هدیه تبلیغاتی مدیریتی تاکیدکرد ، بلکه باید به طراحی بیرونی و ظاهر هدیه مدیریتی نیز توجه نمود. در همین راستا ما می خواهیم در این قسمت از مقاله ، انواع هدیه لوکس مدیریتی سازمانی و تبلیغاتی چوبی را به شما معرفی نماییم که بسیار مورد پسند و محبوب هستند . از جمله انواع هدایای لوکس مدیریتی تبلیغاتی چوبی لوکس باکس عبارت اند از :

انواع جعبه پذیرایی مدیریتی تبلیغاتی چوبی شیک و لوکس

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

👈جعبه چوبی تبلیغاتی دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه لوکس باکس کد LBL55

👈جعبه آجیل تبلیغاتی چوبی خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB046

انواع جعبه ست هدیه مدیریتی مناسبتی چوبی لوکس باکس

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

👈باکس کادویی آجیل و خشکبار چوبی شب یلدا لوکس باکس کد YALDA02

                                                   

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA03

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

👈جعبه آجیل و شکلات سفارشی تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

ست اکسسوری رومیزی مدیریتی تبلیغاتی چوبی لوکس باکس

👈تقویم تبلیغاتی رومیزی چوبی چندکاره ماندگار لوکس باکس به همراه استند گلدان کد LB860

👈گلدان تبلیغاتی هدیه ای استند گل رومیزی چوبی لوکس باکس کد LB871

👈اکسسوری هدایای تبلیغاتی استند چوبی و گلدان رومیزی شیشه ای حبابی لوکس باکس LB876

👈ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی تبلیغاتی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

👈جعبه دستمال کاغذی چوبی تبلیغاتی طرح ساده لوکس باکس کد LB830

yesجهت مشاهده هر یک از نمونه هدایای لوکس مدیریتی تبلیغاتی چوبی لوکس باکس  در قسمت بالا ، می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                   

🧐 چند نکته بسیار مهم در خصوص خرید هدایای لوکس مدیریتی سازمانی

از آن جا که هدایای مدیریتی و هدیه سازمانی  ، ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی بسیار مهم هستند و به مدیران و افراد صاحب منصب نشان می دهند که چقدر برایشان ارزش و احترام قائل هستید ، باید در انتخاب ست هدیه مدیریتی تبلیغاتی سازمانی ، هوشمندانه عمل نمایید به طوری که اگر هدایای مدیریتی خاص و لوکس ، درست انتخاب شوند ، اصالت و اعتبار شما را نزد مخاطب بالا می برند. از جمله نکات خرید هدایای لوکس مدیریتی سازمانی عبارت اند از :

  1. تناسب بین هدیه و مخاطب
  2. توجه به ماهیت شرکت و سازمان هدیه گیرنده ،چراکه ماهیت یک شرکت، حاصل طرز تفکر مدیرعامل آن است.
  3. در نظر گرفتن میزان بودجه شرکت برای خرید ارزان هدیه مدیریتی لوکس
  4. نوآورانه و خلاقانه باشد .
  5. کاربردی ، متفاوت و خاص باشد .
  6. با اصالت ، نفیس و متناسب با فرهنگ ایرانی باشد.
  7. کیفیت هدیه مدیریتی باید قابل توجه ، نفیس و ارزشمند باشد.
  8. ماندگار و بادوام باشد به طوری که فرد هدیه گیرنده علاقه مند به استفاده از هدیه باشد.
  9. لوگو و برند، باید به خوبی و با بهترین کیفیت ممکن روی هدایای تبلیغاتی مدیریتی لاکچری چاپ شوند.

البته فراموش نکنید آن چه که هدایای مدیریتی را خاص تر می کند ، نحوه دیزاین ، چیدمان و بسته بندی آن است که می تواند یک هدیه تبلیغاتی مدیریتی را به هدیه ای فاخر و در خور بدل کند.

                                                 

🧐 قیمت و خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی (خرید ست هدیه مدیریتی لوکس با قیمت مناسب)

آیا قصد خرید یک ست مدیریتی لوکس را دارید ولی از قیمت آن ها بی خبر هستید ؟ همان طور که می دانید خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی بر اساس توجه به جایگاه اجتماعی ، شغلی و تجاری ، سلیقه و میزان بودجه شما انجام می گیرد اما خب می توان گفت که عوامل مختلفی نظیر نوع هدیه مدیریتی ، جنس و متریال ست هدیه مدیریتی ، کارآیی و ابعاد ، نفیس بودن هدیه مدیریتی ( نوع نجاری و یا لیزری بودن ) ، نوع چاپ و حک ، پلاک و یا لیزر و نوع بسته بندی شکیل و ... از جمله عواملی هستند که در قیمت ست هدیه مدیریتی تبلیغاتی و صنایع دستی چوبی مدیریتی ،  تاثیر گذار هستند . اما خوشبختانه مجموعه لوکس باکس با ایجاد امکان خرید تک و عمده هدایای مدیرتی خاص و خلاقانه  و ارائه انواع هدیه مدیریتی تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزان همراه با کیفیت عالی و درجه یک ، این بستر را برای مشتریان بالقوه خود فراهم نموده است تا بتوانند با هر میزان بودجه ای ، بتوانند هدیه مدیریتی مورد نظر را تهیه و خریداری نمایند . ناگفته نماند که اگر تعداد سفارشات جعبه پذیرایی مدیریتی مورد نظر حداقل 70 عدد باشد ، قیمت جعبه ست هدیه مدیریتی با قیمت عمده و با تخفیف 10% الی 15% برای شما اعمال می شود.  بنابراین اگر قصد خرید ست مدیریتی تبلیغاتی چوبی را دارید ، کافی است به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، مراجعه نمایید و یا با تیم پشتیبانی لوکس باکس و با شماره های مندرج تماس حاصل فرمایید و از لیست قیمت تک و عمده انواع هدایای لوکس مدیریتی و مشاوره رایگان مجموعه لوکس باکس بهره مند شوید .

                                                  

🧐 فروشگاه اینترنتی و آنلاین هدایای تبلیغاتی سازمانی و انواع هدایای لوکس مدیریتی لوکس باکس

تکراری نبودن هدیه مدیریتی ، خاص و خلاقانه (جعبه هدایای سازمانی ) ، کاربردی و لوکس بودن هدیه سازمانی تبلیغاتی و هدیه مدیریتی همواره یکی از دغدغه های بسیاری از شرکت ها ، سازمان و ارگان ها می باشد که لوکس باکس مفتخر است تا با تکیه بر فرهنگ غنی ایرانی و هنر دست طراحان متبحر در زمینه طراحی و تولید انواع هدایای سازمانی ، هدایای تبلیغاتی ، هدایای لوکس مدیریتی همراه با بسته بندی جذاب و شیک ، بتواند شما عزیزان را در جهت خرید ارزان و با کیفیت هدایای تبلیغاتی سازمانی و مدیریتی همراهی نماید. شایان به ذکر است که لوکس باکس با توجه به این که  بزرگ ترین و تخصصی ترین کارخانه و  تولید کننده انواع جعبه های پذیرایی چوبی و فانتزی در کشور است ، این امکان رابرای مشتریان و همراهان خود فراهم آورده است تا بتوانند هدیه سازمانی و تبلیغاتی خاص خود را متناسب با سلیقه و میزان بودجه خود ، با هر تعداد و تیراژِی سفارشی سازی نمایند .

                                                   

yesسخن پایانی ...

یک هدیه تبلیغاتی لوکس و خوب، با یک تیر چند نشان می‌زند نظیر صنایع دستی چوبی تبلیغاتی لوکس باکس !

 ایجاد ارتباط قوی با مشتری، بهبود روابط کاری و انسانی ، توسعه کسب و کار، پیشرفت کار و جلب اعتماد  و ایجاد تصویری زیبا در ذهن مخاطب تنها برخی از مزایای لوکس‌ترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی سازمانی مدیریتی لوکس باکس است. ما در این مطلب سعی نمودیم ضمن معرفی جدید ترین و کاربردی ترین هدایای مدیریتی خاص ، لوکس باکس ، فروشگاه انوع هدایای سازمانی و تبلیغاتی را نیز به شما معرفی نماییم تا باخیالی آسوده و اطمینان خاطر بتوانید جعبه هدیه مدیریتی سازمانی مورد نظر را تهیه نمایید . سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید.