پکیج هدایای تبلیغاتی سازمانی شب یلدا – جعبه آجیل و خشکبار چوبی ویژه یلدا

شب یلدا طولانی ترین شب سال است که همه ی اعضای خانواده در این شب به دور یکدیگر جمع می شوند تا طولانی ترین شب سال را در کناریکدیگر جشن بگیرند. در واقع یلدا می آید تا به ما ثابت کند که چراغ عشق و محبت و دوستی هنوز در قلب هایمان فروزان است و همه گرد هم می آییم و این جشن کهن ایرانی و باستانی را به زیبایی هرچه تمام تر برپا می داریم . اما برای این که این شب سرد زمستانی را به طور خاص تر و به یاد ماندنی تر برگزار کنیم ، هدیه دادن را پیشنهاد می کنیم . در واقع هدیه دادن را می توان در این مناسبت خاص ، یک امر پسندیده و جذاب دانست که موجب خوشحالی دو چندان و بیشتر اعضای خانواده خواهد شد . در همین راستا در سال های اخیر ، هر ساله شرکت ها و ارگان های مختلف با فرارسیدن شب یلدا ، این فرصت را غنیمت شمرده و برای تبلیغ برند تجاری و خدمات خود ، بازاریابی ، قدردانی از کارمندان و ایجاد حس خوب و وفاداری در پرسنل خود از انواع هدیه یلدایی سازمانی لوکس و جعبه هدیه سازمانی مناسبتی، بهره می برند تا ضمن تجربه نمودن یک تبلیغ موثر و مفید ، مشتریان و درآمد بیشتری را جذب نمایند.

                                                  

در این مطلب همراه لوکس باکس باشید تا با همدیگر نمونه هایی از انواع هدیه شب یلدا شرکتی لوکس باکس، را مرور کنیم . همراه ما باشید .

  • سیری در تاریخچه شب یلدا

  • چرا شب یلدا را جشن می گیریم ؟؟؟

  • هدیه تبلیغاتی جشن شب یلدا

  • هدیه مناسب شب یلدا برای سازمان ها چیست؟

  • هدایای یلدا مجموعه لوکس باکس + ایده گیفت شب یلدا با جعبه های آجیل و خشکبار چوبی ویژه یلدا

  • لوکس باکس ، مرجع خرید هدایای سازمانی  تبلیغاتی ویژه شب یلدا برای شرکت ها  

                                                  

 🧐سیری در تاریخچه شب یلدا

تاریخچه شب یلدا و یا شب چله به گذشته های بسیار دور باز می گردد. اما قدمت دقیق آن مشخص نیست و برخی از باستان شناسان ، تاریخچه شب یلدا را هفت هزار ساله می دانند و  یلدا در زمان داریوش یکم به تقویم رسمی ایرانیان باستان، وارد شده است. شب یلدا یا شب چله ، بلند ترین شب سال در نیم کره شمالی زمین است که همانند عید نوروز و چهارشنبه سوری از تاریخ و پیشینه بسیار کهن به یادگار مانده است . این شب از تمام شب های سال بلند تر است و اجداد ما هرسال آن را جشن می گیرند . لذا یلدا ، یک واژه سریانی به معنای زایش و تولد است که در میان مسیحیان بسیار رایج بوده است به طوری که ابوریحان بیرونی نیز پس از بررسی های خود ، از شب یلدا با نام میلاد اکبربه معنای میلاد خورشید، یاد می کند .

 🧐چرا شب یلدا را جشن می گیریم ؟؟؟

برای بسیاری از عزیزان این سوال مطرح است که چرا یلدا را جشن می گیریم . در واقع می توان اشاره کرد که آیین شب یلدا یک ارثیه فامیلی و ملی است که تنها مختص ایرانیان نیست اما پدران ما آن را آباد کرده اند . یکی از سنت های باستانی ایرانیان که بعد از گذشت سالیان سال ، همچنان با قوت باقی است . از جمله دلایل برگزاری شب یلدا می توان اشاره کرد به این موضوع که در ایران باستان که اکثر مردم کشاورز بوده اند با تغییر فصل ، شغل آن ها نیز دچار دگرگونی می شده است و از این رو ایرانیان بر اساس تجربه خود و طولانی بودن شب اول زمستان و شب تولد خورشید و پیروزی خورشید و نور بر تاریکی ، این روز را جشن می گرفته اند. لذا امروزه با توجه به تمامی مشغله های فکری و کاری ما ایرانیان نیز ، یلدا قشنگ ترین بهانه ای است که می شود به دور یکدیگر جمع شد و یک شب سرد طولانی را در کنار هم به یاد ماندنی تر و صبح کرد.

                                                 

 🧐هدیه تبلیغاتی جشن شب یلدا

شب یلدا ، مراسمی است که ایرانی ها خیلی به آن اهمیت می دهند و در واقع جزء آداب و رسوم باستانی آن ها به شمار می رود و به همین دلیل است که بسیاری از سازمان ها و شرکت ها به ویژه در سال های اخیر با توجه به پرر نگ شدن مساله تبلیغات و بازاریابی ، از این رویداد ملی و میهنی جهت معرفی و شناساندن برند تجاری ، محصولات و خدمات ارزنده خود و یا ابجاد رابطه بالقوه بین کارکنان و سازمان بهره جسته و آن را غنیمت می شمارند . اما شاید سوال پیش بیاید که هدیه سازمانی شب یلدا چیست ؟

هدیه سازمانی تبلیغاتی شب یلدا ، از جمله هدایای سازمانی تبلیغاتی و متناسب با این مناسبت ملی و جشن باستانی است که ضمن تنوع بالا، بسیار کاربردی نیز هستند .پکیج سازمانی شب یلدا انواع بسیار گوناگونی دارند از انواع جعبه پذیرایی ، سینی پذیرایی ، جعبه آجیل و خشکبار چوبی و یا سبد میوه خشک ، باکس آجیل و خشکبار چوبی ، باکس شیرینی وشکلات چوبی لوکس گرفته تا هدایایی که ما به طور روزمره از آن ها استفاده می کنیم ،مانند تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی .

                                                  

 🧐هدیه مناسب شب یلدا برای سازمان ها چیست؟

آیا شما هم به دنبال هدیه تبلیغاتی مناسب برای شب یلدا و یا جدید ترین هدایای لوکس مدیریتی هستید ؟ آیا مدیر یک سازمان و ارگان دولتی و یا خصوصی هستید و به دنبال یک مرکز معتبر و شناخته شده برای خرید گیفت شب یلدا هستید تا به کارمندان خود هدیه دهید ؟ آیا در صنعت فروشگاهی مانند فروشگاه آجیل و خشکبار فعالیت دارید اما نمی دانید چطور طولانی ترین شب سال را برای مشتریان خود دلچسب تر کنید؟

به همین منظور ما در این قسمت از مقاله لوکس باکس ، می خواهیم بهترین و جدید ترین هدیه یلدایی سازمانی را به شما پیشنهاد دهیم که هم نشانی از برند و نام تجاری شماست و هم کاربردی و خاص. در واقع به عنوان هدیه سازمانی شب یلدا ، شما باید کادویی را در نظر بگیرید که نمادی از این شب باشد و یا نمادی از آن را داشته باشد. انتخاب های متفاوتی برای هدیه شب یلدا شرکتی، وجود دارد اما خب با توجه به مناسبت یلدا و این که آجیل و خشکبار، میوه خشک ، تنقلات و ...  از جمله اقلام اصلی و مهم در این شب سرد زمستانی هستند ، باکس کادویی شب یلدا لوکس باکس ، مناسب ترین و ایده آل ترین پیشنهاد برای هدیه شب یلداست که ضمن ظاهری زیبا و چشم نواز ، بسیار کاربردی بوده و می توان از آن ، بعد ها به عنوان جعبه پذیرایی رومیزی آجیل و خشکبار نیز استفاده نمود.

                                                  

 🧐هدایای یلدا مجموعه لوکس باکس + ایده گیفت شب یلدا با جعبه های آجیل و خشکبار چوبی ویژه یلدا

از آن جا که یلدا و شب چله ، یک جشن آریایی است و یک فرصت مناسب برای برندینگ سازمان و شرکت شما ، قطعا خرید گیفت شب یلدایی مناسب و ارزان که هم با کیفیت باشد و هم مناسب با یلدا و کارآیی نیز داشته باشد ، از دغدغه های اصلی بسیاری از مدیران و سازمان هاست که به همین منظور ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با جدید ترین و کاربردی ترین هدیه سازمانی مناسبتی ویژه یلدا آشنا نماییم . از جمله هدایای سازمانی یلدا ، که هر سازمانی برای برند سازی پاییزی خود باید یکی از آنها را به مشتریان و همکاران خود هدیه دهد!

ازجمله گیفت شب یلدا با جعبه های آجیل و خشکبار چوبی ویژه یلدا لوکس باکس عبارت اند از :

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

👈جعبه آجیل تبلیغاتی چوبی خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB046

👈جعبه چوبی تبلیغاتی دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه لوکس باکس کد LBL55

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

👈باکس کادویی آجیل و خشکبار چوبی شب یلدا لوکس باکس کد YALDA02

                                                  

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA03

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

👈جعبه آجیل و شکلات سفارشی تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

از دیگر هدایای مناسبتی هدایا تبلیغاتی ویژه یلدا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

👈تقویم تبلیغاتی رومیزی چوبی چندکاره ماندگار لوکس باکس به همراه استند گلدان کد LB860

👈جعبه دستمال کاغذی چوبی تبلیغاتی طرح ساده لوکس باکس کد LB830

👈ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی تبلیغاتی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

yesجهت مشاهده هریک از نمونه پک های شب یلدا در قسمت بالا ، کافی است بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                  

 🧐لوکس باکس ، مرجع خرید هدایای سازمانی  تبلیغاتی ویژه شب یلدا برای شرکت ها 

ما در مجموعه هدایای سازمانی تبلیغاتی لوکس باکس ویژه شب یلدا، به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین مرکز طراحی و تولید انواع جعبه پذیرایی چوبی در کشور با عرضه و ارائه مستقیم و بدون واسطه انواع هدیه تبلیغاتی چوبی، با تنوع بسیار بالا و کیفیت قابل توجه همواره کوشیده ایم تا هدایای تبلیغاتی و پکیج سازمانی شب یلدا منحصر به فرد و مناسبی را همراه با قیمت ارزان و اقتصادی به عموم مخاطبان و مشتریان خود ارائه دهیم . شایان به ذکر است که لوکس باکس هر ساله با فرارسیدن مناسبت های مختلف نظیر شب یلدا ، به طراحی و تولید هدایای مناسبتی تبلیغاتی ویژه یلدا متناسب با تم و فضای این شب می پردازد تا دغدغه مشتریان خود را در جهت خرید هدیه سازمانی مناسبتی ویژه شب یلدا برای کارمندان را مرتفع نماید و شب یلدای زیبا تر و به یاد ماندنی تری را برای آن ها رقم بزند. جهت مشاهده تمامی نمونه جعبه های آجیل و خشکبار چوبی ویژه شب یلدا لوکس باکس می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس سری بزنید و با تنوع بالایی از باکس کادویی شب یلدا مواجه شوید.

yesسخن پایانی

شب یلدا یکی از شب های سرد و طولانی سال است که ما ایرانی ها به دور یکدیگر جمع می شویم و آن را جشن می گیریم . یکی از کارهای عالی که ما در یلدا می توانیم انجام دهیم ، هدیه یلدایی است که می تواند این شب را به یاد ماندنی تر کند. در مطلبی که در قسمت بالا ارائه شد ، ما ضمن معرفی انواع گیفت های یلدایی چوبی و ایده های خاص و کاربردی با انواع جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس و اطلاع رسانی در مورد قیمت پک شب یلدا  ، سعی نمودیم تا شما عزیزان را در جهت خرید هدایای مناسبتی - هدایا تبلیغاتی ارزان و با کیفیت هدیه شب یلدا برای کارمندان راهنمایی نماییم . امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده مورد پسندتان واقع شده باشد.