سفارش آسان و خرید قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری لوکس باکس در اندازه های مختلف

تامین قوطی مقوایی اکسسوری معمولا از طریق سفارش و خرید از سوی کسب و کاران صورت میگیرد که در این خصوص، بسته بندی و طرح و سایز آن متناسب با محصولات تعیین و تعداد سفارش نیز بر اساس نیاز و تعداد کالاها مشخص میشود، قوطی مقوایی اکسسوری معمولا برای انواع محصولات این دسته مانند؛ ساعت مچی، انواع زیورآلات و ... است که در طرح هایی مطابق با آنها خریداری میشود.

در سفارش آسان قوطی مقوایی از لوکس باکس راه هایی از جمله خرید آنلاین و مشاوره رایگان پیش روی مشاغل و مشتریان قرار میگرد که در نهایت منجربه صرف کمترین زمان و هزینه در خرید نهایی قوطی مقوایی میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیم و موضوعاتی از جمله خرید قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری و قوطی مقوایی لوکس باکس و..  پرداختیم.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

خرید و سفارش قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری در اندازه های مختلف

سفارش آسان قوطی مقوایی اکسسوری از لوکس باکس

 قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری لوکس باکس

 

 

خرید و سفارش قوطی مقوایی اکسسوری در اندازه های مختلف :

 

خرید و سفارش قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری در اندازه های مختلف با توجه به نیاز برند ها و ابعاد این لوازم توسط صاحبان مشاغل و فروشنده های اکسسوری انجام میشود.

خرید این مدل بسته بندی معمولا برای آن دسته از مشاغل می باشد که میخواهند کالاهای خود را به طور مناسب و با یک باکس منحصربه فرد به مشتریان ارائه دهند.

قوطی مقوایی در اندازه های مختلفی خریداری میشود که برای انواع اکسسوری از جمله : کمربند، انواع زیورآلات، ساعت مچی، عینک، شال و روسری و... در ابعاد مختلف کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد.

به عنوان مثال قوطی مقوایی در اندازه کوچک تر برای انواع زیورآلات مورد استفاده قرار میگیرد، به گونه ای که فضای داخلی آن متناسب با سایز این محصولات طراحی و طرح قسمت خارجی نیز مطابق اعمال میشود.

سفارش و خرید قوطی مقوایی اکسسوری به صورت عمده و تعداد بالا از سوی مشاغل برای تامین بسته بندی مورد نیاز هنگام فروش و ارائه محصولات صورت میگیرد.

از مهم ترین مسائل در خرید و سفارش قوطی مقوایی مشخص نمودن تعداد و ابعاد است که منجربه تعیین قیمت نهایی این بسته بندی ها و خرید آنها میشود.

تیراژ ( تعداد سفارش ) خرید این گونه از بسته بندی ها بالا می باشد و معمولا برای برند هایی که به دنبال بسته بندی منحصربه فرد برای اکسسوری و سفارش آن در تعداد بالا و یا عمده هستند قوطی مقوایی گزینه ای مناسب است.

برند ها و مشاغل این قوطی ها را معمولا در طرح هایی مطابق با نوع اکسسوری سفارش میدهند که به درخواست آنها با روش های مختلفی از جمله چاپ، لیبل زنی و درج این طرح ها با رنگبندی دلخواه بر روی قوطی مقوایی اعمال میشود.

معمولا از قوطی مقوایی در طرح های گلدار با رنگبندی روشن برای انواع شال و روسری استفاده میشود که به عنوان یک ظاهر و ویترین زیبا، این گونه محصولات را متمایز می نماید.

به عنوان مثال اگر اکسسوری کمربند باشد، طرح قوطی مقوایی به شکلی ساده با رنگبندی متناسب با کمربند است و نام برند و لوگو کمربند بر روی قوطی به طور دقیق در ابعادی مناسب طرح اعمال میشود.

خریداری نمودن قوطی مقوایی اکسسوری علاوه بر یک  بسته بندی، موجب ایجاد تبلیغات و جذب بیشتر مشتریان میشود، لازم به ذکر است که انتخاب این قوطی های مقوایی منجربه نمایش اصالت برند و محصولات نیز میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش قوطی مقوایی رنگی طرح دار شما میتوانید به مقاله : خرید و سفارش قوطی مقوایی رنگی زیبا و ارزان در طرح ها و اندازه های مختلف مراجعه فرمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی قوطی مقوایی شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارشی سازی قوطی های مقوایی لوکس باکس برای انواع بسته بندی مراجعه نمایید. 

 

سفارش آسان قوطی مقوایی اکسسوری از لوکس باکس :

 

سفارش آسان قوطی مقوایی اکسسوری از لوکس باکس به گونه است که مشاغل با مشخص نمودن نوع سفارشات و مدل و طرح، بسته بندی کاملا مناسبی دریافت نمایند که هماهنگ با نوع مشخصی از اکسسوری باشد.

در مرحله اول انجام سفارش از لوکی باکس، مشاغل میتوانند با بررسی طرح و مدل قوطی بسته بندی خود را مشخص نمایند.

بعد از طرح و مدل، نوبت به ابعاد و اندازه قوطی مقوایی است که باید هماهنگ و متناسب با اکسسوری باشد.

بعد از گذراندن این مراحل نوبت به مشخص نمودن تعداد سفارش یا همان تیراژ است که بر اساس میزان محصولات تایین و مشخص میشود.

سفارش آسان از مجموعه لوکس باکس معمولا از طریق سایت و به طور آنلاین است که در این صورت کسب و کار یا برند هزینه و زمان کمتری را میتواند صرف سفارشات نماید.

سفارش و خرید حضوری از لوکس باکس نیز امکان پذیر می باشد که به انتخاب مشاغل هر دو راه برای انجام سفارشات می باشد.

سفارش از لوکس باکس بدون هیچ واسطه ای است و مشاغل میتوانند به راحتی و تماس با تیم لوکس باکس راهنمایی هایی را در این زمینه دریافت نمایند که تصمیم گیری و سفارش را آسان می نماید.

انجام هر گونه سفارش با دریافت راهنمایی هایی از سوی پشتیبانی لوکس باکس می باشد که روش پرداخت نیز کاملا مشخص بوده و از طریق درگاه های امن صورت میگیرد که سفارش را آسان تر می نماید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

 

قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی طرح دار لوکس باکس در هر نوع مدل و طرحی تولید میشود که مورد بررسی بیشتر مشاغل برای بسته بندی انواع محصولات از جمله اکسسوری کاربرد داشته و سفارش داده میشود.

در اینجا ما یک نمونه قوطی مقوایی لوکس باکس که در مدلی ویترین دار یا پنجره دار طراحی و تولید شده است معرفی می نماییم که برای انواع اکسسوری نیز مناسب بوده و طرح آن هماهنگ با هر نوع محصولی می باشد :

_ قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

حعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ویترین دار بودن این قوطی معمولا برای انواع اکسسوری از جمله ؛ شال و روسری که نیاز به دیده شدن دارند مناسب بوده، طلق شفافی که قسمت داخل و محتویات را نشان میدهد میتواند قسمتی از شال و روسری را به مشتریان نشان داده و برای هر برندی گزینه ای منحصر به فرد باشد.

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره طراحی و تولید مناسب ترین قوطی های مقوایی شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی و تولید مناسب ترین قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی فشاری برای انواع محصولات مراجعه فرمایید.

معمولا اندازه این قوطی قابل تغییر بوده و به دلخواه میتوان ارتفاع آن را بدون محدودیت تغییر داد، ولی قطر قوطی تا 120 میلی متر قابل قابل تغییر و سفارش است.

ابعاد این قوطی مقوایی با توجه به نوع محصولات اکسسوری در اندازه های کوچک و بزرگ سفارشی میشود.

طرح اعمال شده بر روی این مدل قوطی مقوایی ترکیبی از رنگبندی طلایی و سرمه ای است که به شکلی ساده می باشد که منجر به نمایش زیبای محتویات میشود.

لوکس باکس از روکش سلفون مات برای دیزاین و افزایش کیفیت و زیبایی طرح قوطی مقوایی استفاده نموده است.

جهت اطلاع از قیمت و تولید قوطی مقوایی قلکی شما میتوانید به مقاله : قیمت و تولید و فروش قوطی مقوایی قلکی در اندازه های مختلف مراجعه فرمایید.

 

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش و همکاری با مجموعه لوکس باکس با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و هرآنچه که میخواهید را به آسانی سفارش و خریداری نمایید.