خرید و سفارش قوطی مقوایی رنگی زیبا و ارزان در طرح ها و اندازه های مختلف

در خرید و سفارش قوطی مقوایی، مواردی از جمله رنگ، قیمت و اندازه مد نظر مشتریان قرار میگیرد که بر اساس نوع محصولات، قوطی های مقوایی هماهنگ و مناسبی در نهایت با بررسی جزئیات و ساختار انتخاب و خریداری می شود، به طوریکه طرح ، رنگ  و مدل قوطی مقوایی باید هماهنگی لازم را با محصول و یا سبک برند داشته باشد، چراکه مناسب ترین قوطی مقوایی منجربه افزایش ارزشمندی محصولات می شود. 

قیمت قوطی مقوایی بسیار نازل تر و ارزان تز از سایر بسته بندی ها می باشد، به این دلیل که روند تولید کوتاه تری نسبت به بسته بندی های دیگر داشته و به صورت مشخص با تجهیزات و دستگاه های مناسب تولید میگردد، در واقع متریال و میزان استفاده شده از آنها قیمت قوطی را مشخص می نمایند. 

معمولا قوطی های مقوایی رنگی زیبا در طرح های روز و منحصربه فرد، برای هر نوع سلیقه ای توسط مشاغل خریداری میشوند که به دیده شده محصولات و جذب بیشتر مشتریان کمک میکند، رنگبندی قوطی معمولا به صورتی است که مناسب محصول و سلیقه مشتریان باشد، چراکه با تلفیق رنگ می توان قوطی مقوایی را در مدل و ساختاری زیبا در طرح منحصربفردی سفارش داد. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ خرید و سفارش قوطی مقوایی رنگی، طرح دار در ابعاد مختلف + نحوه سفارش از لوکس باکس و بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس پرداخته ایم و در خصوص هر مورد نیز توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. 

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

خرید قوطی مقوایی زیبا و ارزان در اندازه های مختلف

سفارش قوطی مقوایی رنگی در طرح ها و ابعادی متنوع

بررسی قوطی مقوایی زیبای لوکس باکس

نحوه سفارش قوطی مقوایی لوکس باکس 

 

 

خرید قوطی مقوایی زیبا و ارزان در اندازه های مختلف :

 

قوطی مقوایی زیبا و ارزان در اندازه های مختلف برای بسته بندی محصولات متنوعی توسط کسب و کار ها و برند های مختلفی خریداری میشود که به عنوان یک گزینه به صرفه میتوان متناسب با هر محصولی از آن استفاده نمود، چراکه معمولا جهت عرضه محصول، معرفی محصول، تبلیغات، صادرات، نگهداری و بسته بندی اصولی هر محصولی مورد استفاده قرار میگیرد. 

قوطی های مقوایی در مدل ها و رنگبندی زیبایی خریداری میشوند که میتوان با استفاده از زیبایی این نوع بسته بندی، ارزش و زیبایی محصولات را به سطح بالایی ارتقا داد، چراکه به به عنوان ویترین محصول موجب افزایش دیده شدن محتویات و همچنین ارزش افزوده می شود. 

معمولا قوطی های مقوایی زیبا در جذب بیشتر مشتریان عملکرد موثری دارند، به طوریکه موجب دیده شدن محصولات به شکلی منحصر به فرد و زیبا میشوند و در نمایش کیفیت و ارزشمندی محصولات نقشی مهم دارند.

خرید قوطی مقوایی در اندازه های مختلف تنها با در نظر داشتن میزان و حجم محتویات مشخص شده جهت بسته بندی محصولات در ابعادی تعیین شده انجام میشود، لازم به ذکر است که این قوطی ها در سایز های متنوع از کوچک تا بزرگ خریداری و مورد استفاده قرار میگیرند.

ابعاد و اندازه یکی از مهم ترین مسائل در هنگام خرید قوطی مقوایی است که مورد توجه مشتریان قرار میگیرد، به عنوان مثال سایز قوطی های مقوایی که معمولا خریداری میشود از 13 میلیمتر تا 120 است که در ارتفاع محدودیت داشته و قطر و ضخامت آن به صورت مختلف و با در نظر داشتن فرم و اندازه محصولات بدون محدودیت تولید و در نهایت خریداری میشود.

معمولا قوطی های مقوایی آماده که از قبل تولید شده اند و در تعداد بالایی خریداری میشود و قیمت ارزان تری داشته و به دلیل تنوع در مدل و زیبایی میتوان هر مدل قوطی را با صرف کمترین هزینه خریداری نمود.

قوطی های مقوایی زیبا معمولا دارای دیزاین منحصربفرد و خاص هستند که از ترکیب چاپ، طرح، رنگ و سایر نقش و نگار ها طراحی شده است، به طوریکه هر قوطی مقوایی زیبایی در واقع با تلفیق این موارد با توجه به ویژگی های محصول، طرح روز، سلایق مختلف و سبک و استایل برند آماده سازی می شود.

قوطی مقوایی شال و روسری با طرح گلدار و در رنگبندی ملایم جزو قوطی های مقوایی زیبا است که برای بسته بندی چنین محصولاتی خریداری می شود، به گونه ای که این قوطی ها تاثیر مثبتی در فروش بیشتر کالاها داشته و مشتریان بیشتری را جذب خود می نمایند.

قوطی مقوایی با ابزارآلات و تجهیزاتی کاملا به روز تولید شده که بدون دخالت دست این روند پیش رفته است که قیمت نهایی این گونه بسته بندی را در مقایسه با سایر بسته بندی ارزان تر و مناسب تر نموده که هر مشتری و برندی میتواند با صرف کمترین هزینه قوطی های مناسب خود را خریداری نماید.

قیمت ارزان قوطی مقوایی منجربه خرید آنها به شکلی عمده و در تیراژ بالا جهت تامین بسته بندی در طولانی مدت میشود، نکته قابل توجه این است که این نوع بسته بندی که کیفیت بالایی نیز دارد با قیمتی ارزان نیز خریداری میشود، به طوریکه با توجه به قیمت پایینی که دارد کیفیت آن نیز بسیار بالا است. 

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

* قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس جزو بسته بندی های زیبا و پر استفاده در صنعت تنقلات، دمنوش، ادویه، محصولات مختلف دیگر از جمله شال و روسری نیز می باشد، چراکه ویترین این قوطی موجب دیده شدن این گونه محصولات جهت نمایش کیفیت و ارزش خرید نیز می شود، به عنوان مثال با قرار دادن شال و یا روسری در این بسته بندی زیبا می توان قسمتی از شال یا روسری را مشاهده نمود که مورد توجه مشتریان قرار میگیرد، طراحی و دیزاین جعبه شامل خطوط و اشکال مختلف است که با ترکیب رنگی طلایی مشکی و یا سرمه ای طلایی تولید شده است و می توان آن را متناسب با نوع محصول سفارش سازی  و خریداری نمود.

 

جهت اطلاع از لیست قیمت و سفارش قوطی مقوایی ویترین دار به مقاله : لیست قیمت و سفارش قوطی مقوایی ویترین دار با کیفیت یکی از بهترین نوع بسته بندی ها مراجعه فرمایید.

 

سفارش قوطی مقوایی رنگی در طرح ها و ابعادی متنوع :

 

سفارش قوطی مقوایی رنگی در طرح ها و ابعادی متنوع، مطابق با نوع محصولات و سبک و رنگبندی مشخص شده برند انجام میشود.

قوطی های مقوایی را میتوان در هر نوع رنگبندی سفارش داد، به عنوان مثال در طراحی بیشتر قوطی ها از دو یا چند رنگ استفاده میشود، از ترکیب رنگی مناسب نیز با توجه به نوع محصولات در قسمت های مختلف از جمله بدنه میتوان استفاده نمود،به عنوان مثال در صورتی که مدل آن تلسکوپی درب مقوایی باشد به دلخواه درب نیاز هماهنگ با بدنه رنگ میشود و یا در رنگ دیگری طراحی می گردد.

به عنوان نمونه، قوطی مقوایی اسباب بازی سفارش داده شده در پالت رنگی مناسب کودکان طراحی میشود، به طوریکه معمولا در ساخت چنین بسته بندی هایی از رنگ های شاد و مطابق با روحیه کودکان استفاده می گررد، هر قوطی مقوایی متناسب با نوع اسباب بازی طراحی می شود. 

بیشتر قوطی های به صورت پک چندتایی در کنار یکدیگر در ابعاد متنوع به منظور بسته بندی محصولاتی مشخص از جمله انواع آجیل و ادویه برای برندهای معروف سفارش داده میشوند که به فروش بیشتر محصولات کمک میکند، در این حالت است که به در خواست برند برای محصولی مثل ادویه قوطی های متنوعی در سایز بندی مختلف برای پک ایجاد می گردد، چراکه برای اینگوه محتویات بسته بندی هایی در سایز بندی کوچک تا بزرگ در نظر گرفته می شود. 

به طور مثال کسب و کارهای پارچه و یا شال و روسری این قوطی ها را در ابعادی مختلف کوچک یا بزرگ متناسب با این گونه کالاها سفارش میدهند که طرح و رنگبندی اعمال شده بر روی قوطی مرتبط با رنگ و طرح شال یا پارچه باشد که روشی خلاقانه است که منجربه سفارشات و درخواست بیشتر این نوع بسته بندی میشود.

برند ها میتوانند قوطی ها را در رنگ های مختلف طلایی، سرمه ای، مشکی و سفید و.. سفارش دهند.

سفارشات این نوع قوطی ها اغلب طی مراحلی انجام میشود که شامل :

_ بررسی قیمت، رنگ و طرح های مختلف

_ انتخاب ابعاد متناسب با نیاز و محصولات

_ مشخص نمودن تعداد قوطی

_ پرداخت هزینه و دریافت سفارش

انجام سفارش معمولا به این صورت می باشد که روندی مشخص برای همه مشتریان دارد که در صورت انجام خدماتی بر روی قوطی ها مراحل دیگری از جمله ارائه طرح و درخواست تولید و طراحی بسته بندی متناسب با سبک برند و..  طی میشود.

برای کسب اطلاع از سفارش آسان قوطی مقوایی طرحدار میتوانید به مقاله : سفارش آسان و خرید قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری لوکس باکس در اندازه های مختلف مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خوص تولید قوطی مقوایی عطر و ادکلن شما عزیزان میتوانید به مقاله : تولید انواع بهترین قوطی مقوایی برای بسته بندی عطر و ادکلن مراجعه فرمایید.

 

بررسی قوطی مقوایی زیبای لوکس باکس : 

 

قوطی مقوایی زیبای لوکس باکس دارای ساختار و کیفیت منحصربفردی است که برای دیزیان و بسته بندی هر گونه محصولی مناسب می باشد.

ما در این قسمت یک مدل قوطی مقوایی را بررسی می نماییم که در رنگبندی و طراحی متناسب با محصولات و لوازم مختلف طراحی و تولید شده است که هنگام سفارش میتوان هر نوع تغییراتی از جمله درج و چاپ و..  را بر روی آن اعمال نمود.

قوطی مقوایی پنجره دار و یا ویترین دار لوکس باکس به عنوان یک مدل منحصر به فرد مورد استفاده مشاغل مختلفی قرار میگیرد که معمولا نیاز به دیده شدن محصولات خود در هنگام بسته بندی دارند؛

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

بیشترین استفاده ای که از این قوطی میشود، بسته بندی آجیل و خشکبار، شکلات و انواع خوراکی ها است که به دلیل ویترین دار بودن و مدلی که دارد، ارزش و کیفیت این گونه محصولات را به افراد و مشتریان نشان میدهد.

همچنین از این مدل قوطی میتوان در مناسب های مختلفی از جمله عید نوروز و یلدا برای ارائه بهترآجیل ها استفاده نمود که مورد استقبال بیشتر مشتریان هنگام خرید قرار میگیرد.

برای کسب اطلاع از روش های خلاقانه استفاده از قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : روش های استفاده ی خلاقانه از انواع قوطی مقوایی مراجعه فرمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

نحوه سفارش قوطی مقوایی لوکس باکس و بررسی آن :

 

نحوه سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس به راحتی و طی مراحلی مشخص شده برای هر برندی با هر نیازی است، به طوریکه نوع سفارش نیز نحوه سفارش را مشخص می نماید، چراه اگر درخواست سفارش سازی و یا سفارشات اختصاصی این نوع قوطی مقوایی باشد، روند سفارش و تولید نیز متناسب با نوع نیاز مشتریان طی می شود. 

سفارش از لوکس باکس به دو صورت اینترنتی و حضوری میباشد که در صورت طولانی بودن مسافت بین مشتریان و شرکت، سفارش به صورت اینترنتی از وب سایت لوکس باکس مناسب ترین گزینه برای مشتریان می باشد که در هزینه و زمان نیز منجربه صرفه جویی میشود.

نحوه سفارش اینترنتی و آنلاین این مدل بسته بندی ها، بعد از مشخص نمودن نوع قوطی مقوایی و طراحی و مدل آن و همچنین تعداد مورد نیاز، به صورت است که شما عزیزان می توانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس که 24 ساعته پاسخگوی شما می باشد تماس حاصل نمایید، و در این خصوص راهنمایی های بیشتری کسب نموده و قوطی مقوایی دلخواه خود را در رنگبندی مد نظر خریداری نمایید.

اگر میخواهید این قوطی مقوایی را سفارش دهید و اطلاعات بیشتری را در زمینه نحوه سفارش و خرید مدل های دیگر کسب نمایید میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید و همکاری خود را جهت تامین بسته بندی مورد نیاز با مجموعه لوکس باکس با مجموعه لوکس باکس آغاز نمایید.