روش های استفاده ی خلاقانه از انواع قوطی مقوایی

قوطی های مقوایی مورد استفاده بیشتر صنایع برای بسته بندی محصولات قرار میگیرند و از آنها میتوان به صورت خلاقانه برای هر محصول و سبک برندی و برای هر ایده ای استفاده نمود. 

روش های مختلفی برای به کارگیری و استفاده خلاقانه از قوطی های مقوایی وجود دارد، که هر کدام از این روش ها مخصوص هر کسب و کار و برندی برای رشد برند و فروش بیشتر محصولات تولید و آماده سازی  برای نیاز های مختلفی از جمله تبلیغات، نگهداری محصولات، صادرات و.. موزذ استفاده قرار میگیرند. 

طریقه و روش استفاده از هر مدل قوطی متفاوت است و هر نوع قوطی مقوایی به منظور بسته بندی و استفاده های مخصوص طراحی و تولید شده که با اعمال تغییرات و به کار گیری خلاقیت هر یک از این قوطی ها مناسب محصولات و قابل استفاده برای هر نوع کالایی می باشد. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛  استفاده خلاقانه از انواع قوطی مقوایی، قوطی مقوایی لوکس باکس و طریقه استفاده از قوطی مقوایی لوکس باکس، سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس، خواهیم پرداخت، و در خصوص هر مورد نیز توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. 

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

 

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

روش های خلاقانه استفاده از قوطی های مقوایی

معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس

طریقه استفاده خلاقانه از قوطی مقوایی لوکس باکس

راهنمای سفارش قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس

 

 

روش های خلاقانه استفاده از قوطی های مقوایی :

 

روش های خلاقانه استفاده از قوطی های مقوایی انواع مختلفی دارد و از هر روش متناسب با محصولات و هدف برند و کسب و کار ها استفاده میشود، چراکه روش های خلاقانه مورد استقبال قرار گرفته و راه حلی کاربردی برای ایجاد بسته بندی مناسب محصولات است. 

یکی از روش های خلاقانه، استفاده از قوطی های مقوایی در تعداد بالا و تیراژ بالا برای تبلیغات محصولات است، به طوریکه بر روی قوطی ها چاپ و لیبل زنی لوگو و طرح ها توضیحات مربوط به محصولات اعمال می گردد که راهی ایدآل برای افزایش فروش محصول و دیده شدن محتوا در تبلیغات متنوع است. 

چاپ و برچسب روی قوطی ها متناسب با خود محتویات درج و چاپ میشود و چراکه کسب و کار ها و برند ها میتوانند با خلاقیت و شناخت مخاطبان هدف توضیحات و اطلاعاتی را روی قوطی مقوایی در مناسب ترین حالت و کیفیت درج نمایند.

قوطی مقوایی قلکی از جمله مدل های منحصربفرد قوطی مقوایی است که روش استفاده خلاقانه از این قوطی جمع آوری و ذخیره نمودن پول و اسکناس می باشد که بسیار کاربردی بوده چراکه ساختار این بسته بندی کاملا با کیفیت و مقاوم است و دوام مناسبی برای بارها استفاده دارد.

از قوطی مقوایی قلکی میتوان برای بسته بندی اسباب بازی شانسی نیز استفاده نمود که بعد از گذشت زمان و خرید آن توسط مصرف کننده مورد استفاده برای جمع آوری پول ها قرار میگیرد و بار ها و بار ها استفاده میشود، در واقع این روش استفاده خلاقانه بوده و برند ها میتوانند از این طریق تبلیغات موثری را ایجاد نمایند به طوریکه نام برند و بسته بندی اختصاصی برند در ذهن مشتریان ماندگار میشود. 

برای افزایش زیبایی قوطی های مقوایی قلکی میتوان از طرح های منحصربه فرد و هیجان انگیز برای دیزاین قسمت خارجی استفاده نمود که نقشی مهم در فروش محصولات و جذب بیشتر مشتریان دارد، درج نام برند بر روی قسمت مشخصی از قوطی مقوایی موجب میشود که محصولات در یک بسته بندی هماهنگ به بازار عرضه و استفاده شوند. 

یکی دیگر از روش های استفاده خلاقانه از این قوطی ها بسته بندی حبوبات و مواد غذایی است که بیشتر از مدل های ویترین دار و نمک پاشی استفاده میشود که نظم خاصی به آنها میدهد و میتوان به صورت پک محصولات را در این قوطی ها به بازار عرضه نمود. 

قوطی های مقوایی ویترین دار به دلیل اینکه قسمت داخلی آن و محتویات به خوبی مشخص است معمولا برای مواد غذایی کاربرد دارد و اگر به صورت اختصاصی طراحی شود به عنوان یکی بسته بندی خلاقانه برای این محصولات استفاده میشود، چراکه مشتریان با دیدن محصولات در این قوطی از کیفیت آن مطمئن شده و در این صورت است که دست به انتخاب و خرید آن می زنند. 

برای منحصر به فرد نمودن این گونه قوطی ها برای محصولات خوراکی و غذایی از رنگبندی های مناسب و برچسب های مشابه محصولات استفاده میشود، درج لوگو، تاریخ تولید و انقضا و... از جمله مهم ترین مواردی می باشد که بر روی این دسته از قوطی بر اساس اصول درج میشوند.

حتی میتوان تعداد مشخصی از قوطی مقوایی درب نمک پاشی را در ابعاد مختلف برای انواع ادویه تولید و بر روی هر کدام از آنها نام ادویه را با فونتی مناسب چاپ نمودچراکه هنگام استفاده مشخص می شود که در هر قوطی چه نوع محصولی بسته بندی شده است. 

 روش دیگر استفاده از قوطی مقوایی که روشی خلاقانه می باشد، به کار بردن آنها برای بسته بندی های کادویی است، قوطی های مقوایی با مدل ساده را میتوان در ابعاد مختلف استفاده و انواع چاپ در طرح های گلدار و با رنگ بندی متنوع را بر روی آن درج نمود که به عنوان بسته بندی کادویی جزو جدید ترین مدل ها است. 

قوطی مقوایی به عنوان یک بسته بندی برای هر محصول و لوازمی مناسب است و کاربردهای مختلفی دارد و میتوان از آن به صورت خلاقانه استفاده نمود، چراکه امکان تولید این قوطی ها در قطر و مدل های مختلف وجود داشته و با توجه به ابعاد هر یک میزان مشخی از محصولات در آن بسته بندی میشوند، به طوریکه ظریف هر قوطی مقوایی با توجه به ابعاد آن مشخص است. 

لوازم مختلفی از جمله مداد رنگی معمولا در قوطی های مقوایی بسته بندی میشوند، در طراحی دیزاین آن میتوان از طرح های کارتونی و گلدار و حتی نمونه ای از یک نقاشی چاپ و درج نمایید که نمونه ای استفاده خلاقانه از بسته بندی برای کسب و کار ها  برند های مداد رنگی می باشد. 

این قوطی ها علاوه بر بسته بندی محصولات کاربرد های دیگری از جمله نظم بخشی و دیزاین نیز دارند و تنها با طراحی آنها به سبک مناسب و منحصربه فرد و استفاده از لیبل ها و برچسب های متناسب با ویژگی های محصول و طرح روز، این قوطی ها را برای هر نیاز و سلیقه ای سفارش سازی و آماده سازی نمود. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید عمده قوطی مقوایی کود و بذر شما عزیزان به مقاله : خرید عمده قوطی مقوایی استوانه ای آماده لوکس باکس،مخصوص بسته بندی کود و بذر مراجعه نمایید. 

 

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

برای کسب اطلاع از مفاهیمی از جمله مزایای استفاده از قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : ویژگی و مزایای استفاده از قوطی مقوایی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی لوکس باکس مورد استفاده برای تمامی محصولات است و طوری طراحی شده که از آن میتوان به صورت خلاقانه برای هر نیاز و سبک برندی استفاده نمود، در واقع این قوطی مقوایی مکانیزم منحصربفردی در جهت حفظ و نگهداری مواد غذایی و انواع تنقلات را داشته که میتوان با شخصی سازی، آن را برای تبلیغات محصولات نیز استفاده کرد.

لوکس باکس در تولید این نوع قوطی از طلق باکیفیت و شفاف استفاده نموده است که جزوی از مزیت های این نوع قوطی بوده که به راحتی و بدون باز نمودن درب قوطی میتوان محتویات را مشاهده نمود. 

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

کسب و کار ها میتوانند این قوطی را در تعداد بالا با طراحی منحصر به فرد از مجموعه لوکس باکس سفارش سازی کنند و آن را به عنوان بسته بندی همیشگی محصولات خود به کار گیرند. 

قوطی مقوایی لوکس باکس

طریقه استفاده خلاقانه از قوطی مقوایی لوکس باکس :

 

طریقه استفاده خلاقانه از قوطی مقوایی لوکس باکس به صورت های مختلف امکان پذیر بوده و به دلیل مدل ویترین دار بودن این قوطی بیشتر کسب و کار ها از آن معمولا برای انواع محصولات خوراکی استفاده میکنند چراکه بهترین بسته بندی برای به نمایش گذاشتن کیفیت محصولات در قفسه فروشگاها است. 

این قوطی را میتوان به صورت های مختلف در طرح های متنوع برچسب زنی و چاپ نمود و همچنین از طلق در اشکال مختلف ویترین را بر روی قوطی ایجاد کرد که نوعی روش خلاقانه در تولید است که به دلخواه برند ها میتوان آن را سفارش سازی نمود.

این مدل قوطی مقوایی ویترین دار بسیار مناسب بسته بندی و حتی نظم دهی به محصولات خوراکی از جمله آجیل و خشکبار، خرما و شکلات و انواع ادویه ها، شیرینی ها و... و همچنین محتویاتی از جمله؛ لوازم التحریر، لوازم بازی و سرگرمی و انواع محصولات کود و بذر می باشد که محتویات از طریق طلق شفاف و با کیفیت این قوطی مقوایی قابل مشاهده هستند. 

از قوطی مقوایی پنجره دار لوکس باکس میتوان به عنوان بسته بندی پک محصولات استفاده نمود، به طوریکه محصولی مثل آجیل که مخلوط مغزیجات است را میتوان به صورت جداگانه بسته بندی و هر نوع آجیل را در این قوطی مقوایی قرار داد که روشی خلاقانه جهت عرضه این گونه کالا به فروشگاها است.

برای اطلاع از مفاهیمی مثل خرید و سفارش قوطی مقوایی رنگی طرح دار شما میتوانید به مقاله : خرید و سفارش قوطی مقوایی رنگی زیبا و ارزان در طرح ها و اندازه های مختلف مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

راهنمای سفارش قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس : 

سفارش قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس معمولا به صورت عمده و سفارشی برای هر نوع محصول و نیازی است که به درخواست مشتریان و مشاغل صورت میگیرد، برای سفارش قوطی مقوایی شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید که از این طریق سفارشات شما در هر تعدادی ثبت میشود.

شما عزیزان میتواند برای سفارش و یا سفارش سازی قوطی های مقوایی به وب سایت فروشگاه لوکس باکس مراجعه نموده و اطلاع از همکاری و سفارش عمده با تیم لوکس باکس تماس حاصل نمایید.

با مراجعه به مقاله : سفارشی سازی قوطی های مقوایی لوکس باکس برای انواع بسته بندی میتوانید در خصوص سفارش سازی  این بسته بندی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.