سفارشی سازی قوطی های مقوایی لوکس باکس برای انواع بسته بندی

برای انواع بسته بندی محصولات و کالاها در هر مقدار و ابعادی، مد نظر بیشتر مشتریان و برند ها است که قوطی های مقوایی استوانه ای را به صورت سفارش سازی شده در ابعاد و دیزاین دلخواه و هماهنگ با ویژگی محصولات خود آماده سازی و خریداری نمایند. 

سفارش سازی قوطی های مقوایی فرآیندی است که طبق نظر برند و شکل محصولات پیش میروند، به طوری که این روند باید به صورت دقیق و متناسب با طراحی تایید شده انجام شود، چراکه صفر تا صد طراحی و ساخت قوطی مقوایی در سفارش سازی بر مبنای اصول و نیاز مشتریان می باشد. قوطی مقوایی نوعی منحصربه فرد از بسته بندی است که توسط مشتریان برای بسته بندی های مختلف سفارشی و در قطر و ابعاد مختلف در مدل های متنوع ساخته میشود. 

لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده بسته بندی، با ارائه انواع طرح ها و مشاوره تخصصی در خصوص انتخاب مدل قوطی مقوایی بر اساس نوع نیاز و سفارشات و... به کسب و کار کمک می نماید تا با صرفه هزینه ای مناسب، بسته بندی دلخواه خود را سفارش سازی و خریداری نمایند. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی در خصوص سفارش سازی قوطی های مقوایی برای انواع بسته بندی و بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس و سفارش سازی قوطی مقوایی لوکس باکس خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد نیز توضیحاتی جامع به شما عزیزان ارائه می دهیم. 

قوطی مقوایی لوکس باکس

 

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

سفارش سازی قوطی مقوایی برای انواع بسته بندی

معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه سفارش سازی قوطی های مقوایی

 

 سفارش سازی قوطی مقوایی برای انواع بسته بندی :

 

سفارش سازی قوطی مقوایی برای انواع بسته بندی محصولات مختلف ، نگهداری اصولی و معرفی نوع محصول در بیشتر مواقع مورد استفاده کسب و کار ها و صنایع مختلف قرار میگیرد.

سفارش سازی از جمله خدماتی است که با توجه به نیاز مشتریان و کسب و کار ها انجام میشود، در این روند طرح ها و مدل های مد نظر و قابل اجرا انتخاب شده و پس از تایید آن سفارش سازی طبق آن انجام میشود.

قوطی مقوایی سفارش سازی شده کاملا متمایز و اختصاصی محصول و مهم تر از همه برند است، این نوع بسته بندی طوری تولید میشود که به طور تاثیر گذار محصولات را به مخاطبان معرفی نماید و به عنوان بسته بندی همیشگی محصولات مورد استفاده قرار میگیرد. 

در سفارش سازی نوع چاپ و رنگبندی نیز به دلخواه مشتریان انتخاب میشود که در واقع به طور دقیق و متناسب با اطاعات محصولات و نوع محصول این روند پیش می رود، معمولا توضیحات مربوط به محصولات، لوگو، تصاویر و طرح ها و.... بر روی قسمتی مشخص از این جعبه ها در فرآیند سفارش سازی اعمال می گردد. 

قوطی مقوایی برای انواع بسته بندی ها معمولا کاربرد دارد، و سفارش سازی آن به این معنا است که میتوان آن را کاملا مناسب محصولاتی مانند آجیل و تنفلات، انواع شیرینی ها، شکلات ها، مواد غذایی، انواع اکسسوری، عروسک و اسباب بازی، هدایا و...  تولید نمود.

به عنوان مثال آجیل و تنقلات به بسته بندی مناسبی نیازمند هستند که علاوه بر اینکه جلوه و ویترین متناسب و منحصربفردی داشته باشد، در تولید قسمت داخلی آن  نیز از متریالی درجه یک به منظور جلوگیری از رطوبت و آسیب استفاده شود، چراکه نگهداری و بسته بندی اینگونه محصولات بر حسب استاندارد ها و اصول بسته بندی است که باید به آن دقت شود. 

علاوه چاپ و انتخاب نوع مدل قوطی برای سفارش سازی، انتخاب متریال و مواد در سفارش سازی از اهمیت بالایی برخوردار است، قوطی های مقوایی سفارش سازی شده به گونه ای ویترین و بسته بندی محصولات است که در بازار هدف نقشی کلیدی در فروش و دیده شدن آنها دارد. 

سفارش سازی راهی مناسب و پر از مزایای مختلف از جمله تبلیغات محصول، منحصربه فرد نمودن کالا و برند است که بیشتر تولید کنندگان آن را در اختیار مشتریان قرار میدهند که بسته بندی اختصاصی و دلخواه خود را تولید و تامین نمایند. 

سفارش سازی برای بسته بندی محصولات تبلیغاتی در راستای به نمایش گذاشتن ویژگی های محصولات و کیفیت آنها انجام میشود، چراکه راهی اختصاصی و کاملا مناسب برای کسب و کار ها و هر مشاغلی می باشد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید اینترنتی قوطی مقوایی به مقاله : لیست قیمت و خرید اینترنتی قوطی مقوایی تلسکوپی و ویترین دار با درب فشاری فلزی لوکس باکس مراجعه نمایید. 

قوطی مقوایی لوکس باکس

* قوطی مقوایی لوکس باکس گزینه ای ایدآل برای انواع محصولات و تنقلات مانند شیرینی ها می باشد که میتوان هر گونه شکلات را نیز در آن بسته بندی نمود، چراکه مدل ویترین دار این قوطی موجب نمایش محصولات و محتویات و کسب اعتماد مشتریان پس از خرید میشود. به طوریکه بسته بندی قوطی مقوایی کیفیت محصولات را از قسمت ویترین خود به نمایش میگذارد.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از طراحی و ساخت قوطی مقوایی به مقاله : طریقه ساخت و طراحی قوطی های مقوایی لوکس باکس مراجعه کنید.

معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس :

 

معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس جهت آشنایی شما عزیزان با نمونه ای از این بسته بندی است که به صورت اختصاصی و دلخواه برند در تعداد مشخص سفارش سازی و تولید میشود.

این مدل قوطی مقوایی کاملا مناسب معرفی محصولات و حتی کادو نیز میباشد، چاپ و طرح قوطی مقوایی قابل تغییر و متناسب با نوع محصولات است که بر اساس طراحی ها و نیاز ها این مدل قوطی ساخته میشود. 

معمولا بیشترین محصولی که در این مدل قوطی بسته بندی میشود، آجیل و خشکبار، انواع شکلات، شیرینی ها، دمنوش ها و ... است، با توجه به شکل و مدل قوطی که ویترین دار است به خوبی محتویات بسته بندی شده دیده میشود.

ویترین دار بودن قوطی مقوایی نوعی مزیت منحصر به فرد برای معرفی و نمایش محصولات برند است.

* قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

_این  مدل قوطی مقوایی به خوبی از رطوبت جلوگیری و از محصولات محافظت میکند.

جهت اطلاع از روش های استفاده قوطی مقوایی شما عزیزان میتوانید به مقاله : روش های استفاده ی خلاقانه از انواع قوطی مقوایی مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

جهت اطلاع از مفاهیمی از جمله خرید مناسب ترین قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : خرید مناسب ترین و باکیفیت ترین قوطی های مقوایی مراجعه نمایید.

خدمات لوکس باکس در حوزه سفارش سازی قوطی های مقوایی :

 

سفارش سازی قوطی های مقوایی لوکس باکس از مهم ترین خدماتی است که این مجموعه به کسب  و کار ها و برند ها در راستای تامین بسته بندی مورد نیاز آنها ارائه می دهد. 

در مرحله اول سفارش سازی مهم ترین مسئله نیاز مشتریان است که با توجه به آن طراحی انجام شود، لوکس باکس در این مرحله مشاوره رایگان سفارش سازی را به مشتریان و مشاغل ارائه داده که از محصولات و نیاز مشتریان اطلاعات مورد نیاز را دریافت نماید. 

در بیشتر مواقع برند ها هیچ ایده برای طراحی و سفارش سازی قوطی ها ندارند که در این صورت اطلاعات محصول، حجم و مدل آن و.. مد نظر لوکس باکس است که با توجه به این موارد سفارش سازی ها انجام میشود.

سفارش سازی معمولا بر روی قوطی های از قبل آماده لوکس باکس نیز انجام میشود که در این روند تنها ابعاد و چاپ و مواردی که مد نظر مشتری است در نظر گرفته میشود و تغییر می یابد. 

بیشتر قوطی های سفارش سازی شده  برای بسته بندی محصولاتی تولید میشوند که مزیت هایی از جمله افزایش اعتبار و رشد تجارت، افزایش فروش را برای کسب و کارها و برندها در بر دارند

به عنوان نمونه مشاغلی هستند که محصولاتی از جمله انواع ادویه و مواد غذایی را تولید میکنند که هنگام ارائه آن، به بسته بندی مناسب و مشابه این محصولات نیاز دارند که علاوه بر نگهداری هنگام استفاده نیز مناسب باشد. در این صورت است که لوکس باکس قوطی مقوایی هایی با مدل نمک پاشی و درب پیچی پلاستیکی را پیشنهاد میدهد که کاملا مناسب این محصولات است و هنگام استفاده به راحتی میتواند به محتویات دسترسی داشت.

سفارش سازی قوطی مقوایی معمولا به صورت عمده از مجموعه لوکس باکس صورت می گیرد که صفر تا صد تولید آن توسط مجموعه لوکس باکس در تیراژ بالا و چاپ مد نظر می باشد، سفارش سازی جزو خدماتی است که لوکس باکس قبل از تولید انبوه، طراحی و تمامی مراحل را طبق نظر مشتریان پیش می برد.

قوطی های مقوایی لوکس باکس برای انواع بسته بندی های از جمله کادویی، صنعتی، تبلیغاتی و... سفارش سازی میشوند.

لوکس باکس برای اطمینان مشتریان نمونه ای قوطی مقوایی را قبل از تولید تعداد سفارش داده شده به مشتریان خود عرضه می نماید.

جهت سفارش سازی و همکاری با لوکس باکس میتوانید با تیم مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته تماس حاصل نموده و از خدمات منحصر به فرد لوکس باکس برخوردار شوید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

* این مدل قوطی مقوایی ویترین دار برای انواع دمنوش ها و تنقلات مانند شیرینی ماکارون نیز مورد استفاده قرار گرفته، چراکه مدل ویترین دار و استوانه ای این بسته بندی آن را گزینه ای مناسب برای انواع مختلفی از این محصولات نموده است.

جهت کسب اطلاع از مفاهیمی مانند سفارش آسان قوطی مقوایی اکسسوری شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارش آسان و خرید قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری لوکس باکس در اندازه های مختلف مراجعه نمایید. 

 

آیا میتوان این قوطی ها را در ابعاد و طراحی مدل نظر به صورت عمده و تعداد بالا سفارشی کرد ؟ 

بله، قوطی های مقوایی در تعداد بالا قابل سفارشی در هر طرح و مدلی هستند. 

 

نحوه خرید و سفارش قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس چگونه است ؟ 

برای خرید و سفارش سازی قوطی مقوایی شما عزیزان میتوانید با تماس با تیم پشتیبانی، سفارشات خود را به صورت دقیق ثبت نمایید.