لیست قیمت و خرید اینترنتی قوطی مقوایی تلسکوپی و ویترین دار با درب فشاری فلزی لوکس باکس

در هنگام خرید و سفارش قوطی مقوایی، لیست قیمت از پر اهمیت ترین معیار و مواردی است که قابل توجه مشتریان قرار میگیرد و در انتخاب نوع و مدل قوطی تاثیر گذار می باشد، چراکه مشتریان با دیدن مدل ها و قیمت آنها دست به خرید بهترین مدل با قیمت مناسب می زنند. 

معمولا مدل های مختلفی از قوطی مقوایی در شکل های تلسکوپی و ویترین دار با درب فشاری فلزی تولید شده اند، که هر کدام از آنها بر اساس میزان ارزشمندی کالا و یا سلیقه مشتریان انتخاب میشوند، انتخاب هر کدام بر اساس نوع محصولات نیز می باشد و مشتریان با بررسی این دو قوطی معمولا بهترین نوع را برای محصولات خود خریداری می نمایند. 

خرید اینترنتی این قوطی ها در هر مدل و طرحی از لوکس باکس به صورت اینترنتی نیز می باشد که این موضوع به شما عزیزان این امکان را می دهد که با صرف کمترین هزینه و زمان بسته بندی مورد نیاز خود را تامین نموده و بهترین قوطی مقوایی لوکس باکس را در شکل های تلسکوپی و ویترین دار با درب فشاری فلزی انتخاب و ثبت سفارش نمایید. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ لیست قیمت و خرید اینترنتی قوطی مقوایی، قوطی های مقوایی تلسکوپی و ویترین دار لوکس باکس و.. خرید اینترنتی از لوکس باکس، خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد نیز توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. 

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

 

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

لیست قیمت قوطی مقوایی های تلسکوپی و ویترین دار با درب فشاری فلزی

بررسی قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

خرید اینترنتی قوطی های مقوایی تلسکوپی و ویترین دار از لوکس باکس

 

 

لیست قیمت قوطی مقوایی های تلسکوپی و ویترین دار با درب فشاری فلزی :

 

لیست قیمت هر کدام از قوطی مقوایی های تلسکوپی و ویترین با درب فشاری فلزی با توجه به جنس بدنه و نوع متریال در تولید، متفاوت می باشد، چراکه معیار اصلی قیمت گذاری ها نوع متریال و میزان استفاده شده در ساخت، نحوه تولید و دیزاین و موارد دیگر مشخص می گردد. 

لیست قیمت هر مدل بسته بندی به صورت جداگانه مشخص میشود، که با توجه به این لیست و نوع خدمات قابل اجرا، قوطی های مقوایی سفارش داده میشوند، به عنوان مثال قوطی مقوایی تلسکوپی با درب فشاری فلزی در ابعاد و سایز کوچک به نسبت این مدل قوطی در ابعاد بزرگ، در واقع قیمت کمتری داشته، چراکه میزان متریال به کار رفته در آن کمتر می باشد. 

قوطی مقوایی تلسکوپی ترکیبی از دو لوله است که بر روی این لوله ها روکش های انتخابی جهت ایجاد هماهنگی مورد استفاده قرار میگیرد، این روکش ها و نوع مواد به کار رفته در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشد و لازم به ذکر است که مشاغل میتوانند نوع روکش و حتی طراحی را انتخاب نمایند که قیمت نهایی نیز با توجه به این موضوعات مشخص میشود. 

معمولا از درب فلزی برای قوطی مقوایی تلسکوپی نیز استفاده میشود، به شکلی که این نوع درب همانند درب مقوایی مثل روکش برر روی بدنه چفت می شود، که این موارد نیز در سفارشات و نوع تقاضای بازار و یا کسب و کار است و قیمت را تغییر میدهند.

قوطی های مقوایی ویترین دار نیز مدلی از این گونه بسته بندی ها می باشد که در تولید آن از طلق های شفاف جهت ایجاد ویترین برای دیده شدن محتویات استفاده شده که به انتخاب مشتریان نوع درب آن میتواند از جنس فلز، با مکانیزم فشاری باشد، لیست قیمت این نوع قوطی مقوایی نیز بر اساس جنس متریال و میزان طلق و مقوای به کار رفته در تولید محاسبه می گردد. 

این گونه قوطی ها که دربی فلزی دارند برای انواع محصولات خوراکی مورد استفاده قرار میگیرند و مشتریان میتوانند به دلخواه نوع درب این مدل قوطی را انتخاب نموده و اگر محصولاتی از جمله انواع آجیل و خشکبار و دمنوش، تنقلات، شکلات و... باشند درب فلزی فشاری میتواند بهترین گزینه باشد، چراکه موجب چفت شدن کامل درب شده و از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به محتویات جلوگیری می نماید. 

قیمت این قوطی ها بر اساس میزان سفارش، سایز ( ارتفاع و قطر)، طرح و... معین میشود و کسب و کار ها میتوانند با مشخص نمودن نوع نیاز و بسته بندی متناسب خود آنها را در سایز و طرح مناسب و دلخواه خریداری نمایند.

معمولا لیست قیمت در مواقع مختلفی درصورت درخواست و سفارشات مختلف از جمله انواع چاپ و ایجاد طرح های دلخواه و... برای سفارش سازی و اختصاصی نمودن قوطی مقوایی، شامل تغییراتی نیز میشود که این تغییرات بر مبنای تولید و نوع درخواست مشتریان به صورت دقیق ثبت شده و موجب مشخص شدن نهایی قیمت ها می شود. 

نبودن هیچ گونه محدودیت در استفاده از انواع روش های چاپ؛ طلاکوب، یووی، نقره کوب و.. بر روی قوطی مقوایی استوانه ای منجربه تفاوت سفارشات مشتریان و انتخابات متنوع آنها شده است که این مورد نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت و فروش عمده قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : لیست قیمت سفارش و فروش عمده قوطی مقوایی با کیفیت لوکس باکس مراجعه نمایید. 

 

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

بررسی قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس  به عنوان یک مدل بسته بندی در هر نوع طرح و رنگی قابل سفارش است و مشتریان با مشخص نمودن تعداد و تیراژ سفارش میتوانند آن را برای بسته بندی، نگهداری محصولات خود در هر حجم و میزانی خریداری نمایند.

قوطی مقوایی ویترین دار با توجه به نوع محصولات، توسط لوکس باکس طراحی و تولید میشود، این قوطی مخصوص بسته بندی انواع محصولات از جمله ؛ دمنوش ها، خوراکی ها و شیرینی ها، آجیل و خشکبار، و انواع بذر ها و ... در تنوع بالایی مورد استفاده قرار میگیرد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد، چراکه از متریالی درجه یک در ساخت آن استفاده شده است و طلقی که در قسمت ویترین این قوطی مقوایی به کار رفته نشکن بوده و موجب افزایش ارزشمندی محصولات نیز می شود. 

قطر این قوطی مقوایی تا120  میلیمتر و ارتفاع آن بدون هیچ محدودیتی قابل تغییر بوده و این تغییرات مطابق با نوع سفارش و محصولات توسط لوکس باکس برای مشتریان اعمال میشود.

قوطی مقوایی لوکس باکس به صورت آماده از قبل تولید شده است و درصورت نیاز بر اساس نوع سفارشات، قابل سفارش سازی در هر طرح و ابعادی از صفر تا صد توسط لوکس باکس انجام میشود.

هر نوع چاپی از جمله طلاکوب و نقره کوب و.. و طرحی را میتوان به دلخواه با کمک تیم لوکس باکس بر روی قوطی مقوایی اعمال نمود.

_ قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

درب این قوطی مقوایی پلاستیکی بوده که با در نظر داشتن نوع محصولات میتوان از درب فلزی فشاری نیز برای این بسته بندی استفاده نمایید، قوطی مقوایی پنجره دار لوکس باکس از دسته باکس های منحصربفرد و زیبا برای انواع محصولات بوده که در نهایت فروش بیشتر آنها را تضمین می نماید. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش سازی قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : سفارشی سازی قوطی های مقوایی لوکس باکس برای انواع بسته بندی مراجعه فرمایید.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

* قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس انتخابی مناسب برای انواع دمنوش ها و نوشیدنی ها مانند ؛ قهوه ، چای های مختلف، نسکافه و... می باشد و میتوان با توجه به ظریفیت و ابعادی که دارد این نوع کالاها را به شکلی اصولی در آن قرار داد و بسته بندی نمود، این قوطی مقوایی به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و جزئیاتی دقیق، برای نگهداری محصول نیز انتخاب مناسبی بوده و در همین راستا است که مشتریان پس از خرید محصول از برند این بسته بندی لوکس نیز بار ها استفاده می نمایند.

 

جهت کسب  اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص سفارش و خرید قوطی مقوایی چای و قهوه و دمنوش شما میتوانید به مقاله : تولید و سفارش و قیمت قوطی مقوایی ارزان مخصوص چای و قهوه و دمنوش مراجعه فرمایید.

 

خرید اینترنتی قوطی های مقوایی تلسکوپی و ویترین دار از لوکس باکس :

 

در خرید اینترنتی قوطی های مقوایی تلسکوپی و ویترین دار از لوکس باکس، معمولا سفارشات و تعداد خرید به صورت عمده و سفارشی انجام می شود و بیشترین مواردی که مورد توجه مشتریان قرار میگیرد امکان دسترسی آسان و راحت به محصولات و مشاهده جزئیات آنها در صفحه دسته بندی سایت لوکس باکس و یا کاتالوگ مربوطه می باشد. 

لوکس باکس با در نظر داشتن تمامی موارد از جمله کیفیت، ارسال مناسب و... در زمان مشخص قوطی های مقوایی را به صورت مستقیم به کسب و کار ها ارائه میدهد. 

امکان خرید اینترنتی از فروشگاه لوکس باکس، پروسه ای است که طی آن مشتریان میتوانند بدون حضور مستقیم سفارشات خود را مشخص نموده و با دریافت مشاوره از لوکس باکس، بسته بندی خود را در تعداد و تیراژ مشخصی خریداری نمایند.

مزیت های خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی لوکس باکس شامل؛

_ دسترسی به قوطی های مقوایی و مشاهده آنها

_ بررسی قیمت ها و لیست بسته بندی ها

_ تصمیم گیری آگاهانه و دریافت مشاوره رایگاه از لوکس باکس

_ صرفه جویی در زمان و هزینه

_ خرید بدون واسطه

 

خرید اینترنتی قوطی مقوایی از لوکس باکس از طریق تماس با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس می باشد که مشتریان می توانند با ارائه درخواست خود و اطلاعات مربوط به محصولات و... این قوطی ها را در تعداد مورد نیاز متناسب با بودجه خود خریداری نمایند. 

علاوه بر خرید اینترنتی از وب سایت لوکس باکس، امکان خرید حضوری نیز وجود دارد.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

* میوه خشک حبه ای در انواع طعم ها و رنگبندی تولید می شود جزو محصولاتی می باشد که معمولا برای عرضه به بازار نیازمند بسته بندی با ساختار ویترین دار می باشد، قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس به دلیل مکانیزم پنجره دار خود، بهترین بسته بندی و نگهدارنده اینگونه کالاها است که امکان مشاهده اینگونه محصولات بدون باز نمودن درب را برای مشتریان هنگام خرید فراهم نموده است، این ویژگی تاثیر بسزایی در افزایش فروش محصولات داشته و منجربه جلب توجه مشتریان می شود.

با مراجعه به مقاله : تولید و قیمت انواع قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی لوکس باکس اطلاعات بیشتری را میتوانید در زمینه انواع قوطی مقوایی ایزی اپن کسب نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همکاری با لوکس باکس برند ها و مشاغل میتوانند با تیم لوکس باکس تماس حاصل نمایند.