تولید و قیمت انواع قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی لوکس باکس

انواع قوطی مقوایی ایزی اپن به همراه درب پلاستیکی در هر طرح و ابعادی بر اساس نوع محصولات مورد استفاده هر کسب و کار و برندی قرار گرفته و هر کدام از آنها با توجه به موارد مثل متریال، دیزاین ها و... قیمت نهایی و مشخصی دارد.

معمولا تولید هر مدل قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی مراحلی از جمله طراحی، انتخاب متریال، نمونه سازی و... دارد که طی این فرآیند این گونه بسته بندی ها در هر تعداد سفارشی، ساخته و عرضه میشوند.

لوکس باکس با بررسی نوع سفارش هر برند و ارائه تخصصی مشاوره، قوطی مقوایی ایزی اپن را در قیمتی متناسب در کمترین ارائه می دهد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ساخت و قیمت انواع قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی و قوطی مقوایی لوکس باکس پرداختیم.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل موارد زیر است :

تولید انواع قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی

قیمت انواع قوطی های مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی

بررسی ساخت و قیمت قوطی های مقوایی لوکس باکس

 

 

تولید انواع قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی :

 

تولید انواع قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی روندی متفاوت تر از ساخت قوطی های دیگر دارد و از متریالی متنوع در ساخت قسمت های مختلفی از جمله درب استفاده میشود.

متریالی که در تولید این قوطی ها استفاده شده شامل موادی مثل پلاستیک، فلز برای درب ها و مقوا برای بدنه می باشد.

در فرآیند تولید این قوطی ها در اولین مرحله طراحی های دیزاین و قسمت های مختلف انجام میشود که گذارندن این روند با در نظر داشتن مواردی از جمله سلیقه ها و درخواست مشتریان و تناسب شکل بسته بندی با برند و محصولات است.

بعد از طراحی نوبت به انتخاب متریال و تولید نمونه ای قوطی مقوایی جهت تایید مشتریان و آغاز تولید عمده است و تعداد مشخص قوطی مقوایی برای تامین نیاز برند ها می باشد.

انواع قوطی مقوایی معمولا با تجهیزات و ماشین آلات مختلفی مطابق با استاندرد های روز و کاملا در سطح بالایی از کیفیت برای هر گونه محصولی تولید میشود. 

نحوه تولید هر قوطی مقوایی با توجه به مواد و دیزاینی که دارد متفاوت است، به عنوان مثال قوطی مقوایی ایزی اپن از بدنه ای کاملا مقوایی تشکیل شده که درب آن از متریالی مثل فلز بوده که بعد از استفاده اولیه دیگر از درب مجدد استفاده نمیشود.

برای این قوطی مقوایی یک درب پلاستیکی نیز به دلخواه برند تولید میشود که بعد از باز نمودن درب ایزی اپن این بسته بندی، برای استفاده در دفعات بالا به کار میرود.

لازم به ذکر است که این گونه قوطی ها معمولا برای محصولات مختلفی از جمله مواد غذایی ساخته میشود و مکانیزم متفاوت تری در نگهداری و محاظت از آنها دارد.

بعد از تولید شکل و بدنه قوطی مقوایی، طراحی های خارجی و داخلی انجام میشود، در صورتی که این قوطی برای محصولاتی مثل مواد غذایی باشد، معمولا از متریالی مثل کاغذ متالایز در داخل قوطی برای حفظ طعم و تازگی این محصولات در تولید استفاده میشود.

در تولید این قوطی ها از ماشین آلات پیشرفته و نیمه اتومات استفاده میشود که زمان تولید را کاهش داده و این بسته بندی ها را همانطور که طراحی شده، تولید می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و تولید انواع قوطی مقوایی باکیفیت میتوانید به مقاله : قیمت و تولید انواع قوطی مقوایی با کیفیت برای چیپس ، ادویه ،میوه خشک و... مراجعه نمایید.

 

قوطی مقوایی لوکس باکس

شما عزیزان میتواند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اینترنتی قوطی مقوایی ویترین دار و تلسکوپی میتوانید به مقاله : لیست قیمت و خرید اینترنتی قوطی مقوایی تلسکوپی و ویترین دار با درب فشاری فلزی لوکس باکس مراجعه کنید.

 

قیمت انواع قوطی های مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی :

 

قیمت انواع قوطی های مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی با در نظر داشتن مواردی از جمله جنس بدنه، متریال قسمت های مختلف از جمله درب و.. مشخص میشود.

اغلب قوطی های مقوایی ایزی اپن در انواع مختلفی مثل قوطی مقوایی قهوه، مواد غذایی برای کنسروی نمودن آنها در ابعاد گوناگون سفارش داده میشوند که ممکن است به دلخواه کسب و کار ها و نیاز ها دربی پلاستیکی نیز در کنار آن ارائه داده شود، با بررسی این موارد و تعداد سفارشات قیمت این قوطی ها مشخص میشود.

بر اساس میزان متریالی که در تولید و طراحی استفاده شده و ابعاد قوطی و چاپ های اجرا شده قیمت ها در لیست تغییر می نمایند.

قیمت این گونه بسته بندی به دلیل انجام هر نوع خدمات و سفارشاتی بر روی آن تغییر نموده و برحسب زمان تولید مشخص میشود.

قوطی مقوایی لوکس باکس

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص قوطی مقوایی و کاربردش میتوانید به مقاله : قوطی مقوایی چیست و چه کاربردی دارد؟ مراجعه نمایید.

بررسی ساخت و قیمت قوطی های مقوایی لوکس باکس :

 

در بررسی ساخت قوطی مقوایی لوکس باکس، تمامی موارد از جمله نوع متریال، میزان کیفیت، خدمات پس تولید و چاپ و... قابل توجه مشتریان قرار میگیرد.

ساخت انواع قوطی مقوایی لوکس باکس مثل ویترین دار، درب پلاستیکی، ایزی اپن و.. با طی نمودن مراحل مختلف تولید از جمله بررسی سفارشات و نوع محصولات، مشخص نمودن قوطی مقوایی با مدل مناسب، ابعاد و... صورت میگیرد.

در اولین مرحله قبل از تولید، مجموعه لوکس باکس مشاوره ای جهت شناخت نیاز ها به مشتریان ارائه میدهد و بعد از بررسی آنها طراحی شکل قوطی را برای تولید انجام میدهد.

ساخت هر نوع قوطی روندی متفاوت تری دارد، و در تولید هر مدل از متریالی مناسب استفاده میشود.

 به عنوان مثال لوکس باکس قوطی مقوایی ایزی اپن را طوری تولید نموده که قبل از باز نمودن درب هیچ گونه رطوبت و آسیبی به محتویات وارد نمیشود.

قیمت انواع قوطی ها بر اساس مواد به کار رفته در روند تولید و طراحی های سفارشی مشتریان است.

در صورت سفارشی نمودن قوطی مقوایی ایزی اپن و درج نام برند به صورت طلاکوب و یا نقره کوب و... قیمت ها در لیست مشخص شده و کاملا دقیق هستند.

یکی از انواع قوطی های مقوایی تولید شده لوکس باکس، مدل ویترین دار است که قابل سفارش سازی و ساخت در هر طرح و ابعادی می باشد.

_ قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

 

شما عزیزان میتوانید برای ثبت سفارشات و ایجاد همکاری با مجموعه لوکس باکس به سایت فروشگاهی لوکس باکس مراجعه نموده و با تیم مشاورین در ارتباط باشید.

انجام سفارشات و خرید از لوکس باکس به صورت اینترنتی و حضوری نیز می باشد و کسب و کار ها میتوانند با بررسی بسته بندی ها و تماس با پشتیبانی و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و نحوه سفارش، خرید های خود را انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتردر خصوص قوطی مقوایی با کاغذ کرافت و آسان بازشو میتوانید به مقاله : خرید انواع مختلف قوطی مقوایی لوکس باکس با کاغذ کرافت وآسان بازشو مراجعه فرمایید.