قیمت و تولید انواع قوطی مقوایی با کیفیت برای چیپس ، ادویه ،میوه خشک و...

قوطی های مقوایی در انواع مدل ها و طراحی ها بر اساس نوع محصولات به شکلی کاملا اختصاصی تولید میشوند که موجب ایجاد هماهنگی بسته بندی و محتویات میشود، متریال به کار رفته در تولید، ابعاد، درجه کیفیت، طرح اعمال شده بر روی قوطی و موارد دیگر است که قیمت را تعیین نموده است.

محصولاتی از جمله چیپس، ادویه، میوه خشک و... جزو دسته بندی مواد غذایی هستند که تولید قوطی مقوایی برای این دسته محصولات باید با اصول و مطابق با استاندارد های بهداشتی باشد، به گونه ای که معمولا در تولید این گونه از بسته بندی ها از متریالی مثل متالایز برای جلوگیری از آسیب، رطوبت و... استفاده میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیم و موضوعاتی از جمله؛ تولید و قیمت انواع قوطی مقوایی با کیفیت برای چیپس، ادویه و میوه خشک، بررسی و معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس، و خدمات لوکس باکس خواهیم پرداخت.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

تولید انواع قوطی مقوایی با کیفیت برای چیپس، ادویه، میوه خشک و...

قیمت انواع قوطی مقوایی چیپس، ادویه، میوه خشک و...

بررسی و معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس

خدمات مجموعه لوکس باکس در حوزه تولید قوطی مقوایی

 

 

تولید انواع قوطی مقوایی با کیفیت برای چیپس، ادویه، میوه خشک و... :

 

تولید انواع قوطی مقوایی با کیفیت برای محصولات غذایی از جمله چیپس، ادویه، میوه خشک و... با متریال کاملا بهداشتی است که بر اساس میزان حجم اینگونه کالاها و نوع آنها ساخته میشود.

معمولا لایه داخلی قوطی مقوایی از ورقه آلمینومی و متالایز می باشد که از رطوبت و نور سایر آسیب ها جلوگیری می نماید و همین موضوع سبب شده که مواد غذایی و خوراکی ها در فضای کاملا تضمین شده ای حفظ شوند.

قوطی مقوایی چیپس با رعایت استاندارد های بهداشتی مرتبط با صنعت ساخت بسته بندی مواد غذایی، در ابعاد متناسب با حجم محصول و در طراحی مطابق با طعم و مزه چیپس تولید میشود.

معمولا قوطی مقوایی چیپس توسط برند هایی تولید میشود که میخواهند محصول را به شکلی مناسب به بازار عرضه نمایند که در قفسه فروشگاها ظاهر منحصر به فردی داشته و در جذب مشتریان تاثیر گذار باشد.

قوطی مقوایی های چیپس در دسته بندی ها و اندازه های مختلف بر حسب طعم و مزه چیپس، رنگبندی، طراحی و تولید میشوند که کاملا با محتویات هماهنگی دارد.

قوطی مقوایی ادویه از جمله بسته بندی هایی است که در اندازه های مختلف متناسب با میزان حجم محتویات برای هر نوع ادویه ای تولید میشود که کیفیت و بهداشتی بودن آن بسیار حائز اهمیت می باشد.  

برای ادویه های متنوع مثل؛ زردچوبه،نمک، فلفل، زعفران، دارچین و... قوطی هایی با مکانیزم درب نمک پاشی و یا در مدل های دیگری نیز تولید میشود که بعد از خرید مشتریان میتوانند از آن استفاده نمایند.

تولید قوطی مقوایی ادویه و محصولات پودری طی فرآیندی بر اساس طراحی های تایید شده، مطابق با نظر برند ها و سبک کسب و کار است.

به عنوان مثال برخی برند ها قوطی مقوایی را به صورت پک چند عددی برای ادویه ها تولید نموده اند که مورد استقبال مشتریان قرار میگیرد، به طوریکه ساخت همزمان چندین قوطی مقوایی در طراحی های منحصر به فرد و هماهنگ منجر به فروش بیشتر محصولات میشود.

قوطی مقوایی میوه خشک نیز طی فرآیندی مطابق با استاندارد های کیفیت و بهداشت، برش دهی، طراحی و در نهایت تولید شده است، توسط هر نوع قوطی بر اساس محتوایات است، به شکلی که معمولا در هر قوطی مقوایی معمولا یک یا چند نوع میوه خشک به میزان مشخص بسته بندی میشود.

قوطی های مقوایی به گونه ای تولید میشوند که برای صادرات و عرضه به بازار و فروشگاها عملکرد مناسبی موثری داشته و محتویات و محصولاتی مثل میوه خشک، ادویه، چیپس، انواع آجیل و خشکبار، شکلات و شیرینی و... را در شکل و ایده ای جدیدتر بسته بندی و ارائه شوند.

جهت کسب اطلاع از مفاهیمی مثل تولید قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : تولید و قیمت انواع قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی لوکس باکس مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

قیمت انواع قوطی مقوایی چیپس، ادویه، میوه خشک و... :

 

قیمت انواع قوطی مقوایی چیپس، ادویه، میوه خشک و... بر اساس میزان متریال استفاده شده در تولید، ساختار کلی و ابعاد قوطی، در بازه های قیمتی مختلفی تعیین که معمولا با در نظر داشتن نوع قوطی قیمت ها مشخص میشود.

قوطی های مقوایی چیپس و میوه خشک در انواع مدل ها از جمله؛ تلسکوپی، درب مقوایی، درب فلزی، ایزی اپن،  ویترین دار و... دسته بندی شده اند که قیمت هر کدام با توجه به نوع متریال، ساختار درب و نوه بدنه تعیین میشود.

انواع دیگر بسته بندی قوطی که برای ادویه و محصولات پودری مثل قهوه، چای و... مورد استفاده قرار میگیرد، قوطی مقوایی درب نمک پاشی، درب پیچی پلاستیکی، تلسکوپی است که قیمت آنها متفاوت تر از سایر مدل ها می باشد.

طرح ها و سایز نیز منجر به ایجاد تغییراتی در قیمت میشوند، به عنوان مثال قوطی مقوایی در قطر 120 در ارتفاعی تعیین شده قیمت بیشتری نسبت قوطی مقوایی کوچک دارند که مشخص است در تولید از میزان متریال بیشتری برای ساخت بسته بندی بزرگ تر استفاده شده است.

طرح های اعمال شده بر روی قوطی ها هزینه هایی در بر دارد که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت داشته و منجربه تغییر قیمت میشود، به طوریکه این طرح ها بر اساس نوع محصول و سلیقه برند ها و کسب و کار ها بر روی قوطی درج میشود.

قوطی مقوای لوکس باکس

بررسی و معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس :

 

در بررسی و معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس به ساختار و طراحی این بسته بندی منحصربه فرد خواهیم پرداخت که شما عزیزان متوجه مزیت و کاربرد آن خواهید شد.

قوطی مقوایی لوکس باکس در مدل ویترین دار و یا پنجره دار تولید شده است که میتوان از آن برای بسته بندی انواع محصولات مانند؛ میوه خشک، آجیل، چیپس و... از آن استفاده نمود.

به دلیل پنجره شفاف و طلق با کیفیتی که در قسمت بدنه به کار رفته است، محتویات به خوبی قابل مشاهده می باشد، به گونه ای که مشتریان میتوانند با دیدن محصولات و اطلاع از کیفیت دست به خرید آنها بزنند.

طرح اعمال شده بر روی بدنه قوطی مقوایی از ترکیب رنگی سرمه ای و طلایی می باشد که دیزاین را متفاوت تر نموده است که لوگو و نام برند با روش های مختلف از جمله طلاکوب بر روی قسمت مشخص شده قابل درج است.

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

ابعاد قوطی مقوایی لوکس باکس 21*10*10 می باشد که میتوان میزان و حجمی مشخص از محصولات را در آن بسته بندی نمود.

 

برای کسب اطلاع از خرید انواع قوطی مقوایی آجیل، شما میتوانید به مقاله : خرید انواع قوطی مقوایی بسته بندی برای و آجیل و خشکبار مراجعه نمایید.

 

خدمات مجموعه لوکس باکس در حوزه تولید قوطی مقوایی :

 

خدمات مجموعه لوکس باکس در حوزه تولید قوطی مقوایی شامل طراحی و ساخت هر مدل قوطی مقوایی مطابق با نظر و سلیقه مشتریان و برند ها است که جهت ایجاد اطمینان نمونه اولیه ای از بسته بندی قبل از تولید انبوه آن به کسب و کار ها ارائه داده میشود که پس از تایید، لوکس باکس اقدام به تولید سفارات می نماید، سفارش و تولید قوطی مقوایی از صفر تا صد هماهنگ با محصول، برند و ... می باشد که مشاوره رایگان جزوی از خدمات لوکس باکس است که قبل از تولید به مشتران عزیز ارائه داده میشود.

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص سفارش و خرید قوطی مقوایی چای و قهوه و دمنوش شما عزیزان میتوانید به مقاله : تولید و سفارش و قیمت قوطی مقوایی ارزان مخصوص چای و قهوه و دمنوش مراجعه نمایید.

برای اطلاع از نحوه سفارشات و همکاری با لوکس باکس شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید.