تولید و سفارش و قیمت قوطی مقوایی ارزان مخصوص چای و قهوه و دمنوش

هنگام سفارش قوطی مقوایی مخصوص، تولیدات و ساختار بسته بندی و قیمت، از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار میگیرد، بر همین اساس قوطی های مقوایی به شکلی اختصاصی برای هر کدام از محصولات ؛ قهوه، چای و دمنوش تولید و انتخاب میشود. در تولید میزان و نوع محصولات است که برحسب آن طراحی انجام شده و همین امر منجر به اختصاصی شدن بسته بندی برای برند و کالا میشود.

قوطی مقوایی، قیمت ارزان و به صرفه ای داشته و برای این محصولات با ارزش غذایی در ابعاد متنوع با درخواست مشتریان سفارشی میشود، معمولا قیمت ها نیز با توجه به مقدار متریال، نوع طراحی و دیزاین قوطی ها تعیین میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ تولید، سفارش و قیمت قوطی مقوایی ارزان و مخصوص دمنوش، چای و قهوه ، قوطی مقوایی لوکس باکس و نحوه سفارش از این مجموعه خواهیم پرداخت.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

تولید انواع قوطی مقوایی مخصوص چای و قهوه و دمنوش

سفارش و قیمت قوطی مقوایی ارزان مخصوص چای، قهوه و دمنوش

قوطی مقوایی لوکس باکس و نحوه سفارش آن

 

 

تولید قوطی مقوایی مخصوص چای و قهوه و دمنوش :

 

تولید قوطی مقوایی مخصوص چای و قهوه و دمنوش به عنوان یک بسته بندی در صنعت عرضه این گونه محصولات به شکل بسزایی در فروش و ارائه مناسب آنها نقش داشته است.

معمولا این گونه بسته بندی ها با متریال و مواد اولیه با کیفیت و بهداشتی تولید میشود که حین نگهداری از محصولات عملکرد منحصربه فردی داشته و محتویات و مواد غذایی را در طولانی مدت حفظ می نماید.

در تولید معمولا از فرآیندی دقیق پیروی میشود که این قوطی ها چنین اقلامی را در شرایط مناسبی بدون رطوبت و نور حفظ نمایند، قوطی های مقوایی مخصوص ساختاری متفاوت تر نسبت به سایر بسته بندی ها دارند، به طوریکه لایه داخلی آن معمولا متالایز ( فویل) می باشد و درب نیز هماهنگ با نوع نگهداری ساخته میشود به شکلی که اگر محصولات پودری مثل قهوه در آن بسته بندی شود، هنگام استفاده به راحتی به محتویات بتوان دسترسی داشت.

قوطی های مقوایی مخصوص در فرآیند کاملا مشخصی برای هر نوع سفارشی تولید میشوند، معمولا بیشتر برند ها و کسب و کار های حوزه فروش و عرضه چاپی، قهوه و دمنوش، بسته بندی اختصاصی و کاملا هماهنگ با این محصولات را تولید نموده اند که در ابعاد متناسب با حجم محتویات می باشد.

در تولید این قوطی های مخصوص، دیزاین و ظاهر از جمله مواردی است که طی مرحله از ساخت به آن پرداخته میشود، این مرحله پس از تولید قسمت بدنه جعبه است که شامل اعمال لیبل، چاپ تصاویر و طرح ها، روکش و استفاده از ترکیب رنگی می باشد.

به عنوان مثال قوطی مقوایی قهوه بر اساس ارزش این محصول معمولا در ابعاد، طراحی منحصر به فردی تولید میشود، به طوریکه از رنگبندی تیره در تولید بدنه استفاده شده است.

قوطی مقوایی تلسکوپی و ویترین دار جزوی از بسته بندی هایی هستند که به صورت مخصوص برای محصولات چای، قهوه و دمنوش مورد استفاده قرار میگیرد، تولید آنها نیز بر اساس ابعاد، حجم و نوع محصولات انجام میشود.

بیشتر قوطی های مقوایی دمنوش و قهوه و چای در طراحی مخصوص برای نمایش نوع محتویات بسه بندی شده تولید میشود، به طوریکه تصویر و نام محصولات به طور واضع بر روی قسمت بدنه قوطی درج میشود که در روند پایانی تولید، این فرآیند پیش می رود.

قوطی مقوایی در رنگبندی و طراحی متنوع ای برای هر دسته از این محصولات به شکل ویژه ای تولید شده است، به عنوان مثال چای در انواع مختلفی از جمله؛ چای سبز، قرمز، میوه ای، سیاه و... وجود دارد که هر قوطی نیز بر اساس طعم و نوع چای ساخته میشود.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص تولید قوطی مقوایی چیپس، ادویه و میوه خشک میتوانید به مقاله : قیمت و تولید انواع قوطی مقوایی با کیفیت برای چیپس ، ادویه ،میوه خشک و... مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص اندازه ها و استاندارد های ساخت قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : اندازه ها و استاندارهای ساخت قوطی مقوایی +لیست قیمت مراجعه فرمایید.

 

سفارش و قیمت قوطی مقوایی ارزان مخصوص چای، قهوه و دمنوش :

 

سفارش و قیمت قوطی مقوایی ارزان مخصوص چای، قهوه و دمنوش برحسب نوع نیاز ها و تعداد سفارشات، انجام و مشخص میشود که برای هر برند این نوع خرید با در نظر داشتن میزان تولیدات و عرضه است که بر همین اساس تیراژ تعیین شده است.

قیمت قوطی مقوایی به نسبت متریال، ظاهر و ابعادی که دارد در قیمت های نازل تر و ارزان تری سفارش داده میشود چراکه به دلیل استفاده مداوم در صنعت ارائه محصولات مختلف غذایی از جمله دمنوش، چای و قهوه قیمت ها در بازه های مختلفی بر اساس سفارشات هستند.

سفارش قوطی مقوایی مخصوص معمولا با در نظر داشتن نوع نیاز و میزان محتویاتی که قابل عرضه به بازار و فروشگاها است که صورت میگیرد، به شکلی که اگر برند چندین مدل چای، دمنوش و قهوه را تولید نموده است میتواند قوطی ها را به طور اختصاصی برای هر نوع محصول سفارشی نماید.

سفارشات معمولا با بررسی مدل های مختلف و سپس انتخاب قوطی مقوایی مخصوص و مناسب توسسط بیشتر برند ها و مشاغل انجام میشود، در این صورت است که میتوان از بین تمامی بسته بندی های قوطی مقوایی، ابعاد، رنگبندی و طراحی منحصر به فرد را انتخاب نمود.

تعداد سفارش و تیراژ از جمله مواردی است که در سفارش قوطی مقوایی بر روی قیمت تاثیر مستقیمی دارد، به طوریکه برند ها میتوانند با خرید عمده اینگونه قوطی ها برای هر محصولات خود در زمان و هزینه صرفه جویی نماید.

برند هایی هستند که میخواهند قوطی ها را کاملا مخصوص برند خود سفارش دهند که در این صورت صفر تا صد قوطی مطابق با طراحی تایید شده ساخته و ارائه داده میشود که قیمت نیز بر همین اساس مشخص میشود.

برای اطلاع از لیست قیمت قوطی مقوایی شما عزیزان میتوانید به مقاله : لیست قیمت و خرید اینترنتی قوطی مقوایی تلسکوپی و ویترین دار با درب فشاری فلزی لوکس باکس مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

قوطی مقوایی لوکس باکس و نحوه سفارش آن :

 

قوطی مقوایی لوکس باکس در مدلی کاملا مخصوص تولید شده است که به دلیل ساختاری که دارد میتوان هر گونه محصول دمنوش، قهوه و چای را در آن بسته بندی نمود، علاوه بر این به دلیل ظاهر و مکانیزم ویترین دار بودن، مشاهده محتویات و کالا امکان پذیر می باشد.

بیشتر برند ها میتوانند با مشاهده این مدل قوطی مقوایی پنجره دار آماده، آن را برای محصولات سفارشی و مورد استفاده قرار دهند، به طوریکه منجربه جذب بیشتر مشتریان و همچنین اطمینان آنها هنگام خرید میشود، دیدن محتویات بدون باز نمودن درب از جمله مزیت منحصربه فرد این قوطی است.

 

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

نحوه سفارش این مدل قوطی مقوایی از لوکس باکس به صورت اینترنتی و یا حضوری است که برند ها میتوانند با مراجعه به وب سایت لوکس باکس و با مشخص نمودن تعداد مورد نیاز، این بسته بندی را به سبد خرید اضافه و ثبت سفارش نمایند.

وارد نمودن اطلاعات در صفحه خرید که شامل، آدرس، شماره تماس و... از جمله مرحله ای است که سفارشات را نهایی می نماید، نحوه پرداخت نیز به شکلی کاملا مناسب و مورد تایید است، مشاوره رایگان نیز در صورت ایجاد سوال و کسب اطلاع از سفارش عمده در اختیار مشتریان و برند ها قرار داده میشود.

شما میتوانید برای اطلاع نحوه همکاری با تیم لوکس باکس تماس حاصل نمایید.