اندازه ها و استاندارهای ساخت قوطی مقوایی +لیست قیمت

 هر یک از قوطی های مقوایی، طبق اصول و استاندارد هایی در اندازه و ابعادی مشخص شده و دقیق ساخته میشوند، به طوریکه هر کدام از قوطی های مقوایی ظرفیتی مشخص دارند که در آنها مقدار و میزانی تعیین شده از محصولات بسته بندی و عرضه میشود، اندازه قوطی مقوایی شامل قطر و ارتقاع است که هر دو برحسب استاندارد و همچنین نوع محصولات تعیین میشوند.

لیست قیمت قوطی مقوایی نیز از جمله مواری می باشد که در انتخاب نوع و مدل قوطی تاثیر گذار بوده و بر اساس عوامل مختلف از جمله نوع متریال و کیفیت، طرح و موارد دیگر در تولید، مشخص میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد داریم در خصوص مفاهیمی از جمله؛ اندازه ها و استاندارد های ساخت قوطی مقوایی و لیست قیمت، نحوه سفارش از لوکس باکس و بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس، توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

اندازه ها و استاندارد های ساخت قوطی مقوایی

بررسی لیست قیمت قوطی مقوایی

قوطی مقوایی لوکس باکس و قیمت و نحوه سفارش آن

 

اندازه ها و استاندارد های ساخت قوطی مقوایی :

 

اندازه ها و استاندارد های ساخت قوطی مقوایی بر حسب نوع و میزان محصولات مشخص میشود، در واقع استاندارد ساخت از جمله مواردی مثل مواد اولیه بهداشتی، تناسب برش های مقوا و درب، میزان کیفیت و... است که در هنگام تولید اولویت قرار میگیرد.

کیفیت در ساخت قوطی مقوایی طبق استاندارد ها است و هر متریال استفاده شده در تولید، کیفیت مطابق با استاندارد ها را دارد. معمولا متریال و مواد اولیه استفاده شده باید مستحکم و مقاوم باشند که حین نگهداری عملکرد موثری داشته باشند.

اندازه ساخت هر قوطی مقوایی طبق درخواست کسب و کار ها برای حجم و میزان مشخصی از محصولات تعیین میشود، اندازه ها شامل ارتفاع و قطر قوطی مقوایی است که در ساخت مقوا ها و درب داده شده بر اساس همین اندازه ها برش داده میشوند.

اندازه ها باید به طور دقیق هنگام ساخت، مشخص شده و با استفاده از واحد های استاندارد دقیق بدنه قوطی اندازه گیری شود، چراکه اندازه و ابعاد قوطی حجم و میزان محصولاتی مثل انواع دمنوش ها، آجیل و خشکبار را هنگام بسته بندی و فروش تعیین می نماید.

به طور مثال قوطی مقوایی مورد استفاده برخی از صنایع در ارتفاع 15 و قطر 10 می باشد که این ابعاد قابل تغییر در حد امکان با توجه به نوع کالا و محتویات می باشد.

ابعاد و اندازه قوطی مقوایی درسایزهای متنوعی با قطر ها و ارتفاع های معینی قابل ساخت است، در واقع اگر محصولاتی از جمله اکسسوری مثل عینک در آن بسته بندی شود، اندازه قوطی نیز برحسب ابعاد عینک ساخه میشود.

اندازه استاندارد قوطی مقوایی آجیل و خشکبار شامل میزان و وزن این محصولات است، معمولا قوطی مقوایی ها در دسته بندی های مختلفی از ابعاد با توجه به حجم دقیق کالا ساخته میشوند، در این صورت است که هنگام بسته بندی، وزن و حجم محصول مشخص شده و توضحاتی نیز در این باره بر روی قوطی درج میشود.

به طور مثال قوطی های مقوایی در اندازه تعیین شده و مخصوص محصولات نیم کیلویی مثل چای، آجیل، شکلات و... موارد دیگر ساخته میشود.

قوطی مقوایی لوکس باکس

بررسی لیست قیمت قوطی مقوایی :

 

در بررسی لیست قیمت قوطی مقوایی، هر قوطی بر اساس مبنایی مشخص قیمت گذاری شده است، که این قیمت ها در بازه های مختلف قرار دارند، این عواملی که قیمت را تعیین نموده اند عبارتند از ؛

_ میزان متریال به کار رفته در ساخت

_ اندازه قوطی مقوایی و طرح اعمال شده

_ درجه کیفیت در ساخت

_ نوع قوطی مقوایی(ایزی اپن، درب فلزی، تلسکوپی و..)

_ نوع و روش چاپ و درج

_ برچسب زنی و لیبل

تمامی این موارد در تعیین لیست قیمت تاثیر گذار هستند و قیمت ها بر اساس همین موارد مشخص میشوند، در صورتی که اگر تغییراتی در ساخت اعمال شد، قیمت نیز تغییر می نماید.

لازم به ذکر است که لایه های استفاده شده در مقوا نیز از جمله مواردی می باشد که قیمت را تعیین می نماید، به طوریکه هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد قوطی مقوایی نیز استحکام بیشتر و در لیست، قیمت متفاوت تری دارد.

تیراژ( تعداد سفارش) قوطی مقوایی میتواند عامل مهمی در تعیین قیمت نهایی باشد، علاوه بر این لیست قیمت میتواند در انتخاب بسته بندی تاثیر گذار بوده همچنین لازم به ذکر است که این مورد میتواند برای آن دسته از مشاغل بزرگ تولید کننده و عرضه کننده محصولات مختلف مهم باشد، نوع سفارشات و تعداد و میزان خرید قوطی به صورت مستقیم در تعیین لیست قیمت تاثیر گذار می باشد.

قیمت قوطی مقوایی نازل تر و به صرفه تر از سایر بسته بندی ها است، که در واقع برند ها میتوانند با تقبل هزینه مناسب و کمتر، بسته بندی منحصربه فردی را برای محصولات خود خریداری نمایند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ارزان قوطی مقوایی و سفارش و تولید آن میتوانید به مقاله : تولید و سفارش و قیمت قوطی مقوایی ارزان مخصوص چای و قهوه و دمنوش مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

جهت اطلاع از مفاهیمی درباره تولید قوطی مقوایی عطر و ادکلن میتوانید به مقاله : تولید انواع بهترین قوطی مقوایی برای بسته بندی عطر و ادکلن مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس و قیمت و نحوه سفارش آن :

 

قوطی مقوایی لوکس باکس در طرح و رنگبندی منحصر به فردی ساخته شده است که مناسب هر نوع محصولی نیز می باشد، ماین قوطی مقوایی ویترین دار نمونه از از انواع مدل ها است که میتوان هر نوع و مقدار محصولی مثل آجیل، میوه خشک، شکلات و... را در آن بسته بندی نمود.

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

به دلیل ساختار متفاوتی که دارد، امکان مشاهده محتویات وجود دارد، معمولا این قوطی در اندازه استاندارد تولید شده است و ابعاد آن 21*10*10 است که ظرفیت مناسبی برای محصولات دارد.

قیمت این قوطی نیز بر اساس نوع تولید و متریال به کار رفته از جمله ؛ مقوا و پلاستیک، روکش مات، رنگبندی، مشخص شده است، همچنین ابعاد قوطی نیز تعیین کننده مستقیم قیمت می باشد.  

نحوه سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس معمولا از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی این مجموعه است که مشتریان میتوانند با انتخاب قوطی مقوایی و افزودن آن به سبد خرید و وارد نمودن اطلاعات، خرید خود را تکمیل نمایند، لازم به ذکر است که لوکس باکس در این خصوص نیز راهنمایی هایی نیز به مشتریان ارائه میدهد.

با مراجعه به مقاله : خرید انواع مختلف قوطی مقوایی لوکس باکس با کاغذ کرافت وآسان بازشو شما میتوانید اطلاعاتی در خصوص خرید انواع قوطی کسب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با لوکس باکس شما عزیزان میتوانید با تیم مشاورین لوکس باکس در ارتباط باشید.