خرید انواع مختلف قوطی مقوایی لوکس باکس با کاغذ کرافت و درب آسان بازشو

هنگام خرید انواع مختلفی از قوطی مقوایی در مدل های متنوع مسائل و موضوعاتی که اغلب مد نظر مشتریان قرار میگیرد جزئیات و مکانیزم این گونه بسته بندی است که بر اساس میزان محصول و ارزشمندی آن انتخاب میشوند، چراکه هماهنگی بین محصول و بسته بندی از مهم ترین معیار در زمان خرید قوطی مقوایی می باشد. 

قوطی های مقوایی کاغذ کرافت برای محصولاتی از جمله مواد خوراکی و انواع لوازم طراحی شده اند که لایه ای از قسمت داخلی آن از جنس کرافت است که مقاومت بالایی دارد، به طوریکه کرافت در ضخامت های مختلفی در ساخت قوطی مقوایی مورد استفاده قرار میگیرد. قوطی مقوایی آسان باز شو در واقع مکانیزم دربی متناسب با ساختار قوطی داشته که به راحتی باز و چفت می شود. 

لوکس باکس با فروش انواع قوطی مقوایی در مدل های مختلف با درب های آسان باز شو، بسته بندی مورد نیاز و دلخواه برند ها و مشتریان را تامین نموده و انواع مختلفی از قوطی های مقوایی را ارائه می دهد که هر کدام دارای کیفیت بالا و متریال درجه یک هستند. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ خرید انواع قوطی مقوایی کاغذ کرافت و درب آسان باز شو + انواع مختلف قوطی مقوایی لوکس باکس+ خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه انواع قوطی مقوایی خواهیم پرداخت. 

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی انواع مختلف قوطی مقوایی کاغذ کرافت و آسان باز شو

خرید قوطی مقوایی کاغذ کرافت و درب آسان بازشو

معرفی قوطی مقوایی آسان بازشو لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه انواع قوطی مقوایی

راهنمای خرید قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس 

 

 

بررسی انواع مختلف قوطی مقوایی کاغذ کرافت و آسان باز شو :

 

در بررسی انواع مختلف قوطی مقوایی کاغذ کرافت و آسان باز شو، معیار ها و مواردی از جمله جنس و متریال، مکانیزم بسته شدن درب آن مد نظر و قابل توجه قرار میگیرد، چراکه کاغذ کرافت به کار رفته در ساخت هر یک از قوطی های مقوایی در ضخامت ها و گرماژ های مختلفی استفاده شده است، لازم به ذکر است که کاغذ کرافت از خمیر کاغذ تولید گردیده و در تولید قوطی مقوایی استوانه ای استفاده شده است. 

قوطی مقوایی کاغذ کرافت به عنوان یک بسته بندی با ساختاری کاملا منحصر به فرد، طوری طراحی شده که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و برای بسته بندی هر نوع محصولی در ابعاد و ضخامت های متنوع طراحی و تولید می شود. 

کاغذ کرافت به عنوان یک نوع متریال درجه یک و مناسب است که در تولید انواع مختلف قوطی مقوایی استوانه ای به کار رفته و عملکردی کاملا منحصر به فرد در هنگام نگهداری و محافظت از محصولات دارد، چراکه این مدل متریال ترکیبات غیر سمی و بدون آلودگی داشته و به شکلی منحصربفرد برای ساخت قوطی های مقوایی تولید شده است. 

معمولا جنس قسمت داخلی این قوطی ها از کاغذ کرافت بوده که در تولید از جمله متریال انتخابی است که به درخواست مشتریان در ضخامت های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. 

به عنوان مثال قوطی مقوایی کرافت برای محصولاتی از جمله انواع آجیل و میوه خشک، شیرینی های مختلف مثل بیسکویت ، شیرینی ماکارون، دمنوش های، قهوه، چایی، و... مناسب ترین گزینه برای قنادی ها و مشاغل می باشد.

کاغذ کرافت به عنوان یک لایه منحصربفرد، مناسب برای چاپ و درج هر نوع نوشته و لوگوی است که در واقع قابلیت چاپ بر روی آن امکان پذیر می باشد. 

انواع مختلف قوطی مقوایی کرافت در ابعاد متنوعی در مدل های گوناگون مانند؛ ساده، ویترین دار و تلسکوپی و.. طراحی شده که مزایای متنوعی از جمله مقاومت در هنگام استفاده و نگهداری محصولات در مدت زمان بالایی را دارند.

قوطی مقوایی آسان باز شو دربی کاملا منحصربه فرد دارد، به طوریکه این قوطی تلفیقی از یک لوله و دربی است که به انتخاب مشتریان از هر نوع متریالی مثل فلز، مقوا و... میتوان در طراحی و تولید این درب استفاده نمود. 

به عنوان مثال ایزی اپن نوعی درب آسان باز شو است که با یک حرکت میتوان آن را باز و از محتویات داخل قوطی استفاده نمود که این نوع درب معمولا برای مواد غذایی و انواع تنقلات و خوراکی ها مورد استفاده قرار گرفته است. 

درب آسان باز شو معمولا از جنس مقوا و پلاستیک نیز می باشد که برای محصولات مختلفی که نیاز به دسترسی مکرر دارند بسیار مناسب می باشد، به عنوان مثال بعد قوطی های مقوایی تلسکوپی که دربی هماهنگ با بدنه دارند و از جنس مقوا تولید شده اند نمونه ای از قوطی مقوایی با دربی آسان باز شو است که بعد از خرید نیز مورد استفاده قرار میگیرد. 

به انتخاب مشتریان این نوع درب که با یک حرکت باز میشود برای قوطی های مقوایی استفاده شده است که در دفعات بالا مورد استفاده مشتریان پس از خرید برای نگهداری محصولات قرار میگیرد. 

انواع مختلف این قوطی های مقوایی در مدل های متنوع و درخواستی با درب های مختلفی از جمله آسان باز شو(ایزی اپن، مقوایی، پلاستیکی، درب و.. ) به انتخاب مشتریان برای هر نوع محصولات غذایی و لوازم کاملا مناسب می باشند. 

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : قوطی مقوایی متالایز ، داخل سفید با قیمت مناسب در اندازه های مختلف اطلاعات بیشتری در خصوص قوطی مقوایی متالایز و داخل سفید کسب نمایید.

 

قوطی مقوایی لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اندازه ها و استاندارد های ساخت قوطی مقوایی شما عزیزان میتوانید به مقاله : اندازه ها و استاندارهای ساخت قوطی مقوایی +لیست قیمت مراجعه نمایید.

 

خرید قوطی مقوایی کاغذ کرافت و درب آسان بازشو :

 

خرید قوطی مقوایی کاغذ کرافت و آسان بازشو برای محصولاتی از جمله مواد غذایی مثل ؛ انواع دمنوش، چای، قهوه، آجیل و خشکبار، میوه خشک، تنقلات، محصولات تبلیغاتی و صادراتی و.. صورت میگیرد و مناسب ترین و بهترین قوطی مقوایی نیز متناسب با نوع محصولات و ویژگی های آن انتخاب می شود.

معمولا خرید این گونه قوطی ها به منظور تامین یک بسته بندی منحصر به فرد برای محصولات مختلف از سوی کسب و کار ها و برند ها است جهت افزایش فروش و جذب مشتریان است. 

این قوطی ها معمولا در تعداد بالا و به صورت عمده خریداری میشوند و قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به بسته بندی های دیگری نیز دارند، چاکه ساختار آنها با کیفیت بوده و در مقابل قیمت آنها نیز ارزان تر می باشد.  

نکاتی که در خرید مورد توجه خریداران و مشتریان قرار میگیرد، بررسی مدل های مختلف قوطی مقوایی می باشد، در بین مدل ها و شکل های مختلف، قوطی مقوایی با مکانیزم درب آسان باز شو از جمله انتخابی مناسب است که به سبد خرید اضافه می گردد که جهت بسته بندی و نگهداری محصولات مناسب ترین قوطی مقوایی می باشد.

قوطی مقوایی کاغذ کرافت به عنوان یک بسته بندی منحصر به فرد و کاملا مقاوم مناسب برای مشتریانی می باشد که ساختار بسته بندی و حفاظت از محصولات برای آنها پر اهمیت است و می خواهند به راحتی به محتویات بسته بندی دسترسی داشته و بارها از آن استفاده نمایند.

بعد از بررسی و انتخاب نوع قوطی مقوایی و بررسی میزان ارزشمندی و مطابقت آن با محصولات، خرید آن از سوی کسب و کار ها و برند ها با پرداخت هزینه مشخص شده صورت میگیرد که این خرید بعد از بررسی تعداد و میزان مورد نیاز، چاپ و درج مناسب، ابعاد و قطر قوطی مقوایی، رنگبندی آن و... می باشد. 

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی انواع قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : معرفی و بررسی انواع قوطی مقوایی لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

معرفی قوطی مقوایی آسان بازشو لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی آسان باز شود لوکس باکس درهر رنگ و ابعادی، طراحی و توسط این مجموعه بزرگ تولید شده است که در مدلی ویترین دار آماده بسته بندی محصولاتی مثل ؛ آجیل و میوه خشک و انواع شکلات و شیرینی، دمنوش، میوه خشک حبه ای، آبنباتو... می باشد.

درب قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس پلاستیکی است و به راحتی میتوان آن را باز و در دفعات بالا از آن استفاده نمود، به طوریکه به گونه ای تولید شده است که به راحتی بر روی بدنه قوطی چفت می شود و امکان استفاده مکرر از قوطی مقوایی لوکس باکس وجود دارد. 

لوکس باکس با توجه به ابعاد قوطی مقوایی این درب پلاستیکی را تولید نموده که به شکلی مناسب از محتویات و محصولات بسته بندی شده نگهداری می نماید.

_ قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه انواع قوطی مقوایی :

 

لوکس باکس در خصوص ارائه انواع قوطی مقوایی خدماتی را در اختیار مشتریان و خریدارن این نوع بسته بندی قرار میدهد.

از جمله این خدمات، اعمال هر گونه چاپ و درج نام برند بر روی قوطی با توجه به طرح و ابعاد مشخص شده توسط برند ها به منظور اختصاصی نمودن بسته بندی می باشد.

ارائه قوطی مقوایی های مقوایی خریداری شده به کسب و کار ها در شرایطی مناسب بوده و به شکلی حمل میشود که بدون آسیب به مقصد و به دست مشتریان و کسب و کاران عزیز برسد. 

از جمله خدمات دیگری که لوکس باکس در اختیار برند ها و کسب و کار ها قرار میدهد مشاوره رایگان در هنگام خرید و سفارش سازی قوطی مقوایی می باشد که جهت مشخص سازی نیاز و هدف از خرید بسته بندی است.

همچنین نوع خرید و سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس به دو صورت حضوری و اینترنتی است که مشتریان میتوانند حتی بدون حضور سفارشات خود را تکمیل از فروشگاه اینترنتی لوکس باکس تکمیل نمایند.

جهت اطلاع از تولید قوطی مقوایی ازی اپن با درب پلاستیکی میتوانید به مقاله : تولید و قیمت انواع قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی لوکس باکس مراجعه فرمایید. 

قوطی مقوایی لوکس باکس

* قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس به عنوان یک بسته بندی کادویی و هدیه نیز در مناسبت های مختلف از جمله عید نوروز، شب یلدا و جشن های دیگر مورد استفاده و خریداری می شود که در واقع فرصت مناسی برای مشاغل بوده که هر نوع محصول خوراکی از جمله تنقلات را در این نوع قوطی مقوایی بسته بندی و در این مناسبت ها به بازار عرضه نمایند که مورد استقبال مشتریان و مخاطبان قرار میگیرد، چراکه با مکانیزم درب آسان باز شو و ویترین دار بوده به عنوان بسته بندی بهترین انتخاب برای نمایش ارزش و کیفیت محصولات و معرفی آنها می باشد.

 

راهنمای خرید قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس : 

 

 خرید قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس معمولا به صورت عمده و سفارشی است که مشتریان و مشاغل می توانند هر تعداد از قوطی مقوایی را در رنگبندی و طراحی مد نظر خود سفارش و خریداری نمایند، خرید قوطی مقوایی از مجموعه و فروشگاه بزرگ لوکس باکس معمولا از طریق تماس با تیم پشتیبانی لوکس باکس می باشد که 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان است. 

جهت تامین بسته بندی مد نظر خود می توانید با لوکس باکس در ارتباط باشید و بسته بندی مورد نیاز خود را خریداری نمایید.