معرفی و بررسی انواع قوطی مقوایی لوکس باکس

قوطی های مقوایی به عنوان یک بسته بندی استوانه ای و منحصربفرد در انواع مدل ها و ساختار ها تولید میشوند که بررسی هر یک از این قوطی ها در انتخاب مناسب ترین مدل برای هر محصول موثر می باشد، چراکه هر یک از انواع قوطی مقوایی متناسب با نوع محتویات و محصولات طرحی میشوند.

از انواع قوطی مقوایی استوانه ای میتوان به مدل های ؛ تلسکوپی، ویترین دار، قلکی، ایزی اپن، درب نمک پاشی اشاره نمود که انتخاب هر یک از این بسته بندی ها، منجربه افزایش ارزش محصولات و همچنین ارائه متفاوت کالا به مشتریان و بازار میشود.

این قوطی ها تنوع زیادی دارند و در انواع شکل ها و ابعاد مختلف ساخته میشوند که مورد استفاده هر کسب و کار و مشاغلی جهت بسته بندی اصولی محصولات است.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ معرفی انواع قوطی مقوایی، بررسی انواع قوطی مقوطی، بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس،نحوه سفارش سازی قوطی مقوایی از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

معرفی انواع قوطی مقوایی

بررسی انواع قوطی مقوایی

بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس

نحوه سفارش سازی قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس

 

 

معرفی انواع قوطی مقوایی :

 

قوطی مقوایی نوعی بسته بندی منحصربفرد است که در انواع مدل ها و ساختارهای مختلفی طراحی و تولید می گردد که هر یک نیز متناسب با ظاهر و ویژگی های محصولات مناسب نیاز های مختلف تبلیغ، معرفی محصول، نگهداری و موارد دیگر می باشند.

این بسته بندی استوانه ای شکل در انواع مدل های؛ تلسکوپی، قلکی، درب پیچی پلاستیکی،درب فلزی، درب نمک پاشی، ایزی اپن، ویترین دار و... طراحی و تولید شده است که هر یک از این مدل ها ساختار منحصربفرد خود را دارند.

هرکدام از این مدل ها امکان تولید سفارشی را داشته و متناسب و مطابق با سبک برند و محصولات میتوان آنها را آماده سازی نمود، به طوریکه میشود هر ابعادی از این بسته بندی را برای محصولات در اندازه های مختلف و مشخص تولید کرد، چراکه به واسطه طراحی و چاپ لوگو، طرح، رنگبندی و... این قوطی ها برای هر محصول و کالایی مناسب می باشند.

هر یک از مدل های قوطی مقوایی با به کارگیری مواد و متریال باکیفیتی از جمله مقوا، پلاستیک و فلز جهت تولید درب، انواع روکش های؛ سلفون مات و حرارتی، گالینگور و... ساخته و در نهایت با بررسی جزئیات آماده بسته بندی هر محصولی می باشد.

 انواع قوطی مقوایی به صورت عمده در طرح ها و رنگبندی های مختلفی ساخته میشود، به طوریکه هر کسب و کار و برندی میتواند با انتخاب قوطی مقوایی در مدلی منحصربفرد اقدام به ساخت عمده آن نماید.

هر یک از مدل های قوطی مقوایی کاربرد و مزیت مخصوص به خود را دارند که به طور کلی میتوانند تبلیغات نام برند و محصول را به شکلی موثر انجام دهند.

انواع قوطی‌های مقوایی می‌توانند در زمینه نگهداری و حفظ اشیاء و محصولات مختلف عملکرد منحصربفردی داشته و حتی یک نظم دهنده عالی برای وسایتان در مکان های مختلفی مثل : کافه ها ،اشپزخانه و اتاق و.. نیز باشند و مورد استفاده قرار گیرند.

با طراحی و ابعاد مناسب قوطی مقوایی استوانه ای، محصولات و محتوایات به صورت منظم داخل این بسته بندی قرار میگرند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قوطی مقوایی چیست و چه کاربردی دارد به مقاله : قوطی مقوایی چیست و چه کاربردی دارد؟ مراجعه  کنید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتردر خصوص مزایای استفاده از قوطی مقوایی شما عزیزان میتوانید به مقاله : ویژگی و مزایای استفاده از قوطی مقوایی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

بررسی انواع قوطی مقوایی :
 

در بررسی انواع قوطی مقوایی، مدل و کاربرد، ویژگی ها، ساختار و موارد دیگر مد نظر قرار میگیرد، به دلیل تنوع بالای این مدل بسته بندی میتوان آن را در هر حوزه ای جهت بسته بندی همیشگی هر محصول مورد استفاده قرار داد، چراکه امکان تولید هر مدل از این قوطی های مقوایی در ارتفاع و قطر های متفاوت وجود دارد.

در ادامه به بررسی هر یک از قوطی های مقوایی خواهیم پرداخت؛

 

قوطی مقوایی تلسکوپی :

قوطی مقوایی تلسکوپی یکی از انواع این بسته بندی ها می باشد که از دو لوله و قسمت تشکیل شده است که هر یک ضخامت مشخصی و یکسانی دارند،که با ترکیب این دو قسمت،قوطی مقوایی تلسکوپی ایجاد میشود. 

از روکش ها و لیبل ها در طراحی و ساخت این مدل قوطی جهت ایجاد هماهنگی بیشتر با بدنه استفاده می گردد، لازم به ذکر است که امکان استفاده از کف و درب فلزی یا مقوایی برای اینگونه قوطی وجود دارد.

میتوان با استفاده از طرح های مختلف و همچنین لیبل های زیبا و خاص این بسته بندی را برای هر محصول و برندی به صورت اختصاصی، آماده سازی نمود.

یکی از موارد استفاده از این قوطی مقوایی تلسکوپی، بسته بندی و نگهداری مواد غذایی خشک می باشد که با به کارگیری لایه داخلی متالایز و ساخت اصولی آن میتوان از آن برای این دسته از محصولات استفاده نمود.

 

قوطی مقوایی قلکی :

قوطی مقوایی قلکی نمونه از انواع قوطی مقوایی می باشد که کاربرد های منحصربفرد خود را دارد، به طوریکه ساختار آن به شکلی است که از درب قلکی و لوله تشکیل شده و میتوان آن را در قطر ها و اندازه های مختلف تولید نمود.

در قسمت درب این قوطی از شکافت متناسب با سایز سکه و اسکناس ایجاد شده است که پس از خرید محصولاتی مانند اسباب بازی شانسی، کودکان میتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

این مدل قوطی ها به شکل یک قلک مقوایی ساخته و طراحی شده است که به عنوان یک بسته بندی کاربردی و جذاب جهت جمع آوری پول، سکه مورد استفاده قرار میگیرد، این مدل قوطی یک ایده جذاب برای برند ها و کسب و کار ها است که میخواهند محصولات خود را در یک قوطی منحصربفرد بسته بندی نمایند، به طوریکه این قوطی ها مجدد مورد استفاده مشتریان پس از خرید محصول قرار میگیرد.

 

قوطی مقوایی ویترین دار :

قوطی مقوایی ویترین دار یکی از انواع این نوع بسته بندی است که ساختار کاملا منحصربفردی داشته و محصولات و محتویات هنگام بسته بندی در این قوطی قابل مشاهده هستند و به عنوان یک گزینه ایدآل میتوانند اعتماد مشتریان را در هنگام خرید محصولات به خود جلب نمایند.

یکی از ویژگی های جذاب این قوطی این است که برند ها میتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند و مشتریان بدون بازکردن درب داخل قوطی را به راحتی ببینند و اقدام به خرید محصولات نمایند.  

در ساخت این مدل قوطی مقوایی پنجره دار از طلق شفاف استفاده شده است که در قسمتی از بدنه قوطی به کاربرده میشود، به گونه ای که این طلق محتویات را به شکلی مخصوص به نمایش می گذارد که ویژگی و کیفیت محصول را به مشتریان نشان میدهد.

 

قوطی مقوایی درب نمک پاشی :

قوطی مقوایی درب نمک پاشی از جمله مدل های منحصربفرد این نوع بسته بندی است که ساختار درب آن دارای چندین شکافت برای بسته بندی انواع ادویه، نمک، مواد غذایی پودری شکل و... مورد استفاده قرار میگیرد.

این مدل قوطی در واقع بسیار کاربردی بوده و پس از خرید محصول نیز مورد بارها مورد استفاده قرار میگیرد، به طوریکه این مدل قوطی از رطوبت و آسیب رسیدن به مواد جلوگیری می نماید.

ساختار درب نمک پاشی این بسته بندی موجب شده که نمک و سایر ادویه ها به راحتی در دسترس باشند، که امکان استفاده راحت از هر محصولی را فراهم نموده است.

 

قوطی مقوایی ایزی اپن :

قوطی مقوایی ایزی اپن نمونه ای از انواع قوطی مقوایی است که ساختار درب آن به گونه ای می باشد که با یک حرکت به آسانی باز شده و معمولا مواد خوراکی و غذایی در این قوطی بسته بندی می شود، لازم به ذکر است که امکان استفاده مجدد از این قوطی با استفاده از درب های پلاستیکی وجود دارد.

 

قوطی مقوایی درب پیچی پلاستیکی :

 قوطی مقوایی درب پیچی پلاستیکی از جمله بسته بندی هایی می باشد که ساختار در ان پیچی بوده و در تولید آن نیز از متریال و مواد اولیه مانند پلاستیک استفاده شده است، در واقع این مدل قوطی بارها قابل استفاده بوده و برای انواع محصولات مناسب است.

قوطی مقوایی با درب های مختلف؛ فشاری، فلزی، پلاستیکی، مقوایی و... تولید میشود که هر یک نیز متناسب با نوع محصولات و سلیقه مشتریان قابل انتخاب می باشد، هر کدام از این درب ها جهت بسته نمودن اصولی قوطی در هنگام ارائه کالا به بازار به کاربرده میشود، که با بررسی ساختار بدنه و مدل قوطی میتوان هر نوع درب را انتخاب نمود.

داخل متالایز و داخل سفید نیز از جمله ساختار های مورد استفاده در تولید هر یک از این قوطی های می باشد که جهت افزایش مقاومت و کیفیت بسته بندی و حفظ محصولات است.

هر یک از این قوطی های مقوایی مورد استفاده جهت بسته بندی، نگهداری، تبلیغات، معرفی، صادرات محصولات به عنوان یک بسته بندی همیشگی مورد استفاده قرار میگیرد، به شکلی که هر حوزه و برند میتواند این قوطی را متناسب با میزان محصولات خریداری نماید.

هر یک از این قوطی ها جهت بسته بندی محصولات هر حوزه از جمله؛

کشاورزی- بسته بندی کود و بذر به شکلی کاملا استاندارد و اصولی

برند های تولیدی آجیل و مغزیجات-بسته بندی تنقلات و آجیل و خشکبار

برند های پوشاک، اکسسوری و زیورآلات- بسته بندی و نگهداری انواع شال، اکسسوری

قوطی مقوایی چای و دمنوش، قهوه، چیپس، لوازم التحریر، زیورآلات و... نیز از دیگر موارد استفاده از این بسته بندی می باشد که منجربه افزایش فروش هر محصول و جذابیت آنها در میان سایر محصولات و برند ها میشود.

یکی دیگر از موارد استفاده از قوطی مقوایی بسته بندی کادو و هدایا است که بسیار مورد بررسی قرار گرفته و انواع مدل های قوطی مقوایی میتوان استفاده نمود.

قوطی مقوایی لوکس باکس

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص قوطی مقوایی آسان بازشو شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید انواع مختلف قوطی مقوایی لوکس باکس با کاغذ کرافت وآسان بازشو مراجعه نمایید.

 

بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی لوکس باکس در ابعاد و ارتفاع مشخص، در رنگبندی منحصربفردی تولید شده است که مورد استفاده برای بسته بندی هر محصول و محتویاتی قرار میگیرد، این قوطی در مدل ویترین دار توسط تیم طراحان لوکس باکس طراحی و با استفاده از متریالی مانند؛ مقوا، پلاستیک، روکش سلفون مات و... تولید گردیده است.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس جهت بسته بندی انواع محصولات؛ آجیل و خشکبار، تنقلات، شکلات، میوه خشک، انواع مواد غذایی و... مورد استفاده قرار میگیرد.

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

رنگبندی این مدل قوطی موجب شده که آجیل و خشکبار در بهترین حالت مشاهده شوند، لازم به ذکر اس که امکان چاپ لوگو و طرح اختصاصی بر روی این مدل قوطی وجود دارد و مشاغل میتوانند با بررسی آن، رنگبندی و طراحی قوطی را سفارش سازی و آن را در تعداد و تیراژ بالا خریداری نمایند.

قوطی مقوایی لوکس باکس

نحوه سفارش سازی قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس :

 

نحوه سفارش سازی قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس، به صورتی است که طی مراحلی مختلف، تیم مشاورین لوکس باکس اطلاعات کافی را در خصوص محصول از مشتریان و برند ها دریافت می نمایند، مشاوره رایگان قبل از سفارش سازی به مشاغل ارائه داده میشود که پس از آن طراحی ها مطابق با نیاز و درخواست مشاغل و همچنین سبک و استایل برند ها انجام میشود.

در خصوص ثبت سفارش سازی قوطی مقوایی، باید با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید که بسته بندی مناسب و مخصوص محصولات خود را در ابعاد و رنگبندی های دلخواه توسط لوکس باکس سفارش سازی نمایید.

در نهایت سفارش سازی قوطی مقوایی متناسب با محصولات و بازار هدف، موجب تامین بسته بندی کاملا مناسب میشود که هر برند با همکاری خود با لوکس بامس میتواند متناسب با بودجه خود، قوطی مقوایی مناسب خود را انتخاب و سفارش دهد.

شرکت لوکس باکس به جز قوطی مقوایی،تولید کننده انواع هارد باکس با طراحی های زیبا و متفاوت می باشد،شما عزیزان می توانید انواع جعبه هارد باکس را در تعداد و اندازه مختلف، با انتخاب طرح دلخواه خود از فروشگاه لوکس باکس سفارش دهید.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره خرید مناسب ترین قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : خرید مناسب ترین و باکیفیت ترین قوطی های مقوایی مراجعه نمایید.