قوطی مقوایی چیست و چه کاربردی دارد؟

در میان بسته بندی های مختلف و تولید شده، قوطی مقوایی به عنوان یکی از بسته بندی های منحصربفرد در ساختار استوانه ای شکل است که در واقع از چندین لایه و از متریالی مانند مقوا ساخته شده است، به طوریکه تمام ویژگی های مد نظر را یک جا دارد.

قوطی مقوایی استوانه ای کاربرد مختلفی از جمله حفظ و نگهداری محصولات و جلوگیری از آسیب های مختلف، امکان چاپ و درج طرح های مختلف و جلد سازی، مقاومت و کیفیت بالا و.... را دارد که منجر می گردد که محصولات بسته بندی مناسبی را داشته باشند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : قوطی مقوایی چیست و چگونه ساخته میشود و چه کاربردی دارد، بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس، راهنمای سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس، خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه میدهیم.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

مفاهیمی که در این مقاله به آن پرداختیم شامل موارد زیر می شود :

قوطی مقویی چیست؟

قوطی مقوایی چگونه ساخته میشود؟

بررسی کاربرد های مختلف قوطی مقوایی

معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس

راهنمای سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس

 

قوطی مقوایی چیست؟

 

قوطی مقوایی یک نوع بسته بندی منحصربفرد و کاربردی است که معمولا از متریال و مواد اولیه مقوا تولید میشود و چندین لایه مقوا تشکیل شده است، این نوع بسته بندی در واقع دارای کیفیت بالا و همچنین ساختار استوانه ای می باشد.

قوطی مقوایی در واقع از لایه های مختلفی تشکیل شده است که لایه داخلی آن از جنس کاغذ متالایز و یک لایه آلمینیوم یا کاغذ سفید می باشد که هر یک از این متریال در ساختار قوطی مقوایی منجر آن می گردد که از رطوبت و آسیب های مختلف به محتویات جلوگیری شود.

قوطی مقوایی از چندین لایه و درب و کف تشکیل شده است که با توجه به محصولات میتوان آن را در ابعاد و ارتفاع مخصوص، آماده سازی نمود، به طوریکه قطر و ارتفاع لوله قوطی مقوایی بستگی به ایعاد و اندازه محصول و نیاز مشتریان دارد، همچنین امکان سفارش سازی و اختصاصی نمودن آن برای برند ها و مشاغل حوزه های مختلف وجود دارد.

معمولا قوطی مقوایی با طی نمودن فرآیند تولید به ساختار مناسب که استحکام و کیفیت بالایی نیز دارد میرسد، این گونه بسته بندی ها کاملا مطمئن و مناسب هر محصولی هستند.

امکان تولید قوطی مقوایی در مدل های مختلفی از جمله؛ تلسکوپی، قلکی، ویترین دار و... وجود دارد و هر مدل نیز مناسب هر محصول و محتویاتی هستند.

قوطی مقوایی در مدل ها و طرح های مختلفی به عنوان یک بسته بندی همیشگی برند ها مورد استفاده قرار میگیرد، به طوریکه هر مدل مطابق با هر محصول و سلیقه انتخاب میشود.

قوطی مقوایی لوکس باکس

 

قوطی مقوایی چگونه ساخته میشود؟

 

قوطی‌های مقوایی مانند بسته بندی های کارتنی، از مقوای مرغوب با کیفیت و چند لایه، روکش ها ساخته می‌شوند. این مقوا ها معمولا شامل لایه‌هایی از کاغذ کرافت، متالایز می باشند که مقاومت این بسته بندی را افزایش میدهند.

قبل از ساخت قوطی مقوایی، طرح اولیه آن طراحی میشود که صفر تا صد ساخت با توجه به طراحی انجام شود، که در نهایت قوطی ها در ابعاد و طراحی منحصربفرد و مناسب ساخته شوند.

فرآیند ساخت قوطی‌های مقوایی شامل مراحلی است که با طی نمودن آن این قوطی ها طراحی، تولید و آماده سازی میشوند که در ادامه به بررسی این مراحل می پردازیم ؛

_ در مراحل اول مقوا که جزو اصلی ترین متریال این بسته بندی است در ابعاد و سایز مد نظر و دقیق به شکل باریک برش زده میشود که این فرآیند با استفاده از دستگاهای برش زنی، طی میشود.

_ در مرحله دوم مقوای برش خورده که ابعاد مشخصی نیز دارد به صورت دقیق به شکل یک لوله رول میشود و برش های مقوا به یکدیگر متصل میشوند، این اتصال با استفاده از دستگاهای مخصوص، ایجاد میشود که در این مرحله شکل اولیه قوطی مقوایی استوانه ای تولید میشود.

داخل قوطی مقوایی از کاغذ سفید یا متالایز یا یک ورقه المینیوم استفاده میشود که در برابر رطوبت و اسیب ها از محصولات غذایی و مواد فاسد شدنی... محافظت کند.

_ در مرحله سوم از تولید قوطی مقوایی، درب و کف در متریال مشخص شده که ممکن است فلز یا مقوا باشد به صورت دقیق تولید شده و سایز درب نیز باید متناسب با بدنه قوطی ساخته شود که با توجه به اندازه ها و مدل قوطی این روند نیز طی میشود.

_ در مرحله بعدی ساخت قوطی مقوایی، با استفاده از تجهیزات مختلف روکش های انتخابی که در تنوع مختلفی نیز هستند از جمله؛ سلفون مات و یا حرارتی و... انتخاب شده و بر روی قسمت کلی قوطی اعمال میشوند، که ظاهر و دیزاین این بسته بندی را زیبا و منحصربفرد می نماید.

 

_ در مرحله بعد، در صورت نیاز با استفاده از تجهیزات مختلف و دستگاهای چاپ و درج، بر روی قوطی مقوایی لیبل یا شکل و طرح های مختلفی میتوان اعمال نمود. این فرآیند معمولاً شامل چاپ لوگو، الگوها، عکس‌ها، متن توضیحات مربوط به محتویات و محصول، یا طرح‌های دیگر نیز میشود. قوطی مقوایی با رنگ های مختلف و طرح های شاد گلدار بسته بندی زیبایی برای هر محصول و کالایی می باشد.

بررسی کیفیت قوطی مقوایی مرحله آماده سازی نهایی این بسته بندی است ، به گونه ای که در نهایت، قوطی‌های مقوایی بررسی می‌شوند تا از کیفیت ساخت و اتصالات صحیح اطمینان حاصل شود، به طوریکه توجه به جزئیات هر یک از این قوطی ها از اهمیت بسزایی در استفاده از آن جهت بسته بندی محصولات برند ها و کسب و کار برخوردار می باشد.  

آماده سازی نهایی قوطی منجر میشود که محصولات در بسته بندی مقاومی به بازار هدف عرضه شوند، چراکه ساخت قوطی ها در تعداد بالا برای هر محصول باید به صورت اصولی انجام شود.

قوطی مقوایی استوانه ای با درب های مختلف از جمله : درب مقوایی، فشاری فلزی، ایزی اپن، پیچی پلاستیکی، قلکی و نمک پاشی تولید شده است که هر کدام کاربردهای مختلفی جهت نگهداری و استفاده از هر محصول را دارند و برای انواع کالاها مناسب و بسیار کاربردی هستند.

در نهایت، قوطی‌های مقوایی، آماده استفاده در صنایع مختلف جهت بسته‌بندی محصولات، ارسال کالاها، ذخیره‌سازی و موارد دیگر می باشند که ساخت آنها با توجه به تعداد محصولات، نیاز مشتریان، سبک برند و ویژگی های محصول و موارد دیگر پیش می رود.

جهت اطلاع از مفاهیمی مثل تولید و قیمت قوطی مقوایی ایزی اپن ودرب پلاستیکی میتوانید به مقاله : تولید و قیمت انواع قوطی مقوایی ایزی اپن با درب پلاستیکی لوکس باکس مراجعه کنید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

بررسی کاربرد های مختلف قوطی مقوایی :

 

قوطی مقوایی کاربرد های مختلفی دارد که هر کاربرد منجر شده که این قوطی ها به عنوان بسته بندی در هر صنایعی مورد استفاده قرار گیرند، به گونه ای که این بسته بندی ها در مدل های مختلفی تولید شده اند و طراحی های منحصربفردی دارند که محصولات را در مناسب ترین حالت به نمایش می گذارد.

قوطی مقوایی معمولا دارای بالاترین کیفیت است که با طراحی نورآورانه اش، صنعت بسته بندی را متحول نموده و موجب شده که برند ها با تامین و انتخاب آن یک بسته بندی همیشگی با طراحی اختصاصی برای محصولات خود داشته باشند.

این بسته بندی منحصربفرد در واقع دارای تنوع زیادی است که میتوان هر محصولی را از جمله : مواد غذایی، ادویه ها، نمک، انواع شیرینی ها و آجیل و خشکبار، اکسسوری، قهوه و دمنوش ها، کود و بذر، اسباب بازی شانسی، عروسک، زیورآلات، پوشاک و .... را در آن بسته بندی نمود.

یکی دیگر از کاربرد های مهم دیگر قوطی مقوایی، تبلیغات محصولات است که برند ها و مشاغل میتوانند با آماده سازی آن متناسب با تبلیغات و نیاز بازار هدف و مشتریان، محصولات خود را در ویترین مناسبی که قوطی مقوایی است معرفی و تبلیغ نمایند.

با چاپ تبلیغاتی بر روی قوطی ها هر برند میتواند این بسته بندی را در هر تبلیغاتی استفاده نماید، که در نهایت موجب افزایش فروش کالا و جذب مشتریان میشود.

همچنین قوطی های مقوایی جزو بسته بندی سبز محصوب میشوند و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمیکنند، به طوریکه این ویژگی موجب شده که آن در هر صنعت و کسب و کاری کاربردی شود.

با چاپ سفارشی بر روی قوطی مقوایی،شرکت‌ها می‌توانند بسته‌بندی مخصوص به خود را تامین نمایند،که تأثیر قابل توجهی بر روی افزایش تقاضای بازار و فروش محصولات دارد، چاپ و درج در واقع در روش های مختلف ؛ طلاکوب، نقره کوب و یووی موضعی بر روی قوطی مقوایی ها به انتخاب برند ها و مشاغل اعمال میشود.

قابلیت حمل  و نگهداری آسان قوطی مقوایی یکی دیگر از کاربرد های آن می باشد، در واقع این مزیت بسیار برای مشاغل کاربردی بوده و موجب شده است که کسب و کار ها دیگر مشکل نگهداری و حمل محصولات را نداشته باشند، به طوریکه طراحی این قوطی ها به شکلی است که محفظه مناسبی برای نگهداری محصولات ایجاد شود.

یکی از کاربرد های دیگر قوطی مقوایی جلوگیری از فساد محصولات و مواد فاسد شدنی است که با توجه به ساختار و مکانیزمی که دارد از محصولات محافظت نموده و از رطوبت و آسیب ها جلوگیری می نماید.

مشاغل میتوانند با ارائه متفاوت محصولات خود در قوطی مقوایی، توجه مشتریان را جلب نموده و محصولات خود را در بسته بندی های هماهنگ با محتویات بازار ها عرضه نمایند.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

معرفی قوطی مقوایی لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی لوکس باکس به عنوان یکی از بسته بندی های منحصربفرد در مدل ویترین دار طراحی و ساخته شده است که دارای کاربرد مختلفی از جمله ؛ بسته بندی محصولات در متفاوت ترین حالت، تبلیغات و برند سازی و... می باشد.

قوطی مقوایی لوکس باکس به دلیل ساختار ویترین دار یا پنجره دار خود موجب شده که محتویات در بسته بندی به خوبی قابل مشاهده باشند.

این قوطی در مدل ویترین دار و استوانه ای شکل در رنگبندی سرمه ای طلایی یا مشکی طلایی، با روکش سلفون مات در چاپ یووی موضعی طراحی و تولید شده است که برای بسته بندی انواع تنقلات مانند شکلات، آجیل، خشکبار، مواد غذایی و... کاملا مناسب است.

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس در ابعاد مورد نیاز هر برند و کشب و کاری آماده سازی میشود و امکان چاپ لوگوی مخصوص هر برند بر روی آن وجود دارد که میتوانید با انتخاب رنگبندی دلخواه آن را برای محصولات خود انتخاب نمایید.

شما عزیزان میتوانید جها کسب اطلاعات بیشتر به مقاله : معرفی و بررسی انواع قوطی مقوایی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

راهنمای سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس :

 

سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس در واقع با بررسی مدل های مختلف این بسته بندی و انتخاب و تعیین تعداد سفارشات صورت می گیرد، در واقع سفارش از لوکس باکس به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر بوده و مشاغل میتوانند حتی بدون حضور خود بسته بندی مورد نیاز خود را در هر تیراژی خریداری و تامین نمایند.

لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان قوطی مقوایی، این بسته بندی ها را مطابق با درخواست مشتریان در رنگبندی و ابعاد مورد نظر تولید نموده و ارائه میدهد.

سفارش قوطی مقوایی به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس انجام میشود و در صورت درخواست سفارشات بالا و سفارش سازی قوطی، با تیم پشتیبانی در ارتباط باشد.

به طور خلاصه سفارش از طریق وب سایت لوکس باکس با ثبت نام و عضویت در سایت، انتخاب قوطی مقوایی و تعیین تعداد و پس از آن وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز سفارش از جمله ؛ نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن، کد ملی و... طی میشود.

بعد از آن با پرداخت هزینه، میتوانید نوع ارسال را انتخاب نمایید که مرحله نهایی ثبت سفارش است.

شرکت لوکس باکس به جز قوطی مقوایی،تولید کننده انواع هارد باکس با طراحی های زیبا و متفاوت می باشد،شما عزیزان می توانید انواع جعبه هارد باکس را در تعداد و اندازه مختلف، با انتخاب طرح دلخواه خود از فروشگاه لوکس باکس سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت سفارش و فروش عمده قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : لیست قیمت سفارش و فروش عمده قوطی مقوایی با کیفیت لوکس باکس مراجعه نمایید.