لیست قیمت سفارش و فروش عمده قوطی مقوایی با کیفیت لوکس باکس

در خرید و انتخاب قوطی مقوایی بیشترین مواردی که مورد توجه و بررسی قرار میگیرد لیست قیمت است که کسب و کار ها با توجه به آن، تعداد سفارش قوطی مقوایی مد نظر را مشخص می نمایند و بر اساس تعداد و میزان محصولی که دارند دست به سفارش عمده قوطی مقوایی مود نیاز خود می زنند. 

قوطی های مقوایی معمولا برای تامین بسته بندی محصولات توسط خود تولید کننده به صورت عمده به فروش میرسد، فروش عمده معمولا بر اساس میزان و نوع محصولات و نیاز بازار صورت میگیرد که در واقع این نوع فروش از سوی تولید کننده بدون واسطه صورت میگیرد. 

بیشتر قوطی مقوایی های که توسط مشاغل برای محصولات متنوع خریداری میشود از کیفیت بالایی برخوردار هستند به طوری که کیفیت از اصلی ترین معیار های انتخاب این قوطی ها برای ایجاد ارزشمندی و اصالت محصولات می باشد. 

لوکس باکس با فروش عمده قوطی های مقوایی را در هر مدل و طرحی به مشتریان عرضه می نماید به طوریکه اصلی ترین ملاک تولید این قوطی ها کیفیت است که با بررسی هر قوطی مقوایی متوجه کیفیت بالای هر یک از آنها خواهید شد. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله لیست قیمت و سفارش عمده قوطی مقوایی پرداختیم که با بررسی این موارد با دید وسیع تری اقدام به سفارش و انتخاب قوطی مقوایی می نمایید.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

لیست قیمت سفارش قوطی های مقوایی

فروش عمده قوطی مقوایی با کیفیت لوکس باکس

بررسی قوطی مقوایی باکیفیت لوکس باکس

نحوه ثبت سفارش قوطی مقوایی به صورت عمده از لوکس باکس

 

لیست قیمت سفارش قوطی های مقوایی :

 

لیست قیمت سفارش قوطی های مقوایی بر اساس معیار هایی از جمله متریال، تعداد و مدل هر یک از آنها مشخص میشود و لازم به ذکر است که لیست قیمت لازمه انتخاب و در نهایت سفارش است که بر اساس آن قیمت نهایی تعیین می گردد. 

قوطی های مقوایی در هر طرح و مدلی قابل سفارش می باشد و این سفارشات معمولا با توجه به انتخابات و نوع محصولات انجام میشود، چراکه هر محصول در هر مقدار، ابعاد و هر ویژگی نیازمند بسته بندی هماهنگ با خود ا داشته به طوریکه بسته بندی مناسب موجب نمایش کیفیت محصول و ارزش مندی آن می شود.

قوطی های مقوایی قابل سفارش برای هر نوع محصولی میباشد و با توجه به میزان محتوایات، سایز این نوع بسته بندی ها قابل تغییر است و میتوان با توجه به این موضوع قظر و ارتفاع قوطی های مقوایی را تغییر و مشخص نمود.

لیست قیمت هر مدل قوطی مقوایی با توجه به نوع متریال و چاپ اعمال شده بر روی آن در لیست قیمت مشخص میشود، به عنوان مثال قوطی های مقوایی ایزی اپن، دربی فلزی دارد که در تولید این نوع قوطی از متریالی مثل فلز و مقوا استفاده شده که برای بسته بندی هر نوع مواد غذایی مناسب می باشد، قیمت این قوطی مقوایی با توجه به دقت در تولید و متریالی که در ساخت آن استفاده شده توسط تولید کننده مشخص میشود. 

بیشتر قوطی های مقوایی به صورت چند عددی مانند یک پک برای بسته بندی محصولات طراحی شده اند که در کنار یکدیگر قرار دارند، این نوع قوطی ها با توجه به تعداد و موارد دیگر قیمت گذاری میشوند که اغلب با توجه به تعداد آنها و نیاز مشتریان میتوان آنها را برای محصولاتی مانند ادویه، انواع مغزیجات مانند پسته، فندوق، بادام و... استفاده نمود. 

قوطی های مقوایی به صورت استوانه ای هستند که در مدل های مختلفی از جمله تلسکوپی، قلکی، درب نمک پاشی و.. برای استفاده و نیاز های مختلفی طراحی میشوند که هر کدام از این قوطی ها قیمت متفاوت داشته و بر اساس ساختاری که دارند نوع تولید آنها نیز متفاوت می باشد که در لیست قیمت، قیمت گذاری ها بر اساس تمامی مراحل و فرآیند طراحی، تولید و آماده سازی صورت میگیرد. 

کسب و کار ها میتوانند با توجه به نوع محصولات خود این قوطی ها را سفارشی نموده و در هر نوع مدلی خریداری نمایند به گونه ای که قوطی های مقوایی در هر رنگ و طرحی قابل سفارش برای کسب و کار ها هستند و در صورت درخواست صفر تا صد تولید به دلخواه و نظر برند ها پیش می روند که در نهایت این فرآیند قیمت نهایی تعیین می شود. 

معمولا قوطی های مقوایی آماده قیمت نازل تر و مقرون به صرفه تری نسبت به بسته بندی های دیگر دارند و لیست قیمت آنها قبل از سفارش، به مشتریان ارائه داده میشود که در لیست به ترتیب هر نوع مدل قوطی بر مبنای موارد زیر مشخص میشود : 

- ویژگی ها

- کاربرد

- نوع و میزان مواد به کار رفته در تولید 

- قطر و ارتفاع

- وزن و گنجایش( ظرفیت)

در صورت نیاز برند ها هر نوع خدماتی که انتخاب می نمایند در هنگام تولید و آماده سازی انجام می شود که این خدمات خود عاملی در تعیین قیمت هستند، چراکه قوطی های مقوایی سفارشی معمولا به صورت اختصاصی آماده شده و ثبت سفارش می شوند.

جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید اینترنتی قوطی مقوایی تلسکوپی و ویترین دار میتوانید به مقاله : لیست قیمت و خرید اینترنتی قوطی مقوایی تلسکوپی و ویترین دار با درب فشاری فلزی لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

قوطی مقوایی لوکس باکس

* قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس در رنگبندی سرمه ای طلایی و مشکی طلایی، گزینه ای ایدآل برای بسته بندی انواع خوراکی ها و تنقلات هدایا است که میتوان آن را در کنار هر نوع کادو در مناسبت های مختلف به عزیزان هدیه داد، ساختار این قوطی مقوایی منجربه اطمینان مخاطبان و مشتریان در هنگام خرید هر محصولی میشوند، چراکه ویترین و قسمت طلقی نشکن آن موجب مشاهده محتویات شده، همچنین درب این قوطی مقوایی از جنس پلاستیک بوده که به صورت فشاری درب به صورت کامل چفت بدنه قوطی می شود.

لازم به ذکر است که در این قوطی مقوایی لوکس باکس امکان بسته بندی و قرار دادن انواع محصولات از جمله ؛ تنقلات، شیرینی ماکارون، انواع شکلات، آبنبات، آجیل، میوه خشک، انواع ادویه ها و هر نوع دیگری وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و لیست قیمت قوطی مقوایی زیورآلات میتوانید به مقاله : خرید و لیست قیمت قوطی مقوایی مناسب برای کادو و زیورآلات مراجعه نمایید.

 

 فروش عمده قوطی های مقوایی با کیفیت لوکس باکس :

 

فروش عمده قوطی های مقوایی با کیفیت لوکس باکس جهت بسته بندی هر نوع محصولی صورت میگیرد که اغلب این نوع فروش به کسب و کار ها این امکان را میدهد که قوطی مقوایی مورد نیاز خود را در تعداد مشخصی تامین نمایند.

لوکس باکس با فروش عمده، قوطی های مقوایی با کیفیت را به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در تعداد سفارش مشخص شده به مشاغل مختلف ارائه میدهد و ارائه نیز به صورت اصولی می باشد، چراکه ارسال قوطی ها و ارائه آنها به مشتریان به گونه ای است که قوطی های مقوایی در هر تعداد بدون آسیب به مقصد می رسند. 

عمده فروشی قوطی مقوایی لوکس باکس با عرضه مستقیم آن به بازار باعث میشود که صاحبان مشاغل بدون پرداخت هزینه های اضافه، بسته بندی مورد نیاز خود را خریداری نمایند. 

مواردی که در فروش عمده این قوطی های مورد توجه قرار میگیرد حداقل سفارش آن است که توسط لوکس باکس مشخص شده؛ (حداقل تعداد سفارش قوطی مقوایی لوکس باکس 1000 عدد است) که مشتریان عزیز میتوانند بر اساس مقدار و تعداد محصولاتی که میخواهند به بازار عرضه نمایند این قوطی ها را خریداری نمایند. 

با توجه به میزان سفارش عمده، ابعاد و درخواست خدمات و.. از لوکس باکس، قیمت نهایی این قوطی های مقوایی را مشخص  میشود و مشاغل میتوانند با ارائه نوع خدمات درخواستی و نیاز خود، قوطی مقوایی لوکس باکس را خریداری و ثبت سفارش نمایند. 

این قوطی ها در هر مدلی قابل سفارش و تولید عمده هستند که در ساخت آنها به مهم ترین مورد که کیفیت است بسیار توجه شده،که کیفیت مربوط به نوع متریال انتخابی و خلاقیت و تلاش لوکس باکس اسست که در تمامی مراحل تولید به آن توجه می شود، جزئیات دقیق و با کیفیت هر قوطی مقوایی نشانگر توجه به کیفیت در ساخت است. 

فروش عمده قوطی مقوایی توسط لوکس باکس مزیت های از جمله ارائه خدمات مختلفی مثل سفارش سازی از صفر تا صد بسته بندی و یا چاپ نام برند مطابق با روش های انتخابی چاپ را در بر دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره قوطی مقوایی و کاربرد آن میتوانید به مقاله : قوطی مقوایی چیست و چه کاربردی دارد؟ مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

بررسی قوطی مقوایی باکیفیت لوکس باکس :

 

در بررسی قوطی مقوایی با کیفیت لوکس باکس مواردی از جمله میزان، سایز و ابعاد قابل تولید و طرحی و.. از موارد مهمی محسوب شده که به آن دقت میشود.

قوطی های مقوایی لوکس باکس در هر نوع مدلی(تلسکوپی، قلکی،ایزی اپن و ...) با توجه به نوع درخواست و محصولات، ویژگی آنها و موارد دیگر طراحی و تولید میشوند.

این قوطی ها معمولا رنگبندی مختلفی دارند و این رنگیندی با توجه به محصولات و سلیقه و خلاقیت مشتریان انتخاب شده و در بالا ترین کیفیت آماده سازی و به فروش می رسند. 

طراحی قوطی موایی لوکس باکس منحصربفرد و لوکس می باشد و ارتفاع آن بسته به نوع و میزان محصولات بدون هیچ محدودیتی قابل تغییر و سفارشی است. 

هر نوع خدماتی از جمله چاپ، طراحی، سفارش سازی و ... بر روی این گونه بسته بندی مقوایی توسط تیم لوکس باکس انجام میشود، چراکه این مدل قوطی مقوایی ویترین دار برای هر محصول گزینه ای مناسب بوده و در جهت افزایش ارزشمندی محصول، دیده شدن، جذب مشتریان بیشتر برای برند ها آماده سازی و تولید گردیده. 

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس نوعی بسته بندی طراحی شده توسط بوکس باکس است که طراحی متفاوت تری نسب به قوطی های دیگر دارد، در ساختار این مدل قوطی مقوایی از طلق شفاف نشکن استفاده شده که امکان مشاهده محتویات را در بالا ترین کیفیت امکان پذیر می نماید. 

_ قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

 

از جمله ویژگی های قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس :

 

- این مدل قوطی متناسب با محصولاتی از جمله خوراکی ها، مواد غذایی و لوازم مختلف و... طراحی و تولید شده است.

- قسمتی از بدنه قوطی از جنس طلق شفاف می باشد که محتوایات را به خوبی به نمایش میگذارد.

- از روکش سلفون مات، طلاکوب و رنگبندی های متنوع ای برای دیزاین این بسته بندی لوکس باکس استفاده شده است.

- هر کسب و کاری میتواند این نوع قوطی مقوایی را در تیراژ مخشص شده لوکس باکس خریداری نماید.

 

برای اطلاع از مفاهیمی در خصوص خرید و فروش اینترنتی قوطی مقوایی تلسکوپی شما میتوانید به مقاله : تولید و خرید و فروش اینترنتی انواع قوطی مقوایی استوانه ای و تلسکوپی با کیفیت مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

نحوه ثبت سفارش قوطی مقوایی به صورت عمده از لوکس باکس : 

 

نحوه ثبت سفارش قوطی مقوایی به صورت عمده از لوکس باکس به این گونه می باشد که با تعیین تعداد سفارش و درخواست خود، شما عزیزان میتوانید قوطی مقوایی را به صورت اختصاصی و آماده از لوکس باکس بدون واسطه از طریق تماس با تیم پشتیبانی که 24 ساعته پاسخگو می باشد ثبت سفارش نمایید و هر گونه خدماتی نیز در این خصوص دریافت نمایید. 

امکان همکاری شما عزیزان با مجموعه بزرگ لوکس باکس وجود دارد و هر مشاغلی میتوانند با این همکاری بسته بندی مورد نیاز خود را به صورت دلخواه و اختصاصی با بالاترین کیفیت ثبت سفارش و خریداری نماید.