ویژگی و مزایای استفاده از قوطی مقوایی لوکس باکس

قوطی مقوایی از جمله بسته بند های منحصربفرد و لوکس است که دارای ویژگی ها و مزایای مختلفی در هنگام استفاده برای بسته بندی هر محصول می باشد، در واقع این قوطی ها به دلیل ساختار استوانه ای و متفاوت خود برای اقلام محصولات مناسب هستند و میتوان از آنها برای بسته بندی های تبلیغاتی و همیشگی هر کالا و برندی استفاده نمود، به طوریکه مزیت های متنوع این قوطی از جمله ؛ کیفیت بالا، وزن سبک، ساختار لوکس و... موجب افزایش فروش محصول و همچنین برند سازی میشود.

از قوطی مقوایی استفاده های مختلفی میشود که هر استفاده متناسب با نیاز متفاوت است، به شکلی که میتوان این قوطی های استوانه ای را همانند محصولات در دیزاین مشابه با آنها طراحی نمود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : ویژگی و مزایای استفاده از قوطی مقوایی، بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس ، راهنمای خرید قوطی مقوایی از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از : 

ویژگی و مزایای استفاده از قوطی مقوایی

بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس

راهنمای خرید و سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس

 

ویژگی و مزایای استفاده از قوطی مقوایی : 

 

قوطی مقوایی استوانه ای به عنوان یکی از پر کاربرد ترین  و مناسب ترین بسته بندی های طراحی شده است که ویژگی و مزایای استفاده از آن متنوع می باشد، به طوریکه میتوان در آن انواع محصولات و اقلام مختلف را بسته بندی نمود.

یکی از ویژگی های استفاده از قوطی مقوایی برای برند ها، بسته بندی اصولی محصولات است که میزان و حجم مشخصی از محتویات را میتوان در این قوطی ها جای داد، به طوریکه محصولاتی مانند آجیل و خشکبار در مقدا و وزن مشخصی قابل بسته بندی در قوطی مقوایی استوانه ای است.

قوطی مقوایی استوانه در انواع مدل های ویترین دار، قلکی، تلسکوپی، ایزی اپن و... تولید میشود که هر مدل نیز با توجه به ساختار منحصربفرد خود مزیت ها و ویژگی های استفاده متنوعی دارد.

به عنوان مثال قوطی مقوایی قلکی میتواند انتخابی هوشمندانه برای مشاغل و برند های اسباب بازی باشد، به طوریکه بسته بندی اسباب بازی شانسی و عروسک در این قوطی ایده مناسبی است که در واقع پس از خرید اسباب بازی کودکان میتوانند از این قوطی که ساختار درب قلکی دارد، برای ذخیره سازی سکه و پول بارها استفاده نمایند.

از قوطی مقوایی درب نمک پاشی برای بسته بندی انواع ادویه و عرضه آنها به بازار استفاده میشود که در واقع برند ها میتوانند با طراحی خلاقانه این قوطی به صورت پک، انواع ادویه ها را در آن بسته بندی نمایند، به طوریکه طراحی یک پک از قوطی های مقوایی در تعداد مشخص برای انواع ادویه ها میتواند ویژگی های مختلفی همچون خرید این محصولات را در تعداد بالا توسط مشتریان را داشته باشد.

قوطی مقوایی تلسکوپی و درب و کف مقوایی نیز با طراحی های زیبا میتواند گزینه ای مناسب برای انواع هدایا در مناسب های مختلف باشد، به طوریکه استفاده از آن کاربرد های مختلفی از جمله زیبا تر نمودن کادو وهدیه را دارد و به عنوان یک باکس سوپرازی نیز مورد استفاده قرار میگیرد که با استفاده از روبان ها و رنگبندی های مختلف میتوان آن را مطابق با سلیقه های مختلف آماده سازی نمود.

مزیت و ویژگی دیگر قوطی مقوایی طراحی و سفارش سازی آن در هر مدل و دیزاینی است که مخصوص سبک هر محصول و برندی آماده سازی میشود، این قوطی ها در ارتفاع و قطر متنوعی برای محصولات در رنگبندی های مختلفی تولید میشوند که هر طراحی نیز متناسب با ویژگی های اصلی محصول انجام میشود.

مزیت استفاده از قوطی مقوایی نمایش کیفیت و اصالت محصولات است که مشاغل در واقع با به کارگیری و ارائه محصولات خود در این بسته بندی استوانه ای شکل میخواهند که کالاها در بهترین حالت در قفسه ها قرار گیرند.

این بسته بندی لوکس اما مقاوم جزئی از کسب و کار های مختلف محسوب میشود که با اعمال چاپ بر روی آنها میتوان محصولاتی مانند زعفران، آجیل و خشکبار، چیپس، انواع تنقلات دیگر را در این قوطی با ساختار مقاوم بسته بندی و روانه بازار هدف نمود،  این دسته محصولات که مواد خوراکی و فاسد شدنی هستند در قوطی های مقوایی داخل متلایز و روکش آلمینیوم در شرایط مناسبی قرار میگیرند.

به علاوه بر روی قسمت بدنه قوطی مقوایی استوانه ای میتوان متون تبلیغاتی، توضیحات مربوط به محصولات و طرح دلخواه هر برندی را اعمال نمود که نقش موثری در فروش محصولات دارد.

همچنین میتوان از قوطی مقوایی جه بسته بندی انواع بازی فکری، چای، دمنوش، میوه های خشک و... استفاده نمود که با توجه به ابعاد، طراحی و کیفیت چاپ بالا در ساخت آن و همچنین تیراژ بالا گزینه ای پر از مزیت برای هر کسب و کار و مشاغلی است.

یکی مهم ترین ویژگی های قوطی مقوایی مقاومت و کیفیت است که از محصول در برابر عوامل مختلفی از جمله رطوبت و ضربه محفاظت نمونه که از مزیت استفاده از این بسته بندی می باشد.

قوطی مقوایی از جنس مقوای چند لایه است که بسیار وزن سبکی دارد و در حمل و نقل و نگهداری نیز گزینه ای مناسب برای هر مشاغل و کسب و کاری است. این بسته بندی ویژگی های مختلف دیگری مانند صادرات نیز دارد و جلوه بسیار زیبای به محصولات میبخشد.

ساختار درب این قوطی به شکلی است که میتوان هر محصول را بسته بندی و به راحتی استفاده نمود، به طوریکه درب قوطی های مقوایی در مدل های مختلف؛ نمک پاشی، ایزی اپن، پلاستکی درب فشاری، فلزی، پلاستیکی پیچی و مقوایی و.... است که هر یک نیز متناسب با نوع محصول و ساختار قوطی انتخاب و مطابق با ابعاد بدنه تولید میشوند.

کسب و کار ها میتوانند با شخصی سازی و اختصاصی نمودن قوطی مقوایی و استفاده از لوگوی برند خود، رنگ و طرح های جذاب، یک تصویر منحصربفرد از محصولات را در ذهن مشتریان ایجاد نموده و برند و ارزش محصولات خود را ارتقا دهند.

هنگامی که مشتریان محصول را در قوطی مقوایی خریداری می نمایند، به دلیل کیفیت عالی، از بسته بندی آن مجددا استفاده میکنند که عمر طولانی این بسته بندی باعث میشود لوگو و برند شما به طور مداوم دیده شود و این امرموجب پیشرفت کسب و کارهای مختلف است.

برای اطلاع از مفاهیمی مثل روش استفاده از قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : روش های استفاده ی خلاقانه از انواع قوطی مقوایی مراجعه کنید.  

قوطی مقوایی لوکس باکس

*قوطی مقوایی معمولا به عنوان یک باکس دمنوش و چای مورد استفاده قرار میگیرد و میتوان از آن در فضاهای مختلفی از جمله شرکت ها، ادراه ها جهت بسته بندی تبلیغاتی این دسته محصولات استفاده نمود، این مدل قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس ویژگی های مختلفی از جمله حفظ طعم و عطر دمنوش و نوشیدنی ها را دارد که گزینه ای مناسب برای مشاغل تولید کننده انواع چای و قهوه است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی انواع قوطی مقوایی به مقاله ؛ معرفی و بررسی انواع قوطی مقوایی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس : 

 

قوطی مقوایی لوکس باکس در مدل ویترین دار و طراحی لوکس و زیبایی تولید شده است که با استفاده از آن میتوان هر محصولی از جمله؛ آجیل و تنقلات، شکلات و میوه خشک، انواع لوازم و مواد خوراکی را به صورت اصولی بسته بندی نمود.

قوطی مقوایی لوکس باکس کاربرد و مزایای مختلفی از جمله نمایش کیفیت محصولات را دارد که به دلیل استفاده از طلق شفاف در ساختار بدنه، محتویات به راحتی قابل مشاهده هستند و میتوان بدون باز نمودن درب، محتویات را به خوبی مشاهده نمود که یکی از ویژگی های استفاده از این مدل قوطی می باشد.

قوطی مقوایی لوکس باکس در رنگبندی تیره و طرح طلایی با رویه سلفون مات تولید شده است که نمونه ای از قوطی مقوایی آماده ویترین دار لوکس باکس می باشد.

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

این مدل قوطی مناسب نگهداری هر محصول است و میتوان آن را برای محصولی مثل کود ها و بذر ها نیز استفاده نمود که نقشی موثر در افزایش فروش آنها دارد و کشاورزان میتوانند با بسته بندی کالاهای خود در این بسته بندی، برند خود را در بازار ارتقا دهند. 

برای اطلاع از خرید انواع قوطی مقوایی آجیل و خشکبار شما میتوانید به مقاله : خرید انواع قوطی مقوایی بسته بندی برای و آجیل و خشکبار مراجعه فرمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

* همچنین قوطی مقوایی ویترین دار یک گزینه کاربردی برای انواع شکلات ها و پاستیل های متنوع است که در ابعاد بزرگ و کوچک میتوان از آن به عنوان یک بسته بندی برای این گونه خوراکی ها استفاده نمود.این مدل محصولات در این قوطی پنجره دار گزینه ای ایدآل برای هدیه است. 

 

راهنمای خرید و سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس : 

 

خرید و سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس معمولا به صورت عمده و در تیراژ بالا صورت میگیرد، با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس میتوانید مدل های مختلف این بسته بندی را مشاهده نموده و پس از انتخاب قوطی دلخواه خود با تیم پشتیبانی تماس حاصل نمایید ، به طوریکه خرید این قوطی ها در تعداد برای برای هر مشاغل و برندی از طریق ارتباط با تیم لوکس باکس ثبت میشود، به علاوه امکان سفارش قوطی های اختصاصی وجود داشته و هر برند میتواند با ارائه اطلاعات مربوط به محصولات و همچنین طراحی مد نظر خود بسته بندی مورد استفاده برای محصولات را به صورت مخصوص تامین نماید. 

لوکس باکس این امکان را فراهم آورده که مشاغل بتوانند با همکاری خود بسته بندی مناسبی را برای محصولات خود در هر ابعاد، چاپ، طراحی، رنگبندی و... به صورت مطمئن خریداری نمایند، به طوریکه به واسطه سفارش سازی این قوطی ها میتوان برای هر محصول بسته بندی مناسبی را سفارش و خریداری نمود.