خرید انواع قوطی مقوایی بسته بندی برای و آجیل و خشکبار

در هنگام خرید و انتخاب قوطی مقوایی بسته بندی برای محصولات، گزینه های مختلفی از جمله انواع قوطی مقوایی پیش روی برند ها و مشاغل حوزه آجیل و خشکبار قرار دارد که میتوانند بر اساس نیاز و میزان محصولات خود، آنها را بررسی و در نهایت خریداری نمایند.

قوطی مقوایی برای بسته بندی انواع آجیل و خشکبارخریداری میشود که در قفسه فروشگاه ها و هنگام ارائه و عرضه چنین محصولاتی به بازار عملکرد مناسبی داشته که در افزایش فروش و جذب مشتریان موثر است و حاشیه سود بهتری را در بر خواهد داشت.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ خرید انواع قوطی مقوایی آجیل و خشکبار، قوطی مقوایی لوکس باکس و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

خرید انواع قوطی مقوایی بسته بندی برای آجیل و خشکبار

قوطی مقوایی ویترین دار آجیل و خشکبار لوکس باکس

نحوه خرید قوطی مقوایی از لوکس باکس

 

خرید انواع قوطی مقوایی بسته بندی برای آجیل و خشکبار :

 

خرید انواع قوطی مقوایی برای آجیل و خشکبار بیشتر توسط مشاغلی انجام میشود که به دنبال تامین بسته بندی مورد نیاز و بهداشتی برای چنین محصولاتی هستند.

قوطی های مقوایی در ابعادی کاملا متناسب با حجم آجیل یا خشکبار خریداری میشود که در هنگام ارائه این محصولات، وزن محصول به صورت مشخص از قبل تعیین شده است به طوریکه برند ها میتوانند چنین کالاهایی را در میزان مشخصی به مشتریان و بازار ارائه دهند.

انواع قوطی مقوایی برحسب نوع آجیل و یا خشکار انتخاب و خریداری میشود که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، به عنوان مثال قوطی های مقوایی تلسکوپی، متالایز و ایزی اپن برای محصولات خوراکی بسیار مناسب می باشند.

این قوطی ها برای بسته بندی آجیل و خشکبار با در نظر داشتن نیاز بازار و مشتریان و هدف آنها ممکن است به صورت عمده و یا خرد نیز خریداری شود، خرید عمده میتواند بسته بندی را در مدت زمان بیشتری تامین نموده و موجب کاهش هزینه و زمان شود.

معمولا خرید این قوطی ها پس از بررسی مدل های متنوع و مقایسه آنها با یکدیگر و بعد از آن انتخاب نوع مشخصی از قوطی مقوایی انجام میشود، این فرآیند با طی نمودن تمامی مراحل خرید پیش میرود که در نهایت موجب تامین بسه بندی مورد نیاز مشاغل آجیل و خشکبار میشود.

خرید قوطی مقوایی برای بسته بندی مغزیجات و خشکبار، به قصد افزایش فروش محصولات و ارتقا برند است و میتواند در برندینگ نیز تاثیر گذار باشد، به طوریکه کسب و کار ها میتوانند این قوطی ها را اختصاص برند و نوع محصولات خود خریداری نمایند.

در هنگام خرید این بسته بندی منحصربه فرد، مشتریان میتوانند نوع درب و لایه داخلی را مشخص نمایند که باید هماهنگ با محصولات باشد، به گونه ای که تمامی استاندارد های کیفیت لازم را داشته باشد.

قوطی مقوایی معمولا برای برخی از مشاغل خریداری میشود که محصولات آجیل و خشکبار را به صورت سوغاتی، صادرات و یا هدیه ارائه و به فروش میرساند.

خرید این بسته بندی توسط بیشتر مشاغل به شکل پک برای انواع مغزیجات به شکلی مجزا است و یا در کنار آن آجیل به شکل مخلوط در یک قوطی مقوایی بسته بندی میشود که امکان انتخاب و خرید را برای هر مشتری با هر نیازی فراهم می آورد.

برای اطلاع از خرید قوطی مقوایی و لیست قیمت آن میتوانید به مقاله : خرید و لیست قیمت قوطی مقوایی مناسب برای کادو و زیورآلات مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

قوطی مقوایی ویترین دار آجیل و خشکبار لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی ویترین دار آجیل و خشکبار لوکس باکس در ابعاد و اندازه های مختلف سبب شده که به عنوان یک بسته بندی منحصربه فرد برای چنین محصولاتی انتخاب و خریداری شود.

قوطی مقوایی در مدل ویترین دار و پنجره دار مناسب آجیل طراحی شده است و این محصولات در چنین بسته بندی ای قابل نمایش هستند، به شکلی که طلق شفاف به کار رفته در قسمت بدنه منجربه نمایش محتویات میشود.

امکان استفاده از این مدل بسته بندی لوکس باکس برای ایجاد محفظه ای مناسب برای هر مقدار حجم آجیل و یا انواع خشکبار مانند میوه خشک، کشمش و... وجود دارد.

از دیگر ویژگی های قوطی مقوایی پنجره دار لوکس باکس میتواند به اعمال طرح و چاپ دلخواه برند اشاره نمود که موجب ایجاد تمایز برند شده و در نمایش اصالت و کیفیت محصولات عملکرد موثری دارد.

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

قوطی مقوایی استوانه ای ویترین دار نمونه ای از طراحی مجموعه لوکس باکس می باشد که مشتریان میتوانند آن را در رنگبندی و ابعاد مناسب محصولات خود سفارش دهند.

چند لایه بودن قوطی مقوایی لوکس باکس منجر به ایجاد یک محفظه امن برای محصولات شده و از رطوبت نیز جلوگیری می نماید.

برای اطلاع از ویژگی و مزایای استفاده قوطی مقوایی لوکس باکس شما میوانید به مقاله : ویژگی و مزایای استفاده از قوطی مقوایی لوکس باکس مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

نحوه خرید قوطی مقوایی از لوکس باکس :

 

نحوه خرید قوطی مقوایی از لوکس باکس با طی نمودن مراحلی از جمله؛ بررسی و انتخاب مدل مشخصی از بسته بندی، تعیین تعداد قوطی مقوایی مورد نیاز، مشخص نمودن ارتفاع و قطر قوطی و ارائه اطلاعات لازم مثل آدرس، شماره تلفن و... از جمله مواردی است که طی فرآیندی مشخص انجام میشود، لازم به ذکر است که خرید از تولید کننده لوکس باکس به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای است.

خرید از وب سایت فروشگاهی لوکس باکس نیز امکان پذیز بوده و مشتریان می توانند با وارد نمودن این اطلاعات در سایت، سفارشات خود را ثبت نمایند.

برند ها میتوانند پس از عقد قرار داد و همکاری با مجموعه لوکس باکس، بسته بندی اختصاصی و مورد نیاز محصولات آجیل و خشکبار خود را در طرح و مدل دلخواه ثبت خرید نموده و تیم لوکس باکس پس از تولید نمونه اولیه قوطی و تایید آن، قوطی مقوایی را به شکل انبوه تولید می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و تولید انواع قوطی مقوایی باکیفیت شما عزیزان  میتوانید به مقاله : قیمت و تولید انواع قوطی مقوایی با کیفیت برای چیپس ، ادویه ،میوه خشک و... مراجعه فرمایید.

همچنین لوکس باکس مشاوره رایگان را در خصوص خرید و هنگام انتخاب مدل بسته بندی به شما عزیزان ارائه میدهد.