قوطی مقوایی متالایز ، داخل سفید با قیمت مناسب در اندازه های مختلف

زمان خرید و انتخاب بسته بندی مناسب، متریال و ساختار داخلی آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، قوطی مقوایی متالایز نیز به عنوان یک باکس و محفظه برای هر نوع محصولی مناسب بوده چراکه محتویات و هر محصولی را در طول مدت زمان بیشتری حفظ می نماید. انواع قوطی های مقوایی استوانه ای در اندازه های مختلف به صورت متالایز و یا داخل سفید تولید میشوند. 

 متالایز به عنوان یک روکش که از لایه ای نازک از آلمینیموم تشکیل شده است معمولا در قسمت داخلی قوطی مقوایی به کار برده می شود که قوطی مقوایی را مناسب ترین گزینه برای بسته بندی هر نوع محصولی نموده به طوریکه این روکش موجب حفاظت و قرار گیری بهتر محتویات در قوطی می شود. 

اندازه های مختلف قوطی مقوایی در قطر و ارتفاع مشخصی برای هر ابعاد و مقدار محصول متنوع است، در واقع قوطی های مقوایی استوانه ای در ابعاد متنوعی طراحی و تولید می شوند که بسته به نوع نیاز مشتریان و مشاغل این اندازه ها در طراحی و تولید تعیین می گردد. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ قوطی مقوایی متالایز، داخل سفید در اندازه های مختلف+ انواع قوطی مقوایی داخل سفید و متالایز قیمت مناسب+ قیمت و بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس و... پرداخته ایم.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

قوطی مقوایی متالایز، داخل سفید در اندازه های مختلف

انواع قوطی مقوایی داخل سفید و متالایز قیمت مناسب  

خدمات لوکس باکس و بررسی قوطی مقوایی ویترین دار 

نحوه سفارش قوطی مقوایی قیمت مناسب از لوکس باکس

 

قوطی مقوایی متلایز، داخل سفید در اندازه های مختلف :

 

قوطی مقوایی متالایز، داخل سفید در اندازه های مختلفی طراحی و تولید میشود که معمولا برای محصولات متنوع، خوراکی ها و تنقلات خشک کاملا مناسب می باشد.

پوشش داخلی قوطی مقوایی متالایز از یک لایه آلمینیومی تشکیل شده که از رطوبت جلوگیری نموده و منجربه ایجاد مقاومت و محافظت از محصولات میشود، چراکه از این نوع متریال برای محصولات غذایی و صنعتی استفاده شده و به عنوان یک مواد اولیه بهداشتی در تولید قوطی مقوایی مورد استفاده قرار میگیرد.

قوطی مقوایی متالایز برای محصولات خوراکی از جمله؛ انواع آجیل و خشکبار، دمنوش ها، قهوه، چای، شکلات و انواع شیرینی و... گزینه مناسبی است و به عنوان یک لایه محافظتی بیشترین مقاومت را در برابر  رطوبت، نور و گرما و... را دارد و هر محصولی را تازه نگه میدارد.

معمولا لایه داخلی قوطی مقوایی در دو مدل کاغذ سفید و متالایز قابل تولید بوده و به انتخاب مشتریان و با توجه به نوع محصولات این لایه ها هنگام تولید به کار گرفته میشوند که در واقع این لایه ها با بررسی محصول و بر اساس نوع محتویات استفاده می شوند.

متالایز استفاده شده در ساخت قوطی مقوایی به عنوان یک متریال با کیفیت و منحصربفرد در دراز مدت کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد و محتویات را در شرایط مناسبی نگهداری می نماید، چراکه این مدل قوطی ها برای محصولات مختلفی که معمولا مواد غذایی، تنقلات و... هستند ساخته می شوند.

 لازم به ذکر است که قوطی های مقوایی در هر مدلی از جمله ؛ تلسکوپی، ایزی اپن، درب پیچی پلاستیکی، ویترین دار و... به درخواست مشتریان و در نظر گیری محصولات از متالایز استفاده می شود و اغلب این قوطی ها داخل سفید می باشد.

هر کدام از قوطی های مقوایی استوانه ای متالایز و کاغذ سفید در ارتفاع و قطر های مشخص شده ای تولید و آماده میشوند که مشاغل با بررسی این اندازه ها میتواند بسته بندی مورد نیاز و متناسب با میزان محصولی که بسته بندی میشود سفارش دهند.

قوطی مقوایی داخل سفید همانند یک لوله سفید رنگ با ساختار متفاوت است که در داخل قوطی در حین تولید و به دلخواه مشتریان و کسب و کار ها در هنگام سفارش سازی این نوع متریال مورد استفاده قرار میگیرد.

این لایه داخلی در هر نوع مدل قوطی مقوایی از جمله تلسکوپی، ایزی اپن، قلکی، ویترین دار و... در هر اندازه و ابعاد مشخصی هنگام تولید در قسمت داخلی متناسب سایز قوطی برش خورده و قرار میگیرد. 

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درخصوص قوطی مقوایی استوانه ای  تلسکوپی شما عزیزان میتوانید به مقاله : تولید و خرید و فروش اینترنتی انواع قوطی مقوایی استوانه ای و تلسکوپی با کیفیت مراجعه کنید.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

 

انواع قوطی مقوایی داخل سفید و متالایز با قیمت مناسب :

 

انواع قوطی مقوایی داخل سفید، متالایز با قیمت مناسب تری نسبت به بسته بندی های دیگر خریداری و به فروش میرسد که در واقع قیمت هر قوطی نیز بسته به نوع متریال به کار رفته متفاوت محاسبه می گردد.

قیمت قوطی مقوایی استوانه ای با بررسی متریالی که در هنگام تولید مورد استفاده قرار گرفته مشخص میشود و به دلیل ساختار و زمان تولید قیمت مناسب تری دارد.

معمولا قیمت مناسب منجربه سفارشات عمده و تعداد بالای قوطی مقوایی شده و لازم به ذکر است که با در نظر داشتن لایه داخلی قوطی مقوایی استوانه ای قیمت هر دو مدل متالایز و داخل سفید متفاوت می باشد، چراکه هر دو مدل دارای متریالی متفاوت بوده و قیمت هر متریال تفاوت دارد، به عنوان مثال متالایز استفاده شده در ساخت قوطی مقوایی به عنوان یک مواد اولیه ویژگی های متنوعی داشته و برای محصولات وحفاظت آنها از رطوبت به کار گرفته می شود.

این قوطی ها با قیمت تمام شده پایین با در نظر گرفتن زمان ساخت و نوع دیزاین و چاپ می باشند و در صورت اعمال تغییرات قیمت متفاوت تری برای آنها لحاظ می گردد.

بیشتر قوطی های مقوایی متالایز و داخل سفید به دلیل قیمت مناسبی که دارند برای بسته بندی اختصاصی هر نوع محصولی و برندی منحصر به فرد عمل نموده و مناسب می باشند به طوریکه برند ها و مشاغل می توانند با سفارش سازی و تولید اختصاصی این نوع قوطی ها، بسته بندی مناسبی در اندازه مشخصی را برای کالای خود خریداری نمایند.

قیمت مناسب و مدل های متنوع قوطی مقوایی منجربه ایجاد حاشیه سود برای برند ها میشود که در واقع قوطی مقوایی با کیفیت و قیمت مناسب بهترین انتخاب و راه حل برای تامین بسته بندی مورد نیاز مشاغل می باشد.

قوطی مقوایی لوکس باکس

* قوطی مقوایی لوکس باکس در مدل ویترین دار بهترین ساختار و کیفیت را برای نگهداری محصولات و محتویاتی از جمله قهوه و دمنوش را دارد، چراکه این نوع بسته بندی علاوه بر حفاظت مناسب، قهوه و محصولاتی از این قبیل را در شرایط مناسب تری نگهداری می نماید، برند های قهوه و دمنوش می توانند این قوطی را متناسب با مقدار و حجم محصول خود در تعداد و ابعاد مد نظر خریداری نمایید  و از آن برای عرضه و صادر کالای خود استفاده کنند.

قوطی مقوایی لوکس باکس به دلیل ساختار ویترین دار خود برای نمایش کیفیت محصولات و معرفی آنها گزینه ای ایدآل بوده که دارای دربی پلاستیکی نیز می باشد.

با مراجعه به مقاله : خرید انواع مختلف قوطی مقوایی لوکس باکس با کاغذ کرافت وآسان بازشو میتوانید اطلاعات بیشتری در خصوص قوطی مقوایی کاغذ کرافت و آسان باز شو کسب نمایید.

 

خدمات لوکس باکس و بررسی قوطی مقوایی ویترین دار :

 

قوطی مقوایی لوکس باکس در اندازه های مختلفی تولید میشود که مورد استفاده برای هر محصولی از جمله پسته، فندوق، انواع مغزیجات، تنقلات، خوراکی ها، دمنوش و تی بگ، مواد غذایی، میوه خشک حبه ای و... است.

 قوطی مقوایی استوانه لوکس باکس مدل ویترین دار در اندازه های مشخص شده ای تولید و طراحی میشود که لازم به ذکر است قطر قوطی ها بیشر از 120 میلی متر قابل تولید نیست ولی ارتفاع آن بدون محدودیت قابل سفارش سازی می باشد.

لوکس باکس با توجه به نوع محصولات از کاغذ سفید و متالایز در لایه داخلی قوطی های مقوایی ویترین دار خود به انتخاب مشتریان استفاده می نماید که موجب حفظ تازگی و طعم محصولات خوراکی میشود.

این قوطی مقوایی معمولا برای هر محصولی که نیاز به دیده شدن دارند مناسب بوده و علاوه بر قسمت داخلی آن، از طلق شفاف برای ایجاد ویترینی نمایشی برای محتویات بسته بندی شده استفاده میشود که به عنوان یک ویژگی منحصربفرد موجب شده که مشتریان از کیفیت محتویات و محصول اطمینان حاصل نموده که همین مورد موجب شده که فروش محصولات برند افزایش یافته و توجه مشتریان بیشتری جلب شود.

قیمت این قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس مناسب بوده و میتوان آن را در هر تیراژ و تعدادی که توسط لوکس باکس مشخص میشود سفارش داد.

همچنین امکان سفارش سازی دیزاین این بسته بندی ویترین دار آماده نیز امکان پذیر می باشد و برند ها می توانند هر نوع طرحی را به دلخواه در کنار لوگوی خود بر روی قوطی مقوایی درج نمایند. 

_ قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

خدماتی که لوکس باکس در زمینه تولید و ارائه قوطی مقوایی به مشتریان خود ارائه میدهد شامل موارد زیر است :

_ مشاوره به برند ها و مشاغل جهت کسب اطلاعات درباره نیاز و  بسته بندی مورد نیاز

_ طراحی قوطی مقوایی مطابق با طرح مد نظر

_ به کار بردن انواع

_ انجام انواع روش های چاپ ( طلاکوب، نقره کوب، یووی)

_ استفاده از انواع روکش های مناسب و سفارشی برای دیزاین قوطی مقوایی

_ اعمال برچسب و لیبل متناسب تولید

_ انواع قوطی متالایز، داخل سفید و کرافت

_ دریافت سفارشات تعداد و مشخص شده

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص قوطی مقوایی قلکی شما میتوانید به مقاله : قیمت و تولید و فروش قوطی مقوایی قلکی در اندازه های مختلف مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

نحوه سفارش قوطی مقوایی قیمت مناسب از لوکس باکس : 

نحوه سفارش قوطی مقوایی قیمت مناسب از لوکس باکس به صورت عمده و تعداد بالا برای محصولات مختلف می باشد که شما عزیزان برای ثبت سفارشات خود و خرید قوطی مقوایی می توانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس که 24 ساعته پاسخگوی شما می باشد تماس حاصل نمایید.

انجام سفارشات از وب سایت فروشگاه لوکس باکس می باشد و با بررسی مدل بسته بندی آن را انتخاب و با ارتباط با لوکس باکس قوطی مقوایی خرید خود خریداری نمایید و همچنین میتوانید به صورت حضوری نیز بسته بندی مد نظر خود را به تولید کننده لوکس باکس سفارش دهید.