قیمت و تولید و فروش قوطی مقوایی قلکی در اندازه های مختلف

در هنگام خرید قوطی مقوایی مواردی که معمولا بر روی تصمیم و انتخاب مناسب ترین نوع بسته بندی تاثیر میگذارد، قیمت است که بر اساس مواردی مثل نوع تولید، متریال به کار رفته و اندازه آن مشخص می شود، چراکه محاسبه دقیق قیمت قوطی مقوایی بر اساس این عوامل بوده و تاثیر بسزایی در خرید دارد، به طوریکه مشتریان و مشاغل مختلف معمولا متناسب با بودجه خود دست به خرید قوطی مقوایی برای محصولات خود می زنند.

قوطی مقوایی قلکی از جمله بسته بندی هایی است که در اندازه های مختلف تولید و به فروش می رسد، درب این مدل قوطی دارای حفره یا شکافی است که از این طریق می توان آن برای ذخیره سازی پول و یا موارد دیگر استفاده نمود، قوطی های مقوایی قلکی به دلیل مکانیزم درب منحصربفردی که دارند بیشتر در طراحی های کودکانه و زیبا تولید می شوند.

تولید قوطی مقوایی استوانه ای شکل قلکی همانند مدل های دیگری است که تنها ساختار درب آن متفاوت بوده است. خرید قلک که به صورت قوطی مقوایی است اغلب برای صنایع مختلف و محصولاتی از قبیل اسباب بازی شانسی، خوراکی ها و... تولید می شود که پس از خرید نیز توسط مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ قیمت و فروش قوطی مقوایی قلکی و تولید آن +  بررسی قوطی مقوایی لوکس باکس و.. خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد نیز توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. 

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

تولید قوطی مقوایی قلکی در اندازه های مختلف

قیمت و فروش قوطی مقوایی قلکی در ابعاد متنوع

بررسی نحوه فروش و قیمت قوطی مقوایی لوکس باکس

راهنمای خرید قوطی مقوایی در اندازه های مختلف از لوکس باکس

 

 

تولید قوطی مقوایی قلکی در اندازه های مختلف :

 

تولید قوطی مقوایی قلکی در اندازه های مختلف با توجه به نوع نیاز بازار و مشاغل صورت میگیرد که معمولا فرآیند ساخت بدنه آن همانند مدل های دیگر قوطی است که تنها ساختار و نوع درب است که متفاوت می باشد.

در تولید قوطی مقوایی قلکی ابعاد و اندازه بر مبنای محصول و طراحی مشخص شده است که براساس این موارد بدنه این بسته بندی با متریال مقوایی در قطر و ارتفاع تعیین شده ساخته می شود.

در واقع تولید قوطی مقوایی قلکی به صورت اختصاصی و یا آماده است که به درخواست برند ها و پیروی از طراحی ها و ایده آنها قوطی ها به صورت مخصوص تولید و آماده سازی می شوند، تولید قوطی های مقوایی آماده نیز متناسب با سلایق مختلف و موارد استفاده متنوع می باشد.

قوطی مقوایی استوانه ای قلکی در ظاهر و دیزاین فانتزی و زیبا برای موارد دیگری نیز تولید می شوند که برند ها و مشاغل بسته به نوع نیاز خود ساختار و طراحی کلی آن را مشخص می نمایند، تولید قوطی های مقوایی به صورت اختصاصی در راستای ایجاد هماهنگی با محصولات و تمایز از رقبا می باشد.

معمولا در تولید این مدل قوطی تنها درب آن است که در تولید روندی متفاوت دارد، درب قلکی شکل این قوطی معمولا می تواند از جنس متریالی مثل فلز، پلاستیک، مقوا تولید شده باشد که هنگام تولید شکاف متناسب با ابعاد سکه و یا پول بر روی آن ایجاد می شود.

تولید این قوطی ها در اندازه های مختلف جهت تامین نیاز های صنایع متنوع است، هر چه ابعاد آن بزرگ تر باشد متریال و مقوای بیشتری در تولید استفاده میشود، چراکه اولویت تولید قوطی مقوایی ابعاد و سایز محصولات بوده و بر همین اساس است که این بسته بندی مقوایی در اندازه هماهنگ با محتویات ساخته و آماده سازی می شود. 

مراحل تولید این مدل قوطی مقوایی استوانه ای ترتیب شامل موارد زیر است :

- طراحی شکل اولیه قوطی و مشخص نمودن ابعاد

- برش مقوا در شکل و ابعاد مورد نظر

-  متصل نمودن قطعات مقوایی و ایجاد بدنه قوطی با استفاده از دستگاه ها و روش های منحصربه فرد

برش درب فلزی و ایجاد شکاف و حرفه ای مناسب

ایجاد دیزاینی مناسب و اعمال چاپ بر روی قوطی مقوایی

این مراحل کلی از تولید قوطی مقوایی قلکی است که در بیشتر مواقع با در نظر داشتن نوع سفارشات و نظر مشتریان پیش می رود و یا به صورت آماده تولید و در صورت درخواست تغییراتی روی آنها اعمال میشود.

معمولا برخی از قوطی های مقوایی قلکی به صورت ویترین دار نیز تولید میشوند که به درخواست مشتریان و نوع نیاز صورت میگیرد.

به عنوان مثال بیشتر قوطی های مقوایی قلکی برای محصولاتی مانند اسباب بازی شانسی، عروسک، شکلات و بازی فکری، بازی های هیجان انگیز و... تولید شده و دارای ظاهری منحصربفرد هستند.

قوطی مقوایی قلکی معمولا توسط کودکان جهت ذخیره سازی پول و آموزش بهترین این کار ساخته و طراحی می شود که معمولا دیزاین این قوطی ها شامل طرح های کارتونی و هیجان انگیز و رنگبندی های شاد و زیبا است که برای اسباب بازی کودکان می تواند بهترین انتخاب باشد، این نوع قوطی در واقع پس از خرید و باز نمودن اسباب بازی بارها و بارها مورد استفاده قرار میگیرد.

هر موسسه خیره و برندی می تواند این قوطی را که دارای ساختاری قلکی می باشد در انواع سایز ها سفارش دهد و برای نیاز خود استفاده نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قوطی مقوایی متالایز و داخل سفید شما عزیزان میتوانید به مقاله : قوطی مقوایی متالایز ، داخل سفید با قیمت مناسب در اندازه های مختلف مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

قیمت و فروش قوطی مقوایی قلکی در ابعاد متنوع :

 

قیمت و فروش قوطی مقوایی قلکی در ابعاد متنوع از جمله مواردی هستند که مورد بررسی مشاغل قرار گرفته و در انجام سفارشات تاثیر گذار می باشند، چراکه معیار اصلی خرید بسته بندی قیمت آن است و برند ها و شرکت ها با بررسی بودجه خود دست به خرید می زنند. 

معمولا قیمت این قوطی ها بر اساس میزان متریال مورد استفاده مشخص میشود و معمولا در ابعاد مختلفی وارد بازار و به فروش می رسد که اندازه آنها به طور مستقیم بر روی قیمت تاثیر میگذارد که هر چه ابعاد این قوطی ها بزرگ تر باشد در تولید آنها نیز از متریال و مواد اولیه بیشتر استفاده شده که قیمت ها بر همین اساس محاسبه می گردد. 

متریال مورد استفاده هر ابعاد از قوطی مقوایی متفاوت بوده و به همین دلیل هزینه ها و قیمت نیز مشخص و بر همین اساس تعیین میشود.

به عنوان مثال هر چه قطر و ارتفاع قوطی مقوایی قلکی بیشتر باشد زمان و مواد بیشتری مورد استفاده قرار میگیرد و قیمت آن نیز نسبت به ابعاد کوچک، بالاتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که علاوه بر اندازه، نوع سفارشات و خدمات درخواستی مثل سفارش سازی، چاپ و لیبل زنی و.. نیز قیمت نهایی قوطی مقوایی را مشخص می نمایند.

فروش قوطی مقوایی قلکی به صنایع و افراد مختلف جهت تامین بسته بندی و محفظه برای نیاز های مختلف از جمله :

_ بسته بندی اسباب بازی شانسی و عروسک و هدیه

_ استفاده از آن به عنوان یک صندوق و محفظه جهت دریافت رای و نظرات

_ ذخیره سازی پول، سکه و اسکناس

- ایجاد تبلیغات موثر و استفاده مجدد پس از خرید از بسته بندی

- بسته بندی همیشگی محصولات و برند

- بسته بندی صادراتی برای کالاها

فروش این قوطی ها به صورت عمده و یا خرد است که اغلب در تیراژ ( تعداد سفارش) مشخص شده از سوی افراد و مشاغل خریداری میشود، که در واقع فروش قوطی مقوایی از سوی تولید کننده بدون واسطه می باشد و برند ها می توانند قوطی مقوایی مورد نیاز خود را درهر تعداد به صورت مستقیم خریداری نمایند. 

جهت کسب اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص سفارش آسان قوطی مقوایی اکسسوری میتوانید به مقاله : سفارش آسان و خرید قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری لوکس باکس در اندازه های مختلف مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس

* قوطی مقوایی لوکس باکس که در مدل ویترین دار تولید و طراحی شده است دارای دربی پلاستیکی بوده و برای انواع مختلفی از محصولات مانند ؛ کوکی ها، شیرینی ها، شکلات ها، میوه های خشک، پاستیل و انواع تنقلات بسته بندی مناسبی می باشد، چراکه دارای قسمتی است که از پوشش کریستالی شفاف ساخته شده و این امکان را می دهد که محتویات قابل مشاهده  باشند، این ویژگی قوطی مقوایی لوکس باکس آن را منحصربفرد نموده که در نهایت منجربه جذب مشتریان می شود، مشاغلی مانند شیرینی فروشی ها، برند های شکلات و کوکی می توانند این بسته بندی را برای محصولات خود به شکلی اختصاصی خریداری نمایند.

 

بررسی نحوه فروش و قیمت قوطی مقوایی لوکس باکس :

 

در بررسی نحوه فروش و قیمت قوطی مقوایی لوکس باکس معیار هایی و عواملی در این خصوص وجود دارد که در نهایت منجربه به خرید این نوع بسته بندی می شود، به طوریکه ساختار، قیمت، دیزاین قوطی مقوایی، کیفیت و مواردی از این دسته در خرید تاثیر گذار هستند. 

نحوه فروش قوطی مقوایی مجموعه لوکس باکس به صورت مستقیم و بدون واسطه است و به دو صورت حضوری و اینترنتی می باشد که مشاغل با در نظر گیری شرایط خود می توانند قوطی مقوایی مورد نیاز خود را تامین نمایند. چراکه مشتریان میتوانند با بررسی و انتخاب قوطی مقوایی مورد نیاز خود، بسته بندی مد نظر را از لوکس باکس خریداری کنند.

اطمینان و رضایت در خرید قوطی مقوایی استوانه ای از جمله موارد مورد اهمیت لوکس باکس در هنگام فروش می باشد.

لوکس باکس قوطی مقوایی را به صورت عمده و یا در تعداد مشخص شده به فروش می رساند که منجر به تامین نیاز مشاغل و افراد مختلف میشود.

در اینجا ما نمونه از قوطی مقوایی لوکس باکس را بررسی می نماییم که در مدلی ویترین دار با ابعاد مشخص شده ای تولید شده است:

_ قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

-  این مدل قوطی مقوایی شکلی متفاوت دارد و برای بسته بندی هرنوع محصولی از جمله آجیل و خشکبار، دمنوش، تنقلات، شکلات، اکسسوری و... مورد استفاده قرار میگیرد.

_ اندازه و دیزاین این قوطی مقوایی با توجه به سفارشات و نیازها قابل تغییر است و سفارش سازی میشود و می توان نام و لوگوی برند را بر روی آن درج و چاپ نمود.

- قیمت قوطی مقوای لوکس باکس با در نظر داشتن متریال، نوع چاپ و زمان تولید مشخص شده که در صورت ایجاد تغییراتی قیمت نیز تغییر می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید مناسب ترین قوطی مقوایی شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید مناسب ترین و باکیفیت ترین قوطی های مقوایی مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

راهنمای خرید قوطی مقوایی در اندازه های مختلف از لوکس باکس : 

 

خرید قوطی مقوایی در اندازه های مختلف از لوکس باکس  معمولا به صورت عمده و بدون واسطه است که مشاغل برای تامین بسته بندی خود می توانند با انتخاب قوطی مقوایی در ابعاد و قطر مد نظر و هماهنگ با محصول، بسته بندی مورد نیاز خود را تامین نمایند.

برای خرید قوطی مقوایی از مجموعه لوکس باکس شما عزیزان می توانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس که 24 ساعته پاسخگو است تماس حاصل نموده و قوطی مقوایی خود را خریداری نمایید.