خرید عمده قوطی مقوایی استوانه ای آماده لوکس باکس،مخصوص بسته بندی کود و بذر

معمولا خرید و سفارش بسته بندی های مختلف از جمله قوطی مقوایی استوانه ای به صورت عمده می باشد که کسب و کار ها این بسته بندی منحصربفرد را در تعداد بالا و مشخصی برای انواع محصولات از جمله کود ها و بذر ها خریداری می نمایند.

قوطی مقوایی آماده به عنوان یک بسته بندی از قبل طراحی و تولید شده است که مورد استفاده بیشتر کسب و کار ها و صنایع مختلفی برای بسته بندی کود و بذر قرار میگیرد که تنها با ایجاد تغییراتی جزئی بر روی دیزاین و ظاهر قوطی کاملا اختصاصی میشود و گزینه ای مناسب برای مشاغلی است که نیازی به سفارش سازی صفر تا صد قوطی مقوایی ندارند. 

قوطی های مقوایی استوانه ای مخصوص بسته بندی کود و بذر نیز ساخته میشود و برای این نوع محصولات کاربرد داشته و نقشی موثر در حفظ و نگهداری اصولی آنها دارد و به دلیل ساختار استوانه ای شکل و طراحی داخلی استاندارد برای بسته بندی انواع بذر ها و کود های کشاورزی در هر میزان و حجمی مناسب می باشد. 

قوطی های مقوایی آماده معمولا برای کود ها و بذر ها که در مقدار زیادی به بازار عرضه میشوند به صورت عمده خریداری میشود که این امر موجب تامین بسته بندی مورد نیاز کسب و کار ها برای مدت مشخص می شود. 

 با ما همراه باشید که در ادامه این مقاله به موضوعاتی از جمله ؛ خرید عمده، قوطی مقوایی استوانه ای آماده کود بذر و قوطی مقوایی لوکس باکس خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد نیز توضیحات جامعی را ارائه می دهیم. 

 

قوطی مقوایی کود و بذر لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

خرید عمده قوطی مقوایی استوانه ای آماده

قوطی مقوایی استوانه ای مخصوص بسته بندی کود و بذر

معرفی قوطی مقوایی آماده لوکس باکس

خرید عمده قوطی مقوایی کود و بذر از لوکس باکس

 

 

خرید عمده قوطی مقوایی استوانه ای آماده :

 

در خرید عمده قوطی مقوایی استوانه ای آماده مواردی که اغلب مورد توجه قرار میگیرد قیمت و خرید مستقیم از خود تولید کننده بسته بندی است که تاثیر بسزایی در خرید عمده داشته و بیشتر مشتریان با بررسی این موارد در نهایت دست به خرید قوطی مقوایی آماده میزنند.

معمولا بیشتر مشاغل بسته بندی های مورد نیاز خود را به صورت عمده و در تعداد بالایی سفارش میدهند که در مدت مشخصی بسته بندی محصولاتشان تامین شود، چراکه این امر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه میشود. 

قوطی های مقوایی استوانه ای آماده به عنوان یک بسته بندی از قبل تولید و طراحی شده که توسط بیشتر صاحبان کسب و کار ها و مشاغل خریداری میشود که نیازی به سفارش سازی و دریافت اینگونه خدمات از جمله ساخت اختصاصی صفر تا صد قوطی مقوایی را ندارند. 

این قوطی های آماده در مدل های مختلفی ساخته شده اند و در صورت نیاز تنها چاپ و درج بر روی آنها برای نمایش برند و معرفی محصولات انجام خواهد شد، به طوریکه سفارشات عمده قوطی با تغییراتی بر روی این نوع بسته بندی نیز همراه است و میتوان متناسب با سبک برند و محصولاتی از قبیل کود ها و بذر ها، دیزاین و ظاهر قوطی مقوایی را طراحی و آماده سازی نمود. 

معمولا قوطی مقوایی استوانه ای آماده متریالی مشخص دارد و اغلب با توجه به میزان و ابعاد محصول، در ابعاد های متنوع توسط تولید کننده در تعداد مشخصی آماده میشود، در واقع به دلیل تقاضای بازار تولید کننده قوطی های مقوایی را در سایز بندی های مختلفی تولید می نماید که مشاغل با بررسی مقدار و حجم کود ها و بذر ها دست به انتخاب مناسب ترین قوطی با ابعاد مشخصی میزند. 

هر مشاغلی میتواند با بررسی مدل های آماده قوطی مقوایی آنها را در تیراژ بالا خریداری و سفارش دهد چراکه برند ها و مشاغلی که خرید عمده را انتخاب می نمایند، کالا و محصولات کود و بذر در مقدار و حجم زیادی برای عرضه به بازار دارند که میخواهند مطابق با آنها تعداد مورد نیاز خود را خریداری نمایند. 

قیمت خرید عمده در مقابل خرید خرد یا تک کاملا متفاوت بوده در بسیاری از موارد حتی سفارشات عمده شامل تخفیفات درصدی نیز میشود که میتوان گفت راهکاری مناسب برای هر کسب و کاری می باشد که میخواهد بسته بندی به صرفه ای را خریداری نماید. 

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص خرید و فروش اینترنتی قوطی مقوایی تلسکوپی به مقاله : تولید و خرید و فروش اینترنتی انواع قوطی مقوایی استوانه ای و تلسکوپی با کیفیت مراجعه نمایید. 

 

قوطی مقوایی لوکس باکس

* قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس به عنوان یک بسته بندی اصولی و منحصربفرد برای محصولاتی از جمله انواع کود ها و بذر های کشاورزی مناسب بوده که مشاغل این حوزه میتوانند با توجه به ساختار ویترین دار این قوطی که موجب فروش بیشتر محصولات و نمایش کیفیت به مشتریان میشود، آن را به صورت عمده و در تیراز بالا در ابعاد مشخص خریداری نمایند.

این قوطی دارای دربی پلاستیکی بوده و با دیزاین لوکس و متفاوتی که دارد به کود ها و بذر ها ارزشی بیشتری میدهد، برند های این حوزه میتوانند نام تجاری و نام کود و بذر خود را در روش های مختلف چاپ بر روی قوطی مقوایی لوکس باکس درج نموده و از مزیت های این قوطی مانند کیفیت و مقامت بالا برخوردار شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت و سفارش قوطی مقوایی ویترین دار به مقاله : لیست قیمت و سفارش قوطی مقوایی ویترین دار با کیفیت یکی از بهترین نوع بسته بندی ها مراجعه نمایید.

 

قوطی مقوایی استوانه ای مخصوص بسته بندی کود و بذر :

 

قوطی های مقوایی استوانه مخصوص کود و بذر نیز ساخته شده اند و در ابعاد مختلف استفاده میشوند چراکه به عنوان یک راهکار مناسب برای بسته بندی این محصولات گزینه ای منحصر به فردی بوده و اینگونه محصولات را در شرایط کاملا استانداری حفظ و نگهداری می نمایند. 

معمولا این قوطی ها در شکل استوانه ای از قبل طراحی و به صورت آماده برای صنایع کود و بذر برای بسته بندی هر نوع محصولی در این صنعت خریداری میشوند که مخصوص هر نوع کود یا بذری مورد استفاده برای نگهداری و بسته بندی قرار میگیرند. 

معمولا محصولات کود و بذری در واحد های مشخص با استاندرد های دقیق کیفیت تقسیم بندی میشوند، این مدل قوطی ها برای توزیع بندی دقیق آنها انتخابی مناسب بوده و انواع بذر های گیاهان را در در مناسب ترین حالت بسته بندی بندی می نماید چراکه این گونه محصولات باید از رطوبت دور باشند و در شریط استاندارد و اصولی نگهداری و بسته بندی شوند. 

امکان چاپ توضیحات و نام محصولات کودی و بذری بر روی قوطی قابل اعمال است و کسب و کار ها میتوانند حتی توضیحاتی از جمله واحد و میزان بسته بندی، نام دقیق محصول و لوگو و آدرس، تاریخ تولید و انقضا و...  را بر روی قوطی مقوایی آماده چاپ نماید.

مکانیزم این قوطی ها به گونه ای می باشد که در برابر نور و وارد شدن آسیب به محصولات جلوگیری نموده و به عنوان یک بسته بندی در دراز مدت انواع کود ها و بذر ها را حفظ و تازه نگه میدارد، در واقع بسته بندی قوطی مقوایی مخصوص کود و بذر نقشی مهمی در اعتماد سازی داشته و مشتریان با بررسی این عوامل کود و بذر را خریداری می نمایند. 

درب این قوطی ها با توجه به انتخاب مشتریان قابل تغییر است و با توجه به نوع کود یا بذر گیاهان میتوان درب های مناسبی از جمله درب فشاری فلزی، پیچی پلاستیکی و... انتخاب نمود.

استفاده از این بسته بندی برای بازار یابی و تبلیغات بذر و کود ها بسیار موثر بوده و برند ها میتوانند با به کار گیری آنها در فروش، برندسازی و تبلیغات موثری را ایجاد نمایند، قوطی مقوایی به عنوان یک بسته بندی مخصوص کود و بذر برای صادرات این گونه محصولات نیز مناسب بوده و میتوان آن را در بازار های مختلفی صادر نمود. 

معمولا قوطی مقوایی استوانه ای در ابعاد مختلفی جهت بسته بندی هر نوع محصولات کشاورزی ساخته میشود و کسب و کار ها آنها را برای دسته بندی های مختلف محصولات خود خریداری میکنند، به طوریکه به دلیل تنوع این گونه کالاها، مخصوص هر نوع کود و بذری قوطی مقوایی در اشکال و رنگبندی های مناسبی انتخاب میشود. 

به عنوان مثال محصولات بذری در دسته بندی های مختلفی قرار دارند و به صورت های مختلف در واحد های مشخص بسته بندی و به کشاورزان و مشتریان ارائه داده میشوند که آنها بر اساس نیاز خود و بررسی ظرفیت و حجم هر قوطی دست به خرید کود و یا بذر مورد نظر خود می زنند.

قوطی های مقوایی استوانه ای به عنوان یک بسته بندی محفظه مقاوم برای میزان و واحدی مشخص از محصول استفاده میشود.

قوطی مقوایی لوکس باکس

برای اطلاع از مفاهیمی مثل تفاوت قوطی مقوایی غذایی و.. میتوانید به مقاله : تفاوت قوطی مقوایی غذایی/بهداشتی با بسته بندی های معمولی مراجعه فرمایید.

 

معرفی قوطی مقوایی آماده لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی آماده لوکس باکس در مدلی ویترین دار یا همان پنجره دار تولید و طراحی شده و آماده برای بسته بندی انواع محصولات مانند کود ها و بذر گیاهان می باشد، این مدل بسته بندی مخصوص این محصولات نیز بوده و مشاغل و برند ها میتوانند با استفاده از این قوطی مقدار و میزان مشخصی از محصولات خود را در آن بسته بندی نمایند. 

چاپ روی قوطی قابل تغییر بوده و کسب و کار میتوانند با توجه به لوگو و طراحی های مد نظر خود آن را سفارشی نمایند، جراکه امکان درج تصاویر، لوگو، نام محصول به صورت دقیق و مناسب هر کود و یا بذری بر روی قوطی وجود دارد، در واقع این قوطی مقوایی لوکس باکس که بسته بندی منحصربفرد و آماده است دارای رنگبندی نیز می باشد که برند ها میتوانند به دلخواه و متناسب با سبک برند خود این قوطی مقوایی را در تعداد بالا خریداری نمایند. 

قسمت ویترین این نوع قوطی مقوایی لوکس باکس از طلق شفاش و با کیفیت جهت دیده شدن بهتر محتوایات است که ساختار قوطی را متفاوت نموده. 

 

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

 

خرید عمده قوطی مقوایی کود و بذر از لوکس باکس :

خرید عمده قوطی مقوایی کود و بذر از لوکس باکس به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای می باشد و خرید از این مجموعه خدماتی را برای کسب و کار ها در بر دارد. لوکس باکس این قوطی ها را مخصوص هر نوع کود و بذری به صورت عمده تولید نموده و معمولا مشاغل میتوانند این قوطی آماده را به صورت عمده و در تعدا مورد نیاز و مشخصی از لوکس باکس سفارش دهند.

خرید عمده از لوکس باکس شامل کاهش درصد مشخصی از قیمت می باشد و تعداد سفارش یا همان تیراژ، قیمت خرید را تعیین می نماید.

کسب و کار ها از جمله صنایع کشاورزی و محصولات کود و بذری، میتوانند نام برند و مشخصات محصولات را با روش های چاپ مختلف بر روی قوطی ها با بالا ترین کیفیت اعمال نمایند که از جمله خدمات لوکس باکس پس از خرید عمده برای برند ها است. 

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص روش های استفاده از قوطی مقوایی به مقاله : روش های استفاده ی خلاقانه از انواع قوطی مقوایی مراجعه فرمایید.

مشاغل و برند های مختلف کود و بذر میتوانند برای تامین بسته بندی مناسب خود و دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس تماس حاصل نمایند، در واقع ثبت خرید و سفارشات عمده از طریق ارتباط با تیم پشتیبانی لوکس باکس انجام میشود.