تفاوت قوطی مقوایی غذایی/بهداشتی با بسته بندی های معمولی

بسته بندی های مورد استفاده در دسته بندی های متنوعی برای هر محصول ساخته و آماده سازی شده اند که قوطی مقوایی از جمله بسته بندی هایی است کع با رعایت استاندارد های بهداشت برای محصولاتی مانند مواد غذایی، خوراکی ها و تنقلات تولید شده است، تقاوت اصلی قوطی مقوایی غذایی و بهداشتی با بسته بندی های معمولی، ساختار و مکانیزم آن است که بر مبنای حفظ محصولات تولید میشود، به طوریکه در قسمت داخلی قوطی های مقوایی از یک لایه آلمینیوم و کاغذ متالایز استفاده میشود که این نوعه بسته بندی را مناسب انواع مواد غذایی نموده است.

قوطی مقوایی در مقابل سایر بسته بندی های معمولی با رعایت بهداشت در مرحله به مرحله از تولید آماده سازی می شود که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و استاندارد های لازم بهداشت، قوطی مقوایی با محصولات بسته‌بندی دیگر تفاوت قابل توجهی دارند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ بررسی تفاوت قوطی مقوایی غذایی و بهداشتی با بسته بندی های معمولی، معرفی و بررسی قوطی مقوایی آماده لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت قوطی مقوایی بهداشتی و غذایی ، خواهیم پرداخت و در خصوص هر یک از این موارد نیز  توضیحاتی جامع به شما عزیزان ارائه می دهیم.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی تفاوت قوطی مقوایی غذایی و بهداشتی با بسته بندی های معمولی

معرفی و بررسی قوطی مقوایی آماده لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت قوطی مقوایی بهداشتی و غذایی

 

بررسی تفاوت قوطی مقوایی غذایی و بهداشتی با بسته بندی های معمولی :

 

در بررسی تفاوت قوطی مقوایی غذایی و بهداشتی با بسته بندی های معمولی، ساختار و متریال به کار رفته است که مورد توجه قرار میگیرد، در واقع قوطی های مقوایی با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه بهداشتی تولید میشوند که اغلب مورد استفاده برای انواع تنقلات و مواد غذایی قرار میگیرند.

قوطی مقوایی غذایی و بهداشتی با رعایت اصول ساخت و بهداشت لازم در ابعاد و تنوع مختلف برای انواع محصولات غذایی ساخته شده اند، اما بسته بندی های معمولی در واقع در اغلب اوقات برای یک بار استفاده و نگهداری تولید میشوند که برای محصولات غذایی انتخاب مناسبی نیستند و نسبت به قوطی های مقوایی کاربرد زیادی ندارند.

هدف بسته بندی بهداشتی، نگهداری محصولات و مواد غذایی است که قوطی های مقوایی غذایی با توجه به نوع تولید و مواد اولیه ای که دارند برای نگهداری طولانی مدت انواع تنقلات و محصولات غذایی که نیازمند بسته بندی بهداشتی هستند، قوطی مقوایی انتخاب ایدآلی برای آنها می باشد.

قوطی های مقوایی غذایی / بهداشتی نقش موثری در حفظ کیفیت و نگهداری محصولات دارند و علاوه بر اینکه در توزیغ و عرضه، حفظ و نگهداری محصولات مورد استفاده قرار میگیرند، به عنوان بسته بندی بهداشتی شناخته شده است.

در ساخت قوطی مقوایی استوانه ای برای انواع مواد غذایی از متریالی مانند مقوای درجه یک، کاغذ متالایز و یک لایه ورقه آلمینیوم استفاده شده است که معمولا درب این قوطی از جنس فلز، پلاستیک یا مقوا می باشد که این بسته بندی را کاملا مناسب و بهداشتی نموده است.

درب قوطی مقوایی به گونه ای است که هیچ آسیبی به مواد غذایی وارد نمیشود و از فاسد شدن آن جلوگیری میکند. در واقع ساختار قوطی های مقوایی استوانه ای از رطوبت جلوگیری میکند که باعث حفظ طعم و بافت غذا میشود.

یکی از تفاوت های اصلی قوطی های مقوایی با سایر بسته بندی های معمولی، کیفیت است که نقش مهمی در حفظ و نگهداری انواع محصولات دارد، افزایش ارزشمندی کالا دارد، در واقع کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مناسب برای ساخت یک قوطی مقوایی بهداشتی و غذایی موجب میشود که از اینگونه محصولات در برابر نور ، رطوبت و آسیب ها حفاظت شده و در بهترین حالت به بازار عرضه شوند.

بسته بندی های فلزی برای تولید نیاز به مصرف انرژی و منابع بالایی دارند، بسته بندی پلاستیکی نیز به ایجاد زباله‌ منجر می‌شوند و ممکن است صدها سال طول بکشد تا تجزیه شوند که برای محصولات غذایی مناسب نیستند و نسبت به قوطی مقوایی ساختار مناسبی برای نگهداری محصولات غذایی به صورت بهداشتی ندارند.

قوطی مقوایی غذایی / بهداشتی دارای لیبل و چاپ توضیحات مربوط به مواد غذایی هستند و میتوان با درج اطلاعات و تاریخ تولید و انقضا با استفاده از روش های متنوع بر روی بدنه قوطی، اینگونه بسته بندی را مناسب برای انواع کالاها و مواد خوراکی و غذایی طراحی و تولید نمود، در واقع بسته بندی هاس معمولی مانند جعبه های پلاستیکی، کیسه ها، شیشه بی کیفیت برای استفاده و درج اطلاعات مناسب نیستند.

با طراحی طرح و چاپ برچسب میتوان برند و اطلاعات محصولات را به خوبی بر روی قوطی مقوایی اعمال نمود که موجب تفاوت قوطی مقوایی نسبت به سایر بسته بندی ها میشود.

لازم به ذکر است که به دلیل مدل های متنوع قوطی مقوایی، هر برند و مشاغل فست فودی و رستوران ها و کافه ها میتوانند از مدل دلخواه برای محصولات خود به صورت اختصاصی استفاده نمایند که دارای استاندارد های کیفیت نیز می باشد.

با طراحی و انتخاب رنگبندی قوطی مقوایی متناسب با محصولات غذایی این نوع محصولات کاربردی تر میشوند و توجه مشتریان را هنگام خرید به خود جلب می نمایند، با استفاده از برچسب ها میتوان اطلاعات مربوط به اصل بوده محصولات را بر روی قسمتی از قوطی درج نمود که حائز اهمیت برای مصرف کنندگان می باشد، این موضوع نشانه ای از قوطی مقوایی بهداشتی و غذایی  است.

رعایت بهداشت در بسته بندی مواد غذایی در تمامی روند های ساخت قوطی مقوایی یک عامل مهم است که باید مورد بررسی قرار گیرد، بنابراین کاملا قابل توجه است که بسته بندی مواد غذایی از جمله حبوبات، شیرینی ها، بیسکویت، چیپس و انواع دیگر مواد غذایی و... پرتکل و بسته بندی بهداشتی تری نسبت به سایر محصولات دارند.

 

برای اطلاع از نحوه خرید مناسب ترین و باکیفیت ترین قوطی مقوایی میتوانید به مقاله : خرید مناسب ترین و باکیفیت ترین قوطی های مقوایی مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

* این مدل بسته بندی به عنوان یک باکس تنقلات جذاب و ایدآل برای انواع مشاغل مانند برند های عرضه کننده آجیل و انواع تنقلات مورد استفاده قرار میگیرد و انتخاب مناسبی برای این دسته از کسب و کار ها می باشد که میتوانند با درج اطلاعات محصولات و نام برند بر روی قوطی مقوایی ویترین دار، فروش محصولات خود را افزایش دهند، همچنین این نوع بسته بندی دارای پنچره و ویترین است که میتوان محتویات را به خوبی مشاهده نمود.

 

معرفی و بررسی قوطی مقوایی آماده لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی لوکس باکس نمونه ای از بسته بندی منحصربفرد است که در مدل ویترین دار یا همان پنجره دار تولید شده است، این مدل قوطی مقوایی برای محصولات و مواد غذایی با استاندارد های کیفیت به صورت بهداشتی توسط لوکس باکس تولید گردیده که میتوان با استفاده از آن انواع محصولات خوراکی از جمله؛ چیپس، ادویه ها، انواع تنقلات مانند آجیل و خشکبار، میوه خشک، شکلات و... را در ان بسته بندی نمود.

این قوطی مقوایی زیبا و با کیفیت با استفاده از مواد اولیه درجه یک مانند مقوا، پلاستیک برای ساخت درب، روکش سلفون مات و... تولید شده است که نمونه ای از بسته بندی آماده لوکس باکس می باشد، در واقع این نوع قوطی به دلیل دیزاین زیبا و رنگبندی سرمه ای طلایی، مشکی طلایی خود متناسب با انواع محصولات غذایی و خوراکی ها می باشد.

در این قسمت به بررسی قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس می پردازیم :

* قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

قوطی مقوایی لوکس باکس، ترکیبی از راحتی و طراحی سبک است که به انتخابی ایده‌آل برای بسته‌بندی محصولات شما تبدیل شده است، به گونه ای که این قوطی ها به طور خاص برای نمایش و نگهداری کالاهای لوکس طراحی شده‌ است که برای عرضه محصولات به فروشگاها انتخابی ایدآل می باشد.

علاوه بر این، قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس نسبت به سایر بسته‌بندی های پلاستیکی یا فلزی، سبک تر می باشد، که یکی از مزایای استفاده از آن برای صادرات محصولات به شیوه اصولی است. این قوطی مقوایی زیبای لوکس باکس هزینه حمل‌ونقل را کاهش می‌دهد. این مسئله بخصوص، برای کسب ‌وکارهایی که محصولات خود را به کشوری های مختلف در تعداد و میزان بالا صادر می نمایند مناسب می باشد.

قوطی مقوایی لوکس باکس در ابعاد و شکل های مختلف قابل سفارش است که به مشاغل این امکان را میدهد که متناسب با محصولشان آنها را سفارش سازی نموده و برای بسته بندی همیشگی محصولات خود آنها را انتخای نمایند.

  ما در مقاله گذشته به طریقه ساخت و طراحی قوطی مقوایی پرداختیم که شما عزیزان میتوانید به : طریقه ساخت و طراحی قوطی های مقوایی لوکس باکس مراجعه کنید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

 خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت قوطی مقوایی بهداشتی و غذایی :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت قوطی مقوایی بهداشتی و غذایی شامل سفارش سازی صفر تا صد قوطی مقوایی در ابعاد مختلف برای محصولات و برند ها می باشد که مرحله به مرحله تولید نیز با رعایت استاندارد های کیفیت و بهداشت پیش می رود، یکی دیگر از خدمات لوکس باکس درج اطلاعات مواد غذایی بر روی قوطی مقوایی است که بر اساس نوع طراحی و سبک برند می باشد، در واقع قوطی های مقوایی طبق نظر برند ها به صورت اختصاصی تولید میشوند که لازم به ذکر است قبل از تولید انبوه این قوطی ها، نمونه ای از قوطی برای اطمینان بیشتر مشتریان و مشاغل به آنها ارائه داده میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت سفارش ساخت قوطی مقوایی و همکاری با مجموعه بزرگ لوکس باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی24 لوکس باکس تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عمده قوطی مقوایی های کود و بذر میتوانید به مقاله : خرید عمده قوطی مقوایی استوانه ای آماده لوکس باکس،مخصوص بسته بندی کود و بذر مراجعه نمایید.